Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GoodSpeed

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Mikulásbá #34510 üzenetére

    Nálad mi volt a probléma az 1.3 millás cuccnak? ? Mennyi idő volt a javítás? Abban a szervizben kezelték ahol az enyémet? Mik a tapasztalataid?
    Amúgy utasítás szerint a dobozába helyeztem, egy nem használt, új kukászsákba raktam, leragasztva, kinyomtattam RMA hivatkozási száma: XXXXXXXXX
    szóval ebből láthatja bárki, hogy halott cucc van a csomagban, a számla meg az én nevemre szól, a garanciajegy és a cím is.
    Amúgy az a baj, hogy laptopoknál csak azt tudják megoldani, hogy: moduláris esetleg a WiFi - ez például a HP notebooknál király -, bezzeg ennél a ROG-nál az is integrált ... ha az alaplap döglik meg, akkor ugye eleve olyan a történet, hogy ott mindenképpen beküldi az egyszerű felhasználó az egész gépet... és talán nincs is értelme modulárissá tenni ebből a szempontból pl a VGA-t. Egyszerűen nincs arra mód mint a PC-nél, hogy hmm, hmm... hát már régi a VGA, vagy hibás kicserélem ...

    Ami a MyASUS rendszerdiagnosztikát illeti - és ez igaz a HP Support Assistantra is - sajnos nálam ezek nem jelezték a hibát. Oké a HP azt nem jelezte, hogy az akkumulátor fel van púposodva, de a MyASUS az lefutott úgy - ebből egyszer konkrétsnan futtatás között fagyott szét - , hogy másodjára benyögte minden oké ... innentől kezdve én ezeket olyan sokba nem nézem... Mert ha az alaplapi hibát nem mutatja ki, akkor mit?

    Alaplap cserénél: ha most ugrik az alaplap, akkor a ráaktivált gyári Windows 11 Home is, ugye ilyen esetben aktiválnak az új alaplapra egyet ingyen?

Új hozzászólás Aktív témák