-
Fototrend
Battlefield 2042
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Egyelőre egész jól lőtték be a Snipert.
Nincs 1 hit chest shot, kicsit lassabb bullet velocity. Így egészen tetszik.
Viszont a Heli nagyon OP...
Nem vagyok nagy repcsis, de már a második beüléskor farmolhattam vele a killeket.
----
Bugok persze vannak bőven, de ez a build elvileg 2-3 hónapos. Remélhetőleg ezeket már nagyrészt megoldották.Optimalizáció meg kb nincs.
10700k + 3080Ti és az fps mintha random ugrálgatna.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz IntelKiller7 #3665 üzenetére
Most miért kell a beugrató kérdésemet szétszedned?
Igen, ez lett volna a lényeg.
XIM olyan játékban, ahol nincs natív egér és billzet támogatás (multiban), ott bizony nettó csalás.
Ahogy a Cronus is. Ha már meg kell magyarázni(vagy vitázni kell valakivel) ,hogy miért is csalás, az már rég rossz. Sőt nekem már az is gyanús ha valaki egy picit is védi bármelyiket is.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz IntelKiller7 #3737 üzenetére
Kb már mehet is a nerf a Heli-nek. Mert nagyon OP.
Nincs bajom azzal ,ha egy jármű nagyon erős a megfelelő kezekben, de jelenleg egy papucsállatka is tudja a Heli-vel farmolni a killeket.
Mindig magamhoz szoktam mérni a repcsiket.
Sose szerettem repülgetni, minimális időt töltök légi járművekben, BFV-ben gyakorlatilag nulla percet és fél óra alatt profi lettem a 2042-ben velük. Ami nem jó.Sniper-el ugyanígy vagyok. Szerencsére azt sikerült jol balance-olni. Ilyen Bullet Velocity mellett végre nem lehet velük a pálya másik végén kempelni.
BFV-ben nagyon OP-k voltak. BF1-ben is.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz frankdelgado #3933 üzenetére
A lényeg ,hogy nem kell különösebben figyelni az időzítésre.
Mert pont ez lenne a lényeg. Hogy kelljen skill is abba a rohadt helikopterbe. Na ez jelenleg nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz jozefgucci1 #3954 üzenetére
Azért vannak egész jól működő anti cheatek is.
A Vanguard például ilyen.
Persze nem tökéletes ez se.
Battleye is egész jó volt egy időben.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz FattyDove #4060 üzenetére
A BF1 eszméletlen jó volt kiadáskor, csak sipákolt a sok retard és nerfelték a járműveket meg a repülőket meg a snipereket és fos lett a végére
Erre (is) máshogy emlékszünk.
A Sniper OP volt és az is maradt máig is a BF1-ben. Sweetspot, 1 hit body shot, baromi nagy bullet velocity. Csak a suppression volt az ami picit ellensúlyozta ezeket. Nehéz olyan játékot említeni ahol könnyebb lenne mesterlövészkedni. Vagyis volt egy játék. A BFV. Body shotnak annyi, viszont a suppression is ment vele.
Ez az ami szétcseszte a játékot. Hogy egy amőba is képes volt a pálya széléről fragelni.
Ment a levesbe a map design és a fegyver balance a Sniper/Scout kaszt miatt a 64-es módokban. Nem úgy tervezték őket ,hogy elbírjon a támadó csapat 1 tucat guggoló idiótát a széleken.Meg persze ott volt a Muromets is. Meg a mortar tank. Kellettek mint egy falat kenyér.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Én egy júniusi nesztek ezt kapjátok című update-re emlékszem.
Eredetileg legalább év végéig dolgoztak volna rajta.De ugye pont a 2042 miatt dobták be előbb a törülközőt.
Meg ugye már 2020 tavaszán jött az uccsó Battlefront update is... Szóval tényleg volt idejük erre a része. -
addikt
Mondjuk én nem emlékszem arra ,hogy azért sírtak volna a népek ,hogy legyen lassabb a TTK.
Azt a lépést a Dice biza a semmiből rántotta elő.
A BFV egyik legstabilabb része a kezdetektől a gunplay volt.Azért sírt mindenki, mert sikerült a játék egyik fasza aspektusát egyik napról a másikra szétcseszni.
És aztán ezt másodjára is eljátszották.
Mindezt azért ,hogy az ünnepekkor sikerüljön új játékosokat bevonzani.A casual irány egy jó ideje pedig elég egyértelmű.
Jelenleg is, nem a BFV vagy a BF1-től kéne átcsábítani a játékosokat az új részhez (és lehet tovább fejni a tehenet), hanem a Warzone, Apex vagy Fortnite-tól kéne játékosokat elszedni (visszaszerezni).
Gyors bakkecske mozgás, kevés teamwork, meccs közbeni fegyver upgrade, sok player...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz CptAdamica #4411 üzenetére
Vannak bugos játékok. Sőt a legtöbb így indul.
Ilyen volt még a piedesztálra emelt RDR2 vagy a Witcher is.De van olyan ,hogy a balfasz menedzsment és vezetőség miatt egyszerűen rossz irányba kezdenek el fejleszteni.
Cyberpunk, Battlefield V, Anthem (újabb EA gyöngyszem) és még lehetne sorolhatni.Meglátjuk ,hogy a BF2042 a bugok fixálása után összeáll-e vagy inkább a földbe áll az egész projekt és megy az egész franchise a p*csába vele együtt. Lehet ,hogy ez kell ,hogy történjen. Főleg ha egyébként is elindult az egész sorozat a casual lövölde irányába.
A BFV-ből eladtak az első 4 hónap alatt 7 millió példányt. 10 millió feletti eladásokkal terveztek. Nem találtam meg ,hogy összesen mennyi eladás volt.
Lehet szorozgatni ,hogy mennyi volt a büdzsé. Persze azt számoljuk hozzá ,hogy a fejesek ebből mennyit is tettek zsebre ilyen olyan bónusz/részesedés formájában.Egy pillanatig nem tudom sajnálni őket azért mert esetleg nem sikerül elsőre a 2042-es vízió. Főleg amikor látható ,hogy a DICE-nál szeretnek minden egyes résznél nulláról indulni. Ugyanazokba a pocsolyákba belelépkedni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Csak belső nézet a tankoknál...
Cserébe lehetnének erősebbek.
Persze ez se tökéletes megoldás mert így sokan a pálya széléről lődözgetnének a tankokkal. Hiszen ha bemegy a sűrűjébe, például zászlót foglalni, akkor még egy erősebb tankot is pikk-pakk körbe lehet venni és szétkapni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Háromszor is nekiugrottam a játéknak, kb 15 óra ment így bele...
Az első benyomásom nem változott. 10 perce olyan érzésem volt ,hogy inkább visszamennék Ground War-ozni MW-be. Pedig nem játszottam vele lassan fél éve.
Béta után én előrelátóan egyhavi EA Play Pro-t pengettem csak ki, szóval csak 15 eurómba telt eldönteni ,hogy ez nekem nem jön be.
Az elmúlt években játszottam Tarkov-al, Apex-el, jó sokat COD MW-el, egy keveset Warzone-al is (és a BFV-be is belement azért 200-300 óra), de nem jöttem rá ,hogy most ezzel a játékkal melyik bázistól szeretnének átcsábítani játékosokat. Kinek készült ez a game.
A BF4 feeling megvan, de ezen kívül, lófasz az egész.Ha most jött volna ki a COD MW, majd a Warzone, akkor ez a BF kb DOA lenne kapásból.
Vanguard ellen azért könnyebb lesz.
Sehol nem látom a fejlődést.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #16729600 #5857 üzenetére
Nem lehet ,hogy vannak olyanok akik szimplán azért savazzák a játékot mert szeretnének egy tényleg jó Battlefield játékot? És savazni kell rendesen, mert a dev-ek mást nem hallanak meg. Emlékezzünk a BFV féle TTK update-ekre.
A szakácsos példa egész jól sikerült. A szar szakácsot ki kell rúgatni, hátha jobb lesz másnap a kaja...
Én kb most így vagyok vele. A Portal-ban látok lehetőségeket, de minden más eddig 2 lépés hátra.
Még a Pacific update előtti BFV-höz képest sem nagyon érzem az előrelépést.
BF1 hangulatától meg olyan szinten vagyunk messze ,hogy beszarás. Na meg persze az a játék kész volt amikor kiadták.A 2042 kedvéért félre lett dobva a BFV és a Battlefront 2 is.
Tudom, a Covid...Nem hinném ,hogy +1 év sokat jelentett volna akkor amikor a játékban alap dolgok (amiket már korábbi részekben megoldottak) vannak elbaszva.
De ezt már megszokhattuk. Mintha direkt tiszta lappal kéne nekiindulniuk az új résznek.
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz bandi0000 #5867 üzenetére
Az ,hogy kinek mi az igazi Battlefield az bizony szubjektív. Az ,hogy egy játék félkész vagy sem, az nem az.
Mondjuk az igazi Battlefield játék szerves része lenne a teamwork.
Amit sikerül részeként egyre jobban elbaszni.Volt egy fasza, működő kasztrendszer... Ami hihetetlenül jól működött mondjuk a BF1-ben.
És ezt már nem fogják visszahozni mert akkor mehetnének a levesbe a specialisták. -
addikt
Papíron a Dice se egy csapat.
Van a Dice LA, aminek mostanában más lett a neve, és van a Stockholmi-i brancs.Talán lett volna elég idejük mindenre ha nem egy BR játéknak indult volna ez az egész.
Mert tényleg nehéz elmenni amellett ,hogy mennyire nem sima Multi feelingje van a mapoknak és az egész UI-nak.Ha viszont rossz irányba kezdenek el evezni, akkor bizony lehetne akár 5000 fejlesztőjük is...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Hogy legyen egy kis pozitívum : Portal tényleg egész jó buli. Fülig ért a szám az utolsó körben.
De lehet ,hogy csak azért tűnik olyan jónak mert a normál gameplay szerintem minden idők egyik legszarabb Battlefield-je. Annyira nem akar ez összeállni ,hogy az nem igaz.
Hát ez mégse lett annyira pozitív...
----
Angel + DMR lett a meta egyébként. És így abszolúte nem kell az egyébként zokniagyú csapattársakra hagyatkozni bármiért is. Mindent is tud dobni/adni. Mondjuk mivel alap dolgok maradtak ki, amik benne voltak az elődökben így nem is nagyon lehet összedolgozni.AR jelenlegi formájában felesleges.
Hitreg szar, lag van, fps nincs, egy egész sorozatnyi hit képes egyszerre megérkezni. Netcode szar. Még úgy is ,hogy egy-két dolgon állítottam.
Hasznos videó hozzá: https://www.youtube.com/watch?v=ysCTNdPbweo&t=0sHovercraft kellett mint egy falat kenyér. Heli még mindig OP.
Néha nem jelöli ,hogy ki az ellenség. Vagy ,hogy ki a szövetséges. De nem gond hiszen könnyen meg lehet különböztetni az oldalakat (oh wait).Próbálnak konstruktív lenni, de nehéz. Mert több a javítandó mint a működő részlet. Lehet ,hogy gyorsabb lenne újra nulláról indulni.
Mármint nem ténylegesen üres lappal indulni, hanem felhasználni a korábbi részekből azokat a részleteket amik egyébként faszán működtek. És bőven van ilyen.A pályák olyanok amilyenek... Fedezék alig, helyette van inkább rohangálás dögivel.
1 pálya egész jó. 1 közepes, többi szar.
Conquest talán menthető, Breakthru értékelhetetlen.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #16729600 #6162 üzenetére
Szimplán csak hülyék, nem pedig kezdők.
Nekem is van az ismeretségi körömben olyan aki gyakorlatilag nulla fps-es múlttal vágott neki velünk együtt a BF1-nek még anno.
Lőni persze egyáltalán nem tudott az elején. De azt rögtön felfogta ,hogy A-t támadni kéne. B-t védeni kéne. Vagy azt ,hogy a pálya szélén egy bokorban kuksolni nem túl konstruktív, főleg ha a csapat fele ezt csinálja.
Sőt még a térképet is egész jól tudta kezelni így tök jó flankeket tudott tolni. Aztán egy idő után megjött a célzási képessége is, de az ,hogy értelmezni tudsz vagy nem tudsz egy játékot...
Sajnos el kell fogadni ,hogy kb a játékosok fele... nos, úgy elvan a pályán. Nem tudja merre van előre merre van hátra. Azt mondanád neki Discord-on ,hogy akkor most jobbra induljon el, nem tudná ,hogy a játékban merre van a jobbra. Tehát nem kelet-nyugat, A-B, hanem a nézetéhez képest induljon el jobbra. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz pandras83 #6193 üzenetére
A 3. és 4. rész már régen volt.
A BF1 nagyon egyben volt a startkor.
És egyébként a BFV is. Ezzel más gondok voltak.És attól még ,hogy a BF4-et kijavították, az nem jelenti azt ,hogy majd ezt a részt is ki tudják kalapálni fél év alatt.
Főleg mert a BF4 bugjai, nyűgjei, szar netcode-ja alatt volt egy jó játék. Meglátjuk mi lesz most.Sajnos ez az egész pre-order marhaság, hát az, egy marhaság.
Főleg ,hogy van ea play meg ea play pro, 10 óra trial vagy 1 hónap full.Early access, ez kb a béta. Meg a játék első 3 hónapja. A béta meg egy closed béta (vagy inkább alfa).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fornettisuti #6195 üzenetére
FoV és ADS FoV.
Ez is bugos egyébként.
Heli-nél is működik a + zoom.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
De látod ,hogy a dev-ek nagyon akarják ezt a BR módot.
Akkor is ha elszívja feleslegesen az erőforrásokat a sima multi elől.
Firestorm, Hazard Zone...
Meglátjuk a BF7-ben mire lesz elpazarolva az idő.Mert most jön az új Warzone map és a Hazard Zone-nak lőttek, végleg méghozzá.
Aztán ottmaradunk a félkész Multival. Csodás. Nem is tudom ,hogy akarok-e BF7-et. Ezektől a fejlesztőktől nem. Úgy látszik tényleg elment már mindenki a csapattól akik például a BF1-et összerakták. -
addikt
válasz CptAdamica #6629 üzenetére
új elképzelések...
Mármint összelopkodták az ötleteket az Apex-ből, Warzone-ból, Tarkov-ból...
Az ég világon nincs ebben a játékban semmi újdonság. Semmi. Mentek arrafelé, ahonnan a pénzt remélték. Hátha bevonzzák a casual tömegeket (ami nem probléma, mert csak a battlefield veteránokból nem lesz meg a bevétel, de ez a szar nem fogja bevonzani a tömegeket).Minek játszanék Hazard Zone-t ha ott vannak a jobbnál jobb alternatívák? Jön az új Warzone map. A Hazard Zone már most DOA.
Minek játsszak (és fizessek ki egy teljes játékot) Portal-al, amikor még vannak a régebbi címekhez is szerverek?És akkor említsük meg CQ/BT játékmódokat. Amit agyonvágott az ,hogy a mapok egyértelműen nem erre lettek tervezve. Specialistákkal (mert ez hozza a pénzt és ezt is lopták) a kasztok helyett.
Nem a változás a gond.
Az más kérdés ,hogy tényleg van egy olyan réteg aki sosem képes helyén kezelni az adott részt. BF1 talán erre a legjobb példa. Mert ott tényleg valami újat raktak le az asztalra. Sajnos a gunplay nem volt az igazi és ott se működtek úgy a pályák, mint azt tervezték, de ott látszott ,hogy mire ment el az X évnyi fejlesztés.A BF 2042 úgy néz ki mintha 1 év alatt kellett volna rohamtempóba összedobni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz bandi0000 #6634 üzenetére
Nem vágyok új dolgokra.
Csak válaszként írtam ,hogy itt bizony nincsenek új dolgok. Nem találta fel a Dice újra a kereket. Nem is kell. Mert papíron működik az ,hogy a szélesebb rétegeknek csináljuk a friss Battlefield játékot, tehát megpróbáljuk megverni a Call of Duty-t vagy most az Apex-et a saját pályáján, csak ez látszik ,hogy nem megy nekik a gyakorlatban.
Én simán fizetnék 60 dolcsit most azért ,hogy a BF1-hez jöjjön még egy DLC és legyen live service fél-egy évig, valamint tegyenek bele egy anti-cheat-et.
Most még hátravan több mint 2 hét az EA Play Pro-ból.
Addig helikopterezek meg repcsizek.Az infantry gameplay egyáltalán nem tetszik. Pedig én igazi gyalogos vagyok. BF4-ben only inf, BF1-ben minimális tankozás, BFV-ben csak inf. És eleve cod-ból jöttem még anno...
Ennek ellenére úgy darálom a gyalogságot ahogy akarom. És ez nem skill. Egyszerűen ismét elbaszták az egyensúlyt. Szerencsére nincs a földön taktikázás vagy teamwork így egyszerre eszük ágában sincs mondjuk hekkelni és rakétázni. Nekem ez így most tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz bandi0000 #6639 üzenetére
néha akkor laggok vannak, hogy a játéktól elmegy a kedvem
Nincs server browser. Így ha az algoritmus úgy adja ki, akkor bizony simán bevág téged egy keleti parti szerverre...
Alap dolog lenne ,hogy a keresőben sorba állítjuk a szervereket latency alapján is választunk.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz pRoject22 #6649 üzenetére
Nem voltam elég konstruktív? Jaj de sajnálom...
Oké. Jó lesz ez a játék nekem.
Bár van lag, de csak a sok játékos miatt van ez. Már várom a karácsonyi időszakot...
Bár vannak bugok, de tuti javítják őket, hiszen a BF4-et is kikalapálták... fél év alatt. És az még egy másik gárdával volt.
Bár a játék félkész, ne kritizáljuk, hiszen alig volt rá idő és erőforrás.Hiszen a Battlefront 2-őt és a BFV-öt is kellett közben patchelgetni...Tudod van olyan ,hogy valaki kritizál, de nem csak a sírás kedvéért.
Én például azért mert szívesen játszanánk a haverokkal egy jó kis fps játékot ennyi.
Értem ,hogy tetszik a sírás szó, de nem mindenki sír, aki a te kis játékodat a szájára veszi.Vagy álljak be melléd azzal védeni a játékot ,hogy azért van lag mert sok a játékos?
Remélem ez még nem személyeskedés...De látom ,hogy ezzel a résszel a Battlefield szériának lőttek is. Mert tényleg a userek nagy részének azért megfelel ez is. Hát jó. Akkor tényleg én vagyok rossz helyen, belátom.
Mentem
casualnoobokat lőni az ultra skill-es helikopteremmel.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
válasz CptAdamica #6857 üzenetére
Megpendítette Tom Henderson egy állítólagos forrásra hivatkozva, azóta mindenki ezen lovagol.
A droid hadsereg élére kell ám egy pásztor. Mert különben falnak megyünk utmutatás nélkül.
Tuti ezért lovagol ezen mindenki.
Nem azért mert ránéznek a kezelőfelületre, vagy látják az óriási pályákat amiknek a többsége alkalmatlan Conquest-re vagy Breakthru-ra. Vagy esetleg látják a specialistákat és a különböző képességeiket.Vagy esetleg játszottak Warzone-al és Apex-el és látják ,hogy milyen ismerős a map flow... Mintha itt más lett volna a terv...
Sok minden, amit jelenleg hiányolunk igazából nem is annyira hiányozna egy 128-as Battle Royal-ban.Az alábbi hsz-t Tom Henderson szponzorálta.
Küldöm is neki az sms-t ,hogy fizessen mert nincs ingyen egy ilyen poszt.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Sayiid919 #7269 üzenetére
Legújabb meta hogy super hokum al felrepülnek olyan rangbe ahol már semmi nem éri el őket és onnan vígan lövöldöznek.
Szerencsére tanultak a BF1-es Muromets-ből a dev-ek. Vagy nem.Sajnos az egész játékra rányomja a bélyegét az üres a map érzés. Már csak a látvány szempontjából is gáz ,hogy nem érződik az ,hogy egy háború közepén van az ember. Steril az egész. Meg persze amit írtál. Nincs fedezék, van helyette futkosás. Innentől pedig ezt lehetetlen balance-olni (de szép magyar szó).
-
addikt
Scout és Attack Heli is OP.
Beírtam helyette.
A Scout Heli konkrétan annyiból áll ,hogy mozogni kell folyamatosan. Rakéta a gyalogságra, minigun ameddig visszatölt. Ha elnyomta a flare-t az ember akkor uzsgyi el fedezékbe. Visszatöltődik minden és rinse/repeat.
Azért OP mert a a játékosok még mindig nem hackelnek és rakétáznak egyszerre.
Tehát igazából nem OP, de mivel a játékosok 80%-a idióta, így igazából még is OP.Skill ceiling a béka segge alatt.
-
-
addikt
válasz CptAdamica #7477 üzenetére
Van különbség a természetes fluktuáció és az - ez a stúdió már igazából nem az a stúdió között.
-
addikt
válasz CptAdamica #7479 üzenetére
minden résznél, de kb minden játék, minden új részénél előjön, szóval sokat nem vonnék le belőle.
Azért egy kicsit máshogy állnak most a dolgok mint amikor a BF4-es veteránok sírtak a BF1-WW1 setting miatt.
Vagy akár említhetném a BFV féle marketing startot is.
Nem csupán arról van szó ,hogy bugos a játék. Vagy nem tetszik némelyeknek a hangulata. A modern mivolta. Hanem az ,hogy egy összegányolt-összetákolt játékról van szó.
A legegyszerűbben onnan lehetne megközelíteni a dolgokat ,hogy megkérdezzük ,hogy mire is ment el az a 3 évnyi fejlesztés.Meglátjuk ,hogy az EA elkaszálja-e a franchise-t vagy sem. Mert kb itt tartunk.
De mivel a stúdió bebizonyította egymás után kétszer is ,hogy ez így már nem megy nekik (és most tekintsünk el az okoktól) nem is lesz nagy veszteség.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz CptAdamica #7481 üzenetére
hanem, hogy unalmas volt a fegyver és jármű kínálat, semmit nem tudtál változtatni kb a fegyveren és monotonná vált az egész.
Végre, ezt vártam. Na látod, te is tudsz sírni egy BF rész miatt ha nagyon muszáj.
Tudom, hiányzott a Hellriegelről a Red Dot.Csak vicceltem.
3 év ment el erre a részre. Közben pedig dobták a BFV-öt és a Battlefront 2-őt. Mindkettő játékkal játszottam. És ez így összességében, hogy volt is idő és minden energiájukat erre a részre fordították, már sok nekem. Lehet ,hogy másoknak is.
emellett meg ott vannak a mappok, assets-ek, funkciók, terepmunka, amik viszik az időt...
Nincsenek ott. Pont ez a problémám. Alig van fegyver, a mapok nagyok de üresek. A játékmódok nem működnek, a balance szar (fegyver-jármű-specialista, kb minden). Map flow nincs. A 128 játékos igazából felesleges. FPS a béka segge alatt. Grafika nem lett jobb.
És persze a szokásos. Scoreboard, class system... Legacy feature mint azt megtudtuk.Hardline után a legrosszabb Battlefield ez eddig a számomra. Esetleg javításokkal elérjük a Pacific BFV szintjét 1 év múlva.
ui : De van tornádó. Király.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz CptAdamica #7489 üzenetére
A siker esélye szerintem már elszállt.
Most az fog eldőlni ,hogy sikerül-e legalább elfogadható szintre kikalapálni a játékot, vagy sem.
Remélhetőleg már 99%-ban kész is van a következő DLC (vagy mittudomén ,hogy minek hívják roadmap szerint) és ki is lehet azt adni rögtön januárban. Mert ha nincs kész, akkor azt már megette a fene.
Most jön az ünnepi időszak... Gondolom a fejlesztők is készen vannak már mentálisan.
De ez a novemberi játék megjelenések átka.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Személyeskedést kerüljük, nem tűrjük itt. A téma a játékról szól és nem egymásról, ez egy barátságos BF közösségépítő téma, maradjon is így.
Season 7 az utolsó szezon,
nem lesz több új tartalom!
Hivatalos bejelentés erről itt (angolul):
An Update on Battlefield 2042 and Welcoming Motive Studio to the Team
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield Discord (már nem hivatalos)
Hivatalos weboldal (angolul):
Battlefield 2042 – Electronic Arts (ea.com)
Hivatalos hírek (angolul):
Battlefield 2042 News and Updates – Electronic Arts (ea.com)
EA BF2042 hivatalos angol nyelvű fórum (bejelentések, általános témák, visszajelzések, hibák jelentése, stb.):
Battlefield 2042 | Forum | EA Answers HQ | EN
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen