-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nort_on
senior tag
A Curve váltása nem túl transzparens, szerintem sehol nem lehet megnézni, hogy mennyi még az ingyen váltható, sem az, hogy mikor jár le a rolling 30-day. Ebből a szempontból a Revo vagy a Wise jobb. Bár ez ingyen van, szóval ne panaszkodjunk.
A lenti adatok alapján én valahogy így kalkulálnék (elnagyolva, feltételezve, hogy a hét elején vagy esetleg ma délelőtt vásároltál és nem volt a 280 ezer felett több váltás):
- havi 500 EUR ingyenes, tegnapi/mai Revolut árfolyam mondjuk 360 HUF / EUR
- ingyenes rész: 500*360=180.000HUF
- fizetős rész: 280.000-180.000=100.000, erre jön a 2% díj, ami 2.000 HUF= 5.55 EUR
- szóval a 358,88 már a "korrigált" árfolyam -
vnorbi
aktív tag
Én úgy tudom, hogy ezt a limitet sehol nem lehet követni. Mondjuk az én accountommal semmilyen limitet nem látni, úgyhogy itt teljesen vakon vagyok (kérdezgethetem a supportot, és akkor elárulják, hogy ők mit látnak, de inkább számolom én).
Ma az árfolyam 361 és 363 közt mozgott. 358 úgy egy hete volt, úgyhogy ez valószínűleg nem egy beragadt árfolyam, hanem ebben már benne van díj is.
-
Csörsz
csendes tag
válasz
sajti_pajti #7782 üzenetére
Felmerült a kérdés nálam is:
"A blue-ra érvényes 2% fee nélküli havi 500 GBP konverziós limit kihasználtságát meg lehet nézni valahol?"
Az erre kapott válasz anno:
"Account/Card Limits"
Na én itt nem látom. Csak vásárlási, és ATM, napi, utolsó 30 napi, és utolsó 365 napi limitek.
Mai tranzakcióra írja a Curve:
Azt se vágom, hogy ezt a fee-t honnan vonják, mert a beterhelt összeg az annyi, mint ezzel az árfolyammal számolna. Vagy be van építve már az árfolyamba? -
Fifi
őstag
válasz
hoffaboy #8295 üzenetére
Vividre 2021. február 24-én próbáltam regisztrálni, de valahol megakadt a dolog. Az elején még 2-3 napon belül válaszoltak az e-mailemre, de így március végén, áprilisban ez átcsapott 2 hétbe. Mivel nincs fiókom appban nem tudtam a supportnak írni ...
Most ott tartunk, hogy megkértem őket, hogy töröljék minden tárolt adatom.Feleségem, fiam regisztrációja megvolt kb 5 percbe alatt.
A Curve support nálunk meg appon belül órákon belül válaszol.
-
hoffaboy
csendes tag
válasz
pictigjis #8294 üzenetére
Én még csak 3 hete vagyok Curve felhasználó, de nekem a supportosoktól áll égnek a hajam. Igazából a hibával még együtt is tudnék élni, de amikor már a harmadik, negyedik manuális GBIT-et kérem tőlük és visszaírják, hogy reinstalláljam az appot, ha bugos a feature, na akkor
Illetve a reakció idővel sem vagyok kibékülve. Egyszerre kezdtem el használni a Vividdel, ott konkrétan maximum néhány órán belül jön a válasz, itt meg szeretik kimaxolni a 48 órát.
-
pictigjis
Topikgazda
csak úgy megjegyzem, hogy a gbit-hibával kapcsolatban most fogyott el a türelmem. írtam egy mailt a complaintsre, ha a következő válaszban nem lesz legalább egy határidő azzal kapcsolatban, mikor lesz kész, beadom a következő panaszt
ez tényleg hihetetlen, hogy ennyire leszarjanak egy problémát, ennyi időnek (több mint fél év) azért már elégnek kellett volna lennie a javításra, ha igazán akarták volna
-
AcCEsS
senior tag
válasz
zolmesz #8261 üzenetére
Tegnap ismételtem belefutottam egy elutasított vásárlásba (kb. 5000Ft), Curve -> Revolut. Az elutasítás oka: "“It looks like you've reached your card limit". Persze ilyenről szó sincs, utána a Revoluttal simán fizettem. Azon gondolkodtam, nem az lehet az oka, hogy a Revolut nemrég új virtuális kártyát generált nekem? A régi megszűnt, és a Curve az újra lett átállitva... mintha azóta kezdőttek volna a problémák...
-
kmarci25
veterán
válasz
olizatriznyá #8288 üzenetére
Épp ezért érdemes írni nekik, mert akkor a pénzt is valószínűleg visszaadják.
-
kmarci25
veterán
válasz
olizatriznyá #8285 üzenetére
Ha nem akarod használni, akkor írd meg nekik hogy véletlen volt. Komoly esély van rá, hogy törlik az előfizetést és visszakapod a pénzt.
-
UHHH
őstag
Ez biza az amazon prime előfizu...
-
warcat
veterán
válasz
olizatriznyá #8283 üzenetére
Nem járt le véletlenül az ingyenes 30 napos prime trial, amit lehet, hogy beaktiváltál vásárláskor? utána havi díja van amit most vontak le.
-
olizatriznyá
tag
Sziasztok! Valaki fizetett a kártyámmal az előbb az amazonon. Hogy létezhet? Senkinek nem adtam meg róla semmit soha.
A telefon nem volt nálam, bent volt a lakásban, én kint a kertben, de pár perccel a fizetés után bejöttem és ránéztem a telefonra. Meg is lepődtem.
Persze egyből letiltottam az appban a kártyát.
Mit lehet ilyenkor tenni? -
balinlin
senior tag
Lehetséges. Szerencsére én se találkoztam már ilyennel jó ideje. Mondjuk én se vagyok nagy kp forgató, már arra próbálom magam visszaszoktatni, hogy valamennyi kp legyen nálam, mert van hogy hetekig 0 a kp állományom és ez is lehet időnként probléma.
Persze mikor veszek ki akkor is a telefont használom, azt meg nem nyeli el. -
-
-
-
Sziasztok!
Furcsa lehet a kérdésem, de fontos. OTP-s kártya van regisztrálva Curve kártyába és csak utóbbi van nálam. Curve kártyával tudok felvenni pénzt ATM-ből? Ugyan az a jelszó kellene, mint a sima bankkártyához?
Előre is köszönöm
-
simati
csendes tag
Van egy SHELL vásárlásom, melyet GBiT-elni szeretnék, DE...
A kártya, ami a CURVE mögött volt deaktiválásra került, mert megküldte a bank az újat. A kártyaszám megmaradt a régi, de a többi változott. Ezt tudom frissíteni az alkalmazásban, vagy ennek a tranzakciónak lőttek, és új kártyaként kell felvennem? -
Oliverda
titán
válasz
pictigjis #8263 üzenetére
Írország és Franciaországban 5000 euró, a Lengyeleknek pedig átszámítva kb. 1100 euró a limit, ami kb. megfelel az eredeti, járvány előtti értéknek. A támogatott országokban messze a forint számít a leggyengébbnek, így valószínűleg máshonnan sokkal kevesebbet reklamálnak emiatt. Plusz még egy rakás UK BIN-es kártya lehet kint amit nem érint a probléma.
-
pictigjis
Topikgazda
ezt most nem is ertem, mit akarnak ezzel a gbit hiba javitasa nelkul :/
-
simati
csendes tag
Sziasztok! Ti hogy szoktatok 5000 Ft-nál nagyob GBiT-et csinálni? Hol írtok az ügyfélszolgálatnak? Kb mit szoktatok írni, mennyi idő amíg válaszolnak?
-
zolmesz
aktív tag
Nekem a fent leírtakon kívül nem volt más problémám a Curve kártyával, a Curve - Raiffeisen páros, illetve újabban a Gpay - Curve - Raiffeisen trió szépen teszi a dolgát.
Revolut-om is van, de azt nem érzem szükségesnek beépíteni a láncba, azzal kapcsolatban nincs tapasztalatom. Azt csak feltöltésre és devizaváltásra használom, ahol nem muszáj, nem bonyolítok. -
zsola400
senior tag
válasz
MittuDomain_ #8258 üzenetére
Ha a Recash-re gondoltál, ott 4% a Praktiker.
-
-
Pool_
tag
-
niklebi
senior tag
Sziasztok.
Kb: 1 év használat után ma belefutottam az első dupla fizetésbe. Galaxy Watch + Samsung Pay. 3 sikeres vásárlás után a 4. kétszer is sikertelen lett,( pin kódot kért, elutasító blokk mind a kettőről) így fizettem az Erste kártyámmal. Haza érve rögtön néztem a telefonon mi történt. A Curve alkalmazásban ott volt az összeg és nem "declined" volt hanem ha jól emlékszem "spending". Megnéztem az S.Pay alkalmazásban ott nem látszott. Közben jelzett a telefon és a Curve-ban megváltozott az állapot, fizetettnek mutatta. Megnéztem az Erste mobilbankban a zárolt tételek között ott volt kétszer zárolva.
Felhívtam az Erste ügyfélszolgálatát,és mondták, hogy látják a zárolást, de a bolti terminál rossz kódot küldött a banknak ezért lett ráterhelve a számlámra. Reklamáljak az üzletben, vagy a Curve ügyfélszolgálatán. Vissza mentem a boltba, nem sokra jutottunk, de legkésőbb hétfőn tud a főnök utána nézni.
Azóta a Samsung Pay alkalmazásban is látszik, és át van húzva, aláírva, hogy megszakítva, tehát nem teljesült. Ami érdekes a 2 sikertelenből csak egyet látok mindenhol. A Curve-ban 1 fizetett, az Erste 2 zárolt (abból 1 saját kártyás) S.Pay 1 nem teljesült. Na ilyenkor mi van? Ki a hunyó? Kinél nem működik valami rendesen. Ha bolti terminál küldött rossz kódot és ezért levonta a Curve, akkor a Samsung Pay-ben miért van áthúzva? -
Pool_
tag
Sziasztok!
Járt már úgy valaki hogy egyszer csak nem működik a curve kártya? Sem egy ATM felvétel, sem vásárlás, sem egy ATM pin csere, semmi. Google payhoz sem tudom hozzáadni, egyszerűen csak vosszadobja (korábban ment simán). Semelyik tranzakció nem jelenik meg a curve appban, sem hibásan sehogyan.
Jó pár hete ez van. Support egyáltalán nem reagál semmire. Olyan mint ha egy letiltott kártya lenne. Csak nincs letiltva.Sőt, a supporthoz ha régebben fordultam, jött egy email hogy fogadták a megkeresésemet. Már ez sem jön.
-
st6969
őstag
válasz
Oliverda #8244 üzenetére
Nem, aznap csak az a 2 tranzakció volt (lett volna).
Viszont kicsit visszanéztem: tavaly júliusi az utolsó adat, amit látok (szerintem korábban is használtam már a Curve-öt, már nem emlékszem, de mindegy). Ebben van fogorvos 37k és 25k gond nélkül (október), 25k ruhabolt (idén január). Néhány 12-15k Aldi-Lidl, a többi átlag 4-5k.
Volt ez a mostani 2 elutasítás, egyszer egy lottózóban 1700Ft-ot utasított el (2x is próbálkoztam), meg egyszer 29k-t egy ruhaboltban. Havonta van 20-30 tranzakció. Nem olyan rossz arány, bár hozzáteszem, plasztikkártyával nem emlékszem, hogy életem során bármikor is belefutottam volna bármilyen elutasításba. -
AcCEsS
senior tag
válasz
zolmesz #8235 üzenetére
Nekem is egyre több problémám van a Curve-kártyás fizetéssel. Az elmúlt 3-4 alkalommal elutasításra került az Aldiban, mögötte egyébként Revolut kártya állt. A Revoval meg simán kifizettem a számlát. Egy ideje a Simple fizetéssel is gond van, át kel váltanom közvetlenül a Revolut kártyára, mert a Curve-ön keresztül gyakran kerül elutasításra a tranzakció. A Revolut feltöltésére is szoktam használni a Google Pay->Curve-ön keresztül (persze a Curve ekkor másik forrás kártyára van átállítva, pl. Cib vagy Otp), de az is visszadob. Szinte mindig azzal utasít el, hogy nincs fedezet. De vásárlásnál pl. a Spar-ban még sosem jártam így, és ezek mellett jó pár helyen fizetek vele gond nélkül. A megjelenése ót ahasználom, de egyre gyakrabban merülnek fel ilyen anomáliák. Nem tudom mi a fene ez!?
-
st6969
őstag
válasz
Oliverda #8238 üzenetére
Jogos, így lesz
Közben meg is jött a support válasza:
"I've checked your account and it looks like your card was declined due to a connection error or a faulty payment terminal. This means that the information sent by the merchant's payment terminal wasn't accurate and couldn't be authorised.
I'm really sorry about that, it's not very common but it happens sometimes. Feel free to try the transaction again."Hát nem tudom. Még el is fogadnám, de két teljesen különböző, egymástól független helyen is ugyanez a probléma volt...Valahol éreztem én, hogy erre nem lesz más válasz.
Mindenesetre, annyi kiderült, hogy nem limit gond van. -
KMT
addikt
Tizenpárezer forintos vásárlást nem enged másik kártyára tenni a CURVE. Felteszem, én is ebbe az 5000 ft = 5000 GBP bug-ba futottam vele. Ezt sikerült már valakinek megoldatnia?
-
zolmesz
aktív tag
Ugyanez volt nálam is, Gpay - Curve - Raiffeisen-es bankkártya. A "normál" összegű fizetések rendben mennek, de már kétszer is eljátszotta ezt, amit írtál. Legutóbb az autószervizben fizettem volna vele 100e Ft fölött, visszadobta. Közvetlenül a Raiffeisen-es kártyát használva sikerült a fizetés. A régebbi esetre nem emlékszem, hol volt és mennyi, de szintén nagyobb értékű volt.
Még én sem tudtam kideríteni, mi okozza ezt, mondjuk sokat nem is mentem utána, meg most már számolok ezzel, hogy máskor is megtörténhet. -
Oliverda
titán
Valószínűleg nem üzlethez/terminálhoz kötött a limit, hanem időhöz, összeghez, és/vagy a tranzakciók számához. Vagy egyszerűen csak néhány terminál nem képes különbséget tenni a kártyás contactless és az okostelefonos tranzakciók között. A POS üzemeltetőjét kellene megkérdezni.
-
st6969
őstag
válasz
Oliverda #8227 üzenetére
Igen, fizikai kártyával azonnal működött.
Ezek szerint mindkét helyen volt érintési limit. Az egyik egy acélpark (vasanyagokat árulnak), a másik Bodrogi Bau tüzép. Mindkét helyen életszerű, hogy gyakori a nagyobb (akár több százezres összeg). Ma már aki kártyával fizet, az érint. És a hölgy igen csak meglepődött az elutasításkor. Furcsa, meglátjuk, mit mond a support."Telefonnal nem lehet 100 százalékban kiváltani a kártyát."
Nagy kár, mert így nem sok értelme van, hogy telefonnal fizetek, ha a kárty amúgy is ott kell, hogy legyen. Legfeljebb a kényelem, hogy talán zsebből könnyebb elővenni, és nem kell PIN kódozni. -
-
zerodot
aktív tag
Mobilnettől nem kellene függnie, a GPay amikor online, leszinkronizál előre néhány tokent (10-15? nem emlékszem pontosan) és akkor elvileg annyiszor tudsz fizetni offline is.
Remélhetőleg kinyomoznak valamit. Azért azt a 100k HUF összeget nem kellene gyanúsnak tekintenie ha tényleg rendszeresen használod a kártyát már egy ideje. Főleg hogy a standard napi limit az 740k HUF.
-
st6969
őstag
Mobilnet 0/24-ben aktív, és jó 4G hálózat van a városban, így azt kizárnám.
zerodot: írtam a supportnak, kíváncsi vagyok a válaszukra. De gyanús, hogy csak a szokásos költésekhez képest nagyobb összegnél declined, 5-10ezreseknél semmi gond. Valami féle limit problémát sejtek...de hol? Curve-nél OK, Raiffeisennél OK, Google Pay-nél nem látok ilyet, hogy limit...
Épp dicsérni is akartam a Curve-öt, hogy a tavalyi 2x terhelem, stb. problémák teljesen eltűntek, már azt fontolgattam, lassan elkezdek pénztárca nélkül boltba járni, csak telefont viszek, annyira megbízható volt az elmúlt csaknem 1 évben. Erre jön ez... -
pictigjis
Topikgazda
hihetetlen, de még mindig van olyan posta (partner), ahol a kártyás fizetés kpfelvétel idegen atm-ből
előre szólt a srác, de direkt ki akartam próbálni, hogy curve-vel mi történik. tudtam fizetni, a kapott bizonylaton meg tényleg "pénzfelvét" van
elképesztő
8999-es mcc-vel továbbította a curve
-
Somatom
veterán
válasz
sajti_pajti #8211 üzenetére
Félreértettétek. PIN -es anomáliára gondoltam banki oldalon.
-
st6969
őstag
válasz
sajti_pajti #8211 üzenetére
Megnéztem a limitet a Curve app-ban: 9000Ł-ot ír egy vásárlás limitjére
Egyszerűen nem értem, mi a gond. -
Fifi
őstag
válasz
sajti_pajti #8211 üzenetére
Így van. A Curve-t használva mindig a Curve PIN-nel kell hitelesíteni, nem a mögötte lévő kártyáéval.
1. Lehet limit gond a Curve-nél, ha van fedezet a mögötte lévő kártyán.2. Lehet a Raiffeisennél is gond. Én jártam úgy tavaly, hogy MÁK-nál fizettem volna és a Raiffeisen nem ment se direkt, se Curve mögött. Más kártya meg működött direktben és Curve mögött is. Panaszlevelemre a Raiffeisen azt állította, hogy el sem ért hozzájuk a tranzakció.
Most teszteltem a kedvedért és Curve mögött a Raiffeisennel tudtam fizetni 100eFt felett weboldalon. A kártyaadatok megadása után a Curve alkalmazás kérte csak a jóváhagyásomat az applikációban.
-
sajti_pajti
tag
válasz
Somatom #8209 üzenetére
Fordítva lenne a baj, a Curve PIN-jét kell beütni és nem az alatta levő kártyáét.
Amúgy én a limiteket nézném meg Curve oldalon. Azoknak kell némi idő, hogy feljebb kússzanak.
Nekem pl. már szemérmetlenül magasak. És pl. van olyan hely ahol mondjuk Revoluttal nem tudok direktben fizetni, de ha a Curve-öt elé rakom, akkor minden további nélküli... -
hoffaboy
csendes tag
Szia!
Én csak néhány hete használom a Curve-ot, alatta bent van a Budapest Bankos kártyám. Múlt héten tankolást fizettem volna vele 20.000 forint körül és nekem is egyből, gondolkodás nélkül elutasította többször is egymás után. Még a terminált is újraindították miattam, de az sem segített. A fizikai BB kártyámmal egyből ment PIN kód megadása után a terminálon. Kisebb összegekkel nem volt ilyen gondom. Én apple payt használok, ujjlenyomattal oldom fel én is a telefont fizetés előtt. -
st6969
őstag
Sziasztok,
jó ideje használom a Curve-öt Google Pay-jel NFC-s telefonos fizetésre. Raiffeisen-es kártya van beállítva. Első sorban napi bevásárlásra használom, főleg élelmiszer diszkontokban, de kaját is így fizetek, barkácsboltban is, gyakorlatilag mindenhol, ahol csak lehet. Különböző összegekben: akár 1000Ft alatt is, lényegében olyan 5-6-7ezer Ft-okat fizetek, de előfordult már 15-20ezer Ft is.
Korábban volt 1-2 eset, hogy 40-50ezerFt-ot akartam telefonnal fizetni, de visszautasította. Nem foglalkoztam vele, mert ilyen összeget kártyával tényleg ritkán fizetek. De most volt egy 100ezres tétel, 2x is megpróbáltam, "egyéb hibával" elutasította. A Raiffeisen kártyán, ami be van állítva mögé, természetesen volt fedezet, ki is tudtam fizetni vele. Még aznap volt egy 25ezres tétel is máshol, azt is elutasította (szintén egyéb hiba). Utána egy 11ezres tétel megint máshol (másnap), azt gond nélkül elfogadta.
Feloldás minden esetben ujjlenyomattal történt, a mögötte lévő kártyán bőven van fedezet.
Ennyire megbízhatatlan a rendszer még mindig? Vagy van valami limit? Utóbbi esetben ez átállítható?
Tapasztaltatok ilyet? Vagy kérdezzem a "villámgyors" supportot? -
Oliverda
titán
A fekete alapon szürke félkörrel díszített Gránit Standard MC kártya képe bekerült az appba.
-
-
ACE-
addikt
válasz
sajti_pajti #8202 üzenetére
Ha a Revolut kártya HUF-ra volt állítva, akkor hogyan tudott EUR-ra állított kártyára gbit-elni? Nem csak azonosra lehet?
-
ACE-
addikt
válasz
zerodot #8198 üzenetére
Ja hogy akkor az eredeti összeg is Euróban volt. Viszont a Curve mögötti Revolut kártya meg Ft-ra volt állítva? és azért volt váltás? Mert így viszont nem lehet Ft-os kártyáról EUR kártyára Gbit-elni. Ha viszont eredetileg Ft volt a vásárlás összege, és a Revolut pedig EUR-ra állítva, akkor váltott a Curve Ft-ot Euróra, majd a Revolut Ft-ról euróra. Viszont ilyenkor hiába állítod át másik eurós Curve alatt lévő kártyára, mert a Ft-ot csak úgy tudja EUR-ban terhelni, ha előtte EUR-ra váltja, így a 2% így is rájön. Vagy rosszul mondom?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Szép Hp Pavilion 15-eg Kis Gamer Laptop 15,6" -45% Bivaly i7-1165G7 16/512G FHD IPS Iris Xe
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- i5 10500/ RX6600XT/32GB DDR4/ 512GB m.2 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Szép Dell Latitude 7320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i7-1185G7 32/512 FHD IRIS Xe
- LG NanoCell 50NANO759PR
- ASUS Radeon RX 7600 V2 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged