Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KaraDani

    addikt

    válasz #70869248 #4165 üzenetére

    Kicsit ugy erzem elbeszelunk egymas mellett :)
    Ertem amit mondassz, de en nem erre gondoltam, hogy miert lassabb kuplungolni. Inkabb arra gondoltam hogy a tobbi szimben az autoclutchnak elbol szokott lenni valami "buntetese", hogy ne instant legyen a valtas, mivel H-val sem lenne az. AC-ben szo volt arrol hogy lehet majd kuplung nelkul valtani megfelelo blippel de ez tonkre fogja tenni hosszu tavon a valtot. Ha ezt meg is valositjak az autocluch meg kap egy normalis fix valtasi idot, akkor osszessegeben nem feltetlenul kellene lassabbnak lennie a kuplungolasnak.
    Most az hogy a szim hogy kezeli a kuplungot megint mas kerdes, amit en csinalok H&T cimszoval azt biztos finomitani kellene egy igazi autohoz, de mivel nincs ra lehetosegem (1.3-as elsokerekes swfit nem eppen erre van kitalalva :D ) igy a szimhez tudok csak igazodni.
    Az meg tok kiraly lenne ha mindenki igy menne persze, de meg azok kozul se megy szerintem 25% se kuplnggal akinek meg van hozza a szettje es akkor meg ott van akinek nincs is kuplungos+ H valtos kormanya.

  • JoinR

    őstag

    válasz #70869248 #4165 üzenetére

    Ha kanyar után kell visszaváltanod, az tényleg sutaság :) De arról nem a technika vagy a heel'n'toe tehet, hanem a gyakorlás hiánya...inkább forogjon le kanyar előtt 1 mp-ig, minthogy kigyorsításon kelljen visszaváltani.
    Nem sok játék kezeli jól a h&t-t, bár a Ruf Yellowbird-öt ahogy próbálgattam, elég érzékeny volt rá, ha nem voltam elég precíz, felvillant a váltó, hogy nem tett jót neki a műveletsorom :)
    Amúgy játékpedál és játékpedál között van különbség, már egy load cell is sokat segíthet, persze egy hidraulikus mod az igazi...ott már nincs ilyen probléma, hogy felengeded fél centit.

Új hozzászólás Aktív témák