-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
norrberth
addikt
Ha Curve kártya lejár majd 3 év múlva.
Akkor megint előre kell kifizetni?
Vagy küldenek ki automatikusan újat?Elgondolkodtam fiókzáráson.
Itthon a G pay már dübörög.Amolyan feleslegessé vált.
Mert maga a telefonom lett a Curve.
Ez alá van betéve TW és a Revolut kártyám is. -
Oliverda
félisten
válasz
sajti_pajti
#6589
üzenetére
Nem értem, miért kell ezen meglepődni. Mindenhol a maximum elérhető kedvezményt kommunikálják. Ha kereken 100 fontot költesz, pont 10 százalékot kapsz vissza.
-
vnorbi
aktív tag
válasz
sajti_pajti
#6589
üzenetére
Ez egyébként egy újabb próba lehet a mértékegységek egységesítésére. Az app már behozta az 5000 £ = 5000 Ft a go back in time-nál, talán a jutalmaknál láttam olyat, hogy 5 £ = 5 €, most pedig itt van a forradalmi 10% = 10 £ újítás.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Andreas2
#6587
üzenetére
tegnap egy kemény 280 forintos pékséges vásárlásra elővettem, akkor kivételesen működött
ezek a magyar bin-es kártyák kalap sz.rt sem érnek. már két emailben is jeleztem, hogy kérek új kártyát uk binnel, látványosan nem válaszolnakegyre inkább úgy érzem, hogy ezekkel a félukrán kártyákkal valami nagyon nem stimmel
-
Andreas2
tag
Ma reggel napi első használat Aldi-ban (GPay+Curve) a szokásos elutasítva, de terhelve. Az utolsó két tranzakciót tekintve most már egyáltalán nem működik a Curve fizetés nálam. Kiváncsi vagyok hogy a Cashback megmarad-e. Tiszta uzsora, 1 napra kölcsönadok a Curve-nak 1% kamatra

-
CHaooSS
őstag
válasz
balinlin
#6582
üzenetére
Visszaolvashattam volna mondjuk, hogy ne írjak be feleslegesen bár fene se gondolta volna, hogy ilyen hiba van most, azt hittem hogy ez most egy ritka eset egyike. Köszi a válaszokat.
ACE-: Rendben. Azért gondoltam amúgy h lehet be kéne menni mert egyszer volt ilyen hibája egyik ismerősömnek Otp-nél otp-s kártyával, de 4nap után sem történt semmi visszatérítés aztán be kellett mennie. nem is értettem, hogy hogyan történhet ilyen.
-
tomp
félisten
válasz
balinlin
#6583
üzenetére
De továbbra sem értem mivel nem volt semmilyen dupla tranzakció vagy nagyobb összeg. Annyit vontak le amennyit a terminál kiírt. Aztán tegnap jött az üzenet, hogy 2 tranzakció visszatérítve. Ma pedig a levél+app értesítés.
Amúgy tény a TW support fantasztikus! Többször is leveleztem velük. Gyorsak és felkészültek! -
CHaooSS
őstag
Hali
Van egy kis problémám. ATM visszautasította a pénzkivételt azzal a hibával, hogy nincs elég egyenlegem majd láttam, hogy zárolva lett az összeg, gondoltam majd feloldják mert úgysem adta ki majd most le lett könyvelve.. írtam is most egyből Curve-nek..
Ilyenkor amúgy mi a pontos menet? gondolom nem elég a Curve-el beszélni hanem be kell mennem bankba is, hogy megnézzék az ATM-et, hogy nem adott ki pénzt
-
tomp
félisten
-
balinlin
senior tag
Teljesen igazad van. Nem tudhatjuk pontosan a számokat.
Ez az én véleményem, ami ph fórum, face és ismerősi körből halottak alapján alakult ki.
Volt benne bolti vásárlás (telefon és fizikai kártya), online vásárlás és online vásárlás ApplePay segítségével. Ezek a meghiúsult vásárlások másik kártyával mentek.
Itt meg írta valaki hogy tw kártyával is volt ilyen, ez az elméletemet, hogy curve only a hiba, kicsit rontja.
Ráadásul ők is írják hogy nem tudják miért volt ez, ami külön aggodalomra ad okot.
De mindegy, lényeg a lényeg, hogy én most elvesztettem a bizalmam bennük (ami eddig sem volt izmos) és kicsit pihentetem a használatát, hasonló okokból amit te is írsz. Úgyhogy a lényegben egyet értünk. -
Nutra
tag
válasz
balinlin
#6559
üzenetére
Hogy erősen emelkedett vagy sem, azt nem tudom. Nyilván sem én, sem más nem posztolja ki, hogy képzeljétek, pont úgy működött a Curve, mint ahogy kell. Mindenesetre itt több ilyet osztottunk meg.
BTW, időközben jóváírta az Erste a függő tétel, ahogy arra számítottam is.
Szerintem nem is ez a tényleges gond. Egy pénzügyi szolgáltató egyik legfontosabb értéke a bizalom. A Curve ugye azt mondja, hogy elég egy kártyát magadnál tartani (vagy esetleg a telefonodban). Több ilyen eset (nálam csak 1, igaz, hogy összesen 7 tranzakcióból) pont nem erősíti bennem, hogy ez megbízhatóan működik. Nem tudom, hogy miért volt sikertelen, így annyit tudok a jövőre, hogy jó eséllyel működik, de lehet, hogy nem. Szóval mégis kell egy másik kártya és ha netán gondot okozna egy duplán lefoglalt összeg, akkor ne kísérletezzek. Hááát... -
Oliverda
félisten
válasz
sajti_pajti
#6575
üzenetére
Ez pedig még az előbbinél is nyilvánvalóbb. Tehát kapsz 10 fontot Curve pontokban, ha költesz legalább 100 fontot vagy annak megfelelő devizát valahol az Amazonon. Ha 1000 fontot költesz, akkor is ennyit kapsz.
zerodot: Ha be van állítva cashbackre az Amazon, akkor 11%-ot is kaphatsz.
-
zerodot
aktív tag
válasz
sajti_pajti
#6572
üzenetére
Pontosabban csak kerek 100 font költés esetén 10%
Fölötte egyre kevesebb, alatta pedig nulla 
-
Oliverda
félisten
válasz
sajti_pajti
#6572
üzenetére
Igen, elég világosan az van odaírva, hogy legalább 100 fontot vagy annak megfelelő devizát kell elkölteni hozzá.
-
sajti_pajti
tag
Amazon téma - nekem email is jött róla, idézek abból:
To be eligible, you need to spend £100 or more (or the equivalent in your local currency) at Amazon.com.
Eligible customers will receive their £10 cashback reward on their Curve Cash card on the 17th of December 2020.
Curve cashback limits differ by tier: Curve Blue (90 days on 3 selected retailers) Curve Black (Unlimited time on 3 retailers) and Curve Metal (Unlimited time on 6 retailers).Szóval szerintem ez kizárólag csak 100 font költés estén 10%.
Bárki nyugodtan cáfoljon meg egy részletesebb T&C belinkelésével. -
István89
tag
válasz
vodrosjozsi
#6568
üzenetére
Érdekes, akkor nálad valami más gubanc lehet.
Nem olyan régen írtak itt néhányan angol bin-es kártyával rendelkező felhasználók, hogy be tudták állítani a kártyájukat itthon is, ezután 1 héttel rajtolt el hivatalosan a Gpay, de visszaolvasva nálad már ment ez korábban. Az új telefonnal más gmail-es fiókkal léptél be? Nem lehet esetleg hogy a régi fiók alatt van felvéve? (ez csak egy tipp, minden másban a support fog neked is segíteni előbb vagy utóbb
) -
pictigjis
Topikgazda
válasz
vodrosjozsi
#6566
üzenetére
-
István89
tag
válasz
vodrosjozsi
#6564
üzenetére
Igen, a Gpay app az most sokaknál (nálam is ) visszajött és egyelőre nem is tűnik el.
Neked magyar bin-es Curve kártyád van? Support nem válaszolt még ebben az ügyben?
-
vodrosjozsi
addikt
Hah, még mindig nem tudom betenni a curve kártyát a google pay alá.
Viszont felugrott a play-ben h engedélyezhetem az appot, de még mindig kiírja alatta pirossal, hogy az ön országában nincs google pay
ki érti ezt -
zerodot
aktív tag
Én úgy tudom, ezek a tranzakciók legtöbbször nem könyvelődnek le, függőben maradnak 1-2 napig, aztán automatikusan feloldódnak/sztornózódnak. Bankja válogatja, hogy mennyi idő után ill. hogy ezt hogyan (mennyire világosan/félreérthetően) jeleníti meg a netbankban. Revolutnál pl. mindig látni, hogy még csak Pending a státusz.
A Curve supportja lassú, úgyhogy sokszor mire válaszolnak, már megoldódott a probléma magától. -
balinlin
senior tag
válasz
SzabóTamàs90
#6557
üzenetére
Most azért erősen emelkedett a sikertelen tranzakciók száma, nem hinném, hogy máshol van baj, mint a Curve rendszerében.
Az emberek meg igenis szeretnének hozzájutni a pénzükhöz, ezért is írnak a supportnak. Nehogy már sajnálni kelljen őket. Akinek nagyobb összeg lóg így a semmiben, azokat különösen megértem, hogy utánamennek a dolognak. -
olizatriznyá
tag
válasz
SzabóTamàs90
#6557
üzenetére
5-10 perc? Én 27 órája írtam nekik.
-
-
Nutra
tag
Nálam is POS elutasítás, utána közvetlen az alatta lévő hitelkártyával fizettem, mobilbankon két függő tétel tegnap óta. Appban rákérdeztem közvetlen a tranzakció reggel, nulla reakció.
Nyilván nem fogja majd az Erste 2-szer kifizettetni, meg el is tettem az elutasító cetlit, de ez egy pénzügyi szolgáltatásnál azért elég gáz. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#6551
üzenetére
az általánosan használt kh world alaphitelkártyánk. a feleségemnél is az van kiválasztva (mármint nála a fő-, nálam a társkártya), és ő fizetett ma ezzel a felállással (curve, mögötte kh) étteremben is, minden rendben volt. csak nálam bukik minden (limitek évek óta változatlan beállításokkal üzemelnek)
SZERK: amúgy az atm-hez hasonlóan most is zárolásba került a 900 huf a mögöttes kártyán, szóval nem tudom, mi folyik itt. elküldtem erről is az infókat a supportnak, most kaptam bizonylatot, azt is, és tiszteletteljesen kértem, hogy adjanak nekem egy új uk bin-es kártyát
-
kmarci25
veterán
Most jött az email, hogy 100£-ot elérő amazonos rendelés esetén 10%-ot jóváírnak. Ez csak azért bosszantó, mert a múlt héten költöttem el majd 300€-t az amazonon. Szóval, aki még tervezi a vásárlást ott, az most tegye.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#6547
üzenetére
mondjuk úgy néz ki, van valami általános hibája az én kártyámnak. most délután a pékségben égtem be a 900 forintos vásárlásommal, amit a reggeli atm-hez hasonlóan nincs fedezet üzenettel utasított el a terminál
csak századszorra tudom a fejemet a falba verni, hogy lecseréltem a uk bin-es kártyámat, ritka nagy baromság volt, na!
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis
#6545
üzenetére
A GBiT a Curve rendszerének hibája miatt nem megy, az elutasított tranzakciók mögött azonban már inkább a magyar bankok elcseszett 3DS implementációja állhat, amit most próbál mindegyik kapkodva összeszerencsétlenkedni január 1-ig. Abból gondolom, hogy nálam fintech kártyákkal nincsenek problémák, magyarokat pedig csak a GBiT-vel használok.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#6536
üzenetére
egyébként erre visszatérve, a wirecardos rendszer sokkkkkkkkkal jobb volt. a régi szép időkben, amikor még tudtam rendesen használni a back in time-ot, többször is észrevettem, hogy az a rendszer sokkal rugalmasabban kezelte a zárolásokat. ha egy tranzakciót pár órán belül raktam át másik kártyára, nem kellett visszatérítéssel meg ilyesmivel vacakolni, egyszerűen eltűnt az összeg a zárolt tételek közül, el sem jutott könyvelésig. hétvégén olyan is volt, hogy egy délelőtti vásárlást este áttéve is ugyanez volt a menet, zárolt tételek közül ki tudta venni a rendszer, és csak az új kártyán futott le a szokásos teljes könyvelési procedúra
ha a checkout.com rendszere is képes lenne erre, akkor például az ilyen atm-es bénázások után is egyszerűen feloldhatók lennének a zárolások, nem kéne várni a teljes zárolás-könyvelés-visszatérítés kör lefutására, hiszen látszik, hogy x perc alatt úgymond sztornózva lett a tranzakció
-
balinlin
senior tag
Egyik kollégának kellett volna kp nagyobb mennyiségben. Gondoltam a curve-el besegítek neki.
Hát elgondolkodtató, hogy használjam-e vagy végleg nyugdíjba küldjem... -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#6541
üzenetére
nekem korábban soha nem küldtek ilyet
na mindegy, banknak küldözgetéssel már nem vacakolok, elég magas hitelkeretű a kártya, a könyvelésig nem oszt, nem szoroz. csak az zavar, hogy rendszeresek lettek a duplázások, az elutasítások, nem sikerült tranzakciók. a feleségem is kétszer próbálkozott a gls-nél (rengetegszer fizetett már korábban) tegnap, sima erstés kártyát azonnal elfogadta a terminál. azok annyiban mások, hogy teljes decline-ok voltak, a mögöttes kártyán sem történtek zárolások. pedig az övé még uk bin-es, eddig megbízhatóbbnak tűnt az én magyaromnál -
pictigjis
Topikgazda
válasz
István89
#6539
üzenetére
hát, nem tudom. normális esetben a saját rendszerük által megjelenített adatok nem tartoznak a userre. mondhatjuk, hogy tessék, átláthatóság, de amikor ilyen képeket mutogatnak, az már olyan magyarázkodásszagú is
ezek szerint mostantól ez policy, annyi lehet a reklamáló, hogy szükségét érzik a plusz bizonyítékoknak is
-
István89
tag
válasz
pictigjis
#6536
üzenetére
Én is kaptam tegnap képet a sikertelen ATM kivételről, de a response oszlop nem volt rajta.
Nekem is kb 20 perc volt a kép alapján a refund, de az alkalmazásban még semmi nyoma nincs.
Szerintem a táblázaton semmi olyan információ nincs, amit mi felhasználók ne láthatnánk.
-
balinlin
senior tag
válasz
olizatriznyá
#6537
üzenetére
Akkor is durva hogy ha a reverz tranzakció is beleszámít a limitbe.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#6535
üzenetére
viszont ha decline-nal kapcsolatban írsz, azonnal sorra kerülsz...
We approved the transaction however, ATM then declined it. We charged your card when the transaction was approved and then refunded it immediately once it was declined. You should see the refund reflected back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
ezúttal még képet is kaptam a rendszerükből screenshotolva, és hát nem, nem azonnali az a refund... fura ez az egész, ami most megy :/ ezt a képet meg szerintem ki sem adhatták volna
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá
#6533
üzenetére
most megnéztem a limit fülön, ott például nincs nyoma a mai sikeres/nem sikeres atm-felvételnek
valószínűsítem, hogy ilyenkor a standard procedúra az, hogy a tranzakció indításakor bezárolja a tételt, és ha valami gebasz van, automatikusan megy a refund is - csak az app a rengeteg szar bugja miatt ezt már nem jeleníti meg (illetve kis trükkel lehetne látni, ha a rohadt back in time hiba miatt egy másik hibaüzenet nem írná felül ezt az információt)
viszont ha vissza is jön a pénz, ennyi hibával egyszerűen nem lehet alapozni erre a szolgáltatásra... pedig nagyon sokáig tök jól működött, saját megfigyelésem szerint a wirecardról való átállás cseszett szét mindent
-
Andreas2
tag
válasz
olizatriznyá
#6530
üzenetére
Megjelent egy a netbankomban egy "Hitelkártya használat jóváírása" tétel.
Viszont tegnap megint belefutottam. Tesco önkiszolgáló pénztár, veszek valamit, fizetek (wallet+Curve) fizetés ok, másik bolt szintén rendben, később vissza kell mennem a Tesco-ba, fedezethiány miatt elutasítva, Curve alá tett hitelkártyára átváltva minden ok. A számlatörténetben megint kétszer van zárolva ugyanaz a tétel.
Azt hiszem egy időre felfüggesztem a Curve használatát.
-
kmarci25
veterán
Furcsa olvasni, hogy ennyi problémátok van, nekem valami őrült nagy szerencsém lehet. Semmi gondom a kártyával, se a fizikaival, se GPay alatt. Használom, sosem volt olyan, hogy terminál nem fogadja el, sosem volt dupla terhelés. Egyszer fordult elő, hogy az eurós OTP automata nem adta ki a kért összeget, de azt a Revoluttal egy hét alatt sikerült rendezni.
Sajnálom, hogy ennyi bajotok van vele.
-
pictigjis
Topikgazda
valami nagy gebasz van. 19 ezret akartam felvenni erste atm-nel, amire kiirta, hogy nincs eleg fedezet a bankkartyan. app szerint fizettem, mogottes kartyan is zarolva. atm meg cetlit sem adott, csak kikopte a kartyat. tegnap a felesegem kartyaja nem mukodott a gls futar terminaljanal, ez nagyon nem tetszik
-
emeritus
tag
válasz
SteveButabi
#6528
üzenetére
Ha fizikai kártyád és a virtuális kártyád adatai között eltérést látsz, akkor a fizikai kártyád aktiválása nem történt meg. Aktiválás után a virtuális kártya adatai a fizikai adataira frissülnek. Érdemes a Curve honlapját átfutni, sok hasznos információt tartalmaz.
-
SteveButabi
csendes tag
válasz
pictigjis
#6525
üzenetére
Annyiban igazad van, hogy a hiba okát rosszul állapítottam meg, de szerintem az nem is az én dolgom. A kártyákat sem kevertem, hol egyik adatait használtam, hol másikét.
Ha az "activate card" menüpontnak el kellene tűnnie aktiválás után, akkor valóban nem aktív a kártyám, de ez nem volt túl egyértelmű nekem, mert se egy "ok" se egy "error"-t nem kapok aktiválásnál, csak beírom a számot, leOKézom és ennyit, nincs visszajelzés.
Miután már sehogy nem tudom használni, ügyfélszolgálat meg nem létezik, el kell engednem a dolgot
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
SteveButabi
#6524
üzenetére
a te esetedben nem zarnam a minimum reszleges user errort. osszevissza keverhetted a virtualis es a fizikai kartya lejarati es cvc adatait. ha belepsz az appban az account fulre, biztosan nincs ott egy activate menupont? csak ennek elvegzese utan lesznek (lettek volna) egyformak az appos es a fizikai kartya szamai
-
SteveButabi
csendes tag
válasz
pictigjis
#6522
üzenetére
Óóó, értem, akkor ez feature, nem bug. Persze, aktiválással kezdtem a dolgot, ami végülis fogalmam sincs, h sikerült e vagy sem, mert nem adott visszajelzést, de ez olyan apróságnak tűnt a többi mellett, h nem le se írtam, de természetesen ezt is jeleztem az ügyfélszolgálatnak. A válasz csak annyi volt, h installáljam újra az appot(nem pedig, h aktiváljam újra, mert az még nem sikerült), ami megtörtént, de semmi változás, se az aktiválással, se semmivel, minden ugyanúgy (nem)működik mint elötte.
Megmondom őszintén, azért gondoltam, h sikeres az aktiválás, mert arra számítanék mint felhasználó, hogy a sikertelen vásárlásról jönne egy üzenet, hogy "sikeretlen vásárlás, oka: inaktív kártya", de ilyen nem volt, csak simán elutasította, minden féle indoklás nélkül.
De köszönöm, h rávilágítottál, h mi is lehet akkor a valós probléma, ettől függetlenül nincs rá se megoldása, se válasza a curvenak. -
pictigjis
Topikgazda
október huszonikszedike óta tudnak a supportnál a back in time-os problémáról, és most, decemberre fordulva még mindig itt tartunk. ez őrület
Hey everyone, I have checked with the team for updates on this issue and they are working on it! However, they aren’t able to provide a timeframe for when they’ll have this sorted. Sorry we can’t provide any more information at the moment, but we’ll be in touch as soon as it’s fixed!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
SteveButabi
#6517
üzenetére
egy kicsit nem értem, amit írsz. biztonsági okokból a virtuális és a fizikai kártya lejárata és cvc kódja különbözik. aktiváltad a kártyát az appban az utolsó négy számjeggyel? aktiválás után lesznek ugyanazok a számok az appban, mint a kártyán
-
germinator66
aktív tag
válasz
germinator66
#6519
üzenetére
Ráadásul TW kártya volt mögötte, és így szépen belemartak két deviza tárcába is, amit ugye ráadásul a TW váltott, tehát sima refund esetén nem fog visszaállni az eredeti állapot, hanem megmarad a HUF-ra váltás. Anyjukat.
-
István89
tag
válasz
<Adamsky>
#6518
üzenetére
Meg is jött a válaszuk az elutasításra.
It’s not clear why it declined, as this can be because the internet connection has dropped, there were details discrepancies or there was an issue on the side of OTP BUDAPEST.
Érdekes. Mindegy, ha nincs probléma, akkor tényleg jó szolgáltatás lenne ez. Pláne, amíg a magyar bankok nem fogják bevezetni a gpay-t, de ha valami probléma jön elő, akkor nem mindig könnyítik meg az emberek dolgát. -
germinator66
aktív tag
Hopplá, kicsit leizzadtam: tapasztalt valaki olyat, hogy kp felvételnél a dupláját vonták, mint amit kellett volna? Curve-ben a helyes összeget látom, ugyanakkor a mögöttes egyenlegről már a kétszeresét vonták...
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SteveButabi
#6517
üzenetére
Köszi a beszámolót!
Az én történetem a Curve-el nagyon szépen indult. Minden OK volt elsőre, és mivel UK BIN-es kártyát kaptam, a Google Pay contactless payment-el sem volt gond.
Aztán jött a magyarországi GPay bevezetés, és dőlt-borult - szinte - minden. Azért mondom, hogy szinte, mert a kártyát azért tudnám még használni, de a contactless payment-nek lőttek (így pedig annyira "nem buli"). Az előbbi anomáliából fakadóan volt "szerencsém" megtapasztalni a support működését. Rettenetesen lassan válaszolnak, és legutóbb képesek voltak leírni, hogy dolgoznak a hiba kijavításán, de hogy annak megoldása mikorra várható, azt nem tudják. OK-OK. Nehéz is ezt megmondani előre. De, mikor kijelentik, hogy ezzel kapcsolatban nem is köti őket semmilyen határidő, ill. majd ha kész, szólnak, akkor azért kicsit elkerekedett a szemem.
Mostanában egyébként is sok a gond velük. Elég dermesztő hibákról lehet itt a topic-ban olvasni, melyekhez képest az én gondom semmiség. Legutóbb, pl. István sztoriját olvasva szaladt fel a szemöldököm.
Az elején nagyon dühített, hogy nem tudom már úgy használni a kártyáim, ill. a telefonom, mint annak előtte (Curve mögött volt "minden"), de mára már elengedtem a kérdést. A Revolut is muzsikál szépen GPay alól, ill. ha külföldre megyek, akkor is elég lesz. Nem feltétlen lesz szükségem Curve-re is.Röviden
Akinek működik jól, az örüljön, de ha bármi gond adódna, semmi jóra ne számítson.Support / call center: tuti, hogy ezeket tenyésztik valahol. Egy távoli farmon. Ilyen agy nélküli, gondolkodásra képtelen droidok. A szövegértés és logikus gondolkodás írmagját is kiírtották belőlük. Tisztelet a nagyon-nagyon ritka kivételnek! Utóbbira példa a Revolut support-os.
-
SteveButabi
csendes tag
HI!
Csak leírnám tapasztalataimat, hátha segítek ezzel valakinek megspórolni pár ősz hajszálat, igazából ha tudtam volna, hogy ekkora szerencsétlenség a curve, neki se állok vele bohóckodni, de azt hittem, h legalább olyan stabil/komoly rendszer mint a revolut, de a működésük, amit tapasztaltam, inkább valami szánalmasan béna garázscégre hasonlít.True story:
Regisztráltam, megkaptam a kártyát, beregisztráltam rá az összes bankkártyámat, verify is megvolt, majd kiderült, hogy nem tudok vásárolni a kapott fizikai curve kártyámmal, mert eltérő rajta a lejárat és a CVC kód, mint amit az app mutat, hogy minek kéne lennie kártyámon, tehát legyártottak nekem egy rossz adatokat tartalmazó kártyát(az appban lévő adatokkal tudtam vásárolni).
Ezt megreklamáltam, 10!!! nap múlva jött a válasz, h telepítsem újra az appot, meg screenshotoljam ki(screenshot le van tíltva ha mutatja a kártyát), de lefotóztam nekik egy másik telóval, illetve újratelepítettem az appot, ahogy kérték, de nyilván ez nem befolyásolta a fizikai kártyám működőképességét. (Ilyen ügyfélszolgálatot kb kár is fenntartani
)
Ezt megírtam nekik ÚJRA!!! 13 nappal ezelött, de válasz még nem érkezett rá.
GO BACK IN TIME csak 5000ft alatt működik, 1:1-be váltja a GBP-t ezekszerint, mert 5000GBP a limit. Erre is rákérdeztem, azt válaszolták, hogy írogassak nekik levelet minden tranzakciónál, amit átakarok helyezni, és majd ők áthelyezik.....
És ami az utolsó szöget verte a curve koporsójába, hogy már nem működik a vásárlás applikációs adatokkal sem. Beterheli a mögötte lévő kártyámat, sikeresnek látszik mindenhol, de a banki fizető oldalon sikertelen tranzakciót kapok, és pár nap múlva feloldódik a mögöttes kártyámon a terhelés. Több helyen próbáltam, több összeggel, több banki fizető oldalon, ugyanaz az eredmény, de direct kártyával működik a vásárlás. Probáltam törölni majd újra hozzáadni kártyámat, ugyanolyan hibás a működés, pedig a regisztrációnál a test charge az simán megy. 1 hete már nem tudok vele vásárolni.
App-ban még probáltam megnézni a limit beállításokat, vár ehhez sok köze nem lehet, de nem tudom, csak hibaüzenetet kapok. -
M3oH
addikt
Köszönöm a kódokat! István89 volt az első, övet használtam fel.
Viszont kártya hozzáadásnál elakadtam, 2 mastercardot is próbáltam, illetve revolutot, de csak 0ft is terhelés érkezett. Összefoglalót olvastam, hogy lehet pár nap a a dolog. Kíváncsian várom, hogy lesz-e javulás. -
zsola400
senior tag
válasz
emeritus
#6511
üzenetére
Szerintem ez elsősorban Curve probléma, nekem is működött még tavasszal Curve-Gpay nfc fizetés, de azóta se tudtam hozzáadni, pedig már minden kipróbáltam (supportal azóta is van nyitott ticket). Most, hogy hivatalosan is elérhető nálunk a Gpay többször is próbáltam de nem engedi hozzáadni, Revolut-al viszont hibátlanul működik!
-
emeritus
tag
válasz
olizatriznyá
#6510
üzenetére
Ha a Curve kártyával való NFC fizetés fontos, akkor menj át az ajánlott szakmai topikba, írd le a helyzetet, kommunikálj és a közösségnek lesznek ötletei a megoldás megtalálásához.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis
#6502
üzenetére
" ... ő a google-ből eltávolította a kártyát .... "
Nekem pont ez okozta a vesztemet. A Google Pay magyarországi megjelenése előtt gond nélkül felvett kártyát a - GPay alóli - törlést követően, soha többet nem tudtam felvenni.
Sajna ez a data és cache törlés a "call center"-es kézikönyv első bekezdéséből származik, és egyébként is max. csak azon segíthet, aki még sose vette fel korábban a kártyáját GPay-be. Kb. ennyit tudnak. Ja, meg telepítsd újra. Esetleg nyomj egy factory reset-et, hátha ...Nem tudom, hogy mit csinált vagy nem csinált a Curve (v. a Google?) de egyre több - akár a GPay-től független - probléma a szolgáltatással.
Ezt pedig sikerül egy olyan support-al tetézniük, mely képest leírni, hogy: tudunk a hibáról, és egyszer majd javítva lesz. Becsszó szolni fogunk. -
-
pictigjis
Topikgazda
akinek gpay gondja van: nem tudom, az illető ír-e ide is, mindenesetre a curve fórumára valaki írt egy megoldást. ő a google-ből eltávolította a kártyát, aztán kilépett az appból, törölte az adatokat és a cache-t, majd így kezdett elölről mindent. az appba újra belépve megjelent az add to google gomb, a rábökés után megérkezett az ellenőrző sms, és azóta (nála) működik minden, a concactless is
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Opel topik
- Borderlands 4
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Pánik a memóriapiacon
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Milyen okostelefont vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPad 9th Gen 256GB, Wi-Fi+Cellular, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- AKCIÓ! LG 24GM79G-B 24 144Hz FHD TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- BESZÁMÍTÁS! Xiaomi 15 Ultra 5G 16GB / 512GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


(Azért az "érintős" ATM ritka mint a fehér holló...)

)

