-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
válasz szőröscica #37911 üzenetére
jaja, sajnos igen. Van aki vesz hozzá 3M teflonos 2 oldalas szalagot és felrakja a kasztnira a falcokba..
nekem még időm nem volt rá. Pedig az a véglegese megoldás aszondják. Gyáriban is létezik de az nagyon sokba kerül több tízezer ft....
itt mutassák hogy kell felrakni a teflonszalagot nyikorgás ellen.. jó hogy a gyárban ilyenre is gondoltak nem?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #37908 üzenetére
Szilikon ne, öregíti a felületet. Van gyári BMW gumikéder ápoló, az jó cucc, vmi 3k.
-
Hikvision
senior tag
-
cOxeR
Ármester
-
FIREBLADE78
addikt
válasz szőröscica #37998 üzenetére
Van,hogy menkülni kell Szerintem kevés kb 200 le ekkora járműhöz,ha biztonságosan akarsz előzni még 120-ról is.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #38044 üzenetére
Nincs igazán bajom a négy hengerrel. Ettől egyik sem ráz jobban úgysem. Inkább a megbízhatóság a fontos, a normális teljesítmény és a fogyasztás. Most eljárogatok 6-7 körül úgy, hogy nem kímélem, pályán is 140 fölött az átlag.
(#38045) CharlieDrop: Ez az E46 győzött meg az ellenkezőjéről.
[ Szerkesztve ]
-
Mr President
senior tag
válasz szőröscica #38051 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Így első ránézésre szimpatikus az F30as kétezres 184 lovas motorja. De nem igazán találok róla én se a neten semmit. Ez mondjuk lehet jó is, ha bűn rossz lenne annak csak lenne nyoma
Elég keveset megyek, van hogy évi 10k km sincs meg, így a dízelt kizárom, meg mindenhonnan azt hallani több a baj vele.iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
negro
őstag
válasz szőröscica #38105 üzenetére
Persze. ~1 Litert 15000 km alatt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #38108 üzenetére
Azért van szivárgás.... Nem elhanyagolható mennyiség......
Ez konkrétan a tied...
De majd jövőhéten....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz szőröscica #38108 üzenetére
M52 gyai ujkori normaja 0.9 liter egy csereperiodus (15k) alatt ugytudom. szoval az meg nem veszes ja.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #38136 üzenetére
Élménykocsikázni, nyáron elmentem 40-50km naponta a környéken céltalanul padlógázon. Kevés aza a forgalmiszitu ahol kevés lenne a kocsi. Ha mégis az már emberi felelőtlenség kategória. Félig családi transzportnak félig hülyegyerek kocsinak van tartva
-
CharlieDrop
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #38208 üzenetére
Azért lett mert ahhoz képest ahogy először érkeztél jobbak lettünk,hogy eligazítottam a csöveket meghúztam a váltótartó bakokat meg a hiányzó szervópumpa rögzítő csavart pótoltuk
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #38208 üzenetére
Nekem még van kb 3-4000 hátra olajig az E46-on, de erősen gondolkozom az at olaj-szűrő cserén is. Papíron kb 2 éve kapott újat, azóta van benne úgy 30-40e km, de hidegen ici picit gyanús a dolog. Valamiért az az érzésem, hogy nem töltötték fel anno szügyig és hidegen az 1-esbe (vagy talán üres, tudja a bánat) visszarakosgatást azért érzem meg. Nem lenne még annyira időszerű de valahogy a lelki békém így lesz meg.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz szőröscica #38226 üzenetére
Szerintem 1,5 tonnás más dízel sem melegszik,úgy h nem ez a lényeg itt. Azért vettük,mert elnyeli az úthibákat,lehet benne pakolni, biztonságba érzem magam benne. (kisebb esély van benne meghalni) Ha elmegyek metroba,akkor nem mari néni,átlag családi bevásárlást végzünk. Ha az ember megteheti akkor miért ne vegyen?! Szerintem az emberek 70% nem megy folyamatosan városban 20km-t.(pestet ne nézzük)
Lemaradt,hogy hátul is elfér egy ember kényelmesen.
Ha elmegy a háztól az autó szerintem benzines lesz,azokat alapból jobban is szeretem.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
^Boss
őstag
válasz szőröscica #38312 üzenetére
Egy kis gyorstalpalot adhatna nekunk, nekem a 35d-vel sok varos, de sok hetvegi 70-80 kozotti hungariazas mellett is 10l az atlag mostanaban..
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #38294 üzenetére
Zalaegerszeg-Pásztó-Bp-Zalaeg.
Pálya 140-50 amúgy 100-as tempó tartva ,Pesten szintén jó tempóval közlekedve a 30da negyed alatt volt kicsivel mikor hazaértünk.
Az M5-nek pesten kellett már a tank benya mert negyed alatt volt , ugyan ezen a távon[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz szőröscica #38312 üzenetére
Jo par eve nekem is kijott 1x egy 900km-es tavra 100-as tempoval a 6.5 Csak hat ez nem atlagfogyasztas. Amcsiknak van ra egy jo szavuk: extra urban
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #38345 üzenetére
Nekem sem volt a szivem csucske, foleg nyaron tud kellemetlen lenni. Ellenben egy jo borbe elvileg nem fulledsz bele, es eleg konnyu tisztan tartani, plusz ha odafigyelsz arra, hogy rendszeresen apolod, akkor orok elet +1. Alcantara nekem is bejon, de pl. F10 -et meg nem lattam vele(komfort uleshez nem is kapni), inkabb az M modellekben fordul elo.
A mostani ugye teljesen mas megint, mert perforalt, es ha mar egy kicsit is meleg van, benyomom a szellozest.
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz szőröscica #38345 üzenetére
E39 -ben nekem is volt kattanosom, hogy velur borre cserelnem a garniturat de ha arra ki ontenek vmit az eletbe nem szeded ki. Meg van a bornek az elonye azert.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #38367 üzenetére
Olcsóbb a dízel újonnan, automatával 520d induló listaár 14.6m; 530e 16.4m... A végén villannyal "tankolva", ingyen parkolva, kevesebb féket használva, dízel EGR csere nélkül a végén nem lehet nagy eltérés pedig.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz szőröscica #38372 üzenetére
Én első körben Metabond GT-vel próbálkoznék.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #38424 üzenetére
Azért írtam vagy több, én lassan elköltöttek az árát már rá
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz szőröscica #38478 üzenetére
Azon nem csodalkozom, Eger utan az M3 vagy kesobb M35 vagy mi a fenen Debrecen fele volt, hogy 200-al mentem vegig anno. Alig vannak arra az uton, ahogy kamere se. Alapvetoen magyarba az M3 (eger-bp) es az M7 forgalmas de az is csak Balatonszarszoig.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
FIREBLADE78
addikt
válasz szőröscica #38478 üzenetére
Bezzeg m5 tele van kamerával. Hajtani sem merek.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
negro
őstag
válasz szőröscica #38478 üzenetére
meg mi a faszom, hogy gyenge? most kapcsolok. E30 M3 elso peldanyai voltak ~200 lovasak. ugyan mar. mi kellene, hogy 220-rol is ugy ugorjon mint 50-rol? valo vilagban valjuk meg nem egy valos felhasznalas.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
-
FIREBLADE78
addikt
válasz szőröscica #38484 üzenetére
Gondolkozz egy ezres motoron,habár 600-ast sem fogod tudni kimotorozni . Megy,mint a szar,cserébe 10 liternél megáll.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Anubris
őstag
válasz szőröscica #38571 üzenetére
Az Origo-n imádnak minket.
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #38580 üzenetére
Fekezesnel viszont ha elol van akkor jobb!
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #38580 üzenetére
Neked kevés a 200 paci? Az a lényege a BMW-nek, hogy meginduljon a segge! Gondolom ilyen hülye sportot, mint a drfit hírből sem ismersz?!
Menj bele egy kanyarba, úgy hogy nem fordul be az eleje!
Jó gumit előre, ott kormányzol, ott fékezel!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #38591 üzenetére
Kerdezz meg egy gumist, egyik se fogja azt mondani ,hogy rakd hatra a jobb teligumit
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #38591 üzenetére
A hátsó kerék nem fogja váratlanul lehagyni az elejét, hacsak nem felejted el berakni a kerékcsavarokat... Ha hátul megindul ott a gáz, fék, kormány korrigálni, ha az eleje megcsúszik, akkor bhatod, beállsz a fékbe és imádkozhatsz...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #38597 üzenetére
Rosszul csinalod! Fekezes fontosabb es tobbszor van olyan eset ,ami miatt szukseges veszfekezni. Az,hogy a hatulja meginduljon a kisseb teljesitmenyu autoknal elhanyagolhato
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #38597 üzenetére
nekem is mindig előre kerül a jobb mintázat.
Sokat dumáltunk a gumissal, mert hátul legfeljebb nem indul el. Ahhoz, hogy meginduljunk azért sokminden kell, de ha elől nem tudod irányba állítani, az rosszabb....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #38614 üzenetére
Sokat megyek, de kicsit tartok az "eco" gumiktól. Szép meg jó, hogy nem kopnak el egy-két év alatt, de mi van ha pontos egy kritikus szituban nem tapadnak be rendesen?
szerk: Most látom csak, hogy Michelin-nél nem az az eco gumi.
Egészen konkrétan amiket nézegettem:
Conti PREMIUMCONTACT 5 V91 - 23e/db (C/A/71)
Michelin PRIMACY 3 V91 - 27e/db (E/A/70)
Pirelli P7 CINTURATO V91 - 23e/db (B/A/72)[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #38706 üzenetére
jó, a cuccolás 1x-1x hiányozna, pl. nyaraláskor, de kb ennyi
Mondjuk amit még kipróbálnék az a GT
Mondjuk az 5-ös már akkora mint egy hetes, szóval a hármas GT elég lenne, a keret nélküli ajtók vagányakNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #38709 üzenetére
még nem próbáltam, nem tudom
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #38709 üzenetére
Nagyon is. A 6er Gran Coupe sokkolo volt 180 folott. A 4 keretnelkuli ablak miatt surroundban jott a susogas. Na most egy ilyen szinten levo autonal ez nem illo dolog. Pont az a lenyeg, hogy siri csend van 200 folott is.
cOxeR: En sem vagyok oda ezekert a balnakert. Egy pozitivum van mellettuk, megpedig a felszereltseg. Eleg konnyu jol felszereltet kifogni, es ugye utazni fantasztikus ezekben. A belso 100% -ban F10, es a rendelheto extrak nagy resze is.(kivetel az elektromos hatso ulesek)
CharlieDrop: Durva az ertekvesztesuk. De nem tudom elkepzelni, hogy egy 40D -nek tobb gondja lenne, mint pl. az F10 -nek ugyan ezzel a motorral, leven a ket auto ugyan ugy nez ki, es ugyan az a technika dolgozik bennuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
F_Gergely
őstag
válasz szőröscica #38717 üzenetére
Elso sorban, tapasztalat, velemeny erdekelne, mikre lehet szamitani, mik a buktatok, tipushibak.
Azt tudom hogy az 530d kuplungja nem birja el azt a nyomatekot amit a motor gyarilag tud igy vigyazni kell vele. De nem tudom pl az 525d valtoja milyen.
Illetve automata valto eseten van-e kuplung vagy csak kettostomegu? Alkatresz ellatottsag mennyire van? Jellemzoen inkabb bontott, vagy elerheto bolti keszlet is.
Azzal tisztaban vagyok hogy oreg auto, nem hibatlan. De azert van egy bizonyos hatar amit en sem szeretnek atlepni.
Sokan mondtak hogy ehhez a kasztnihoz kell a 3 literes motor a 2,5 keves. Viszont fogyasztasban nem tudom mekkora a kulonbseg.
Hatso kerekes autom sose volt (nem is ragaszkodnek hozza) nem tudom a difi mennyire birja, illetve a kardan mennyire lehet szopo ha bedoglik? -
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #38754 üzenetére
Az inkabb 17%, legyunk pontosak. Most nezd meg ugyan ezt egy 3L -es dieselnel, ott inkabb 40%, 1 turboval. Es a turbok szama majdnem nem oszt, nem szoroz, ha a fogyasztast nezed. Ha meg a menetdinamikat nezed, akkor nem szabad egy lapon emliteni a kettot. Nyomatek, nyomatek, nyomatek....
Mig a megbizhatosagban is gyokeres valtozas allt be. Az addigi betonbiztos sor 6 benzinesek eleg kehesek lettek,(emlitetted a 35i -t, viszi a palmat) mig a dieselek a hatalmas teljesitmeny novekmeny, es a sziguro kornyezetvedelmi normak teljesitese mellett megbizhatobbak lettek.(ne a magyar piacbol indulj ki)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #38754 üzenetére
Hat szerintem nem. Nalam a 335d 11 korul evett, persze ugy is jartam vele.
35i megenne a 13-15-ot szerintem.
Persze lehet uriasan jarni ,de akkor meg minek 300 loeros auto?
Mar irtam,nagy atlagban nalam az 50d kevesebbet fogyaszt mint a 35d, ez a vezetesi stilus valtozasa miatt van. -
Ck.
addikt
válasz szőröscica #38769 üzenetére
Mire gondolsz konkrétan a karosszéria miatt?
A váltó, ill. az olaj szivattyú miatt ajánlatosabb járó motor mellett hagyni, h végig guruljon a szalagon, vagy tök mindegy? -
lali81
tag
válasz szőröscica #38742 üzenetére
"Egy ketliteres dizel szintjet egy jobb 1.4-es turbo hozza."
Igen, ez lehet, hogy így van teljesítményre nézve, de akkor többszörösét elfogyasztja ám, mint az 5 liter! És nem 7 liter lesz hanem közelebb a 9-hez, 10-hez. Ezt azért tudom mert amikor a 2 literes dízelemet cseréltem, megnéztem jó pár benzines autót is a konszern oldalról meg máshonnan és sajnos nem olyan a leányzó fekvése mint sokan hiszik. A "korszerű" (kackac) közvetlen befecsijű benzines autó karbantartásigényéről nem is beszélve.Szóval fizess sokat a benzinre+fizess a karbantartásra.. Bocs akkor én inkább a dízelnél maradok- mondtam magamnak. -
Gsx-rr
veterán
-
lali81
tag
válasz szőröscica #38775 üzenetére
7 liter körül? hm. akkor lehet én vagyok a béna?
mondjuk én forgatom a bömöst is rendesen és így eszik 7/ 8-ast és a turbós/szívó benzineseket meg nyilván még jobban ..és így szaladtam 9-10-be, de nagyon könnyedén Bp belváros Üllői Váci út, stb vonalon..
a 2.0 GTI érdekelne mennyit enne hasonló körülmények közt.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz szőröscica #38789 üzenetére
"Legkevésbé rossz"?
Hát nehogymá'.Akkor mi a "jó"?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
félisten
válasz szőröscica #38791 üzenetére
Életemben egyszer szeretnék egy sorhatos benzines coupet ami hátul hajt.
Erre a projectre van még pár évem, aztán úgyis elvisz a villany.Most az, hogy 2 évente ki kell cserélni az üzemanyagszivattyút 100k-ért nem fog földhöz verni, de ne könyököljön ki a hajtókar, ne hulljon szét a vezérlés, ne csámpázzon a futómű, stb.
Felfogtam, hogy ezek modern autók, ennek minden előnyével és hátrányával együtt.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #38791 üzenetére
"De ezek meg nem olyanok szerintem, amit kiviszel hetvegen egy szerpentinre, hogy kihajtsd a szemuket is."
Miert? Ha coupe, akkor mar inkabb sport autokrol beszelunk.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #38802 üzenetére
Minek porgetni? Arra ott vannak a regi Japan gepek. Azok porogtek... Baratomnak(felesegenek ) is van egy Celica 1.8 VVTLi GT -je, ami 9000RPM -nel szabalyoz. Ez persze jol hangzik, csak cserebe nem megy. Azt persze elhiteti, hogy gyorsulsz, csak amikor lenezel a mutatora, jon a csalodas, hogy megsem. Emelkedon a legkinosabb, amikor ket kanyar kozott nem tudsz ugy felgyorsulni, hogy a 2. mar kihivas legyen.
A Z4 -el biztos kiraly lehet a szerpentin, leven tenyleg gokart feeling, konnyu, alacsony, es van benne ero is. De az sem RPM bajnok, a japan gepekhez kepest olyan, mint ahhoz egy diesel. Egy 3-as coupe is majdnem ez a kategoria, megfelelo futomuvel es gumival elmenyauto. Egy 5er ezekhez kepest savanyu, mint a szolo.
Amiota a WTCC aranykoraban a dieselek tonkrevertek a mezonyt, es amiota a WEC LMP1 -es kategoriaban is 9 evig diesel uralom volt(ott a mai napig az lenne, ha nem hozzak be a szabalyokat, amivel kinyirtak), azota szerintem minden celra megfelelo, szerpentinezni is. Csak munkas, mert a nagy nyomatek es az RWD kanyargos uton nem jo baratok, igy sokat kell vele dolgozni.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs