Új hozzászólás Aktív témák
-
sayinpety
tag
válasz
schwartz
#9264
üzenetére
Reszben a driver. Kis terhelesnel az en enginem lassabb NV hardwaren D3D12ben. Nagyobb terhelessel jon +30-50 szazalek. AMD sokkal jobban gyorsul +100-200 szazalek.
Szemelyes velemenyem szerint a Microsoft hibazott. Kevesen tudjak hogy szuletett D3D12. Evek ota rossz a D3D. D3D9 ota tart overhead csokkentes? State blocks, large state groups, deferred context. Mind bukas! Az AMD D3D11 megjelenese elott mondta a kernel graphics driver miatt nem gyorsulunk. A Microsoft arogansan mondta AMDnek mutassanak jobbat. Az AMD 2009re osszerakta elso prototype explicite APIt. Egyik kolegam szerzodtettek Sonytol. Ismerte a GCMet. 2009 vegen megmutattak mi lehet a megoldas. A Microsoft azonnal penzt ajanlott nekik a source codeert. A D3D12 alapja 2012es AMD prototype API source. Ezert hasonlit ennyire Mantle, D3D12, Vulkan. Mind harom AMD fejlesztes. Am az AMD sajat nezopontjabol fejlesztett. 2012 vegen keszult el elso D3D12 specification. Az Intel, NV szabalyosan ordibalt miatta. Kesobb kiderult AMD nem kert penzt source codeert, cserebe core specificationt meghatarozhattak. 2013ban jott a Mantle. A Mantle a Microsoftnak varatlan volt. Felgyorsult a D3D12 fejlesztese. Nem voltak vitak. Az Intel, NV lecsendesedett. A Mantle nagyobb fenyegetes volt, mint a D3D12 core specification. Tobbi ismert.
A D3D12 core specification AMDnek kedvez. Megkoveteli a multi-engine es binding reasources Tier3 codeot. Intel, NV szamara nem tetszik, hogy tobb az overheadjuk mint AMDnek. A Mantle miatt a Microsoft felelos. Szerintem maig banjak, hogy nem vasaroltak meg source codeot. A Microsoft es Khronos csak hasznalatra kapot jogot, am az AMD tulajdona maradt. Ebbol meg sok baj lesz!
Az AMD honapok ota kerdezi mire van szukseg. Rengeteg informaciot gyujtottek. Velemenyem szerint a tervuk veszelyes. Mire vitara kerul egy specification update mar hardware es Mantle updateje van AMDnek. Egy IHV sem fog vitazni, ha konkurens termek kesz. Liquid VR jo pelda. Az AMD minden vR specificationt leadott. Ha elfogadjak jo. Radeonhoz illo szabvany. Ha nem fogadjak el jo. Csak Radeonon mukodik. Az AMD velemenyem szerint manipulacioval elerte a piac iranyitasat.
A Gameworks ezert lett. Mindenki utalja a middlewaret, am nincs mas valasztas. AMD a ket konzollal kepes lesz gyorsan fejlodni. NV tehetetlen. A Gameworks celja a fejlodes megfogasa.Nem tartom PCt rossz piacnak, am teny rosszak az APIk. Mindenki nyugodt volt regen. Mindenkinek ugyanolyan rossz volt D3D, OGL, etc. Amikor kertunk jobb APIkat nem arra gondoltunk, hogy az AMD dolgozza ki! Nem szabad ekkora hatalmat adni IHV kezebe, mert annak eredmenye a kaosz. Ezert csak Microsoft es Khronos Group hibas.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- Gainward GeForce RTX 3080 Ti 12 GB videókártya (HIBÁS)
- ASUS ROG STRIX RADEON RX 6650 XT V2 OC EDITION 8GB GDDR6
- ASUS GeForce GTX 660 DirectCU II OC 2GB GDDR5 192bit Videokártya
- PowerColor RADEON RX 6800 XT Red Devil 16G dual bios
- S. Mario PC! Hogy fusson a Super Mario! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Apple iPhone 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic5 Pro Green LTPO 120 Hz, 50 MP triplakamera, 66 W gyorstöltés 12/512 GB
- AKCIÓ! HP Victus Gaming 16-S0017NH 16 notebook - R5 7640HS 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN1
- Samsung Galaxy A80 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

