Új hozzászólás Aktív témák
-
dobragab
addikt
válasz maestro87 #5481 üzenetére
Ha jól értelmezem, a --FLOAT és a --DOUBLE független egymástól. Azaz ha csak --FLOAT=32-t adsz neki, akkor a double ugyanúgy 24 bites marad, ami szerintem nem vicces. Zavaró lehet, hogy a float pontosabb, mint a double, sőt, szemantikailag is rossz.
Így a float 32 bites értékeket tud tárolni, de számolni csak 24 bittel tud. C szabvány szerint minden lebegőpontos művelet előtt double-re vagy long double-re konvertálódnak az operandusok. Szóval a te esetedben semmit nem ér.
Ha 32 bites lebegőpontos számítás kell, akkor --DOUBLE=32 mindenképp kell. Az a te döntésed, hogy a float-ot meghagyod-e 24 bitesnek, és ahol kell a pontosság, ott double-t írsz float helyett; vagy teszel az egészre és mindkettőt 32 bitesre állítod. Én az előbbit tenném, figyelembe véve a saját kódolási stílusomat. Mindenhol double-t használok, kivéve ott, ahol a memóriával takarékoskodni kell.
[ Szerkesztve ]
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Projektor topic
- EAFC 24
- Óra topik
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen