Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #29671 üzenetére

    A hardverek az API-któl függetlenül belefuthatnak az erőforrás-allokációval kapcsolatos problémákba. [link] - itt elég részletesen leírtam magát a gondot. A Dirt 4 ebbe szalad bele. A Polarist és a Vegát pedig valamennyire kirántja belőle az utasítás-előbetöltés, a Vegának úgy néz ki, hogy segít a nagyobb LDS is. A többi architektúrában ilyen viszont nincs, így sok ideig csak malmozik a multiprocesszor.

    (#29665) Oliverda: Ennek semmi értelme nem lenne. Azért fogyaszt sokat a GCN, mert programozható skalár egységet tartalmaz, és ilyen más architektúrákban nincs. De az új API-k bekötése úgyis ezt igényli, tehát vagy emulálni kell, és akkor a regiszter oldali túlterhelés lesz (lásd Dirt 4, hogy ez mit okoz, ha nincs valamilyen alternatív limit), vagy tervezni kell egy tök ugyanilyen architektúrát. A programozhatóságot meg lehetett úszni 2017-ig, de idén már egy csomó motor kidobja az RB pathot, és a helyére bindless kerül.

Új hozzászólás Aktív témák