- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Haworth Aloha – egy nemcsak szavakban ergonomikus szék
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano
#35071
üzenetére
Igen. De mint írtam, a hardveren belül ez egy kis áramkört igényel, plusz egy extra hardverállapotot. Tranzisztor szintjén nem igazán lehet több százezernél, ami elenyésző a mai sokmilliárd tranyós lapkáknál. Ilyenkor többet jelent a tesztelhetőség, mint a tranyóval való spórolás, mert ha először van hardvered rá, akkor először tesztelheted, és elsőként is jössz rá olyan limitekre, amelyek a második generációnál számítani fognak. A DX12 és a Vulkan API-ra sem azért az írja az AMD a leghatékonyabb drivereket, mert náluk okosabbak a programozók, hanem azért, mert nekik volt egy Mantle-jük, és mindenki előtt két évig tesztelhették, hogy mi az ideális stratégia erre. Bizonyos projekteknél fontos az idő, mint tényező, amikor egy újítást teljesítményét nem olyan nehezen befolyásolható tényezők határozzák meg, mint a compute, vagy a memsávszél. Utóbbi két esetben nyilván nem sokat lehet nyerni az idővel, hiszen eleve egy olyan tényező limitál, amivel nehéz mit kezdeni az általános fejlődésen túl. Egy primitive shader olyan dolog, amit nem igazán a compute vagy a sávszél fog limitálni, hanem sokkal inkább a szoftveres háttér, illetve a hardverállapotra vonatkozó optimális paraméterezés. Itt az idő sebességet jelent.
-
válasz
Petykemano
#35071
üzenetére
Valamelyik új játékban használák a primitive shadert, csak most nem jut eszembe melyikben. De ugye a primitive shader "okoskivágását" szabványosan is meg lehet oldani nagyjából, legalábbis Abu írta, hogy compute shaderrel is megcsinálható (s ezt is használják már valahol), de gondolom nem annyira hatékony, hisz a compute shader az a futószalagon kívül van. Cserébe bármire használható, s a compute shader futhat async compute-ként, a grafikus futószalag mellett párhuzamosan.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3851, 100% Akksi
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- DX Racer fekete gamer, irodai szék
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

