Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
difinél a
powert - gyorsítás közbeni zárást érdemes 30-40%-on tartani
coast - 20-30 ( fékezés közbeni zárás )
preload ha van, közepes vagy alattaígy nem szeretne állandóan kitörni annyira
futóműnél a bump értékek arra vonatkoznak amikor az úthiba felüti a futóművet,a rebound pedig hogy utána milyen gyorsan térjen vissza eredeti állapotába.
amit én használok nagy vonalakban mondjuk 1-10-es listán
elöl 7-8 bump - 3-4 fast bump - 5-5-5-5 rebound
hátul 8-9 bump - 3-4 fast bump - 7 7 7 7 rebound
ezáltal nekem olyan érzete van hogy a segge nem akar kitörni tempósabb kanyarokban,viszont fékezésnél se bólint be túlságosanha van szárny hátul az autón akkor az első camber / dőlés lehet magasabb bőven - pl nordon a gtr-nek a gyárit használom az talán -3.0 fok
hátul viszont csökkentettem picit -1.60-ra mert így nagyobb felületen érintkezik a gumi és a hátsó szárny eléggé lenyomja a seggét hogy ne a gumi peremével kelljen úton tartani.hát így nyersen,a saját nyelvemen kb ennyi.
fast bumpokat érdemes csökkenteni hogy ne legyen annyira pattogós a gép minden úthibán.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3957, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Gari
- Samsung Galaxy A54 5G /8/128GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia /
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600G 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB GameMax Aero Mini ECO 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

