Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dino_m
senior tag
-
zsozsa74
őstag
Aki nem VR-ban vagy 3 monitorral versenyez multiban, annak kötelezővé tenném. Különben leginkább fogalma sincs az embernek, hogy mi van körülötte. Én mondjuk még vr-al együtt is használom. Hangsúlyozom, multiplayerben tenném kötelezővé kizárólag.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Danecay
addikt
Pedig hasznos holmi főleg amennyiben nincs mindig rálátásod a visszapillantó tükrökre. Régebben külön kellett bele MOD-olni a játékokba, pl. SimHub-al, de mára már több játékban is beépített funkcióvá vált. Nyilván, ha nem szeretnéd látni, jó ha van mód arra, hogy kikapcsold
-
zsozsa74
őstag
Vagy a radarra gondolsz, ezt nem tudom, de ugyanott tudod be és kikapcsolni. Amúgy a képernyő elemek ott vannak, ahová helyezed őket. Tehát, ha a jelenlegi helyén zavar, de mégis kéne, akkor a HUD teljesen személyre szabható.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
őstag
Szerintem a Proximity Indicatorra gondolsz, ami azt jelzi különböző színű nyilakkal, hogy hozzád képest hol vannak az ellenfelek. Mindent ki és be lehet kapcsolni. Ez azt hiszem így fejből, hogy a Gameplay-Display menüben van valahol.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Lac-coo
őstag
Igaiból is van ami ilyen.... [link] ( video ) ..Igaz a fordulatszámokat nem sikerült eltalálni a játékban .
De a gumik már viccesek, olyan szinten táévolítják már a megcsúszás és a teljes tapadásvesztés közötti sávot, hogy gyak ezekj már nem slik versenygumik, hanme valami kopott téligumik nyálkás úton... 10 métereket csúszik oldalirányban az autó, tiszta vicc ....
[ Szerkesztve ]
I love latte-avokado !
-
dino_m
senior tag
Végűl is van benne minta. Lépcsőzetesen tükröződik 1-2-3 emelkedik 3-2-1 meg lefelé megy enyhén, a két-két szélső is tükrözi egymást. Követi a műszerfal tetejének az ívét. Robillard csinálta állítólag. Engem nem zavar, a feladatát elvégzi.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Uninstalláld a modokat, ha vannak, az AMS2CM-mel! Csinálj egy fájl ellenőrzést és utána rakd vissza a modokat! Ha GT3-as McLarenről van szó, az nálam teljesen rendben volt, esetleg pálya függő, de nem tudom melyik pályán tapasztaltad a hibát.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
V1.5.5.5 CHANGELOG
GENERAL
Implemented local blue flag for track flag panels in live play
Fixed safety car being loaded in events with flag rules disabled
Fixed FCY options being enabled when flag rules are disabled; Added warning to user if their flag rules setting change would introduce a scheduled FCY
Trackside vehicle beacon lights will now flick on when there is a full course yellow
Fixed issue with the 'Get closer to your lead' timer wouldn't work for the race leader during full course yellow; Display the remaining time allowed to catch the car ahead during full course yellow sooner
Fixed engine always being stopped during pit stops
Changed Max Visible Vehicles algorithm to use lap distance distance and weight towards other vehicles in the pits when viewed vehicle is in the pits and vice versa
UI & HUD
Added missing translations for Scheduled Full Course Yellow setting and correct hide it when disabled by rules setting
Added event preset for Endurance Brasil 2023
PHYSICS
Minor tire tread adjustments to Caddilac DPi, P1 (both gens), P2, P3, P4, GTE, GT3 (both gens), GT Open, Porsche Cup, F-Trainers (both), GT Classics, Copa Classics, Lancer Cup, F-Inter, F-Ultimate Gen1, Group A, Group C, BMW Procar, Stock Opala 1986, Stock Omega 1999, Caterhams (Supersport, Superlight & 620R), Hypercars, Supercars
Revised FFB for F-Ultimate (both gens), F-Reiza, P1 (both gens), P2, P3, P4, Stock Car Brasil 2019-2023, BMW M1 Procar, GT Classic, Group A, Aussie Racing Camaro
Minor aero adjustments to LD variants of Group C & GT1 cars (lower drag & slightly more drag lift leading to more accurate top speeds and overall performance)
Adjusted effects of drafting for both player and AI ( generally draft is more powerful than before)
Adjusted dirty air effects to compensate increased overall draft effects (overall still more perceptible turbulence than before)
AI
Added track-specific logic to narrowing AI corridors
AI corridor narrowing is now disabled for AI immediately behind player & for AI going through lapped traffic
Adjusted dirty air effects to compensate increased overall draft effects (overall still more perceptible turbulence than before)
Reduced effect of water saturation on AI grip levels
Reduced AI simplified peak slip angles for all modern slicks
Slightly increased AI pull urgent out rate & speed thresholds while running off the ideal racing line
Revised all AI tires to reduce front / rear grip split (for cars with larger rear tires) to reduce high speed understeer issues & general AI advantages in traction (especially rain)
Further AI brake usage adjustments to LMDh, P1 (both gens), GTE, BMW Procar
AI calibration pass for BMW Procar, F-Trainers (both), GTE, Hypercars, P1 (both gens), P3, P4
Daytona: Disabled AI speed boost at the bus stop chicane which could occasionally contribute to AI losing control there
Barcelona 1991: Recalculated corridors (ahould fix AI drivers stopping on track when retiring)
TRACKS
Le Mans: Added seasonal meshes roadsigns; Adjusted arrow signs; general mapping/blending corrections; Added remaining buildings & TSOs; Adjusted static objects; Further LOD tuning; Further trackside camera adjustments
Added 3D trees to Monza (all versions)
Added track flag panels to Jerez & Cascais
Fontana: Reverted trackside cameras adjusted for Gil de Ferran tribute back to modern cameras[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Lac-coo
őstag
Porschet néztem ,kicsit jobban rotál mint arégebbi, de ugyanolyan ereszd el a hajam nekem egy kicsit. TC nélkül olyan egyszerű vezetni, hogy ha ilyen lenne valóságbna tuti nem tennéek rá TC-t mert minek ....
De élvezetes. Csak tuti eltúlzott a tapadás ....I love latte-avokado !
-
dino_m
senior tag
Igazad van nem lézerszkennelt pályák, hanem LIDAR szkennelt pályák, plusz a pályák eredeti dokumentumai/tervei szerint. Lidar majdnem olyan kifinomult, mintha lézerszkennelt lenne. A LIDAR olcsóbb is. Minden ma is létező és működő pálya LIDAR-ral készült. A dél-amerikai pályák is, főleg azok, mivel a Reiza brazil csapat így könnyebb hozzáférésük van az ottani pályákhoz. A történelmi pályák többsége ma már nem elérhető, tehát értelemszerűen azokat nem tudták leszkennelni.
Ez a lesajnálás meg főleg téged minősít és a tudatlanságodat.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
zsozsa74
őstag
Minden prémium pálya lézer szkennelt. A többit meg ( főként dél amerikai pályák), úgysem ismered, szóval nem okoz nagy fájdalmat, hogy egy hupli nem is ott van ahol. Bár szerintem a prémium pályáknál sem tudjuk ezeket. Amúgy honnan állapítod meg, hogy melyik pálya milyen módszerrel készült? 🙂
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
dino_m
senior tag
Arra is jó lehet, ha valaki pihenteti a játékot, mert még jócskán fejlesztési stádiumban van és ha ide viszont rendszeresen benéz, akkor láthatja, hogy javában dolgoznak rajta. Esetleg még kedvet is kaphat hozzá vagy esetleg újra előveszi kicsit csapatni.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
Mosqu!to
addikt
Persze, a licenszelt brand és modell nem egyenlő a fizikabeli adottságokkal, viszont van rá esély, hogy kaptak támpontokat a gyártótól. Viszont egy licensz nélküli kasztni kopi biztosan nem kapott semmilyen insider supportot.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
-
19ati93
senior tag
Project CARS 2 enginejében készült a játék és az valami piszok jó volt magas ping-el is. Rengeteget játszottam PC2-ben ausztrálokkal akik magas 100-200 pingekkel versenyeztek délelőttönként főleg, de teljesen jó volt.
Nem úgy mint pl az F1 játékokban mikor kb pinged 30-40, ellenfeleknek is aztán összevissza laggol az autója mindenkinek. -
zsozsa74
őstag
Senki ne sajnáljon érte ám ennyit! Már most valami qrta jó a cucc! Olyan durva ffb-t raktak alá, a legutóbbi updattel, hogy beszarás. A fizika is változott sokat a kezdetek óta. Valahogy nehezebb lett vezetni a kocsikat. De talán most pont jó, az elején mindenhol túl sok volt a tapadás és elég egyforma érzés volt őket vezetni, bár akkor sem volt rossz. Most már mind más. Mondjuk magam részéről most egy általános alulkormányozottságot érzek, de mostanra belerakták a setupolást is, úgyhogy lehet alakítgatni. Nagyon alakul a játék!
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
őstag
Egyre jobb, tolják rendesen a frissítéseket! Most a hangok kaptak egy nagyon durva boostot. Megjelentek a kamionok is, nagyon jól alakul a játék. Most már van multi is. Mintha az ffb is változott volna, bár nekem eddig sem volt vele bajom. Jó lesz ez!
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Epson nyomtatók
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Path of Exile 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest