Új hozzászólás Aktív témák

  • brickm

    őstag

    válasz Head88 #74028 üzenetére

    Sajnos mindegyik márkában benne van a hibalehetőség.
    Eddig szervizelés szempontjából a dellel pozitív volt a kapcsolatom, mert még amit a szerviz nem is ismert el hibának(ők nem hallották, hogy 3mp-enként csattan a hdd egyet..nevetsgéges, hisz nyilván nem viszem be a gépet 3-4nap bevizsgálásra, ha hibátlan, ha meg új hdd-t akarok bele, veszek, mert ha már kib sztam 4k-t a gépre, gondolom maradt 20 egy hdd-re is...) mégis kicserélték "tekintettel rám..." Ez mondjuk pozitív, de na... :D Gari lejárta után webkamera modul + lcd kábel törés egyből jött...
    Én meg ráadásul kifejezetten bevonzom mindenből a hibás darabot...
    Az asus a gyári hibás burkolatot velem akarta kifizettetni...hiába mutattam meg a neten 3 másik ugyan olyan gépet, ugyan ott eltörve. Egyiknek írtam is, hogy hogy tört el. Ugyan azt írta le, amit én is tapasztaltam, ha felmelegedett a gép és úgy hajtottam le, egyszer csak reccs....dettó, mint nálam. De biztos leejtettem. Mondjuk a gépet megrgasztottam és mai napig azzal diagolom az autót(van már vagy 13éves, kár, hogy mikor uj volt nem vigyáztam rá és dobáltam..janem:D)

    Kitartást hozzá, hátha sikerül! Ne engedj nekik :D

Új hozzászólás Aktív témák