Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezdő

    senior tag

    válasz sittes79 #10040 üzenetére

    Ó hát én már 5 alkalommal is chateltem velük +4 mail.

    A chaten mindig nagyon segítőkészek és megy a félrebeszélés.
    Kezdetben volt, hogy az Onda elfogyott, várjak.
    Aztán, hogy nem is lesz már Onda kapok helyette egy jobbat.
    Ezt követően, hogy néhány gyártójuk minőségbiztosítási gondokba ütközött és minden terméket visszahívtak az adott típusból. (el tudjuk képzelni az mennyire lehetett szar, ha ők is visszahívták?)
    Ezeket mind megértettem, vártam.
    Most ahányszor rájuk írok, jön a duma, hogy elnézést, el vannak havazva, holnap küldik. (az első ilyen holnap küldik duma múlthét csütörtökön volt)

    Nekem is nyomonkövetős szállítással lesz feladva, csak az a szép a dologban, hogy még nem tart ott az ügy, hogy nálam lenne a szám, ugyanis még nincs feladva....

    Olvasgattam a fórumukat, ahogy nézem mindenki szív aki ezt az Onda VI40-et rendelte vagy elfogadta a helyettesítő gépet.....

    Szerintem visszakérem a pénzem, megvárom az Ipad 3-at, az talán lenyomja az Ipad 2 árát és veszek egy olyat. Az legalább a minőség csúcsa (nem vagyok Apple fan, sőt...) és még ÁFÁ-s számlát is kaphat az ember....

Új hozzászólás Aktív témák