Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz Micsurin #28172 üzenetére

    A MiTóval marha egyszerű dolgom volt, ebből a szempontból előny, hogy ugyanarra az olcsó, fapados platformra épül, mint a Grande Punto és a Corsa D. Még a küszöböket sem vettem ki a helyükről, csak annyira lazítottam fel őket, hogy alá tudjam bújtatni a vezetékeket. A fejegységtől indulva meg csak a kesztyűtartót kellett kiszerelnem, mintha csak pollenszűrőt cserélnék. :))

    A legnehezebb része a tápkábel átvezetése volt a tűzfalon, mert ugye dupla réteg lemez = dupla gumidugó, vakon átbújtatni rajtuk nem egyszerű.
    A rádióra való csatlakozáshoz gyártottam ISO anya-apa csatis toldót, erről van leágaztatva a high level input, nem a gyári kábelezésről, úgyhogy bármikor visszaállítható az eredeti állapot nyomtalanul.
    A balról érkező tápkábel és jobbról a 2x2 szál hangszórókábel a hátsó ülőlapok alatt találkoznak középen, pontosan úgy, ahogy az övcsatok vezetékei. Nem kellett sokat gondolkodnom rajtuk, ezek mellé nyomtam be az újakat a tartóklipszekbe, tök gyáriasan néz ki.
    Testnek pedig pont kapóra jött az a gyári pont, ami a csomagtérburkolat alatt van, és eleve összefut ott 2-3 másik dolog. Csak letekertem az anyát, ráfűztem a szemes sarut és visszatekertem. :D

    Tudom, ezeket már hellyel-közzel leírtam neked privátban, de ez most már a végleges kialakítás egyetlen hsz-be gyűjtve.

Új hozzászólás Aktív témák