Új hozzászólás Aktív témák

  • Sheld

    senior tag

    válasz Dell XPS #18044 üzenetére

    Nagyszerű, akkor szerintem veszek majd kétoldalú ragasztót, és én is beragasztom. Bár ez csak egy kényszermegoldás ez a gép, mivel a Lenovo y510p-m a TMX-nél van. Az is egy jó mizéria. :D

    Hibebejelentés július 30-án, válasz semmi. Hibabejelentés augusztus 20-án, válasz semmi. Hívöm őket telefonon, ügyintézők foglaltak, 1 órás telefonszámla. Meguntam, marad a noti itthon. Szeptember 8-án hívnak először, nem tudom felvenni. Hívom őket egész héten, nem érem el őket. Szept 12-én hívnak megint, végre fel tudom venni a telefont. Szept 15-ére beszéltük a futárt. A futár jött, átadott egy levelet, csak ittfelejtette a notebookot. Hívtam őket megint, véletlenül elértem őket telefonon, küldik vissza a futárt. 16-án jött a futár, vitte a gépet is. Azóta nem tudok a gépről csak annyit, hogy összekarcolták, és "status: repairing". Írtam nekik pár levelet, és nem adhatnak ki infókat. Elvileg ma jött volna meg a gép, ha igaz lett volna az, amit az ügyintéző csajszival beszéltem először. Pénteken útnak indulok a fogyasztóvédelemhez, és panaszt teszek, egy ügyvéd segítségével. Szerencsére ismerős az ügyvéd, így ingyen segít. Csak a bírósági költségeket kell majd kifizetni, amit nagy valószínűséggel majd a TMX-en levernek.

    Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!

Új hozzászólás Aktív témák