-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #65439 üzenetére
Csak a plusz riasztónak is le tudják lopni ugyan ezen elv szerint a jelét.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #65442 üzenetére
[link] 50sec és már vitték is az autót.
Bár németben jelenleg nem ez a jellemző, hanem kitörik az egyik kis hátsó ablakot és így kijátszák a riasztót, aztán kipakolják a front cuccokat (kormány, váltó díszlécek, computer, display stb.).
Mondjuk azt nem tudom, hogy ezekben az autókban az ultrahangos belső figyelő rendszer is benne van-e. -
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #65471 üzenetére
Vagy az autó akku gyenge, arra is érzékeny.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #65478 üzenetére
hat csl -hez kepest... nagyon... nem kell nagy navi ebbe. lehet kurblis is az ablak. nem kell bor ajto karpit, jo a karbon. se 12 hangszoro *sicc, lehet csak 8 van benne, ez most nem megy fejbol. de erted? minek? ezzel nem fognak le menni adriara mert nem 3-4e km turaakra valo. nem gt auto, arra ot van mas. akar egy m340.
na mind1. en mar regen nem ertem a bmw-et. lehet nonek az eladasok szarnyal a ceg de total mas vevo kozensege is van. es mar bocs de a kisfaszu kis kinai nem tud erdekelni. de a bmw-et igen...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #65480 üzenetére
Ha az utcai dolgoknak meg kell felelnie akkor nem dobhatsz ki belőle egy csomó dolgot, ABS, mindenféle elektronika, sávtartó, vészhívás apám farka.
Meg ugye ott a másik, hogy kell a rengeteg lóerő, ahhoz meg a nagy fék, nagy kerék, sok-sok merevítés stb. Ma akkora fék van egy ilyen autó alatt ami, kis túlzással, 30-40 éve egy kamiont megfogott volna
Egy Ferrari 355 380 lóerős volt a 90-es években (1994-1999), ma meg egy M340i ennyi. Tegyük hozzá a 355 1497 kiló volt! Szóval akkor mit is várunk egy 550 lóerős monstrumtól? -
Shadowbull
addikt
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #65643 üzenetére
Egy kis fizika. Nagyobb guminál, nagyobb a tömeg, mert masszívabbnak kell lenni.
Ahogy linkelted[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #65643 üzenetére
A 20-as felni is lehet könnyebb, mint egy 18-as, de általánosságban és elvileg megy az okoskodás csak nem?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #65679 üzenetére
Semmi, adaptív led marad a komolyabb opció.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #65751 üzenetére
Szerintem annak szanjak
I3 most koszont le ez most jott
Bar remelem ujraelesztik a kozeljovoben
I3 60-as akksival nalam azonnali siker lenne, meg kb mindenkinel. -
Shadowbull
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #65754 üzenetére
Googleben ott van mm-re pontosan, a youtube linken beül a presenter, mi kell még?!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #65751 üzenetére
Sokkal nagyobb. Nőtt is az előzőhöz képest. Nekem bejön. Kicsi X3. Jól néz ki.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
SzlobiG
félisten
válasz CharlieDrop #65803 üzenetére
Így is gondolkodok, de azért közel 2 millát rákölteni az számomra meredek, inkább nézek vagy kevesebb km-el, vagy más típust ahol nem kell ennyire zsebbe nyúlni.
Tudom ha van majomra...
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #65799 üzenetére
Durva… pedig 90e előtt le kellene cserélnem… hogy könnyen tudjam eladni, ez jövő év vége, de 120-as lenne a jó helyette, esélyem sincs, pont beestek 9M alá mikor én hoztam a mostanit, most 12…
-
ittakary
nagyúr
válasz CharlieDrop #65846 üzenetére
láttunk már különbet is
TaxTheRich100 videói egy időben elég mély nyomot hagytak az emberek lelkében
[link] - közel 3 tonnás Phantomot addig senki nem vert keresztbe terepen
vagy ott van még az Ferrari Enzo WRC videója
De ott van még a Wraith is
elég beteg, de azért jó nézni
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #65877 üzenetére
Nekem akkor is az előző M2 comp kéne. Annyira gyönyörű és az ára is "csak" 20 milla volt újonnan.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #65877 üzenetére
Csak nekem tűnik úgy, hogy a BMW nem találja a designját? Egyik modell vese, a másik meg már hód…össze-vissza ugrál, semmi következetesség.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #65799 üzenetére
Már 400ft/€. Van az már 8M is. Orbler intézkedik.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #65978 üzenetére
Hehe, régi szép idők. Az M6 CSL-en dolgoztam is egy kicsit anno.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #65981 üzenetére
Vezetni sajna nem tudtam, egy darab volt belőle. Az akkori fejlesztési igazgató elvitte egy hétvégére aztán nem akarta visszaadni :)
Ha jól rémlik akkor többet is forgott mint a széria S85.
Csak hát nem sikerült a számokat úgy összerakni hogy a kassza kulcsát is megkapjuk hozzá, így nem belőle semmi. Volt pár ilyen, gondolom idővel mind előkerül a pincéből.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #65983 üzenetére
Attól azért több, leginkább műszaki megvalósíthatósági vizsgálatok. Egy csomó mindenről csak úgy tudod eldönteni hogy milyen ha meg is csinálod.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #65987 üzenetére
Mégis csak ötven éves a cég, most van itt az ideje :)
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #66007 üzenetére
Bp-Kiev E92-tol F01-ig havonta akar tobbszor
Teny,hogy nagyon jo konstrukcio az I3, szerintem is kenyelmes, mar hallottam valakit panaszkodni az ulesere, de messze nem utazoauto.
Multkor rendes autouton mentem vele,ahol kicsit nyomvajus volt az ut, hatarozottan furcsan viselkedett az autoFireblade: ha jol tudom csak hatsokerek hajtas.
En biztos nem vennek Suv-ot igy
Telen ha meg ho is van nem tudom ,hogy teljesithet[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #66056 üzenetére
USA piacra gyártották, de van azért EU-ba is, de ritka… évente 2-3 azért bejön és gazdára is kerül pillanatok alatt.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #66079 üzenetére
Behozott?
Ami nekem van is az, szervizkönyves volt egészen addig, de relatíve fiatalon került ide. 220e km-el, most 10 év után került bele (de mindjárt megnézem)
A nev.apám fia svájcban vett első tulajtól, honosította, de ő 8m-ért vettem az f10-et (akkori frank árfolyamon), ráköltött 6ot (dízelbotrány miatt visszahívás volt a BMW oldalon is, ahol EGR-t piszkáltak, elötte elvitette kitakaríttatni, de inkább intake cserét kapott, meg stb stb.), eladta 4-ért nemrég. Az övé pl patika volt, de végtelen km-el, cserébe csak pályán ment, de chipelve is volt.
Egy W124-esünk is volt amiben 250e km volt 10 éve Azon nem volt mi elromoljon.
Arányt nem tudok, csak tapasztalatot.
Nővéremnek itthoni mondeo van, flotta autó volt, turbo tölt de búg (halott(?)), a kuplung ropog mostmár (városi használat...) és a részecskeszűrő tele volt.
Anyámék egy avensist vettek nemrég, abban kevés a km, hibátlan, magyar használta, honosították, új injektorral, turboval vették, 2 literes D4D.
Egy ismerősöm van, aki kereskedik használt autókkal, neki volt C63 is ami hibátlan volt, de ő oda is ment megnézni, mit vesz. Akinek meg c63 van és leéli, az annyit is ér. Sógoromnak olasz A4 van, ő is fiatalon vette/hozatta be.[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #66090 üzenetére
Egy kis barkáccsal bármiben lehetnek ezek. A szellőztetés gyak egy venti, a fűtés pedig egy fólia.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #66090 üzenetére
Az E90 meg kn kényelmileg egálban lehet az e39-el, talán a mérete miatt nem, de az első ülés anyós oldalon olyan, hogy majdnem el tudok feküdni. A kombi e39 meg hátul is 1 hajó.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #66090 üzenetére
Ventis ülés az nagyon jó cucc. Nem lesz tiszta víz a segged meg a hátad. Én is már csak ilyen kocsit nézek, amiben ez van.
tasiadam: E65 már nem akarok mivel öreg vagy öreg lesz, F01 csak 2012 utáni jó az meg árban már ott van mint egy W221 vagy mustang, challenger stb. Lehetőség bővült. Inkább max 10 éves kocsit veszek, amivel tovább lehet húzni, na meg egyszerű a motor benne / minimális hibákkal.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #66092 üzenetére
Recaro Sportster CS pl hűthető, fűthető, van belőle BMW performance kiadás:
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #66100 üzenetére
E65 tökéletes volt számomra.
W221 brutális
W222 ez mennyországV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #66105 üzenetére
Annyit nem akarsz adni érte?
Amit én néztem magamnak kocsit az mostani árfolyammal 10M-tól kezdődik. 25k €
tasiadam: Annak is szép a belseje!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #66114 üzenetére
Bizony, fűthető-hűthető az utastér távolról is.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #66117 üzenetére
Rólam aztán tud patakokban folyni a víz ha izzadok (a hideget-telet bírom és kedvelem), de a 2 zónás digitális klímás E39-emben a fekete belterével ha 22°C-ot állítok be akkor nem izzadok az ülésbe.
Ráadásul zsinórban 2. napja volt az, hogy a rohadt melegben (autó hőmérője egyszer 39,5°C-ot máskor 41°C-ot mutatott külső hőmérsékletre...) Budapesten keresztül (Krisztina körút, Erzsébet híd, Rákóczi út, Kerepesi út, Keresztúri út stb) széltétől széltéig oda-vissza klímázva jöttem-mentem szárazon
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #66122 üzenetére
Nálam sem az igazi. 19-en kell veretni hogy érjen valamit. Lehet meg kéne nézetni
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #66124 üzenetére
Nekem is szövetüléses az autóm.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #66128 üzenetére
Viszont annyi van hogy a legmagasabb fokozat -2 lépcső az ami az elején szükséges, hogy érezhető hatása is legyen a hűtésnek. Majd ha már hűvös az utastér, akkor még -2-3 fokozat és akkor már halkabb is lesz a befújás és tartja a kellemes hőmérsékletet.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
98bja
senior tag
-
98bja
senior tag
válasz CharlieDrop #66142 üzenetére
Nemár. Komolyan mondod, vagy csak szivatni akarsz? F10 teljesen máshogy néz ki, hát csak tudom már miben ültem, meg ott vannak a képek.
Ez az F10: [link][ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66149 üzenetére
Kár érte, jó kis autó volt. Bár én még emlékszem a felhördülésre amikor megjelent
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #66153 üzenetére
Az F87 szerintem nagyon jó kis cucc volt technikában, meg formavilágban, csak már az is elég súlyos. Ahogy nézegettem tengelytávban E36, csak durván szélesebb. A mostani 2-es pedig E46.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #66178 üzenetére
Azért az nem nagy teljesítmény.
-
nincsnév007
őstag
válasz CharlieDrop #66178 üzenetére
hát bulgáriáról nem igazán mondanám.
-
nincsnév007
őstag
válasz CharlieDrop #66187 üzenetére
hát látszik hogy fejlődnek, meg a tengerparti részre adnak rendesen, de azon kívül nem mondanám.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #66266 üzenetére
Laptiming videora gondoltam.
Nem biztos fair osszehasonlitas a suly, ha valaki ult mind a ket autoban 140-150 korul akkor erti miert
Ez azert ki volt elezve a Bmw ellen.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66281 üzenetére
Úgy lehet könnyebb autót építeni, hogy kompromisszumot kötsz egy csomó dologban.
Nem véletlenül halkabb és komfortosabb az az i4. Ezen kívül merevebb is, jobban fel van szerelve és nincs alulméretezve.Az M440i is 1,9 tonna, ha beixelsz néhány plusz extrát akkor hopp az is két tonna felett van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #66281 üzenetére
Kevesebb aksi, kisebb hatótáv.
Toyota cikk azt hiszem...1 EV vagy 8 hybrid. Melyik az optimálisabb?V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #66285 üzenetére
A sok biztonsági/kényelmi kiegészítő, amiből nem lehet megint csak engedni, egyiket a biztonság miatt másikat azért mert nem veszik meg. (elektromos ablakok/ülések/tükrök/klima/fűtés/ülésszellőztetés. Temérdek elektronika/kábel.
Ott van pl az I3, fos vékony üveg van benne, nincs hátul se milyen fűtés, se levegőbefújás. A puritánsága miatt is lett könnyű.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Háztartási gépek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs