-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
anadroid
senior tag
-
István89
tag
válasz
<Adamsky>
#6497
üzenetére
Ebbe belegondolni sem merek.
Reméljük mások nem járnak így.Mindenesetre a tizedesvessző problémával kapcsolatban már írtak mások is a Curve fórumán, szóval nem ismeretlen ez a jelenség, de nem tudom mitől változott meg. Az app amúgy tényleg olyan mintha még béta verzió lenne.
6496 Somatom
Én utána nem mertem vele próbálkozni, de lehet sikerült volna másik automatánál.M3oH
Küldtem, ha még más nem tette meg.
-
M3oH
addikt
Aki promo kódot vágna hozzám, ne tartsa vissza magát privátban. Köszönöm
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
István89
#6495
üzenetére
" ... tranzakciónál HUF 800,000 írt ki ... "
Azért ez vérfagyasztó! Amit a Curve mostanában leművel ... hát, kezdem megérteni a károgókat, ami miatt savazzák a céget.
" ... nem lepődtem meg, hogy az OTP automata elutasította fedezethiány miatt ... "
Pedig mókás lett volna, ahogy leüríted az automatát, ill. próbálsz 800e Huf-ot feltűnésmentesen begyűrni a zsebedbe
-
István89
tag
Én tegnap pénzt próbáltam kivenni, de nem sikerült, amikor az appban megnéztem, akkor tranzakciónál HUF 800,000 írt ki, de az összes többi tranzakciónál is rosszul írta ki az összeget, így nem lepődtem meg, hogy az OTP automata elutasította fedezethiány miatt. Természetesen a számlán zárolt összeg 8 000 Ft lett, és este már Curve is jól írta ki az összeget: HUF 8,000.00.
Mondjuk én nem tudok nekik küldeni elutasító blokkot, mert az automata nem adott ki ilyet, csak a Gpay appban látszódik az elutasítás. -
Andreas2
tag
válasz
spider23
#6485
üzenetére
Velem ma ugyanez történt. Apple wallet-ből próbáltam fizetni a Curve kártyával, elutasítva. Oké átváltottam a mögé tett bankkártyára, sikerült a fizetés. Itthon nézem, a netbankon 2x van zárolva az összeg, Curve app szerint sikeres volt fizetés a Curve kártyával, a wallet szerint elutasítva. Az elutasított blokkot majd beküldöm hibajegy mellé.
Az nem okozhat gondot remélem, hogy a Curve kártya be van téve Apple pay és Google pay alá is? -
spider23
senior tag
Tegnap Lidlbe próbált az asszony fizetni nfc google pay. K&H s mastercard a curve mögött keret is volt rajta. Terminál egyből írta hogy elutasítva. Így kp kifizettük.
Viszont a curve oldalán úgy írja mintha teljesült volna, a k&h olalon meg az látszik hogy zárolva van az összeg. Ilyenkor mi fog történni? Kell valamit kezdeményeznem, vagy magától vissza kerül a zárolt összeg? És mi lehetett a hiba? Új felhasználó és most fizetett volna először így, de elég kellemetlen volt a dolog. -
pictigjis
Topikgazda
elvileg csak ideiglenesek az új limitek
-
vnorbi
aktív tag
válasz
pictigjis
#6477
üzenetére
Legközelebb egy hét múlva használnám, de azért most kíváncsiságból kipróbáltam a szokásos módon (Revolut töltés Curve kártyával, ami mögött TW kártya van 0-s egyenleggel). Elvileg működne, a TW-nál látszik a terhelés elutasítása fedezethiány miatt.
Ha nem jön vissza a limit oldal, hétfőn írok nekik.
Ha valakit esetleg érdekel, ma 13:13-kor 362,398 forintot kért volna a Curve egy euróért.
-
pictigjis
Topikgazda
fura limit bug másoknál is? a curve fórumom olvastam, hogy egyes usereknek 1,4-1,6 millió fontra ugrott az éves limitje. én most beléptem az én huf-ra állított limitjeimbe, az éves vásárlási limitem 518 millió forintot mutat...
30 napos limit vásárlási és atm-nél is "unknown"
az atm éves limitem meg csökkent, 9,akárhány millióról 3,7-re (a napi 185 ezerről 370 ezer forintra ugrott)
-
balco
aktív tag
Többszörösen felbosszantottak ma.
Ma jött a tesco házhoz. Látom, hogy levonták a curveben és a mögötte lévő erstés kártyáról is. Közben kapom az üzenetet a tescotól, hogy nem sikerült levonniuk a pénzt.
Hívom a tescot, tapló paraszt veszi fel, meg sem akar hallgatni, biztos hogy bank hiba: hívjam a bankot.
Jobb híján közben kifizetem újra a futárnak. Persze a curve-öt elutasítja (de most legalább nem zárolt a háttérben). Fizetem másik kártyával.
A hab a tortán, hogy a black fridayes curve cash felajánlás hatására nem volt beállítva a cashback...
Gondoltam, ha áttolom back in time-mal akkor majd megkapom, de persze az app szerint 90 000 Ft az több mint 5000 GBP, tehát nem tudom... Oda a cashback is...
Persze most mehetek hogy oldják fel a zárolást vagy várhatok 30 napot... -
gyalu 1
aktív tag
Nekem nincs fizikai kártyám, csak virtuális. Tegnap feltelepítettem a google pay appot, a curve alkalmazás egyből felajánlotta, hogy adjam hozzá a kártyám a google payhoz. Hozzáadtam, ott be is tudtam állítani, hogy ez legyen az elsődleges nfc fizetési mód. Még fent van a pay alkalmazás, nem "törlődött"
. Még nem próbáltam fizetni vele 
(Amúgy android 9. OP3T) -
Zirowe
nagyúr
válasz
gzbotii
#6459
üzenetére
Sajnos nem, ott augusztusi az utolsó bejegyzés.
Leírás szerint a timelineon kellene megjelennie, de nincs ott.
A másik kártyára való terhelésen kívül egy másik vásárláshoz rögzítette a partial refund tényét, de az összeget és a dátumot ott sem írja.
Írtam supportnak, kíváncsian várom válaszukat. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
zerodot
#6464
üzenetére
Így is kéne működnie, de nézd csak mit írtak nem is olyan rég az egyik itteni fórumozónak: "Please note that you won't be able to add the Curve Card to Google Pay directly from the level of the Google Pay digital wallet."
Szóval totális kavarás megy. Sokan az első hír hallatán, hogy megjelent a GPay, azt vizionálták (kicsit hittem benne én is), hogy na majd most a fintech cégek + GPay majd jól alávágnak a magyar bankoknak és majd azok vagy megszoknak (beengedik a GPay-t) vagy megszöknek. Ehhez képest szerintem már kikérték a kávéjukat, és nézik ezt a szerencsétlenkedést, amit itt levezényeltek bevezetés címen. -
zerodot
aktív tag
válasz
vodrosjozsi
#6463
üzenetére
A Curve fórumon írta valaki, hogy miután a Revolut kártyáját beregisztrálta GPaybe a Revo appban megjelenő Add gombbal, megjelent neki a beállításokban a google/account services alatt a Google Pay menüpont, es azon keresztül aztán fel tudta venni a Curve kártyáját is a GPaybe nfc-s fizetésre.
-
vodrosjozsi
addikt
Csak akkor ajánlja fel ha fent van telepítve a pay, jelenleg ez csak külső alkalmazásból megy.
Viszont nekem a revolut megy anélkül, máskérdés, hogy én ezzel az appal csak szenvedni tudok, sokkal könnyebb a saját kártyámat berakni curve alá és úgy fizetni.. ami jelenleg még mindig nem lehetséges -
<Adamsky>
nagyúr
A többségnek megy, de van pár "szerencsés" - köztük én is - akinek nem. Szerintem jelezd, hogy neked sem megy. Nem tudom, hogy most egyesével javítják-e a hibát, vagy látják az összes problémás kártyát, de a support tempóját figyelembe véve én a helyedben nem várnék a bejelentéssel.
-
Kviky
tag
Megy most már valakinek a Curve a Gpay alatt?
A Revolutomat vígan hasznalom így , de jo lenne, ha a Curve-vel a hitelkartyaimat is kezelhetném a Gpayben? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky>
#6456
üzenetére
amit aláhúztál, az pont ugyanaz a kimásolt kifejezés a knowledge base-ből, amit a back in time-os problémára is szoktak írni. komolyan, vicc
az is, hogy most - valószínűleg - megint blokkolta a robot a kártyámat a 4. befizetett icsekkes csekk után, csak most még emailt sem küldtek. szimplán nem működik a kártya, persze se értesítés, se valamilyen erre utaló jelzés az appban
ha valaki, bárki más lemásolná a curve modelljét, és rendesen megcsinálná a back in time-ot, már dobnám is el a francba. kiábrándultam teljesen
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SzabóTamàs90
#6439
üzenetére
Nálam elismerték a hibát, de ez azért mégsem nyugtat meg teljesen:
"I'm sorry to hear you're experiencing this issue. We're currently investigating this issue with our Engineering Team and will get back to you as soon as we have an update. Just to manage your expectations, we don’t have a timeframe to resolve this issue at the moment. We'll be sure to let you know as soon as our engineers have been able to fix this issue."
Magyarán simán lehet, hogy hamarabb lesz COVID-os vakcina, mint megoldás a problémámra
Ja, nem!
-
doongoo
addikt
válasz
Andreas2
#6453
üzenetére
korábban alternatív forrásból feltett Gpay a múlt héten kb. mindenkinek eltűnt. Ugyanakkor, ha be volt állítva a kártyás fizetésre, az ment tovább a telefonnal. Tegnap jött egy frissítés a GPay (old apk)-ra az áruházból és ez azóta még nem tűnt el a telefonról (vajon meddig marad?). Ugyanakkor az áruházban rákeresve nem hozza továbbra sem.
A lényeg, hogy a fizetés működik így is és úgy is. -
szabi__memo
nagyúr
Totál értelmetlen az egész. Google
-
<Adamsky>
nagyúr
"Egyrészt ez egy eléggé más (butított) felület ... "
Hiába, ezt szánta a gugli nekünk: g.co/help/37hd9k" ... másrészt pedig ettől függetlenül szerintem az említett anomáliák értelmetlenek."
Ööö... ezt nem értem. Az eddigi tapasztalatok szerint egyedül az Android 9-en ragadt Huawei és Honor készülékeket érinti a natív app. letiltása olyan szempontból, hogy utána nem lehet velük fizetni. -
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, kérdésem lenne a curve és a refundokkal kapcsolatban.
Sajnos már párszor megesett, hogy refundra került sor curveos fizetéssel kapcsolatban (pl: ikea, ali, stb), amit sehogy se tudok nyomonkövetni az appban.
Megjelenik egy értesítés a telefon értesítési sávjában, amit ha megnéztem/töröltem, akkor arról többet adatot nem látok az appban és majd pár nap múlva megjelenik az eredeti számlámon.
A problémám ezzel az, hogy nem tudom nyilvántartani, nem tudom visszanézni, nem tudom összekapcsolni az alap vásárlással, és párszor megesett, hogy nem arra a kártyára lett visszarakva a pénz, amivel eredetileg fizettem, mint amit ezen a héten kaptam.Sehol se lehet ezeket utólag megnézni?
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Andreas2
#6445
üzenetére
" ... feltelepült a Google Pay az alkalmazások közé ... "
WTF?
Korábban fenn se volt? Vagy a Google tiltotta, most pedig levette a tiltást? Mi történt (pontosan)?#6448 Mauzes
Kicsit le vagy maradva
Itt keresd: Settings (a telefonodé) → Google → Account services → Google Pay -
Mauzes
addikt
válasz
Andreas2
#6445
üzenetére
Én érdekes módon tudok vele fizetni, de nem jelenik meg az alkalmazások között, de még Play-en sem tudok rákeresni és nem jelenik meg a telepített alkalmazások között. Kizárólag úgy tudom megtalálni, hogy Google keresőben rákeresek, akkor kidobja a Play linket, ahol azt olvasom, hogy az én országomban nem áll rendelkezésre, de azért van egy "engedélyezés" gomb (hiszen telepítve van), csak erre rábökve tudom megnyitni az app-ot.
Wtf.
-
vodrosjozsi
addikt
-
viktorhu
veterán
válasz
<Adamsky>
#6442
üzenetére
"ui: Egyébként az összes call center-es ilyen pusztítóan buta? (költői kérdés)"
Mondjuk úgy, hogy abból lesz a hónap dolgozója, aki a legtöbb ticketet le tudja zárni úgy, hogy a knowledge base-ből bemásol irreleváns válaszokat. A többiek teljesítményét meg hozzá mérik, látod, ő meg tud csinálni harmincat is egy óra alatt, te meg fél órát nyomozol egy levél után, erről a beszélgetésről szépen aláírják a coaching jegyzőkönyvet, és megjegyzik benne, hogy a következő ilyennél a HR-en folytatják.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SzabóTamàs90
#6439
üzenetére
Írd meg neki, hogy jó eséllyel nem is lesz. Nálam legalábbis csak akkor (!) jelenik meg a gomb, ha fenn van a Google Pay alkalmazás. Persze a hozzáadás ekkor is sikertelen azóta, hogy hivatalosan is támogatott GPay Magyarországon. Logikus, nem?

Ja, és azt sem árt, ha megmutatod neki ezt a link-et ( g.co/help/37hd9k ) hogy elhiggye nem is lesz hivatalosan app.Ez mondjuk érdekes: Please note that you won't be able to add the Curve Card to Google Pay directly from the level of the Google Pay digital wallet.
Imádni való (nem, irónia) amilyen logikusan működik ez az egész. Van, app, de tiltja a Google, vannak támogatott kártyák, de nem mindegy, hogyan veszed fel őket... agyrém
ui: Egyébként az összes call center-es ilyen pusztítóan buta? (költői kérdés)
-
Andreas2
tag
válasz
balinlin
#6438
üzenetére
Köszi, ez bejött. A kártyát eddig csak simán töröltem a Settings/Google/Fiókszolgáltatások/Google Pay menüben, de mondjuk újra hozzáadásnál felajánlotta a kártyaszámot, nekem csak a CVC-t kellett megadnom.
Elmentem a pay.google.com oldalra és a Fizetési módok fülön kitöröltem teljesen a kártyát és így egyből megjött az SMS. -
István89
tag
Ilyenkor a Google Pay oldalon Google>Fiókszolgáltatások>Google pay oldalon ott van a kártya? Esetleg próbáld törölni és utána felvenni, mert én se értettem, hogy miért írja, hogy töröljem előtte, amikor nem is sikerült beállítani, de az online fizetésre használható a kártya ezért az beállításra kerül ilyenkor is, bár kár ebben logikát keresni úgy érzem.
-
István89
tag
válasz
Andreas2
#6432
üzenetére
Az alkalmazásban próbáltad hozzáadni a Gpay-hez? Ott elvileg nem jön sms kód, bár a support is azt írta, hogy meg kell majd kapnom a kódot, de ott alapból hitelesítve lépek be, vagy ez nem számít?

A limitek nekem is még egy kör lesz, mert arra nekem se reagáltak.
Sajnálom, hogy nem megy még, ezek szerint nem globális beállítás lehetett, ha egyáltalán volt valami beállítás.

Köszi, meglepődtem, hogy 1 hét alatt megoldódik.
Viszont az tényleg fura lesz, ha ezt mindenkinek egyesével javítgatják. Az is fura, hogy akik már megkapták ugyanezt a választ azoknak továbbra se megy. Amúgy az alkalmazásban próbáltad hozzáadni? -
Andreas2
tag
válasz
István89
#6429
üzenetére
Nálam most tovább ment, csak a megerősítő kód nem jön meg SMS-ben, de ez lehet hogy független a Curve-tól. Várok.
Support közben válaszolt 10 nap után arra a kérdésemre, hogy az aktivált fizikai kártyával miért nem tudok fizetni terminálon. Úgy látják, hogy tudok fizetni. Persze mert pár nap után már működött magától. A második mondatomat már nem olvasták el, így a limit lekérdezés továbbra sem működik.
Újabb 10 nap várakozás. -
István89
tag
válasz
István89
#6428
üzenetére
Ma 1 óra körül kaptam választ, hogy elvileg megcsinálták és próbáljam újra, de persze nem ment a leírtak alapján. Rögtön reagáltam is a hibajegyre, hogy továbbra se jó, viszont gondoltam megpróbálom most hozzáadni és sikerült aktiválni az érintéses fizetést.
Hihetetlen.Most kellene megpróbálni hozzáadni Gpay-hez, akinek nem ment a magyar kártyával, mert lehet valamit globálisan állítottak, de az is lehet, hogy csak most frissült ki az amit délután állítottak be nálam.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot
#6425
üzenetére
valoszinu, hogy komoly hiba, ha egy honap alatt sem sikerult kezdeni vele semmit. egyebkent teljesen felesleges is lenne felforgatni az egesz rendszert, ha ez ennyire bonyolult. nekem, bar kisse valoban laikuskent,
logikus es konnyebb workaroundnak tunne, ha az alapok ujrairasa helyett a gbit-nek is kulon limiteket allitananak be minden devizara. vagyis ahogy a limitjeim is huf-ban vannak meghatarozva, ez automatikusan magaval huzhatna, hogy a gbit limit nem 5000 font, hanem mittomen, 999.999 huf. de szerintem hamarabb konyorgom vissza a uk kartyaszamot, mint hogy ezt megjavitsak :/ -
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis
#6420
üzenetére
Valahol Kazahsztán és Srí Lanka között... [kép]
Szerintem is valami komolyabb dolog lehet, sőt valószínű inkább tervezési hiányosság (induláskor csak UK-ban és GBP-ben gondolkodtak), mint holmi bug. Ezért nincs rá gyorsfix vagy nagyon rizikós lenne, mert újabb hibák jöhetnének elő és sok júzer működő kontóját cseszhetnék vele szét a jelenlegi kevés panaszkodó kedvéért. A "rendes" megoldáshoz pedig viszonylag sok mindent újra kellene tervezni és írni, ami idő- és erőforrrásigényes, tehát megint csak problémás kis számú júzer miatt belevágni. Persze ezek csak feltételezések részemről, de IT-s szemmel nézve valószínűnek találom. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis
#6418
üzenetére
Ide írtál?
Accout → Profile → Help → "majd a három vízszintes csík" (My tickets)
Van esetleg más / jobb kommunikációs csatorna? Abból, amit írsz (hogy most válaszolgatnak a 18-19-i üzenetekre) arra következtetek, hogy nekem is csak egy hét elteltével (26, 27) fognak válaszolni.
Ilyenkor ha sikerül "elkapni" a válaszolót, akkor van esély valós idejű "csevegésre", vagy ez most így fog menni, hogy ő ír valamit, én válaszolok és megint 1 hét? Az szuper lesz!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
SzabóTamàs90
#6422
üzenetére
nem tudom, mikor kerult be, hetek ota nem neztem

-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot
#6419
üzenetére
hat igen, olyan a forint, mint egy afrikai banankoztarsasag devizaja. de hiaba erinti foleg csak a magyarokat es a cseheket, ezzel egyutt is szerintem azert fontos problemarol van szo, mert egy komolyabb bugot jelez a rendszer alapjaiban, amit nem lehet csak ugy szo nelkul hagyni. meg akkor sem, ha korlatozott szamu usert erint
raadasul a magyar eleg fontos piac is a curve-nek, nem sok orszagnak van sajat nyelvu reszlege a forumon. persze a gpay bevezetes rohadtul nem jott jol, omlenek a levelek a supportra, es hat azzal is van teendo
ha decemberig sem oldjak meg, egy probat meger majd, hogy minden elozmenyre tekintettel visszakerem a uk kartyaszamomat (a kerdes, amire most valaszoltak, masik magyar bin-tartomanyra vonatkozott)
-
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis
#6418
üzenetére
Gondolom (egyelőre) elég kevés embert érint ez a probléma, így nem adnak neki nagy prioritást a Curve-nél.
Az eurósokat nem nagyon korlátozza, még a cseheknél is (tudtommal a CZK a második leggyengébb pénznem az EU-n belül) viszonylag jól használható a 30-as osztóval a mindennapi vásárlásokhoz. Csak a forintnál jön ki ilyen extrém módon szerencsétlenül ez a hiba az egzotikus 400 huf/gbp-s árfolyam miatt...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky>
#6417
üzenetére
18-19-i üzenetekre most jött válasz, de sajnos továbbra is úgy néz ki, hogy kb. sose lesz semmi ebből a back in time-megjavításból :/
I can confirm we're still looking into this issue. We can't give you an estimate for this right now but we'll be sure to let you know as soon as it's fixed. Unfortunately, reissuing your Curve card won't fix the issue.
I'm sorry for the inconvenience caused. In the meantime, please let us know if there's anything else you'd like our help with. Have a great week!
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
István89
#6411
üzenetére
"Én kedden írtam nekik, de még semmi válasz."
Szuper! Jó ilyet olvasni. Ja, nem!
Nem tudom eldönteni, hogy náluk van valami gebasz vagy a Google rontott el valamit, de a Google örömteli magyarországi megjelenése előtt gond nélkül használtam a Curve-öt contactless payment-re. Azóta az app.-ot letiltották, és nem tudom használni. Töröltem a kártyát, megpróbáltam - immár a Google Pay app. nélkül - a Curve-ből felvenni, de nem engedte: sikertelen, forduljak a bankomhoz. Nice
#6412 xTech
Ehhez képest a Revolut support egy álom. Ha nem is rögtön, de max. 15-20 percen belül reagálnak.#6414 István89
"Lehet lassan el kellene engedni ezt a dolgot." - ha a Revolut menni fog (mert sajna most azzal akadtak gondjaim az app. letiltása miatt) azt hiszem elengedem a Curve kezét ... főleg, ha nem történik valamilyen radikális változás.
-
István89
tag
A Google Pay miatt írtál, ugye? A másik hírportálon egyik kommentelőnek azt válaszolták, hogy migrációs hiba történt a fiókjánál, és próbálja meg újra, de persze ezután se tudta hozzáadni a kártyáját. Lehet lassan el kellene engedni ezt a dolgot.

Ja, legalább valaki válaszolgat, ha még nem is illetékes.
-
István89
tag
válasz
<Adamsky>
#6407
üzenetére
Én kedden írtam nekik, de még semmi válasz. Eddig kb 2 naponta válaszoltak, szóval eddig ez a negatív rekord nálam. viszont a fórumot is érdemes olvasni, mert találni néhány gyöngyszemet. Ott néha válaszolgatnak az embereknek. EZt írta Hannah a Google Pay próbálkozóknak:
Also, if you’re having issues setting up contactless please don’t attempt to add your card multiple times. Just try to add it once and if it doesn’t work get in touch with our support team and they can take a look at your account.
Aztán ezt írta valaki rá:
“get in touch with support team” … no comment. Let’s see if they solve our issues before 2021.
-
<Adamsky>
nagyúr
Srácok, mi a "rekord" (negatív és pozitív egyaránt érdekelne) ha a Curve support reakcióidejét nézzük? Írtam nekik egy ticket-et (amiről elsőre azt hittem, hogy olyan chat mint a Revolut-nál) de fülük botját sem mozdítják.
-
Kviky
tag
Angol bin-es a Curve kártyámat, betettem a Gpay-be és amikor fizetni próbálok a telefonommal, a terminál azt írja ki, hogy használjak chip-et, vagy másik kártyát. Ha ekkor a fizikai Curve kártyát odateszem a terminálhoz, gond nélkül továbbmegy a tranzakció érintésmentes fizetéssel. Most akkor hol van a probléma?

-
Mauzes
addikt
Sziasztok, tegnap reggel jött egy értesítés Curve-ben, hogy jóváírást kaptam az egyik hitelkártyámra (volt egy visszaküldött árum és recharge-olták). Ehhez képest az Erste rendszerben még nincs híre ennek.
2 npa alatt sem fut le a dolog? Ez most kinél áll vajon?
-
Oliverda
félisten
válasz
SzabóTamàs90
#6392
üzenetére
Mi másnak számíthatna?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Apple iPhone 11 Pro Max / 256GB / Kártyafüggetlen /12Hó Garancia / Akku:84%
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- JURA Impressa F50 automata kávéfőző cappuccino fejjel eladó
- Mi AIoT Router AX3600 WiFi 6 router
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Reméljük mások nem járnak így.


Nem is értem, hogy mikor legutóbb próbálkoztam, miért nem állítottam át a kártyahasználatot erre a Curve Cash kártáyra.
