Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KaraDani

    addikt

    válasz Freiherr #694 üzenetére

    Pont ezért írtam hogy egy átlagos méretű monitoron kompromisszumos megoldást lehet csak találni.
    Az élethű FOV beállítás alatt azt értettem hogy amilyen szögben látod a monitorodat, olyan szöget látsz a játékban is rajta, mert így méretarányos, így van olyan érzésed, hogy egy autóban ülsz tényleg. Persze az meg egy monitoron így nem élethű, hogy nincs periférikus látásod, mert az életbben van.
    És ezért mondtam, hogy egy monitoron ez mindenkinek egyéni, hogy mit preferál, mert tökéletes sehogy sem lesz. Magad előtt nézel 30-45 fokban kb egy sík képernyőt, ez igazán élethű nem lehet, mert vagy nem méretarányos az egész, vagy nincs periférikus látásod.
    Ezért használok 3 monitort, számolgatni amúgy ott is kell, illetve megadni a távolság, szög és méretparamétereket a játéknak, hogy a megfelől képet renderelje. Szerencsére ezt AC, és iR jól kezeli.
    Szimulátoroztam 1db 22"-es monitoron, 1db 40"-es tv-n, 3db 23"-as monitoron, szóval azért lehet van némi rálátásom a dologra nekem is. ;)

    "amit egy monitoron nem lehet modellezni" ebben megegyezünk igazából és csak azon vitázunk szerintem, hogy én az élethűnél a méretarányra, te meg az életbeni periférikus látásra gondoltál, valójában az igazán élethű szimulációhoz mindkettőre szükség van.

  • Freiherr

    őstag

    válasz Freiherr #694 üzenetére

    update:nagyobb FOV-nál sokkal jobban belátsz a kanyarokba+sokkal jobban látod a rázőköveket az ív szélén,meg magát az autó mozgását oldalirányba.Lehet veszítesz a pontosságból féktáv tekintetében,de ezt kompenzálja az ív pontossága.
    Mindenki úgy megy,ahogy akar,de nem kell senkit félrevezetni holmi kőbe vésett értékekkel,mintha az lenne az etalon mindenki számára.

Új hozzászólás Aktív témák