-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
-
Kviky
tag
A kovetkezo tortent a tegnapi vasarlasomkor:
Gpay moge a Curve kartya volt beteve, ami mogott egy hitelkartya volt. Vasarlaskor a POS terminal egyeb hibaval elutasitotta a tranzakciot, a Curve elutasitast jelzett, a Gpay sikeres tranzakciot es a hitelkartyamat is beterheltek az adott osszeggel. A kereskedo felhivta a POS ugyfelszolgalatat, ahol mondtak, hogy sikertelennek latjak a tranzakciot, en felhivtam a bankomat, ahol mondtak, hogy befoglalasra kerult az osszeg. Azt az infot adtak, ha a kereskedotol nem jon be a tranzakcio, akkor ezt automatikusan torlik. Ez tegnap ota meg nem tortent meg...Tapasztalt valaki mar hasonlot? Mi a teendo?
-
<Adamsky>
nagyúr
... és @Mauzes
Én készséggel elhiszem, hogy nálatok minden OK - és őszintén kívánom, hogy így is maradjon - csak az érzés, hogy te lehetsz a következő, az annyira nem frankó. Arról nem is beszélve, hogy ezek után rá mernétek-e bízni valami nagyobb költést. Mert addig nincs nagy rizikó, míg az ember a reggeli zsömlét ezzel próbálja meg kifizetni.
-
lehella
senior tag
válasz
István89
#6690
üzenetére
Tegnap futottam bele először ilyen sztoriba a több mint egy éves Curve használatom során; akartam fizetni az Auchannál, Curve értesítés, OTP sms pénzlevonás, de a terminál szerint elutasítva.
Másodikra elfogadta, eltettem a blokkot az elutasításról.
10 perccel később fenyővásárlás a parkolóban, elutasít-elutasít, hitelkártya elő és azzal fizettem ki sikeresen a fát. 3 tranzakcióm áll most az Auchannál, nem tudom mi lehetett a gond, vásárlás során ilyet még nem csinált.
Korábban augusztus vége-szeptemberben a kp felvétellel volt problémám, most meg ez, elég kellemetlen
-
<Adamsky>
nagyúr
Olvasom itt a színesebbnél színesebb sztorikat azzal kapcsolatban, hogy éppen kit, és hogyan szívatott meg a Curve. Nem tudom eldönteni, hogy sírjak v. nevessek. Sírhatnék, mert a "nagy magyarországi Google Pay bevezetés óta", ami ugye arra lett volna hivatott, hogy az eddig félig-meddig illegalitásban használt - de egyébként tökéletesen működő - rendszert (Google Pay + Curve) legalizálja. Hát, nem jött be. Nálam legalábbis. Az eddig a contactless payment-el (is) hibátlanul működő kártyát immár nem tudom betenni a GPay alá. Forduljak a bankomhoz, fogad az üzenet a GPay-ben. Én fordultam is.... nov. 20-án. Azóta megy a nagy "invesztigésön"...
Viszont az itteni hozzászólásokat olvasva - nem félreérteni (!) - mégis nevetni támad kedvem. Talán az égiek meg akartak nekem spórolni egy csomó idegeskedést, ami azzal járt volna, hogy tovább tudom használni a Curve alkalmazást. Az ugyanis, amit itt egyesek szívnak a használatával ... észbontó. Megette a fene az egészet, ha az ember egy valag készpénzzel vagy másik "backup"-kártyával - és zabszemmel a fenekében - kénytelen elindulni otthonról ...
Összekeverik az ezres szeparátort a decimális szeparátorral? Egyik valutát a másikkal? Random módon duplázódnak a terhelések, vagy éppen kerülnek tiltásra? Szuper! Lehet, ha működne a GPay-el, akkor ilyen anomáliák után törölném saját kezűleg a kártyát ... -
István89
tag
Ma nekem 319 Ft-os vásárlást utasított vissza a Curve 2x is. Csütörtökön még ment a 2200 Ft-os vásárlás is.
Nekem is új. Jó lenne, ha jövő hétre rendbe tennék. (Biztos nem fogják)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot
#6684
üzenetére
annyira jo, hogy minden szarra van idejuk, kiveve a hibak kijavitasara :/
tok jo ez a sok nemzeti kartya, csak nem lehet normalisan hasznalni oket. nekem amugy baromi fura az is, hogy van 8-9 magyar bin-es tartomany, es csak 1-2-t hasznalnak. pusztan megerzes, de szerintem az 5375 9038-40 jobban mukodne...
a uk bin visszakeresevel kapcsolatban most mar azt kertem, keruljon menedzserhez/felsobb szintre az ugy, az nem allapot, hogy minden 2. tranzakcio sikerul
-
zerodot
aktív tag
Jé, a helpbe már bekerültek a napi limitek nemzeti pénznemekben is. Vagy ez csak nekem új? Ezek szerint mégiscsak dolgoznak valamit a lokális bines kártyákon
[link]
-
zerodot
aktív tag
válasz
norrberth
#6675
üzenetére
A napi 200 és havi 3500 hard limitek. Max. ennyit kp-t vehetsz fel ATMből.
(Idővel megemelhetik, de új felhasználóként ezek érvényesek. (Pontosabban ezek a UK bines kártyákra érvényesek, a magyar binesekre elvileg már valami forint értékek vannak...))Ezen kívül vannak a "fee free" limitek, amiket túl lehet lépni, csak akkor már díjat fog felszámolni a Curve:
FX ATM: havi 200 GBP
FX POS: havi 500 GBP
ATM "fair usage": havi 10 alkalomEzen kívül hétvégén is van extra díj a pénzváltásra.
(Ja és ezek az ingyenes Blue kártyára vonatkoznak.)
-
Somatom
veterán
válasz
norrberth
#6675
üzenetére
A havi 200GBP akkor van, ha a Curve vált. A napi 200/havi 3500 pedig akkor, ha a Curve részéről nem történik váltás. Ezért kell átállítani a Curve -ben a pénznemet arra a valutanemre, amiben kiveszed a pénzt. Csak, ehhez az ATM -nek is abban kell terhelnie a Curve kártyát. Mivel Romániához képest a Curve kártya külföldi, ezért nem triviális, hogy az ATM Lei -ben terhel.
-
elszabi
tag
csatlakozom a vadászok klubjához.
ezen a héten 2x utasította vissza a kártyámat. egyszer a decathlonban (irl) és most az auchanban (online). az első közben visszajött, de ez akkor is röhejes. nálam folyószámlán eleve nem sok pénz van - minden megy azonnal megtakarításokba. így baromi zavaró, ha napokig zárolnak nagyobb tételeket. szóval, ha most visszajön az összeg, akkor egy ideőre bevágom a szekrény mögé a kártyámat. majd jövőre, takarítás során előkerül. ja, hun bin, mi más. limitet nem látni. -
pictigjis
Topikgazda
ma kettobol egy tranzakcio megint elutasitva, de legalabb nem nincs fedezettel, hanem 074-essel. nem mintha nem lenne tokmindegy...
-
-
Somatom
veterán
válasz
norrberth
#6667
üzenetére
Gondolom azért, mert nem olvastad az összefoglalót.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
"Milyen pénzfelvételi limitekkel számolhatok belföldön?
Ha a Curve mögé regisztrál betéti kártyával (debit) szeretnél pénzt felvenni ATM-ből, akkor azt alkalmankénti 200£ összeghatárig, havonta összesen 3500£ értékig. Efölött a tranzakciók elutasításra kerülnek.
Ezek a limitek új felhasználókra vonatkoznak, később növekedhetnek!" -
Somatom
veterán
válasz
norrberth
#6665
üzenetére
Azt nem tudom, nincs TW -m. Revolut és Erste kártya van mögötte. Volt, hogy napi 200 -asával 2000 Eurót vettem ki Curve kártyával egymás utáni napokon (nálam az Euró az alapértelmezett, arról váltom a Forintot). Ha nincs váltás, akkor Curve kártyával lehet ilyet, a mögötte levőnek pedig nem kp. felvét, hanem kártyás vásárlás.
-
Somatom
veterán
válasz
norrberth
#6663
üzenetére
Az a baj, hogy csak 75 ezerig. Pl. erre jó a Curve, ha működik. Hozzáteszem, hogy az enyém eddig még működik (nem Magyar BIN -es). Szerdán megpróbálok vele Eurót kivenni. Remélem, nem lesz vele gond. Eddig az is működött. Egyszer dobott fedezethiányt egy OTP -s ATM, de pár perccel később egy Erste ATM -ből símán ki tudtam venni az összeget.
-
norrberth
addikt
Én a minap mondtam vissza.

G pay alá betéve TW és Revolut.
És Revoluttal Kp-t is tudok levenni telóval.
Szóval úgy voltam vele, minek má.
Ne menjen át még egy valamin minden.
Ha kell majd, lehet igényelni megint bármikor.Magyar bankokkal remélem minél előbb szerződik a G pay.
-
pictigjis
Topikgazda
a szokasos sablon mellett jott ma ilyen is. teny, hogy ezen a ket napon voltak gondok, a ketto kozott kifizettem 280-at a peksegben... uk bint nem adjak vissza. nem baj, erre megirom, hogy ok, nem kerem, ha megjavitjak azonnal a back in time-ot, ellenkezo esetben megis oldjak meg. nem tudom ezt elfogadni, tenyleg(I)
We also identified an issue which meant that some customers experienced declines when making payments on both 01.12.2020 and 03.12.2020.This has now been fixed and transactions through Curve are being processed as normal.
We understand that this is frustrating and we’re very sorry for the inconvenience caused. We’re continuing to investigate the root cause of this incident to prevent further problems from now on.
Please rest assured that your card does not have any faults, and we are unable to issue you with a UK BIN.(/I)
-
vnorbi
aktív tag
Hajaj, szerintem nyugodtan olvass vissza pár napot, ha
röhögni akarsz a benn maradottakonvállon akarod magad veregetni.Most az körvonalazódik, hogy a mögöttes kártyán beterheli a forint összeget, aztán ugyanezt a számot már fontnak gondolja, ami elakad a Curve saját limitjén, ezért nem sikerül a fizetés (érted, 10 ezer forintért veszel valamit, ezt pedig a limit ellenőrzésnél 10 ezer fontnak látják, az pedig nem megy át a napi limiten). Fizetés bukta, a forintos kártyán meg duplán terhelik, és ha rákérdezel, akkor pár nap múlva jön a sablon válasz, hogy a kereskedő hibája, pár nap múlva feloldják a zárolást.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sziasztok!
[1 éve lassan, hogy kettétörtem a kártyát] és kivágtam a francba, mert az nem szolgáltatás volt, amit Curve csinált, inkább ba...szok gyülekezet. Azóta be sem léptem, ezért nem olvasok vissza, csak kérdezek, hogy minden gond nélkül tud már működni ez a cég, vagy még mindig vannak (amatőr) hibáik?
-
emeritus
tag
válasz
olizatriznyá
#6651
üzenetére
https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/requests/new?ticket_form_id=360000203778
Jelenleg én sem használom, de nem szüntetem meg: egyébként újraéleszthető. (Jelenleg) -
balinlin
senior tag
válasz
olizatriznyá
#6651
üzenetére
Pedig azt kell tenni.
[link]
Én lehet egyszerűen betenném a fiókba és fagyasztanám a kártyát a helyedben. -
olizatriznyá
tag
Ezek is úgy lehetnek vele, hogy azzal a problémával, ami fél órán belül nem oldódik meg magától, azzal nem is érdemes foglalkozni!
Kedd hajnalban jeleztem nekik, válasz semmi. Tudom,türelmetlen vagyok, megkaptam itt egy csávótól
Hogy lehet ebből kiszállni? Mivel nekem csak egy kártya van betéve mögé, azt nem engedi törölni.
Eredetileg Samsung Pay-hez akartam, mert találtam egy leírást, amiben azt írták,hogy működik, de nem ment. GPay sem megy azóta sem, hiába a nagy csinnadratta. Persze azt is jeleztem, válasz nulla.
Csak azt ne mondjátok,hogy írni kell nekik a törléshez, mert akkor végem! -
Nutra
tag
Nekem is gyanús, hogy magasabb összegeknél kapok elutasítást.
Tesco, 8eFt összeg, fedezetlenség miatt elutasítva. (A mögöttes Erste simán ment, most 2-3 napig megint ingyenhitelezek a curvenek, ill. az Erste az én hitelkeretemből...) Egy péksütit viszont simán kifizettem ma - bámulatos, hol tart már a tudomány
Egy további bosszantó következmény, hogy a múltkori elutasított és azóta törölt tétel bent marad a curveben (noha nem onnan teljesült) és így az összesített riport elég fals... -
Nutra
tag
válasz
SpongyaBob
#6640
üzenetére
Nekem egy android és egy iphone van. Mindkettőn fent van a curve, viszont csak egyen lehetek bejelentkezve. Ha a másikon belépek, akkor újból be kell jelentkezni és az előzőről kivág.
Ellentétben a Revoluttal, amelyik vígan megy mindkettőn egyszerre.
NFC-t nem próbáltam még, de egyelőre nem is akarnám. -
balinlin
senior tag
válasz
SpongyaBob
#6640
üzenetére
Nincs akadálya, hogy több telefonon is engedélyezd az nfc fizetéshez. Nekem is iOS+Android eszközön is ott van.
Viszont ha valahol bejelentkezek, a másik telefonon kiléptet a curve. -
pictigjis
Topikgazda
miota van kartyad? bocsi, csak probalom osszerakni a kepet
a 74-es hiba amugy az kicsit mas, mint ami a magyar kartyakra jon, ez "engedelykeres nem lehetsegest" jelent, ami valami kommunikacios hibara utal. a magyarokat hiba eseten 76-os "nincs fedezettel" dobja el inkabb -
SpongyaBob
veterán
A Curve kártyámat hozzá tudom adni több készülékhez is akár NFC-s fizetéshez? Tehát letöltöm az appot cégesre és bejelentkezek. Mielőtt kipróbálom azért gondoltam rákérdezek. Vagy ez így
nem lesz hivatalosütközik valamilyen akadályba? -
MrPeekaboo
senior tag
Nálam a tegnapi 3.5.20-as update után még az app is elszáll indítás után iOS 12.4.9-en. Nem telepítettem újra, megvárom, hogy jöjjön frissítés, mert nem használom mostanában, csak néha el szoktam indítani.
-
-
madrac
senior tag
Hali!
ugyanígy jártam én is 12.01.-én és nekem nem 5574 4489-cel kezdődik a kártyaszámom.
én is futok a pénzem után. Lidl-ben 2x vonta le az összeget, ebből 1-et különálló tranzakcióként visszautaltak, ami azért érdekes eljárás, még nem láttam ilyet.
CBA-ban 3x terhelte be a vásárlást, 2x elutasított Curve 074-es hibával, 3. alkalom saját bankos kártyával sikerült fizetnem. Mindhárom tranzakció lezárt. Szerencsére erről van 1 hosszú blokkom vész esetére, de most már mindig elfogom kérni az elutasított tranzakciókról is a cetlit, csak Lidliben automatikusan összegyűri a pénztáros és megy a kukába...
Nekem is csesztek válaszolni még a tranzakcióknál írt üzenetemre azóta....
Azóta nem is mertem vásárolni vele. Ezzel nem erősítik a bizalmat maguk felé a Curve-nál az biztos... -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#6624
üzenetére
a többiek korábbi válaszai és a saját tapasztalataim alapján egyértelműen a magyar BIN-es kártyák érintettek. a feleségem a gls-es botlást leszámítva azóta is hiba nélkül használja a UK BIN-es kártyáját, mindenhol tud fizetni. szégyenszemre én is az övét használom olyan helyzetekben, amikre később kellhet back in time
-
Tegli
újonc
Eddigi tapasztalataim:
GBIT nem működik az 1:1 GBP:HUF megfeleltetés miatt
Limiteket nem látom: "The callable returned a null value"
Eddig 50%-os a sikerem a fizetésekkel. Auchan és a helyi dohánybolt működött. Shell és DM fedezethiányra hivatkozva elutasítva (természetesen van fedezet a kártyán). Pedig ma a Shellnél direkt nem contactless próbáltam, hátha az a baj. Természetesen az összeg zárolva az Erste hitelkártyán. Az első, DM-es próba után írtam supportnak, ugyanazt a sablon választ kaptam. Szerencsére a zárolást feloldották 2 nap alatt.Azért akartam Curvre állni, hogy ne kelljen 4 kártyát cipelni, de ennek így semi értelme, ha 50% az esélye a fizetés sikerének. Ráadásul attól is félek, hogy az Ersténél majd időve kidobja valami automatizált check, hogy fura dolgokat produkál a kártyám és magyarázkodhatok amiatt is.
Írok majd a supportnak egy szívhez szóló levelet, ha nem lesz érdemi változás, akkor lemondom és bedarálom a kártyám.
-
Andreas2
tag
válasz
pictigjis
#6622
üzenetére
Jó sok reklamáció lehet, ha ilyen lassan kezelik a vágólapot

Most jött válasz a nov.27-ei levelemre, amit a nem működő limit lekérdezésre küldtem.
"Your limits issue should now be resolved - please let us know if this issue persists. "
Azóta volt hogy nem történt semmi a gombnyomásra, utána a lejjebb is írt "The callable returned a null value". Jelen pillanatban nekem is azt mutatja a #6612 hozzászólásban írtál, szóval nem érzékelek változást és ilyen "limitekkel" már napok óta visszautasítanak minden fizetést. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Andreas2
#6620
üzenetére
ez a sablonszöveg, egyszer megírták, azóta a félkövérrel kiemelt kereskedői nevet váltogatják csak
persze, hogy elutasítja a kereskedő, ha a curve-től az jön vissza, hogy nincs fedezet... agyrém
szerk.: megerősítés gyanánt az enyém
We approved the transaction however, ATM then declined it. We charged your card when the transaction was approved and then refunded it immediately once it was declined. You should see the refund reflected back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
It’s not clear why it declined, as this can be because the internet connection has dropped, there were details discrepancies or there was an issue on the side of ATM.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá
#6619
üzenetére
-
Andreas2
tag
válasz
pictigjis
#6618
üzenetére
Köszönöm.
A 12.01-én elutasított fizetés miatti reklamációra most válaszoltak. Én is kaptam egy képernyőkivágást és ezt a magyarázatot:
We approved the transaction however, Tesco then declined it. We charged your card when the transaction was approved and then refunded it immediately once it was declined. You should see the refund reflected back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
It’s not clear why it declined, as this can be because the internet connection has dropped, there were details discrepancies or there was an issue on the side of Tesco.
Also, we’re aware of a display issue that shows these transactions as successful in the app. This has been flagged to our product team and they’re working hard to improve the in-app messaging. I’m sorry for any confusion this might have caused.
Szóval a Tesco utasította el
(azóta volt Aldi, Lidl elutasítás is) -
Andreas2
tag
válasz
pictigjis
#6616
üzenetére
BIN ellenőrzésre melyik oldalt használjátok?
A
https://binlist.net/
557444-re azt mondja Ukrajna, ha tovább írom 8 jegyre, akkor Hungary-re vált.
A
https://bincheck.org/
6 jegyet kér és azt mondja hogy UK Mastercard.
A leírásokban meg PQQQQRRRRRRRRRRRS formátum szerepel, tehát elvileg az első 5 számjegy lenne a kártyakibocsátó+pénzintézet, mégis kérnek egy számjegyet a számlaszámból is.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá
#6615
üzenetére
pár napja állítottak be a userek egy részének ilyen eszelős limiteket. az 518 millióhoz képest még a 400e is semmi, szóval ezért üres minden csík
de hát lehetne százmillió is a napi limit, mégis eldobja a fizetéseket nincs fedezettelén a curve mellett magamra is baromi dühös vagyok, amiért a kiválóan működő uk bin-es kártyámat lecseréltem erre a szar, ukránból nemesített magyarra, de hát nem gondoltam, hogy bevezetnek egy újítást úgy, hogy ennyire alkalmatlan rá minden rendszerük
komoly tanulság és csalódás volt
-
spider23
senior tag
válasz
olizatriznyá
#6610
üzenetére
Ugyan ezt látjuk mi is. Valószínóleg azért utasítja el nekünk is azzal hogy nincs rajta fedezet, mert a forint helyett fontot nézne ugyan abban a mennyiségben.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá
#6610
üzenetére
en latom. amikor megkaptam ezt a felgyujtanivalo magyar bin-es kartyat, akkor ugy kezdodott, hogy a 3500 fontos napi vasarlasi limit 3500 forintnak felelt meg a valtasi hiba miatt. amikor szoltam, hogy nem jo ez igy, atallitottak forintra. eltekintve a back in time hasznalhatatlansagatol, a kartyat tudtam hasznalni, ezen a heten szart be ugy igazan
-
István89
tag
Nekem ma és tegnap is sikeres volt a vásárlás Google pay-en keresztül.
Az ATM kivételt még nem próbáltam a sikertelen kivétel óta, de a Curve válasza se volt nagyon megnyugtató. Nem tudják mi lehetett, de lehet az ATM-nél volt valami hiba.
Ezek szerint jó sok automata lehet hibás. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá
#6606
üzenetére
azért lenne fura, mert ennél bővebbek már nem is lehetnének az én limitjeim (1,6 millió/nap, 518 millió/év). de az tény, azóta lett több a hiba, hogy pár napja belenyúltak abba a limit fülbe, és a 30 napos limiteket "unknown" felkiáltással eltörölték (nálam). már tegnap és ma is azt kértem, nézzenek utána, mi a hiba konkrétan az én kártyámmal, mert az nem lehet véletlen, hogy az utolsó 4 próbálkozásomból 3 volt sikertelen "nincs fedezet" üzenettel. az atm-es elutasításra szinte perceken belül válaszoltak azzal a bizonyos screenshottal együtt, a többi levélre viszont nem jött válasz
-
pictigjis
Topikgazda
és akkor reklamálhatok megint, ma megint egy decline "nincs fedezet" szöveggel, persze zárolás megtörtént. ez egy vicc, én komolyan nem értem, mi történt a kártyámmal. apple pay, fizikai, mindkettő szar
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Bestbuy játékok
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Futás, futópályák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux felhasználók OFF topikja
- iPhone topik
- Vírusirtó topic
- GTA V
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO ThinkPad P15 Gen1 - i7 10850H 64GB DDR4 1TB SSD Quadro T2000 WIN11
- Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB Használt, szép,100%
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3747
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





ezen a héten 2x utasította vissza a kártyámat. egyszer a decathlonban (irl) és most az auchanban (online). az első közben visszajött, de ez akkor is röhejes. nálam folyószámlán eleve nem sok pénz van - minden megy azonnal megtakarításokba. így baromi zavaró, ha napokig zárolnak nagyobb tételeket. szóval, ha most visszajön az összeg, akkor egy ideőre bevágom a szekrény mögé a kártyámat. majd jövőre, takarítás során előkerül. ja, hun bin, mi más. limitet nem látni.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

