Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz HSM #5813 üzenetére

    A pakolgatás a DX12-vel sem lesz gyorsabb, ugyanazokat az adatot kell beolvasni ugyanolyan gyorsaságú tárolókról mint eddig, a törlés az ami _elméletileg_ nem lesz erőforrásigényes - DX11-ben is rengeteg dolog működik elméletileg.

    A termék továbbra is 4 GB-os függetlenül attól mit jelent a driver (főleg, hogy a Windowsnak mehet 4 GB, a D3D API-nak meg 3.5 GB) tehát ha eddig nem volt per akkor emiatt sem lesz...
    Egyébként DX12-től függetlenül szerintem ugyanúgy tudják driverből limitálni, jelenleg sem az API-n keresztül megy mert pl. GTA V 4 GB-t lát, de a 3.5 GB korlát ugyanúgy megvan.

Új hozzászólás Aktív témák