-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. A vásárlás összegét először csak zárolja a bankod, de néha zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Általában minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik nap környékén automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de szórványos esetekben előfordulhat, hogy ez a 15. napig (vagy még tovább) csúszik. Ilyenkor érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot az elutasításról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette a levont összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tegli
újonc
Ma kaptam egy üzenetet a supporttól, hogy a fizetési gondokat elvileg megoldották. Nem nagyon akartam a napokban költeni, de jövő héten updatelek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #7190 üzenetére
azt az egy online tranzakciot leszamitva nekem is hibatlan. de az alapjan, amit a kollega jelzett a revolutos topikban, azt a tranzakciot lehet, hogy az elfogadoi oldal utasitotta el, csak nincs fedezet hibauzenet lett belole
-
zerodot
aktív tag
válasz
Oliverda #7196 üzenetére
Sok ilyen apró baja van, legalábbis az androidos verziónak. Pl. ha átállítom egy kártya pénznemét, visszalépek, majd újra be a kártya beállításaiba, akkor az előző pénznemet látom még mindig, vagyis úgy néz ki, mintha nem állította volna át. Ha aktiválom a kártyát (kiválasztom fizetésre) akkor áll helyre és mutatja a helyes péznemet.
Másik, hogy ha egyenesen a Wallet képernyőn választok ki egy kártyát (a jobbra-balra swipeolható kártyák közül), kijelöli kiválaszottnak, viszont ha a jobb felső "Wallet" menüben megnézem (amelyik egymás alatt listázza a kártyákat, és pipával jelöli az aktívat), ott az előzőleg kiválasztott kártyát látom aktívnak, mintha nem sikerült volna váltani... Vagyis a két helyen két különböző kártyát látok aktívnak, ami nonszensz...
-
Oliverda
titán
válasz
sajti_pajti #7195 üzenetére
Akkor ez az androidos verzió nyűgje lesz. iOS alatt mindig a beállított devizával költött egyenleget írja a kártya alatti listában.
-
Oliverda
titán
válasz
sajti_pajti #7193 üzenetére
Android vagy iOS?
-
sajti_pajti
tag
válasz
Oliverda #7192 üzenetére
Ezt direkt kipróbáltam mielőtt írtam volna és sajnos nem így van.
Most újfent csekkoltam: a Revolut kártyám pl. HUF-ra lett átállítva, de ebben a hónapban csak eurót költöttem vele és euróban írja ki a havi költést.
(Az alkalmazást is kilőttem a telefon memóriájából, előtte egy másik kártyánál, ahol nem volt havi költés, nem váltott, utána igen, de a Revolutnál a helyzet változatlan.) -
Oliverda
titán
válasz
sajti_pajti #7191 üzenetére
-
sajti_pajti
tag
Van itt valaki aki benne van valamilyen beta teszt programban, vagy akármiben, ami "közelebb van a tűzhöz", mint egy mezei user?
Lenne egy apró fejlesztési javaslatom: A kártyaváltásnál írja valahova ki az app jól láthatóan, hogy a kiválasztott kártya milyen devizanemre van állítva.
-
olizatriznyá
tag
Ne értem!
Az összes csekket, számlát be tudtam fizetni gond nélkül a Curve kártyámmal.
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Superhun #7183 üzenetére
rendkívül elméleti módon, ugyanis ha az atm használati arányod jelentősen felülmúlja a nem-atm költésedet, úgy felfüggeszthetnek, mint a huzat. ez valóban konkrétan le van írva a fair use policyben
Depending on the account activity, “high volumes of cash withdrawals” could include spending which is under £200/month as it will be assessed on the volume and frequency of ATM withdrawals compared to non-ATM spend.
-
norrberth
addikt
válasz
pictigjis #7177 üzenetére
Na most meg sikerült!
A cib app ugrott rá.
Beléptem, jóváhagytam ujjlenyomattal.
És berakta.Nyomtam Curve appból ADD G pay.
Semmi. Nem érkezik hitelesítő smsUtána G pay appa beírtam a curve kártya adatait.
Aláteszi, de érintés nem működik.Pedig 1x sikerült a Curve G pay alárakni.
Néha ráfogok próbálni hátha 1x beveszi(#7178) Oliverda Így volt! Deneutraziláta nekem is.
Mint a sötét zsarukba -
norrberth
addikt
válasz
pictigjis #7160 üzenetére
Eddig itt is jó.
Adott le pénzt az ATM is.(#7161) pictigjis Előzőleg fizikai TW kártya alatta volt.
És nem ment.Cibes kártyámat meg nem tudom alárakni.
Ellenőrizni akarja a kártyát
Ekkor érkezik sms be kód..
És ezt sehova nem tudom beírni a Curve appba.A curve meg írja nem sikerült az ellenőrzés.
Cib app meg baszik felugrani, hogy erősítsem meg vagy valami. -
pictigjis
Topikgazda
azt érted félre, hogy a curve technikailag teljesen másképp oldja meg a készpénzfelvételt, mint az megszokott. pont azért tudsz felvenni a curve kártya mögötti hitelkártyáról pénzt, mert a curve vásárlási tranzakcióvá alakítja a készpénzkivételt is. ehhez rendel egy technikai mcc kódot, ami a curve esetében 8999
nem egészen mindegy, mi a kód, mert például erste hitelkártyát hiába limitálsz 1 ft-ra, létezik POS készpénzfelvétel tranzakció is revolut töltésre (4829), szerencsejátékra stb. és ezekre a tranzakció pillanatától ketyeg a kamat (az 1 huf-os limited ellenére)
a 8999 teljesen sima vásárlási tranzakció, a wirecard-összeomlás után egy hónapig minden vásárlás 8999-cel futott
-
sajtos365
tag
válasz
pictigjis #7168 üzenetére
Egy éve van kártyám, de még nem vettem fel kp-t vele, de szeretném tesztelni a működését, de ne érjen meglepetés költségekben azért kérdeztem az esetleges költségeket.
Igaz azt írja a Curve nincs költsége a kp-nek 200 fontig, de az ATM üzemeltető banknak esetleg lehet. -
Fifi
őstag
válasz
Oliverda #7165 üzenetére
A hitelkártyámhoz nem kapcsolódik bankszámla.
A hitelkártyán a KP felvét elég költséges és mivel tiltani nem lehet, ezért ténylegesen nem tudtam tiltani, de 1Ft-ra állítottam a KP felvét limitet.
Curve kártyával ATM-ből mégis tudok felvenni KP-t erről a hitelkártyáról teljesen ingyen.Tehát a curve nem KP felvét MCC-jét küldi tovább a hitelkártyás bankomnak az biztos, hanem valamilyen vásárlási MCC-t, mert különben meghiúsulnia a KP felvét a limit miatt.
A kivonaton ezt látom egy OTP-s ATM-nél történt KP felvétnél:
"Vásárlás CRV*OTP London GBR"Mivel ennél a banknál se a weboldali számlatörténetben, se a kivonaton nincsenek MCC kódok, ezért érdekelt volna, hogy mi a tényleges kód, ha ezt valaki látja.
Vagy félreértettem a válaszodban valamit?#7167 pictigjis: De ez nem KP felvét MCC-vel fut az tuti
-
Csörsz
csendes tag
Sikerélményem volt nekem is. Tegnap beállítottam a google pay-t, és ma simán sikerült az NFC-s fizetésem.
Persze a kártya 5375 9000-s. -
pictigjis
Topikgazda
szenzáció, december óta először kp-t is sikerült felvennem a curve kártyával, kis összegű teszt volt ez is
itt (megint) becsúszott egy kis hiba a curve részéről a fizetési lokációt illetően: a készpénzfelvételnél "Vilnius GB" látható
ehhhhh
jogosan merülhet fel a kérdés, hogy valóban vilnius lt lett a fizetési lokáció, vagy csak úgy átírtak ezt-azt, a kpfelvételes tranzakciók konfigurációjánál félig elvégezve a munkát
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
norrberth #7159 üzenetére
nekem már tegnap vagy tegnapelőtt megjött az új. vásárolgatok az apple payes változattal, eddig nem volt elutasítás az online unionos cuccon kívül. inkább kisebb költésekre használom, de ma reggel 10e fölött is fizettem vele a lidlben (csak hát back in time nélkül ezek számomra valójában pocsékba ment tranzakciók, de legalább van egy általános képem a megbízhatóságról)
-
norrberth
addikt
Most megjött az új 5574 2792 Curve kártyám
pontosan 14 nap volt.Majd tesztelem.
G pay alá ezt se tudom betenni..
majd egyszer -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #7157 üzenetére
abból kimaradtunk, de csak azért, mert még a felmondási hullám előtt a feleségem igényelt egy olyan kártyát, de mindenféle mondvacsinált indokkal visszadobták az igényt. nem igazán értettük, de nem sokkal később minden világos lett...
vigyáznunk kell erre a kh-s kártyára
eszelősen sok pénzt nyilván nem hoz, de minden kis plusz az plusz
-
pictigjis
Topikgazda
ja, tényleg, most ránéztem arra is, a privát banki státusz feltétele pont a 100 millió elhelyezése a kh-nál. hát, ha lenne ennyi pénzem egyszerre, mint ahogy lottóötös nélkül sose lesz, akkor se raknám be a kh-hoz
mert rakj be százmilliót, és még le is húznak, hát ez nem tudom, kinek éri meg a kh-n kívül...
Tagsági díj: 54 476 forint / negyedév, amely a negyedéves záráskor esedékes
-
vnorbi
aktív tag
válasz
pictigjis #7154 üzenetére
A privát banki ügyfelek ilyenek, eleve nagyon sok pénzt kell a banknál tartani, hogy ilyen státuszba kerüljön valaki.
A hirtelenséget és a kapkodást amúgy jól mutatja, hogy a január 2-től hatályos hirdetményt három lépésben sikerült a jelenlegi formájában összerakniuk, amik közül a második a leginkább informatív, de ez kb fél napig lehetett kinn az oldalon, aztán felülírták a mostanival, amiben már nincsenek meg a változáskiemelések és a változásokat összefoglaló bevezetés.
-
pictigjis
Topikgazda
alig hittem el, amit írtatok, de utánanéztem, és tényleg. az hagyján, hogy csak privát banki ügyfeleknek létezik elméletben, de valójában közülük is kb. senkinek nem elérhető ez a kártya
minimális igénylési feltételek
18. életévét betöltött, devizabelföldi magánszemélyeknek, akik rendelkeznek állandó magyarországi lakhellyel
akik rendelkeznek legalább 3 hónapos számlamúlttal
akik rendelkeznek a K&H Banknál 100 millió Ft, illetve azzal megegyező értékű devizaösszeg vagy értékpapír befektetéssel
akik rendelkeznek legalább 500 ezer forint beérkező átutalás jóváírássaljanuár elsejével változtak a visszatérítési feltételek is, de a world cuccait egyáltalán nem piszkálták, és mivel kb. elérhetetlenné tették a terméket, arra tippelnék, hogy valószínűleg nem is fogják. ez is elég radikális lépés volt
de csak folytatódik a trend, hogy minden normális hitelkártya eltűnik a piacról
-
vnorbi
aktív tag
válasz
zerodot #7152 üzenetére
Nem hittem, hogy az lesz. Az account létrehozása előtt úgy képzeltem, hogy lesz egy próbaterhelés, abból kb megvan, hogy mennyi eurót kérhetek a forintomért, aztán megy a rendes váltás. Ez még beleférne szerintem, fel sem tűnne senkinek. Ha nem futnék bele gyakran ezekbe a beragadó árfolyamokba, nem is lenne semmi baj, meg ha egyszer fordított irányú mozgás lenne, és a beragadás miatt éppen 1%-kal jobb árfolyamot kapnék a valóstól, akkor sem lenne panaszom
A legjobb persze az volna, ha ezek az árfolyamok előre publikusak lennének, de mivel a pénzváltás nem egy önálló szolgáltatás náluk, nem számítok rá, hogy adnak ilyen támogatást. Mondjuk nem tudom eldönteni, hogy ez tényleg annyira marginális, hogy az ingyenes pénzváltási limitből a már elhasznált keretet nem tartják fontosnak jelezni, vagy pont ezen van a legnagyobb hasznuk (direkt hagynak belecsúszni a fizetős váltásba, és még az árfolyammal is jól járnak).
-
vnorbi
aktív tag
A K&H-s buliból jó eséllyel kimaradtál, új world kártyát már csak privát banki ügyfeleknek adnak, és ezt mindenféle előkészítés nélkül, a hirdetmény szokásos alapos formázását is kihagyva azonnali hatállyal jelentették be, úgyhogy lehet, most kapcsoltak, és majd alakítanak a már meglévőkön is, hogy annyira ne legyen jó. A sima hitelkártyájuk jó lehet, de azzal már nagyon sokat kell költeni, havi 4000 forint visszatérítésért, míg a worlddel havi 5000-et viszonylag könnyen össze lehet szedni. Már ameddig nem piszkálják a visszatérítési feltételeit.
Hogy ON is legyen, én sem érzem át a Curve feelinget, csak egy kis szeletét használnám. Havi egy alkalommal váltanék pénzt rajta keresztül (forintból eurót vennék), de eddig csalódás. Első alkalommal alig kaptam jobb árfolyamot, mint amit a TransferWise a váltási díjával számolt, másodjára nem mertem használni, mert akkor tombolt a visszautasításos, de közben zárolásos hullám, most meg amikor kellett volna, megint egész napra beragadt egy olyan árfolyam, amitől jobb volt, ha inkább TW-nál kifizettem a váltási díjat.
A Curve számlatörténetemben most van olyan 40 darab declined tranzakció, amikkel a devizaárfolyamot ellenőriztem a másik oldal számlatörténetében, és van 4 teljesült vásárlásom. Azon vagyok meglepődve, hogy még egyik oldal sem keresett, a Curve nem zaklat, hogy minek csinálom ezt, és a másik oldal sem, hogy ez szerintük gyanús, le kéne tiltani a kártyát.
Lehet, hogy lassan elunom, és hagyom a fenébe, marad a Revolut és a TW a váltásra.
-
-
zerodot
aktív tag
válasz
Shade45 #7145 üzenetére
Érdemes tisztában lenni a feltételekkel és a működéssel, ha már meghívsz embereket. És elmondani nekik, hogy mi merre hány méter...
Bár ez sem mindig segít, én egyik meghívottamnak 5 nap után szóltam, mert még mindig pending volt a bónusz, hogy 2 napja van jóváíratni, megköszönte, aztán mégsem csinált semmit.
-
Shade45
senior tag
Meghívásért járó 5 fontot mennyi idő után írják jóvá?
December 9-e óta "pending" státuszban van a tranzakció. -
PitareNeyba
újonc
válasz
pictigjis #7137 üzenetére
Igen, ez tiszta és ki is használtam egyszer - már, amíg biztonsággal mertem használni a kártyát... December 3. óta nem használom, miután 3× fizettem ki a hétvégi bevásárlást és ezzel párhuzamosan "The callable returned null value" üzenetet láttam (azóta is) a limitlekérdezésnél.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
PitareNeyba #7136 üzenetére
egyébként azoknál is lehet értelme cash flow menedzselése szempontjából
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #7134 üzenetére
pont ezért mondom, hogy el kell olvasni a szabályzatokat
az erstére még soha nem is ment back in time-os refund, éppen emiatt, hogy ők véletlenül se köthessenek bele semmibe
az alapkártyánkon meg semmilyen ilyen korlátozás nincs, sőt azon olyat is lehetett csinálni régen, hogy a kártyán lévő tartozást magával a kártyával fizetted be csekken automatával... hónapokig görgettük így (részben kísérlet gyanánt) a tartozást, ha már nem volt muszáj befizetni (200 forint költsége volt a csekkes tranzakcióknak)
a szabályzatokkal tisztában kell lenni, ez alapvető. de olyan régóta megy ez már, hogy bárki kiszúrhatta volna, ha akarja (az alapkártyán egyébként meg nagy a forgalom. összesen 100e huf költés kell csak, hogy a maximális havi visszatérítés meglegyen, az meg akkor is meglenne, ha elvennék az utólag jóváírt tranzakciókat)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
PitareNeyba #7131 üzenetére
nagyon leegyszerűsítve azt lehet így elérni, hogy egy konkrét költéssel két banknál is kapsz visszatérítést. költesz "a" mögöttes kártyával x összeget, majd ezt az összeget (például annak fordulónapja után) átteszed "b" kártyára, miután "a" kártyán lekönyvelték. oda megy egy visszatérítés, ami a cashbacket (szerencsés esetben és szabályzat alapján) nem befolyásolja, "b" kártyán meg lesz szintén jóváírásra jogosult költésed
persze érdemes elolvasni a konkrét bankok szabályzatát, mert lehet, hogy nem mindegy, melyiket érdemes "a"-nak és "b"-nek kijelölni
a mi esetünkben például az erste alábbi szabályzata alapján a max kártya kizárólag "b" szereplő lehet
Amennyiben egy adott, Erste Max Hitelkártyával kiegyenlített áru vagy
szolgáltatás esetén a tranzakció könyvelését követően áruvisszavételre vagy
duplikált tranzakcióból fakadó korrekciós jóváírásra kerül sor, így a Vásárlási
tranzakció összege a Hitelszámlán jóváírásra kerül, az Erste Bank e
tranzakció után nem ad sem Általános Erste Forint visszatérítést, sem Erste
Forint visszatérítési bónuszt. Amennyiben a vásárlás után járó Erste Forintok
jóváírására már sor került, a Bank jogosult a jóváírt Erste Forintokat a
Főkártyabirtokos Erste Forint egyenlegén beterhelni. -
PitareNeyba
újonc
válasz
pictigjis #7129 üzenetére
El tudnád magyarázni - télleg csak röviden - , hogy a költések ide-oda pakolgatásával hogyan lesz ebből plusz pénz?
Nem vagyok egy nagy pénzügyi guru, meg nem is igazán érdekelt eddig ez a terület, de amit írtál, az megmozgatta a fantáziámat... Nem konkrétumok érdekelnek, csak az elv. Köszi!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #7128 üzenetére
szerintem meg semmilyen szabályzatba nem ütközik
nem kötekedni akarok, de tényleg ez a véleményem
minden bank és minden szolgáltatás ászf-jét gondosan el szoktam olvasni, ez a fajta visszatérítés-maximalizálás semmilyen módon nem tiltott (a mi kártyauniverzumunkban és a használati módok alapján legalábbis)
az, hogy ők megfogalmaztak egy általános felhasználási ötletet a gbit-re, az nem azt jelenti, hogy csak úgy lehet használni. de hidd el, nem én vagyok az egyetlen, aki ebben lehetőséget lát(ott), és használja is
-
gzbotii
nagyúr
válasz
pictigjis #7127 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy ez olyan mint a cash recycling, hanem azon fejezet alatt kitérnek erre. És ott leírtak alapján, amit te csinálsz, szabályzatba ütközik.
GBiT téma: ezt azért találták ki, hogy ha tényleg a rossz kártyával fizettél, akkor tudd átrakni. Én tényleg erre is használom. Van 5 kártyám, sokszor csak hazaérve veszem észre, hogy nem azzal fizettem, mint amivel szerettem volna, így átpakolom. Ennyi.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #7126 üzenetére
a cash recycling kicsit más. de amúgy ez tényleg nem titok, és mi más értelme lenne a 90 napra kitolt back in time-nak? a curve-nek azért érdeke, hogy használd a kártyát, mert abból esik be minimális jutalék. ők ezeken a tranzakciókon (legalábbis a nagy részükön) nem veszteséget generálnak, mert úgy nem sok értelme lenne az egész szolgáltatásnak
-
gzbotii
nagyúr
válasz
pictigjis #7125 üzenetére
Mondjuk a Cash recycling elég hasonló hozzá, arra kitérnek a Fair use policyben.
"Any other equivalent usage which the Curve Compliance Team believes aims to achieve the same outcome, for example via the use of money transfer services, topping up savings accounts, transferring cash between payment accounts using Curve is also not permitted."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #7124 üzenetére
ööö, miért lenne beleszólása ebbe bárkinek?
mellesleg a curve pontosan tudja, hogy a back in time-ot többnyire inkább erre használják a userek, és pont ezért volt sokáig hiszti amiatt is, hogy a wirecard-gate után egy hónapig nem ment az mcc-k továbbítása
amúgy meg elég régóta csinálom, szóval nyitott könyv vagyok a curve és az összes érintett hazai bank előtt, de ebbe nem lehet belekötni (amíg konkrétan bele nem írják a feltételekbe, hogy ez tilos)
-
gzbotii
nagyúr
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #7120 üzenetére
sokakkal ellentétben nekem a curve nem azért kell, hogy
a., legyen valami pótlék, amivel a saját bankom bénaságait kikerülve tudom használni az apple payt/google payt
b., kiváltsam vele az összes kártyámat
c., legyen valami, amivel jó sok kp-t lehet felvenni havonta
d., bármi hasonlókizárólag azért "szopatom" magam a curve-vel, mert pénzt keresünk vele azzal, hogy x kártyáról a megfelelő időben y-ra pakoljuk át a költéseket, ami még több visszatérítést jelent havonta. a curve-ön kívül egyetlen más termék sem tudja ezt. ha például csak magyar ügyfelek számára a simple a maga otp-s hátterével lemásolná ezt az üzleti modellt, vagy bárki más, azonnal használnám azt az alternatívát. de a curve-nek bizonyos értelemben nincs versenytársa. és ameddig pénzt hoz, addig csesztetni is fogom őket a problémáimmal
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #7118 üzenetére
" ... ami jónak tűnik, az fizetős ... " - igen, és? Csak nem zsíros kenyérre kell?
Én a SafeInCloud-ot használom immáron 5 éve. Anno 1200 Ft szurkoltam le az Android-os app-ért, a Win-es igyenes (ill. in-app purchase-ön keresztül meg lehet venni a Windows Hello kiegészítést). Nekem annyi jelszavam van, hogy azt képtelenség lenne észben tartani (a hülye cégemnél pl. mostanában a 15 hosszú jelszó a kötelező, amit 3 havonta meg kell változtatni).kmarci25 megelőzött. Ezek szerint van ingyenes is ...
Egy a lényeg, én nem szo*atnám magam a helyedben ezzel a Chrome-os megoldással. Meg a Curve-el sem, de az már egy másik sztori -
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #7117 üzenetére
ezekkel a jelszókezelőkkel sosem tudtam megbarátkozni. ami jónak tűnik, az fizetős, hogy másik eszközre is szinkronizálja a dolgokat, minddel van valami kompromisszum. akkor már maradt ez kompromisszumnak, hogy szívesen beírom a cvc-t, nem jelent nagy gondot, a google meg mindenhova szinkronizálja a dolgaimat. meg aztán eszemben sincs bonyolult jelszavakat használni, amit csak egy app tart fejben. ami fontos adat, vagy pénzzel kapcsolatos, esetleg ahol bármit ellophatnak tőlem, ott kétfaktorost használok minden esetben, a többi meg igazából nem izgat
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #7107 üzenetére
Háát ez így nekem nem tűnik - még ha rendesen működne is - a világ legkényelmesebb dolgának. Ha nem akarod miden fizetős oldalon elmenteni a kártyádat, akkor inkább használj valamilyen pw. manager-t, ami azon kívül, hogy ugyanezt tudja, a login-jaidat (userid / pw.) is intézi.
#7112 Én elfogadnám a felajánlott összeget, és megkérném őket, hogy utalják át a Revolut vagy TransferWise számlámra.
Legközelebb pedig akkor szóljanak, ha már komolyan lehet őket venni.
-
madrac
senior tag
válasz
pictigjis #7093 üzenetére
Azért erre a magától való feloldásra se vegyél mérget. Nekem csak most tűnt el az egyik CRV foglalási tranzakció a bankom számlatörténetéből ami december 1. dátumú volt, a másikra (nem foglalásra) pedig még akkor kaptam visszatérítést tőlük ugye. Nem tudom, hogy azért-e mert letelt volna egy ennyire hosszú végső határidő a foglalási tranzakciók automatikus feloldására, vagy azért mert már írtam a bankomnak is, hogy jó lenne, ha visszaszereznék a pénzemet. utóbbit valószínűsítem. Bár válaszolni nem válaszoltak ezirányú üzenetemre.
-
pictigjis
Topikgazda
na, hát kérem szépen, nem felejtették el a választ. idemásolom az egészet, mert nagyon érdekes dolgokat tartalmaz a supportról, és úgy mindenről. kvázi elismerte a curve, hogy a magyar bin-es kártyák nem ugyanúgy funkcionálnak, mint a uk bin-esek, de persze olyat nem tudnak küldeni. ehelyett adnának nekem 30 fontot kárpótlásul, amit nyilván nem fogok kérni, mert nem a pénzük kell, hanem egy működő szolgáltatás
xxx here, from the Complaints Team. I refer to our email dated December 17th. I would like to thank you for your patience and understanding while I investigated the matter, and for bringing this to my attention.
To summarise your complaint:On October 19th, you contacted Curve as your limits were showing your 1405 HUF transaction as 1405 GBP. Since then you’ve reached out several times as you’re unhappy with your new card BIN causing frequent declines and showing your limits incorrectly. You’re also unhappy with only being allowed to use the Go Back in Time feature up to 5000 HUF (approximately 12 GBP) rather than the full 5000 GBP equivalent in HUF.
I’ve looked into this and you’ll be pleased to hear that I will be upholding your complaint. I will explain how I came to this decision below.First of all, I’d like to apologise for the delayed responses you received from our Customer Experience team during the course of your support request. Our Customer Experience team has seen a 400% increase in support tickets and whilst the team are working extremely hard to reduce these cases, it does mean that they’re unable to reply as quickly as they’d like. Steps have been put in place to reduce response times but there is no quick fix for this.
I can assure you that you have not been ignored, but I absolutely understand why you may feel this way and I’m sorry for this. I’m also sorry that you spent so much time having to send multiple emails and chase this up with the team.With regards to the issues caused by your Curve card issued with the BIN 5574 4489, we’re currently working to resolve this issue or to provide a workaround in the meantime. Due to our new reissue process, we’re unable to send you a Curve Card with the UK BIN 5375 9005. I can appreciate this is not the outcome you were hoping for, but we are aiming to get all our EEA issued cards to the same functionality soon.
I’m sorry for the delay in getting this resolved for you but due to the current holiday period not everyone needed to look into this is currently available. We are still looking into getting this resolved as quickly as possible in the meantime and will keep you updated.
While this investigation is ongoing, we hope that the following resolution adequately addresses your complaint: We would like to offer you £30 to be transferred to your chosen bank account, as the full and final settlement of your complaint. Please let us know if you would like to accept this offer. If you are still unhappy or feel that we haven’t dealt with your complaint adequately, then please do not hesitate to reach out to us again.
Regardless of the above, you have the right to refer your complaint to the Bank of Lithuania, free of charge. To do so, it must be within one year of the date you sent us your complaint, plus within three months of the incident you’re complaining about.
-
pictigjis
Topikgazda
ha visszaadtak pénzt, az elég durva beismerése annak, hogy egy kalap trágyát adnak magyar bin-es kártya formájában
holnap van első válaszadási határideje a panaszomnak, alig várom, mivel magyarázkodnak majd. ezt a legújabb google-ös szarakodást is figyelembe véve én tényleg nem tudok elfogadni más megoldást, csak azt, hogy adjanak egy uk bint. nem érdekel, hogy oldják meg (mindent lehet, csak akarni kell), vállalhatatlan, amit most előadnak
-
Tegli
újonc
Fejlemények: azt még továbbra se tudják, hogy mikor lesz használható a kártya, de legalább visszakaptam a decemberi előfizetést (még nyertem is rajta 150 forintot az árfolyamok miatt
) és a januárt se kell kifizetnem. Közben nem állítottam át az egyik Google előfizetésem és csodák csodájára átment, de gondolom most a háttérben azt hiszi már fizettem 1790 fontot, szóval valószínűleg kiakasztottam a limiteket
GBiT működött az 5000 forint alatti költésekre, már vissza is jöttek az eredeti kártyára. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #7106 üzenetére
barmit, ami a kartya (csak a magyar bin-es curve csinalja iden) google-ben valo tarolasaval es hasznalataval kapcsolatos
- hozzaadom a kartyat a fizetesi modok koze, 300 forint
- modositok barmit, pl. az elnevezeset, 300 forint
- a google-ben tarolt kartyak a chrome-mal is ossze vannak kotve. egy online fizetesi feluleten a kartyaszam mezore kattintva felkinalja a tarolt kartyak hasznalatat. ha barmelyiket kivalasztod, felugrik egy ablak, amibe megerosites gyanant be kell irni az adott kartya cvc-jet, ezutan a tarolt adatokkal kitoltodik minden szukseges mezo. ez is 300 forintezek a "tranzakciok" normal esetben nem tranzakciok, hanem azonnali terheles-feloldasok. kiveve iden a magyar bin-es curve kartyaval. mar 1500 forintnyi ilyen 300-as autorizacio log a semmiben, tavaly a magyar kartya sem csinalt ilyet
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #7103 üzenetére
de csak hogy teljesen egyértelmű legyen, szóval ezek a google-ös autorizációk az appban is megjelennek különálló tranzakciókként (és persze ott az amúgy declined 16 ezres is)
ha belekattintok, akkor a curve is jelzi, hogy ezek "refunded" tranzakciók, vagyis minden egyes alkalommal lesz lekönyvelt 300, aztán visszatérített 300 forintom. nyilván nem a pénz miatt "hisztizek", mert jön-megy a 300, de felesleges, és legalább ez jól működött még tavaly. és még egyszer: a uk bin-es kártya normálisan működik, ez a magyarok sajátossága
-
pictigjis
Topikgazda
változott valami a google-curve kapcsolatban is
akármit csinálok a mentett kártyával, ha csak egy online felületen beírom a cvc-t, már jön is a 300-as terhelés, ami a curve rendszerének sajátosságai miatt persze valós terhelés egy ideig, aztán jön a refund
de mondok egy példát: fizetek kétszer online, a kártyaadatokat a tárolt kártyák közül választom ki. a megerősítéshez kétszer be kell írni a cvc-t, lefut a google ellenőrzése, és ugyan csak ideiglenesen, de nekem ez 600 huf-ba kerül
hogy miért nem tudták azt megoldani, hogy ezek a 300 forintok rögtön el is tűnjenek? most sok minden nem tetszik, nagyon nem
szerk.:
vagy hozzaadom a google-hoz a kartyat, atnevezem, nesze neked 600 forint, aztan majd 2 nap mulva visszakapod a konyvelesnel. tele vagyok ilyenekkel, legalabb ilyen nem volt tavaly
szerk 2.:
a feleségem uk bin-es kártyája úgy működik, ahogy kell, nála a 300 forintos autorizációs tételek nem kerülnek be a számlatörténetbe. a uk kártya úgy viselkedik, ahogy kell, csak a magyar ilyen határ sz.r
-
vnorbi
aktív tag
Január 1-től új Terms of Service van érvényben. A Litvániába költözés részben díjcsökkenést, és ezzel együtt limitcsökkenést is hozott. A fő változás első ránézésre annyi, hogy minden díj, ami eddig fontban volt megadva, az ugyanannyi maradt, de most már euróban van. Például most már nem 5 font a kártya postázása, hanem 5 euró. Most már vásárláskor nem 500 font a díjmentes devizaváltásra érvényes havi limit, hanem 500 euró...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- EAFC 25
- AliExpress tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kerékpársportok
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Apple iPhone 12 Pro 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest