Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SSlyTR

    senior tag

    válasz Zeki #58305 üzenetére

    Talán nem volt egyértelmű, de nekem az eladókkal vannak problémáim. Az ilyen nagy nevek esetén jobban megy az egész, mert nem engedheti meg magának, hogy ne menj vissza vásárolni. De amikor ilyen relatíve névtelen gyártó termékeit nézegetjük, akkor minden az eladón múlik. És szerintem ez a pixmániás telónak nincs olyan nagy neve, vagy akár saját szervize. Általában a bolt pincéjében (fogvatartott ázsia... ja nem :) ) egy szervizes (elektrozseni) muksó dolgozik heti 1-2 napot az elromlott készülékeken. Ha nem sikerül a javítás, adnak újat (vagy visszaadják hibásan, ez saját tapasztalat :W Miután eleget üvöltöttél velük, hogy adják vissza a pénzedet és tartsák meg a javíthatatlan sz@..jukat, megfontolóra veszik, hogy kicseréljék. Az unjóóóban a fogyasztó védelemnek csökkentett jogköre van, így ha átvágnak semmit se tud tenni, csak annyit mondani, hogy polgári per. Bezzeg régebben össze-vissza bírságoltak. A köszönés után, de még mielőtt rátértek volna a problémás esetre, már ki is osztottak pár százezer forint bírságot a személyes vizsgálaton.)

    De ez csak az én véleményem, én ezt így éltem meg. Rá is szoktam arra, ha elromlik valami és nincs rá garancia, akkor megjavítom én. A szervizekben nagy lehúzás megy (főleg a kocsi és motorkerékpárok javításánál húzzák le az embert minimum 2-300%-osan), de ebbe most nem megyek bele, mert nem is ide tartozik.

Új hozzászólás Aktív témák