-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SteveButabi
csendes tag
HI!
Csak leírnám tapasztalataimat, hátha segítek ezzel valakinek megspórolni pár ősz hajszálat, igazából ha tudtam volna, hogy ekkora szerencsétlenség a curve, neki se állok vele bohóckodni, de azt hittem, h legalább olyan stabil/komoly rendszer mint a revolut, de a működésük, amit tapasztaltam, inkább valami szánalmasan béna garázscégre hasonlít.True story:
Regisztráltam, megkaptam a kártyát, beregisztráltam rá az összes bankkártyámat, verify is megvolt, majd kiderült, hogy nem tudok vásárolni a kapott fizikai curve kártyámmal, mert eltérő rajta a lejárat és a CVC kód, mint amit az app mutat, hogy minek kéne lennie kártyámon, tehát legyártottak nekem egy rossz adatokat tartalmazó kártyát(az appban lévő adatokkal tudtam vásárolni).
Ezt megreklamáltam, 10!!! nap múlva jött a válasz, h telepítsem újra az appot, meg screenshotoljam ki(screenshot le van tíltva ha mutatja a kártyát), de lefotóztam nekik egy másik telóval, illetve újratelepítettem az appot, ahogy kérték, de nyilván ez nem befolyásolta a fizikai kártyám működőképességét. (Ilyen ügyfélszolgálatot kb kár is fenntartani
)
Ezt megírtam nekik ÚJRA!!! 13 nappal ezelött, de válasz még nem érkezett rá.
GO BACK IN TIME csak 5000ft alatt működik, 1:1-be váltja a GBP-t ezekszerint, mert 5000GBP a limit. Erre is rákérdeztem, azt válaszolták, hogy írogassak nekik levelet minden tranzakciónál, amit átakarok helyezni, és majd ők áthelyezik.....
És ami az utolsó szöget verte a curve koporsójába, hogy már nem működik a vásárlás applikációs adatokkal sem. Beterheli a mögötte lévő kártyámat, sikeresnek látszik mindenhol, de a banki fizető oldalon sikertelen tranzakciót kapok, és pár nap múlva feloldódik a mögöttes kártyámon a terhelés. Több helyen próbáltam, több összeggel, több banki fizető oldalon, ugyanaz az eredmény, de direct kártyával működik a vásárlás. Probáltam törölni majd újra hozzáadni kártyámat, ugyanolyan hibás a működés, pedig a regisztrációnál a test charge az simán megy. 1 hete már nem tudok vele vásárolni.
App-ban még probáltam megnézni a limit beállításokat, vár ehhez sok köze nem lehet, de nem tudom, csak hibaüzenetet kapok.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Asus H110-PLUS/ i3 6100/ ingyen foxpost/ garancia
- Üzletből, garanciával,HP OMEN Gaming AMD Ryzen 7 7840HS/24GB RAM/1TBSSD/RTX4070 GPU/16,1"(2560x1440)
- Apple iPhone 11 Pro 256GB 100% Akku. Megkímélt, Kártyafüggetlen, Tartozékaival. 1 Év Garanciával!
- Dell Latitude E7470. Olcsó üzleti kategóriás laptop! Új akkumulátor!
- JBL Live Flex 3 - Prémium Bluetooth Zajszűrős Fülhallgató - Kék
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3940, 100% Akku
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Csere-Beszámítás! Gamer Notebook! MSI Thin 15 B12UC! I5 12450H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512GB SSD!
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Stílusos megjelenés, megbízható teljesítmény
- Targus DOCK423A - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 x HDMI (120Hz)
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


)
pictigjis
