Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    senior tag

    válasz Tonyk #5856 üzenetére

    Az akkuval el sem indult a gép. 0% volt, formázhatatlan.
    Számlát és garilapot raktuk be. Én úgy emlékszem, a futárt is neten tudod rendelni, de erről levelet kaptam:

    [I]Tisztelt Ügyfelünk!

    Az Ön SN: xxx sorozatszámú ASUS eszközének RMA hivatkozási száma: xxx

    Kérjük, hogy ezt az RMA hivatkozási számot jól láthatóan tüntesse fel az eszköz csomagolásán.

    Notebook és PDA csomagolásához lehetőség szerint használja az eredeti gyári, vagy azzal egyező minőségű és biztonságot nyújtó csomagolást. Az ASUS nem vállal felelősséget a helytelen csomagolásból eredő sérülések miatt. Kérjük, hogy a notebookot vagy PDA-t a hozzáadott vagy vásárolt kiegészítők (táska, egér, adapter, kábelek, stb.) nélkül adja fel, csak a notebookot/PDA-t és az akkumulátort küldje el.

    Az eszköz felvételéhez és elszállításához vegye fel a kapcsolatot a GLS futárszolgálattal az erre külön létrehozott weboldalon keresztül:

    http://webserver.gls-hungary.com/echopack/asus_hu_add.php

    Az adatok kitöltésekor ügyeljen azok pontosságára. Az RMA hivatkozási számot mindenképpen tüntesse fel a NÉV mezőben saját neve után. A készülék felvételi helyének megválasztásakor figyeljen arra, hogy készüléke javítás után ugyanezen címre fog kézbesítődni.

    A szállítás megrendelése során jegyezze fel az Ügyfélszámot, ezzel hivatkozhat feladott készülékére a későbbiekben.

    Üdvözlettel,
    ASUS ügyfélszolgálat
    ASUS Computer[/I]

  • net84

    őstag

    válasz Tonyk #5856 üzenetére

    a linken megtalálsz mindent:

    [I]"Az online nyomtatvány kitöltése előtt olvassa és fogadja el a formanyomtatvány oldalán található felhasználási feltételeket.

    3. A kitöltött formanyomtatvány elküldése után egy megerősítő e-mailben megkapja készüléke RMA hivatkozási számát, és a készülék szervizbe szállítására valamint a szállítás megrendelésére vonatkozó információkat."[/I]

    Egyébként annyi a dolgod, hogy a kapott RMA számra és az Asus garanciális javításra hivatkozva rendelsz egy futárt a mailben kapott telefonszámon, és küldik érte díjmentesen a futárt, átveszi a csomagot, az átvételt, átadást mindketten leigazoljárok, egy példány marad nálad, majd ha kész a gép, hozza is vissza a futár a csomagot...

Új hozzászólás Aktív témák