-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@Db0Y
senior tag
válasz
the radish
#12595
üzenetére
Pontosabban lehet, hogy hozzáadta, de maximum online fizetett vele, biztos nem NFC-vel.

-
pictigjis
Topikgazda
válasz
the radish
#12463
üzenetére
legkésőbb 10 nap múlva az elutasított tranzakciót vissza fogják utalni automatikusan. ilyenkor a go back in time-nál látható válik a "this transaction has been fully refunded..." szöveg. ha már most is ott van, nincs teendőd. ha nincs ott, a folyamat meggyorsítható, ha írsz a supportnak
-
dredjudge84
őstag
válasz
the radish
#11459
üzenetére
Megértettem elsőre is. De a paypass automatánál elég érinteni a kártyát és nem kell betenni, kivéve a curve esetében. De akkor nálad nem ez a gond.
-
dredjudge84
őstag
válasz
the radish
#11457
üzenetére
Nálam eddig soha nem sikerült OTP automatából pénzt kivenni, de azért mert paypass érintettem a kártyát. Tegnap kipróbáltam, ogy betettem rendesen a gépbe és úgy már működött. Teszt jelleggel 1000ft-ot vettem le mögötte wise kártyával.
Amúgy van olyan automata amivel ki lehet használni egyáltalán a 185000 Ft limitet? Mert otp max 100-at ad.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
the radish
#10858
üzenetére
teljesen felesleges. majd ha 4-5 napig nem reagálnak, akkor írjál újra
-
Oliverda
félisten
válasz
the radish
#10858
üzenetére
Az lenne a meglepő, ha ennyi idő alatt reagáltak volna bármit is.
-
the radish
senior tag
válasz
the radish
#10857
üzenetére
Egyelőre nagy a csend, semmilyen formában nem értesítettek, hogy esetleg vizsgálják-e, vagy sem...
Holnap megint írok nekik. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
the radish
#10855
üzenetére
miutan manualisan visszateritettek mindket tranzakciot, vegul irtak is:
Thank you for your patience whilst I've looked into this for you.
I'm sorry you were charged in error. This happened because the merchant only sent an authorisation request for the transactions and didn't follow up with a message to say that the transactions failed, which meant Curve unknowingly processed the payments anyway.
I've now refunded the failed transactions. You should see your money back in your bank account related to the card ending 9715 in your account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
If you have any questions about this, please let us know. Otherwise, have a great day!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
the radish
#10853
üzenetére
szia, ha visszaolvasol, latod, hogy januar 27-en es 31-en ugyanilyen problemaim voltak simplepayes fizetesekkel (magyar allamkincstar es icsekk). noha le is lettek konyvelve, reklamalas utan visszautalta mindket tranzakciot a curve. holnapig meg varhatsz, ha semmi, akkor mindenkepp szolnod kell a supportnak, es mivel neked van email-igazolasod is az elutasitasrol, ez csak formalitas. ha viszont az appban az elso tranzakcional latod a "this transaction has been fully refunded..." szoveget a back in time-nal, akkor nincs mar teendod, csak varni kell
de hogy lehet, hogy te kaptal ertesitest sikertelen fizetesrol is? remelem, nem februar 1-jen elesitettek ezt az ujitast, mert en egyik tranzakciora sem kaptam semmit

-
pictigjis
Topikgazda
válasz
the radish
#10316
üzenetére
pontosan ezt is irja: hogy mar aktivaltad a fizikai kartyat, es amikor megtetted, akkor frissultek az appban a fizikai kartya aktivalasaig elo "virtualis kartya" adatai. ezt azert irjak oda, mert sokan belefutottak abba a hibaba, hogy elkezdtek hasznalni a "virtualist", es nem ertettek, hogy a fizikai altivalasa utan miert nem mukodik. csak egy figyelmeztetes, hogy ellenorizd a lejarati datumot es a haromjegyu kodot
-
fil
őstag
válasz
the radish
#10316
üzenetére
Miért befolyásolná a használatot? Annyiban igen, hogyha a virtuálisat felvetted valahová pl. GPay, akkor a kártyát újra hozzá kell adnod az új adatokkal és a régit törölni.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Tőzsde és gazdaság
- Mobil flották
- Path of Exile (ARPG)
- Windows 10
- Szigorúan titkos dokumentumokkal a kezében távozott az Intel egyik mérnöke
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- War Thunder - MMO Combat Game
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- További aktív témák...
- Gigabyte Gaming A16 CVHI3HU894SD (Bontatlan)
- Samsung Fold 5, gyöngyházfehér színben, szép állapotban!
- iPhone 15 Pro MAX 256 GB, fekete, hivatalos garancia, 92% akku, tökéletes állapotban!
- újszerű iPhone 16 Pro Max 256GB natural titanium natúr titán független Apple garancia
- Precision 5560 15.6" FHD+ IPS i7-11850H RTX A2000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- HP EliteBook 840 G10 - 14"WUXGA - i7-1360P - 16GB - 512GB - Win11 - MAGYAR - 3 év garancia
- HP Pavilion 15-eg2002nh - 15.6" FullHD IPS - i5-1235U - 16GB - Win11 - 512GB SSD - Garancia - MAGYAR
- LG L192WS monitor eladó: 19" 1440 900
- ÚJ Lenovo ThinkPad T16 Gen 4 - 16" WUXGA - Ultra 7 255U - 32GB - 1TB SSD - Win11 - 3 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



pictigjis
