-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
-
Az egyik fizetésem 31k declined lett mégis le vonta a számlámról és még mindig nem kaptam vissza három napja írtam a supportnak de még nem utaltak vissza. Ez elő szokott fordulni mással is ?
No offenzív de eddig nem egy nagy business nekem a curve :(. Voltak már eddig is kisebb problémák. -
Oliverda
félisten
válasz
Max1mus
#5503
üzenetére
Nem egyedi. Itt azt írja egy tag, hogy a Firefox rontja el a linket.
-
cocka
veterán
Nálam egy irdatlan nagy mínusz a Transferwise-hoz képest, hogy 3 kártyát aktiváltam a rendszerben és ma érkezett a Körv, amit persze nem tudok beaktiválni, mert kiírja, hogy
verify a card that's yours and issued in Europe
Ebből kettő magyarországi bankkártya, tehát....
Tudom írjak a supportnak. De miféle cég az, ahol már a normál használathoz is support kell?
-
natë
nagyúr
Mivel a support "ügyefogyott", vicc ahogy "segítenek", s nem tudom használni a kártyájukat sem droidon sem Apple Pay-jel, befejeztem a kalandomat a Curve-vel.
Mi az az alternatíva, ami hasonlóan működik (ne) és nem feltöltős? -
zivorad
csendes tag
válasz
LordRajZoL
#5584
üzenetére
Írt nekik a lányom, azt írták legyen türelemmel, rengeteg a dolguk. Akkor, hogy volt idejük erre válaszolni, ha már erre volt idejük akkor épp meg is oldhatták volna. Kb. 10 napja kínlódnak.
-
zivorad
csendes tag
Sziasztok!
A lányom kártyája megérkezett, berakta mögé a Revolut és TW kártyákat, de használni és aktiválni még nem engedi. Kérte a szelfit és az igazolvány fényképét kb. 1 hete. Meg is kapták azóta semmi sem történt. App törlés, újratelepítés megvolt, hátha az a baj, de nem. Ilyenkor mi van? Ha valaki tudja kérem írja meg. Köszönöm előre is. -
LordRajZoL
aktív tag
Ma nem tudtam fizetni se google*payel se Curve kártyával . Elutasitva
Appba megnézve újra be kelett jelentkeznem. Ok volt már ilyen. De
Áttalitotta az alapértelmezett kártyát Curve Cashre. Ejnye
Utánna visszaállitva persze már ok -
natë
nagyúr
Annyira irigyellek titeket. Simán beállítjátok Google Pay-be, még simábban Apple Pay-be, nekem egyiket sem engedi (pedig anno engedte...). A support xarik a requestemre..
Váltok inkább revo-ra... -
szakmaster
tag
Sziasztok!
Pár napja a Curve app kidobott, újra be kell jelentkeznem, de nem megy. Hiába jön meg az email, benne a magic linkkel, rákattintok és visszadob az email bekérő oldalra. Újrainstalláltam már a Curve-et is, cache-t is pucoltam és semmi.

-
sb
veterán
Beutaltam Transferwise-ra. Probléma megoldva.
Nekem is megfordult a fejemben, de utalnom kellett volna amit Revolutról nem tudok, nekem csak az van.
Plusz az is eszembe jutott, hogy az 5-10k-s Revolut feltöltéseim/költéseim mellé ha most átutalok 400k-t akkor nem egy laza zárolásra futok-e rá gyanús tranzakció miatt.
Kérdés, hogy akarok-e állandóan korrigálni... vagy legalábbis a kelleténél többször.
De erre írtam, hogy ilyen sikertelen fizetés + dupla terhelés sem volt több mint máshol.
1-2x volt ilyenem egy év alatt Curve-nél... és a Gránitnál is.Tehát nem hiszem, hogy akár egyedi lenne, hogy a Curve szarabb mint más bank... akár, hogy egyébként is sűrűn lenne ilyen probléma.
Az meg csak hab a tortán, hogy a csekély esetszám mellé automatikusan és azonnal jött is a korrekció nálam. Nem kellett se ügyfélszolgálattal hadakoznom, sem cetliket bemutatnom.
A legdurvább esetem pl. Gránit kártyával és OTP-s terminállal volt, utóbbi hibájából. Valami gond volt a kommunikációval a boltban, nem tudta levonni a kártyáról az összeget.
Eladó mondja, hogy ilyenkor ki kel várni a timeout-ot, ne reseteljünk, mert szar lesz. Ott ültem 10 percet. Utána még 10-et mert próbálkozott, resetelt, újra rányomott, OTP-s kártyás ügyfélszolgálatot hívott. Végül sikerült.A móka végén 2 napig semmi nem történt majd a 3. napon 23:58-kor hívnak a Gránit Banktól, hogy letiltják a kártyámat mert gyanús terhelések futnak be. A kivonatról utána látszott, hogy az OTP-s kártyás fizetést próbálták meg tévesen, másodszorra levonni. (a limit megfogta őket mert nagyobb összeg volt) Kb. 20-25x egymás után 2 perc alatt.

Ez kicsit durvább mint bármelyik Curve-ös esetem az összesen kettőből.
-
kmarci25
veterán
válasz
TrollBalint
#5570
üzenetére
Nem hajt el az ATM üzemeltetője, de neked kb. 1 hónap alatt adja ki az igazolást a hibáról, másik pénzintézetnek pedig 1 hét alatt. Az OTP-s ügyfélszolgálat ezt mondta legalábbis.
-
TrollBalint
addikt
válasz
kislaci
#5568
üzenetére
Minden jó, ha vége jó
(Ilyen esetben azért én örömmel venném, ha az ATM üzemeltetője nem hajtana el, hanem megnézné, hogy miért nem adott ki pénzt, hogy legyen mivel mennem a saját bankomhoz. Ha a bankba utasítják el a kártyám, ott van nyugta, hogy elutasítva, és miért. De ez egy másik topik története
) -
kislaci
senior tag
válasz
kmarci25
#5567
üzenetére
Ma reggelt a curve visszarakta a számlámra a pénzt.
Tegnap ezt írták:
Thanks for getting in touch and I'm sorry you've had a decline.
We approved the transaction however, the ATM then declined it. We charged your card when we approved the transaction, and then reversed it immediately once it was declined. You should see the amount we charged drop off your payment card statement and reflected in your balance in the next 3-5 working days.
Also, we’re aware of a display issue that shows these transactions as successful in the app. This has been flagged to our product team and they’re working hard to improve the in-app messaging.
It's not clear why it declined; this can be because the internet connection dropped. I'm sorry for any confusion this may have c aused.
Lényeg, hogy már itt is a lóvé.
-
kmarci25
veterán
válasz
kislaci
#5564
üzenetére
Velem történt ilyen, Curve mögötti Revolutról akartam eurót felvenni. Az ATM nem adott pénzt, a tranzakció sikeres volt. Én egyből a revoluthoz fordultam. Először erősködtek, hogy kérik az OTP (aki az ATM üzemeltetője) igazolását arról, hogy valóban hibás volt az ATM. Egy ilyen igazolást kb. 1 hónap alatt állít ki az OTP.
Aztán ez enyhült, és visszatették az összeget a számlámra (ez a tranzakció utáni napon volt). Kb. 1 hónap után jött egy értesítés, hogy valóban törölték a tranzakciót. End of story. Úgyhogy szerintem ahhoz a bankhoz fordulj, amelyik kártyája a Curve mögött volt. (valószínűleg egyébként nem a Curve hibája, hanem az ATM-é, előfordul néha, hogy nem ad összeget, ez sajnos ilyen, ezt mondta az OTP-s ügyintéző.
) -
cocka
veterán
A mostani Gránit mizériánál mákom volt, egyszerűen emlékeztem, hogy mennyi az egyenlegem. Azt írták a kártyás vásárlás működik. Beutaltam Transferwise-ra. Probléma megoldva.

dupla terhelés amit lehet korrigálni.
Kérdés, hogy akarok-e állandóan korrigálni... vagy legalábbis a kelleténél többször.
Nálam a Curve a hozzáadandó kártyák aktiválásakor a PSD2-es hülyeség miatt megbolondult, aztán vagy ötször megjelent különféle összeg a kártyatörténetben, zárolva meg nem lett egyik se.
Mindenesetre több a furcsa anomália, mint máshol.
-
sb
veterán
Ahogy írták ez bármilyen banknál előfordulhat.
Nálam most a Gránit nem megy kb. 3 napja normálisan, nem tudok utalni, kb. semmit.
Sokkal inkább gáz mint valami dupla terhelés amit lehet korrigálni.Nálam egyébként ilyen fals terheléses eset előfordult 1-2x Curve-vel és Gránit bankkártyával is. Fizettem a boltban, kijött az elutasító cetli miközben az Curve/Gránit app-ban azonnal láttam a terhelést.
Próbáltam a pénztárban egyeztetni, hogy sikeres terhelést látok de ott nyilván nem tudtak ezzel mit kezdeni. Széttárták a karjukat, hogy a terminál szerint sikertelen: fizessem ki újra.
Kifizettem, másodszorra sikeres volt, a dupla terhelés azonnal látszott.Ennek ellenére mire oda jutottam 0.5-1 óra múlva, hogy felvessem a problémát már rég rendezve volt kérés nélkül.
Curve-től anno jött még pár refund üzenet tavaly más esetekben is. Volt ami duplán terhelődött de a fenti látványos jel nélkül, nem is tudtam róla. Nemrég végignéztem a régi kivonatokat, minden a helyén van ott is.
Szóval nem olyan szörnyű a helyzet. -
kislaci
senior tag
válasz
TrollBalint
#5560
üzenetére
Akkor volt egy köröm, hívtam OTP-t, de mivel nem vagyok otps elhajtottak hogy a bankomat hívjam, Felhívtam a BB bankot, ok majd kivizagálják hogy mi volt, de valószínű a curve a ludas, mivel a sima BB kartyammal utána tudtam pénzt kivenni. Majd hívnak, írtam curvenak is, ők meg nagyon elfoglaltak, majd írnak.
-
emeritus
tag
A folyamat elején, a Spar Vevőszolgálatnál próbálkoznék, először, online. Vevőjük vagy, ott vásároltál, ott akadt gondod, ott kaptad a cetlit, ami hiányzik most. Mind a sikertelen, mind a sikeres terhelésnek nyoma kell legyen, az elutasítást igazolni tudják. Szerintem ez el is várható.
-
kislaci
senior tag
Az a baj hogy sürgős dolgom volt ott kellett hagyjam az atmet. Valaki nem tud esetleg egy ilyen telefonszámot? Egyébként nem is vagyok otps.
-
cocka
veterán
Hát pont ezt írtam tesómnak is, hogy mi van, ha felvennél kp.-t, összeget levonja, lóvé nincs. Erre tessék: valaki pont ezt írja ide.
Van az index fórumán egy olyan finteches topic, ahova jobbára csak a panaszkodók írnak. Az mindenféle hasonló fintechhel foglalkozik. A legtöbb hozzászólás mégis a Curve mizériáiról szól, pedig revolutozhatnának is. Transferwise-ról pl. nem nagyon hallok panaszt. Vagy csak azért nem, mert azt jóval kevesebben használják?
-
kislaci
senior tag
Sziaasztok, most vettem volna ki OTP atmbol 9000ft-ot, le is vonta a pénzt de nem adott ki semmit. Most ilyenkor mivan? Kinek írjak vagy hol reklamaljak? Köszi
-
balinlin
senior tag
-
fil
őstag
Szerintem ez úgy van, hogy az akinek valami problémája van az leírja, mert megoldást, vagy megerősítést keres. A másik 10.0000 meg - akinek nincs semmi gondja - az meg nem írja le, hogy "figyeljetek tök jól megy minden". Én a másfél ,két év alatt semmi problémát nem tapasztaltam. Egy éve, vagy több ideje GPay-el használom...
-
dugynok
senior tag
Sima banki kàrtyàval is előfordult màr, hogy elutasìtàst kaptam, mindìg elkérem és megtartom az elutasìtó papìrt. Volt, hogy sima banki kàrtyàval pénzfelvételnél vagy nem adott ki pénzt, vagy kevesebbet adott. Nem csak Curve-nél vannak gondok, de nyilvàn specifikus topicba fogsz hallani problémàkat... Nézz és olvass magyar bankokkal foglalkozó fórumokat, ott is lesznek problémàk bőven!
-
cocka
veterán
Valami nagyon gáz ezzel a szolgáltatással. Örökké csak a panaszkodást olvasom mástól is. Ez is megerősít abban, hogy boltokban ne használjam, max. online. Bár így elég gáz, ha bankkal kell egyeztetni, hogy a "külső szolgáltató", akinek a kártyáját azért igényeltem, hogy pl. elkerüljem a ti horror árfolyamaitokat meg többször vehessek fel ingyen készpénzt, az beszart és emiatt adjátok már vissza a duplán zárolt lóvét. Vicc.
-
m93
csendes tag
Sziasztok!
Én olyan problémába futottam bele Curve kártyával, hogy Sparban a terminál elutasította a tranzakciót, ezért kifizettem a "hagyományos" bankkártyámmal. Viszont a Curve a sikertelen tranzakció ellenére beterhelte a mögötte lévő bankkártyát. Ma már le is könyvelte a bank, tehát nem csak zárolták az összeget.
A Curve supportnak írtam, viszont nekik kellene a terminál által nyomtatott papír az elutasításról, ami nyilvány a kukában landolt azóta( ez az én saram persze).Van valami módja még, hogy visszakapjam a pénzt vagy már végleg buktam?
Köszi előre is a vlaszokat!
-
zerodot
aktív tag
válasz
SzabóTamàs90
#5546
üzenetére
Tegnap délelőtt nekem is újra be kellett lépnem, e-mailes megerősítő linkkel, aztán új belepőkódot kellett beállítanom, a biometrikus beléptetést pedig kézzel újra bekapcsolnom a menüben.
De a tranzakciók listája megmaradt, az új belépés után is láttam mindent.
Android, 2.25.1 -
balinlin
senior tag
válasz
SzabóTamàs90
#5546
üzenetére
Engem is. Nekem nem jelent meg magától, de bezárva, és újra elindítva már látszódott.
-
Reverting
őstag
válasz
SzabóTamàs90
#5546
üzenetére
En meg penteken, de par masodperc es ujra megjelentek az elozmenyek...
-
natë
nagyúr
válasz
SpongyaBob
#5535
üzenetére
Én az Apple Payben sem. A Support semmitmondó blődségeket ír, majd nem válaszol
-
tlala
addikt
válasz
SpongyaBob
#5535
üzenetére
Én sem.
És a support is hetek óta csak semmitmondó lepattintást ír. -
cocka
veterán
válasz
SzabóTamàs90
#5522
üzenetére
Külön honlapon megnézheted, hogy adott pillanatban mennyit mennyire váltana. Vagy ahogy a Revolut. Az app váltás előtt megmutatja, hogy mennyi lenne az annyi.
A mutatást valahogy itt is meg lehetne oldani bizonyára. Szerintem ez alapelvárás lenne.
-
Oliverda
félisten
válasz
SpongyaBob
#5535
üzenetére
A Google hivatalos listáján továbbra sem szerepel Hungary.
-
hard74
senior tag
-
pictigjis
Topikgazda
hm. valaki amugy kiprobalta az index forumrol, es lehet, megis tud valtozni az a 8999-es mcc. szegeny curve sem tudja, hogy mukodik a rendszere... teszek majd egy probat en is, amint elkezdodik az uj hitelkartyaciklus
"Viszont "Go Back In Time"-al áttettem egy korábbi tranzakciót, ami már 8999 helyett a helyes 5999-es MCC-vel látszik a K&H netbankban."
-
sb
veterán
válasz
pictigjis
#5506
üzenetére
Közben válaszolt a support.
Ők is azt írták, hogy régin nem tudnak módosítani.
Arra nem érkezett válasz (előre ezt kérdeztem pedig sejtetve, hogy nem a múltban akarok turkálni!), hogy ha GBIT-tel átrakom és egy tök új terhelés keletkezik akkor vajon mi a f*szért nem lehet megcsinálni.Ha technikailag nézem akkor volt:
1. 1db jó MCC-s terhelés a Curve Card-ról (Wirecard) - ezt elhiszem, hogy nem lehet már módosítani, nem is értelmezhető a kérdés.
2. 1db terhelés az X mögöttes kártyámról rossz MCC kóddal. Ezt ők cseszték el. De itt sem értelmezhető a kérdés, hiszen már rég megtörtént...Eddig a múlt. És a jövő:
3. Viszont nem is érdekes az X kártyás tranzakció, hiszen ez a terhelés lenne visszaállítva GBIT-tel.
4. És most jönne 1db új terhelés az Y kártyámról a GBIT után. Semmi elvi akadályát nem látom, hogy jó MCC-t kapjon pl. jövő hét kedden. Csak technikai/hozzáállásbelit.De a többi válaszuk is ugyanez a szint. Most elég pipa lettem.
- Van kb. 300-350k régi tranzim amit eleve úgy vettem fel, hogy később GBIT-tel átrakom a hitelkártyára. Ezek mentek a kukába.
- Utána elkezdtem emiatt a hitelkártyát használni a Curve kártya mögött amíg a GBIT szar.
Ezek a rossz MCC miatt mentek/mennek a kukába, kb. 200k.
- Mióta van GBIT újra az új tr-eket legalább még át lehetne rakni és menthetőek lennének... de a fentiek miatt ezek is kuka.
Nyilván ha szólnak az egész problémakörről, vagy kint van az a rohadt MCC amit mindenáron próbálnak visszatartani, akkor az egész Curve kártyát hagyom és vásároltam volna direktben a hitelkártyával.Ezt mind leírtam nekik, egyértelműen vagy olyan hiba ami az övék: Technikai amit nem tudnak megoldani, technikai amit nem akarnak megoldani... illetve kommunikációs: ha szólnak az MCC-ről időben akkor is előrébb vagyok.
Válasz ezekre is annyi jött, hogy arról ők nem tehetnek, nem tudják megoldani és egyébként naaaaaagyon sajnálják.
Még megkérdezem ezek után mi alapján használjam a szolgáltatásukat tovább (ingyen), hiszen bármikor lehet szar és semmi nem biztosítja, hogy nem lesz belőle károm. Jobban járok ha hordom a hitelkártyám...
Ill. mi alapján forduljon meg a fejemben ezek után, hogy fizessek is ezért a bármikor nem szolgáltatásért. -
válasz
SzabóTamàs90
#5526
üzenetére
-nem értem a célt, attól hogy előre mutatja, nem fog változni az árfolyam jelentősen
-az árfolyamot az idő befolyásolja
-ha mutatná is, mire megnéznéd és jóváhagynád, addig is idő telik el, így az árfolyam is változna -
Caldera
senior tag
válasz
SzabóTamàs90
#5526
üzenetére
Sehogy. Esetleg a váltó kalkulátorral lehet megnézni, ami ugyanazt adja.
-
válasz
SzabóTamàs90
#5522
üzenetére
TW egy kicsit rosszabb árfolyamon számol, hogy biztos ne érje veszteség, és megad időlimitet is (az Ászf-ben), hogy meddig érvényes az ajánlat.
-
cocka
veterán
válasz
SzabóTamàs90
#5520
üzenetére
Ahogy pl. a transferwise?
-
cocka
veterán
Sziasztok!
Ha online fizetek vmi külföldi devizában a Curve kártyával ami mögé forintszámlás kártya van rendelve, akkor mikor derül ki, hogy mennyiért váltotta. Fizetés előtt ad valami tájékoztatás valahogy, vagy már csak utólag tudom meg, amikor már átkonvertálta?
(azért kérdem, mert még nem jött meg a Curve kártya)
-
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis
#5517
üzenetére
Azert irtam "kulfoldot", mert igy szerepel a curve doksijaban es igy volt egyszeru leirni. De hogy ez milyen korulmenyek kozott ervenyesul valojaban az itt most nem relevans, ugyanis en nem errol beszelek.
Hanem arrol, hogy van ket olyan (egymastol fuggetlen) dolog, aminek a havi limitje 200 gbp. Te azt irtad, hogy kizarolag egy ilyen dolog (eset) letezik. En pedig erre azt, hogy nem egy, mert ketto.
-
-
zerodot
aktív tag
válasz
gzbotii
#5500
üzenetére
Nem keverek semmit, arra valaszoltam, hogy "csak es kizarolag" hitelkartyarol valo penzfelvet eseten letezik a 200 gbp/ho limit, de ez nem igaz, mert kulfoldi penzfelvet eseten is pont 200/ho.
Arrol volt szo, hogy a felreertes "mindig" ebbol ered (a hitelkartyas limitbol), de hat nem mindig, hiszen konkretan en is a kulfoldi atm limittel tevesztettem ossze.
-
sb
veterán
válasz
Oliverda
#5509
üzenetére
Aha, azt tudom, de sajnos most nekem nem elég.
Az a gond, hogy nincs túl sok tranzakcióm ebből az időszakból.
Két Ikeás fizetés (ezeket tenném át élesben, ehhez kéne a korrekt kód) de ezen nem látszik, mert nincs külön "bútorbolt" kategória az ikonok között egyik appban sem. Mindkét helyen sima vásárlásként jelenik meg.
Ill. van még egyéb általános vásárlásom (az ugyanez) és egy kajarendelés, az meg érdekes módon Curve alatt is jónak tűnik, kés-villa van mellette. Így ebből sem derülne ki változik-e a kód.
Pedig tuti a rossz MCC-s időszakból való. Kb. ugyanaz a dátuma mint az Ikeásoknak.
-
Oliverda
félisten
Nem fogom törölni a saját kártyám, hogy kipróbáljam. A fórumon nem panaszkodnak, tehát lehet, hogy egyedi eset. Írj az ügyfélszolgálatnak.
sb: Ha van Revolutod vagy K&H-d, akkor ki lehet próbálni. Nekem most nincs olyan tranzakcióm másik kártyán amit áttennék ezért Revolutra.
-
Oliverda
félisten
Ismét működik az MCC továbbítás.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Eredeti Microsoft Windows 10 / 11 Pro OEM licenc Akciós áron! 64/32 bit Azonnali kézbesítéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Új Razer Kraken v4 vezeték nélküli gamer fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


. Köszi a segítséget



A július eleje óta történt deviza árfolyam mozgás miatt még jobban is jártam

