Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz tboldi #28173 üzenetére

    Szerintem kb minden kompakt egyszerű ilyen értelemben, a Jazzt és az Astrat is játsszási volt kábelezni.

    De még a sedan A4 sem volt nagy mutatvány kollégának, itt a probléma nekem onnan indul, hogy a kocsi segge jobb hátul eleve "foglalt". Az ott koppon van a tető pumpával és kábelekkel, na meg ott egy erősítő is van emlékeim szerint gyárilag a hátsó hangszórókhoz. :DDD
    Marad a baloldala, de ott meg a tűzfal felől kell nagyot kerülni -> jobboldalról lehet behozni a 12V-ot.

    Macerás, erre még nem tudtam magam rávenni. Illetve meg kell mondjam nem szól rosszul, egyáltalán nem szól rosszul a gyári! :N Nem éget eléggé a cipőben ez a sztori szerintem.
    --
    Ellenben a kabrió klubbol tudtam próbálni egy 3.0 V6-ot, ami meglepett elsőre, hogy durván lusta. Ehhez a kasztnihoz az 1.8T karaktere chipselve egyszerűen jobban áll. Ahol kijött a hang és a nyomaték, na ott kb nem pörgetném a mindennapokban. Egyszerűen nekem ez ahhoz túl "utazós" autó és nem eléggé hülyegyerek feeling. A másik... az Eibach Proline! :CAz Sline-hoz képest ~1,5 centi de picit feszesebbek, nehezebben közlekedős de bakker mekkora feeling volt. Nem tenném a tűzbe a kezem, hogy ha megint elfossa magát a hátsó gátló akkor nem vágok alá a francba egy Koni szettet csüccsel! :D :DD

Új hozzászólás Aktív témák