Új hozzászólás Aktív témák

  • (Kolombusz)

    veterán

    válasz RAM #165 üzenetére

    Kérlek, volt szerencsém egy ugyanilyenben ülni, csak kicsit alacsonyabb felszereltséggel.

    170 ezer kilométer után román utakon sem zörgött semmi benne, csupán a kárpitok minimálisan. A motor nem rázta a kasztnit, hosszan kipörgetve, bőven 4000rpm felett sem hallatszott, hogy dizel lenne, de közben kegyetlenül ment.

    170-nél is alacsony szélzaj van, a motort nem hallod. Közúton teljesen biztonságosnak érzed a 130-140-es tempót, kb. olyannak, mint egy Fiestaval a 100-at, csak csendben.

    Királyak az ülések, mélyre kell beszállni, fognak becsületesen, fasza.

    Hát kb. ez. Ezért hajtom Vangelis kollégát, hogy vonszolja be magát Miskolcra és menjünk véhatozni egyet. :)

    Ültem már kétszer ilyen erős autóban is, szóval tudom, hogy mi az, mikor igazán megy egy autó, de érzésre sokkal lazábban vitte a 150 lovas td a kasztnit, mint a 2.2 dcat toyota, vagy a 170akárhány lovas Laguna.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák