Új hozzászólás Aktív témák

  • fPApi

    őstag

    válasz Vjankovics82 #17450 üzenetére

    Döntsd el, hogy érdekel a dolog vagy sem, ha igen, akkor csak türelem kell hozzá: nekem sokkal kisebb eltérések miatt visszautalt a fastcardtech (ill. a paypal) 30 USD-t és lehetett volna több is, de meguntam a dolgot. Az a lényeg, hogy először (ahogy Dominó85 írta) írd le nekik a különbséget (mellékelj mindent, ami bizonyítja) azzal együtt, hogy Te mit akarsz. Ha két napon belül nem válaszolnak, már mehet is a paypal dispute. Ha válaszolnak és Neked megfelelő a válasz, akkor rendezd velük tovább a dolgot, de figyelj az időhúzásra, ha nem záródik le a 45. napig, akkor indítsd el a dispute-t, biztonság kedvéért. Ha a válasz nem az, amit elképzeltél, akkor szintén dispute, nem érdemes külön velük alkudozni, ha alkudozni akarsz, akkor azt a dispute-n belül tedd, sokkal hatékonyabb.
    A paypal dispute-t a resolution centerben tudod elindítani. Ha van egy kis angol tudásod, akkor menni fog, eléggé jól végig vezet a folyamaton (akár azt is megteheted, hogy elindítod, hogy megnézd mit is kell írni, majd nem zárod/mented le, hogy felkészülj, persze azért oda kell figyelni).

Új hozzászólás Aktív témák