Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #33796 üzenetére

    Mit teszel rá? A GDDR5 rendkívül sokat fogyaszt, a GDDR6 pedig túl drága.

    Az Xbox One a textúrákat a host visible flaggel ellátott memóriában tárolja. A GPU egyszerűen csak kiolvassa és kész. Az adat egyébként nem csak textúra, hanem rengeteg puffer is. Ez a probléma a PC-vel, hogy oda streamelni kell a textúrát is a host visible memóriából, és ezen a ponton vesztesz el egy rakás hatékonyságot, mert nincs szükséged arra a rakás allokációra, hanem azokból kell az allokációk egy része. De nem tudod csak úgy ezeket beolvasni, így pedig másolgatni kell a teljes allokációt. Effektíve költesz rá ~8 GB-nyi memóriát, miközben a valóban fontos adat igazából ebből ~3 GB csak, de nem tudod elérni, hogy csak ezt másolja be a hardver, muszáj hozni a szükségtelen adatokat is.

Új hozzászólás Aktív témák