Új hozzászólás Aktív témák

  • the radish

    senior tag

    Sziasztok!

    Február 1.-én este Icsekk appban, Simple alá regelt Curve kártyával (mögötte OTP virtuális kártya) egyenlítettem ki egyik számlám költségét.
    Az első tranzakció el lett utasítva, másodszorra sikerül.
    Simple-től azonnal érkezett egy email, mégpedig:
    "A Simple alkalmazás PSP szolgáltatásában 2022.02.01. 19:27-kor kezdeményezett vásárlás SIKERTELEN.
    Amennyiben szeretnéd megismételni a vásárlást, kérjük próbáld meg újra.
    A sikertelen vásárlás során befoglalt összeg visszatérítése automatikusan megindul, ennek átfutási ideje a számlavezető banktól függően néhány napot igénybe vehet."
    Eddig azonban nem történt semmi. Legyek még türelmes, vagy írnom kéne a "Curve" supportnak ezügyben?
    Előre is köszönöm.

Új hozzászólás Aktív témák