Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz huskydog17 #46706 üzenetére

    "akkor saját maga (tehát a felhasználó, a játékos) kicserélheti kedve szerint bármelyik verzióra"
    Itt azért felmerülnek problémák, akár jogi, akár biztonsági szempontból.

    "...ezzel a DLSS teljesen automatikusan lefrissíti magát, a fejlesztőnek nem kell vele foglalkozni. Ez a fejlesztőnek és a játékosnak is jó."
    Nyilván látták, hogy a kézi DLL cserélgetés problémás, megoldották, bár azért nem az igazi, hogy csak fejlesztői jóváhagyással működik. Persze, hogy ez mennyire jó, azzal lehetne vitatkozni.

    "a fejlesztők túlnyomó többsége a büdös életben nem fog nekiállni átírni az FSR forráskódját"
    Miért kéne átírják? :DDD A nyílt forráskód nem csak az átírás lehetőségéről szól, hanem fontos a könnyebb hibakezelés, és hogy nincsenek külső DLL-ek sem.

    "A felhasználóknak inkább a "feketedoboz" kell, mert egyszerűen jobb minőséget ad."
    Ahelyett, hogy vennének egy normális videókártyát, amihez nem kellenek ilyen szuboptimális megoldások, és elbírja natívan.... Ha már fontos a minőség, ugyebár. :U

    "ha egy játékban kizárólag FSR-t teszik elérhetővé, ezzel csak a játékossal (vásárlóval) szúrnak ki"
    Egy kiadónak minden technológia beépítése plusz költség, amit utána karban is kell tartani. Persze, kiszúrásból is kimaradhat, de azért más szempontból ez is egy őrület, hogy ugyanarra a feladatra rakjanak bele 3-féle megoldást is. Aztán meg csodálkozunk, hogy a mai játékok tele vannak feature-ökkel, aztán a fele nem működik kiadáskor....
    Említetted az Nv piaci részesedését, itt azért hozzátenném, hogy a DLSS-hez RTX kártya kell, ami nyilvánvalóan lényegesenen kevesebb, mint a teljes piaci részesedésük. Én ezt is hátránynak látom, a black box jelleg mellett.

    #46709 b. : A gond, hogy akkorát nem ugrottak, mint a felhasználói igények... Legyen magas felbontás, pl. 4K az 4X annyi számolnivaló pixel, mint a FHD-n, legyen magas frissítés, sokan tolják 144Hz vagy gyorsabb megjelenítőn, legyen realtime RT, régen egyetlen sugárkövetett képkockára perceket vártál.... :DDD

    #46711 gejala: Lehet azért, mert közben 60%-al drágább is lett.

  • Kolbi_30

    őstag

    válasz huskydog17 #46706 üzenetére

    Vagy csak ugy kene optimalizálni a játékokat, hogy ne legyen ezekre szükség...

Új hozzászólás Aktív témák