Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • subaruwrc

    félisten

    válasz Jack@l #5537 üzenetére

    difinél a
    powert - gyorsítás közbeni zárást érdemes 30-40%-on tartani
    coast - 20-30 ( fékezés közbeni zárás )
    preload ha van, közepes vagy alatta

    így nem szeretne állandóan kitörni annyira

    futóműnél a bump értékek arra vonatkoznak amikor az úthiba felüti a futóművet,a rebound pedig hogy utána milyen gyorsan térjen vissza eredeti állapotába.
    amit én használok nagy vonalakban mondjuk 1-10-es listán
    elöl 7-8 bump - 3-4 fast bump - 5-5-5-5 rebound
    hátul 8-9 bump - 3-4 fast bump - 7 7 7 7 rebound
    ezáltal nekem olyan érzete van hogy a segge nem akar kitörni tempósabb kanyarokban,viszont fékezésnél se bólint be túlságosan

    ha van szárny hátul az autón akkor az első camber / dőlés lehet magasabb bőven - pl nordon a gtr-nek a gyárit használom az talán -3.0 fok
    hátul viszont csökkentettem picit -1.60-ra mert így nagyobb felületen érintkezik a gumi és a hátsó szárny eléggé lenyomja a seggét hogy ne a gumi peremével kelljen úton tartani.

    hát így nyersen,a saját nyelvemen kb ennyi.
    fast bumpokat érdemes csökkenteni hogy ne legyen annyira pattogós a gép minden úthibán.

Új hozzászólás Aktív témák