-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz
actiolibera
#6798
üzenetére
Az egy rendszerhiba eredménye. Elvileg automatikusan küldenek újat, de az a biztos, ha írsz nekik ide: support@imaginecurve.com
-
actiolibera
újonc
Sziasztok!
Ma megérkezett a Curve blue kártyám. A rajta lévő felirat szerint 01/21-ig érvényes. Lehetséges, hogy csak 1 hónapra adták ki a kártyát?
Hogyan lehet újat igényelni?
-
Oliverda
félisten
válasz
szabi__memo
#6776
üzenetére
Külön egyenlegek vannak, de akár el is lehet osztani több oldal között a feltöltést.
-
ricsi0307
senior tag
Sziasztok. Ma én is felültem arra a bizonyos rollerre ami abba a bizonyos erdőbe tart. Philips webshop, több napja várok hogy legyen újra készleten a kinézett termékekből mert ajándékba lesznek ma megtörtént a csoda vásárolnék és elutasítva, sebaj újrapróbálom megint elutasítva. Közben megjött mind a két vásárlásról a Curve értesítés. Ránézek a smartbankra és kb. elsápadva látom hogy kétszer 32000ft le lett vonva. Szóval most hogy visszaolvastam a topikba kicsit lelki megnyugvást találtam, ma az OTP-n vettek fel egy panaszkezelést mert ugye későn olvastam hogy elég lett volna csak várni pár napot így széttelefonáltam mindenfelé mert eddig nem tapasztaltam még ilyet ezzel a kártyával. Szerintetek lesz ebből gond vagy majd leboxolják egymást közt?
-
fil
őstag
válasz
SpongyaBob
#6783
üzenetére
Én is már több mint egy éve használom napi szinten GPay alatt ,minden probléma nélkül. Most, hogy ennyi gondról olvastam volt egy kis para, mert eBay-ről vártam egy refund-ot eBay -> PayPal -> Curve -> Revolut "útvonalon". Szerencsére rendben megjött.
Mondjuk ennek nem "szerencsének" kellene lennie. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
SpongyaBob
#6783
üzenetére
" ... mindig van bennem mikor Curve-vel fizetek egyfajta görcs
... "
Ne görcsölj. Előbb utóbb Te is sorra kerülsz
-
gyalu 1
aktív tag
Sziasztok. Töröltettem a fiókom, kaptam levelet róla. Van ezen kívül tennivalóm ezzel kapcsolatban?
"Thanks for your feedback - as you requested, I've cancelled your account. Once you log out of the app, your account will be closed.
We're sorry to see you go. If you change your mind, please get back in touch with us so we can help you re-open your account. We'd love to have you back so we can continue simplifying your finances together."
-
Somatom
veterán
válasz
SpongyaBob
#6783
üzenetére
Tegnap én is paráztam egy Eurós ATM -nél, de símán kiköpte a napi 200 -as adagot. Lekopogom, eddig nálam is működnek a fő funkciók.
-
pictigjis
Topikgazda
itt van hasznalatban egy haztartasban mindketto. a magyar bin-es elutasitasi aranya egyszeruen nagysagrendekkel magasabb, de az itteni panaszok is foleg a magyar kartyakra vonatkoznak. nem hibatlanok a uk kartyak sem, ezzel egyutt a megbizhatosagukat ossze sem lehet hasonlitani a fos magyar kartyakkal
-
left177
csendes tag
Sziasztok 😃
Próbáltam aktiválni a kék kártyám, de nem akart sikerülni.
Ezt írja: To activate, verify a card that's yours and issued in Europe.
Írtam az ügyfélszolgálatnak, erre kaptam egy levelet amiben egy linken keresztül kellett lefényképezni a személyimet és magamat. Ez megtörtént. Ennek már több napja.
Kérdésem: #nnek van átfutási ideje? Fogok kapni majd egy válasz emailt amiben jelzik, hogy már tudom aktiválni a kártyám?
Mert egynlőre hiába próbálkozom 😕
Köszi a segítséget 😁 -
Tegli
újonc
válasz
lehella
#6771
üzenetére
Hétfőn Wolt elutasított 2 próbálkozást, pedig ott eddig ment rendesen. Ezúttal Curveben egyből declined lett és a bankomig el se jutott. Tegnap próbáltam egy Paypal fizetést, amire azt hittem átment, de utána látom, hogy igazából a Paypal valószínűleg automatikusan átállt a másodlagos kártyára. Így most 2x van zárolva, az egyik a Curve próbálkozás a másik meg a hitelkártyás fizetés. Legalább a múlt heti sikertelen fizetéseket már feloldotta a bankom. Mától befejeztem a Curve használatát, ezért nem fogok havi díjat fizetni. Plusz nincs arra szükségem, hogy valami security check kidobjon a bankomnál a furcsa tranzakciók miatt.
-
pictigjis
Topikgazda
már majdnem azt hittem, megint megbízható a curve, aztán 4-5 sikeres tranzakció után ma délután már jött is a nincs fedezetes elutasítás
vagyis
, de már csak röhögni tudok tényleg -
Oliverda
félisten
válasz
olizatriznyá
#6774
üzenetére
Aki rendszeresen szokott Amazonon vásárolni, az kihasználhatja a 10 fontos jóváírást egyenlegfeltöltéssel is, amit később levásárolhat. Az amerikai oldalon itt lehet felölteni 100 fontnak megfelelő dollárt, ami most kis ráhagyással $134.
-
lehella
senior tag
Vasárnap óta tapasztalt valaki anomáliákat? Nekem azóta mindennap volt egy-egy kártyahasználat, azok rendben voltak. A harmadik vasárnapi vásárlásomat még mindig nem kaptam vissza. Jeleztem a Curvenak a tranzakciónál, fényképpel. Nincs értelme elmenni az Auchanhoz jegyzőkönyveznem még, ugye?
-
zerodot
aktív tag
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot
#6762
üzenetére
ezért fáj nagyon, hogy a magyar bin-essel nem működik a GBIT
az egyetlen szerencse, hogy az asszonyé maradt UK BIN-es, így az átraknivaló tranzakciók egy részét az övével fizetem, mert a kártyauniverzumunkban így is működik a cashback-optimalizálás. amije meg neki nincs, ott nincs mese, sajnos jobban kell figyelnem a fordulónapokra, mikor mivel fizetek, ilyesmi. nehéz ám mindent fejben tartani, ezért imádtam a curve-öt: mindent azzal, aztán utólag lehet rendezgetni -
zerodot
aktív tag
válasz
spider23
#6752
üzenetére
Én is így használom, csak jelenleg a Revolut kártya helyett egy másikkal. Azért a GBIT nagy előny, amiatt érdemes lehet a Curveön át fizetni mindent (már ugye ha működik...
). Nekem több kártyámon is voltak az elmúlt hónapokban időszakos cashback akciók, és szépen lehetett ezt optimalizálni a tranzakciók utólagos tologatásával. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
olizatriznyá
#6760
üzenetére
Jaja, tényleg vicces, csak ha egy pillanatra belegondolunk, hogy mennyire fájóan igaz, és hogy lassan a topic összefoglalóban lenne a helye ... hát, akkor sokunknak arcára fagy a mosoly.
Pl. olvasom lehella beszámolóját, és az jut eszembe, hogy ha velem ez történt volna, akkor rituálisan már rég felgyújtottam volna a kártyát -
válasz
kmarci25
#6756
üzenetére
De mit írtam tévesen? Megadta magát az app rögtön a regisztrációnál, annyit tévedtem hogy nem a Curve szerver tiltott ki, hanem a kliens fosta össze magát. A véleményemet továbbra is fenntartom, vnorbi hozzászólása alapján ez a date format hiba nem egyedi eset, szvsz ilyen hibát nem engedhet meg magának egy high-tech cég.
-
kmarci25
veterán
válasz
Superhun
#6755
üzenetére
Nem, azért írtam, mert elég forró a levegő a Curve körül (nem véletlenül) és nem tesz jót, hogy másutt leírod a problémát, aztán amikor kiderül, hogy téves volt a feltételezésed, arról már nem szólsz.
Mindegy, hogy neked minek tűnt, már tudjuk, hogy mi volt. De ez mindegy is, a lényeg, amit írtam. Első felindulásból, tévesen ítélve írtál, és nem volt utána helyesbítés.
-
válasz
kmarci25
#6753
üzenetére
Pedig a hozzászólásodból egyértelműen az jön le, hogy a Curve védelmében írod.

Továbbá szerintem egy átlag user pont nem az app adattörlésre gondol egy ilyen hibánál. A tünetek alapján ez nekem szerverhibának tűnt, mintha kitiltottak volna, csak mert elrontottam egy CVV kódot...
-
spider23
senior tag
Az úgy működhet hogy NFC fizetéssel Google Pay ami mögött a Curve kártya és amögé a Revolut kártya van berakva?
A curve kártya nekem angol bin -es. -
lehella
senior tag
A vasárnapi szivatás után tegnap félve mentem be a Lidlbe vásárolni, ott ezek az új felülérintős terminálok vannak és 1 mp volt az egész fizetés folyamat, szerencsére sikerrel. Persze utána az OTP-s banki sms 5 óra után jött meg, de ugye volt a leállásuk
A vasárnapi harmadik tranzakcióm sztornója azóta sem történt meg. -
Andreas2
tag
Ma reggel sikerült kifizetnem 3000 Ft-ot a Curve kártyámmal. Hirtelen könnyek öntötték el a szemem, megöleltem a pénztárost, az ásványvizet Oscar díjként a magasba tartva, rögtönzött beszédben köszöntem meg a kártyakibocsátónak, a banknak...
izé szóval meglepődtem, na
-
válasz
pictigjis
#6743
üzenetére
Pontosítok, CVV kódot kért, nem a 4 jegyű PIN kódot, rosszul fogalmaztam. Az SMS-ben kapott új Curve-os kártya adataiból adtam meg a CVV-t, de vszleg a bankkártyám CVV-jét kérte, amit a regisztrációkor már sikeresen felvettem, gondolom afféle ellenőrzésként. A feldobott üzenetből számomra nem volt világos, hogy melyik kártyát kérdezi (és igen, tudok angolul...).
Szóval a CVV beírása után feldobott egy olyan errort, hogy rossz a valid date formátuma (LOL), utána törölte az app a bankkártyámat a picsába és azóta semmilyen kártyát nem enged felvenni. Ezt okoskodja ki nekem valaki...Írtam a supportnak is amúgy, még egy automata válaszlevelet sem kaptam, sok jóra nem számítok...
-
zerodot
aktív tag
A Curve Cash "kártyára" kapod az ajándékokat meg az esetleges cashbacket is. Gondolom az 5 GBP-s referral bónuszok gyűltek már neked oda, és abból költött automatikusan a Curve (ezt ki lehet amúgy kapcsolni, és akkor kézzel kell a Curve Cashre váltani, ha arról költenél). 100 pont = 1 GBP.
Igen, 3 boltot választhatsz, ahol 1% cashbacket fogsz kapni. Az ingyenes Blue kártyával ez 90 napig fog működni. -
madrac
senior tag
válasz
<Adamsky>
#6738
üzenetére
Nekem az egyes tranzakciókra írt üzeneteimre azóta se reagáltak, csak arra, hogy kezdeményeztem egy webes űrlapon egy charge back claim-et. Válaszukban azt állítják, hogy 2020.12.01.-én voltak tranzakciós problémák, de ezt elhárították, és a 2 Curve-ös tranzakcióból feloldották azt ami hibára futott szerintük, de a másikat nem, mutogatva az üzletre ami szerintük fogja a tranzakciót. Megírtam nekik, hogy ez csak fél megoldás amíg mindkét tranzakciót el nem engedik, mert a 2 hibás Curve tranzakció után a helyi bankos kártyámmal fizettem sikeresen és az a tranzakció már végelesítésre került, és egyébként is van róla blokkom. Megírtam azt is, hogy sokan szembesülünk ezzel a hibával azóta is itt.
-
qqzs
őstag
válasz
anadroid
#6737
üzenetére
[kép] ketszer kultok aztan egy 590ftos koltest 149 pontert vettem valami curve cashbol amit nem talalok az appban. vagyis van valami curve cash csak szurke de megis ra van irva hogy used automaticaly es ha rakkatintok azt mondja setup curve cash.
update: most meg rakkatintva latok par kultest ami innen ment mar 9 font ertekben. Jéé es valasztahtok 3 boltot ahol 1% cashbacket kapok. ez most mi akkor mi?
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
olizatriznyá
#6735
üzenetére
Nem tudom, hogy te épp milyen hibára gondolsz, de az enyémre ezt írták:
(...) We're currently investigating this issue with our Engineering Team and will get back to you as soon as we have an update. Just to manage your expectations, we don’t have a timeframe to resolve this issue at the moment. We'll be sure to let you know as soon as our engineers have been able to fix this issue. (...)
Ez jobb?
-
István89
tag
válasz
lehella
#6733
üzenetére
Gondolom az is vissza jön majd holnap, csak ez is azt mutatja, ha nagy összeget valakinek duplán terhelik be, mert újra próbálja a fizetést, akkor napokat kell várnia mire visszatérítik a két foglalását és az nem túl barátságos akinek szüksége van arra az összegre.
Én nagy összegű vásárlásra nem mertem még használni, csak pár ezres vásárlásokra használtam a limit hiba miatt, de most már a kis összegnél se lehet biztosra mondani, hogy jól megy, bár lehet a vásárnapi hiba nem a limitek miatt volt, de mindenesetre nem annyira bizalomgerjesztő továbbra se a szolgáltatás.
Kérdés, hogy mikor javítják már ki ezeket a hibákat? -
olizatriznyá
tag
Srácok! Ez addig meg nem javul, amíg el nem ismerik a hibát! Nekem ez veszi el leginkább a kedvem, hogy nem azt írják, hogy tudjuk, dolgozunk rajta ezerrel.
-
qqzs
őstag
Mik azok a pontok amiket kapok curve hasznalat utan? Appban nem talalom sehol
-
István89
tag
válasz
pictigjis
#6727
üzenetére
Nekem is 074 kód van a nyugtán.
Érdekes, hogy a vasárnap egymás után volt elutasítva a fizetés, de ma csak az egyik lett visszatérítve.
Nekem is az egyik gondom az, hogy legalább ne zárolná azt az összeget a kártya mögötti számlán. Elég bosszantó, bár a Gránit kártyával is mindig ez van, ha sikertelen lesz a fizetés.
Neked még régi kártyád van, azért megy jól. A többségnek már magyar bin-es kártya van.
-
HoTDoG
tag
Csak bepillantottam a topic-ba, de úgy látom lassan lincshangulat van. Én valahogy nem tapasztalok semmi negatívat. Évek óta használom a Curve kártyát és minden hónapban legalább 100-200k-t ezen keresztül költök el. Van hogy fizikai, van hogy Apple Pay-en keresztül. Nem tapasztaltam semmi anomiáliát az utóbbi hónapokban sem.
-
Sziasztok!
Beregisztáltam Curve-ra, hozzáadtam az unicredites mastercardomat, simán elfogadta. Kb 5 percet vártam az aktiválásra, utána megnyitottam az appot, PIN kódot kért, azt hittem ez az új Curve kártya PIN kódja, aminek a számát SMS-ben kaptam, így azt írtam be. Utána feldobott valami errort, hogy hibás a payment cardom valid date-je, és kitörölte a kártyát, hozzá kellene adnom újra, de most már nem engedi, pedig minden kártyaadatot jól írok be... Lépjek kapcsolatba a supporttal, vagy van más lehetőség? Mit rontok el?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
lehella
#6726
üzenetére
a vasárnapi speciel nekem is 074 volt
de attól, hogy vásárlási őrület van, ne legyen már használhatatlan a kártya. és főleg ne úgy legyen használhatatlan, hogy minden egyes ilyen esetben azért bezárolja a pénzt a mögötte lévő kártyán, és utána dobja el a tranzakciót
értem én, hogy jön a refund (a tegnapi simplepayes elutasításra mondjuk kíváncsi leszek...), eddig nekem is mindig jött, de ez nem normális működés, és nagyon érezhetően mostanában romlott el nagyon
és főleg azóta, hogy megjelentek a nemzeti bin-es kártyák. amíg mindenhol, mindenki uk kártyaszámot kapott, az egész rendszer stabilabb volt, most lett igazán tákolmány jellege az egésznek
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
lehella
#6724
üzenetére
csak azt fejtegetem, hogy talán van összefüggés. a rendszerben sokkal többféle kártya lett hirtelen, és emiatt lehetnek elutasítási hibák uk kártyákkal is. ritkábban, mint a kvázi használhatatlan magyarokkal, de én is láttam ilyet, amikor a feleségem nem tudott fizetni vele a gls futárnál x év után először
-
lehella
senior tag
Folyton olvasom ezeket az elutasításos hibákat. Volt valami gigantikus változás, vagy mit tudtak így, ennyi időn keresztül elrontva üzemeltetni? Havi szinten átlag 30 vásárlásom van a Curve kártyával, mást nem használok belföldi vásárlásra, csak a December 6-i elutasítás ami most érdekes volt. Ebből 3/2 tranzakciót már jóváírtak.
-
balinlin
senior tag
Gyakorlatilag először feltölt egy virtuális számlát (amit te nem is látsz persze), majd a sikeres terhelés után fizet a kereskedőnek.
Tehát a bankod szempontjából kereskedő, a kártya elfogadóhely szempontjából kártya kibocsátó.
Lényeg a lényeg, hogy simán csücsülhet a curve-nél a pénz. -
Nutra
tag
válasz
olizatriznyá
#6719
üzenetére
Note 8, a Curveben csak annyit tudok megadni, hogy biometrikus igen-nem. Telónyitásra arc és ujjlenyomat is rendben megy. Lehet, hogy ideiglenesen kikapcsolom az arcfelismerést és megnézem úgy is. De ez inkább kíváncsiság, ha ez lenne a legnagyobb hiba, talán fel sem tűnik...
-
Nutra
tag
Eddigi kezdeti tapasztalataim, 2-3 hét és 11 tranzakció után
Pozitív:
- gyors, egyszerű regisztráció;
- ingyen fizikai kártya (ezt nem tudom miért, csak kattintottam és küldték), gyorsan meg is jött
- jó koncepció (1 kártya alatt a többi, átfogó riportolás)
- ide írom, de nekem inkább semleges a pénzvisszatérítés (21 Ft egy meghiúsult, de még függő tranzakció után
)
Negatív:
- random elutasított tranzakciók (2, az első már rendezve, a másik gondolom hamarost), így az 1 kártya elég koncepció csak elméleti
- a riporting kategóriái fixek, nem változtathatók (vs. Revolut)
- elutasított és mögöttes kártyán nem levont tranzakció ott marad a riportban
és azt sem látom sehol, hogy erről anno küldtem egy kérdést az appban
- egyszerre csak egy telefonon lehet aktív (vs. Revolut), az én szokásaimmal ez macerás és érthetetlen
- biometrikus azonosítóból (Galaxy Note) csak az arc felismerésre hajlandó (ellentétben minden más app-pal, ami meg ujjlenyomattal), ez meg nem megy neki, így marad a PIN - hmmm....Eddig semmi bukta rajta, de nem is győzőtt meg elemi erővel
Egy kicsit most jegelem a használatot, biztos lesz ez még jobb is. -
pictigjis
Topikgazda
ma kétszer fizettem boltban remegő gyomorral, sikeresek voltak
a harmadik (online) tranzakcióm tíz perce egy simplepayes szarral nem
én lassan feladom sajnos végleg, erre semmit nem lehet alapozni
hülye voltam a kártyacserével, így jártam
-
vodrosjozsi
addikt
Asszem maradok a simple-nél az otp kártyával, nem foglalkozom ennyit ezzel a 2 rakás sz.r kártyával (rev, curve).
Bár aztán idén februárban meg a simple nem ment egyáltalán az A51-en, azóta azért váltottam, és láss csodát a másik telón működik. Amíg ilyen instabil a telefonos fizetés addig ez kész agybaj. -
kmarci25
veterán
válasz
Criminal017
#6712
üzenetére
Ha nem OTP-s kártyával használod, akkor a simple-nék elég szívás a kártya töltögetése. Nekem emiatt nem volt szimpatikus.
Olizatriznyák: decemberben 90 ezer költés, hiba nélkül. Épp az előbb vettem fel ATM-ből pénzt és ma 2szer vásároltam is vele. Egy alkalommal fordult elő tavaly télen, hogy eurós ATM nen adott ki pénzt, azt pár órán belül rendeztem a revoluttal. Ezen kívül semmi gondom nem volt.
-
Criminal017
őstag
Egyelőre én sem vagyok felhőtlenül boldog...
December elsején foxpost automatánál fizettem GPay+Curve kombóval, befoglalta a 2199 Forintot, de az automata hibára futott. Felhívtam a foxpostot, látják, fel fogják oldani.
Teltek-múltak a napok, csak nem került feloldásra az összeg, így írtam a foxpostnak, de az automatikus válaszon kívül nem jött még semmi.
Írtam a Curvenek is, jött is válasz, hogy küldjem el a decline bizonylatot... Csakhát honnan lenne ilyesmi, hisz a foxpost automata nem adott.
Pár napja visszaraktam alapértelmezettnek a Simplet, tökéletesen megy. Tapasztalatok: link
Dühítő...

-
madrac
senior tag
Erre most mit mondjak? Ennyit a fene nagy mítoszról, hogy biztonságban van az ember pénze akkor is, ha hibára futnak a vásárlási tranzakciók, mert az üzlet banki rendszere csak azért az 1 sikeres tranzakcióra tart igényt? Szerintem egyiküknél sincs, mert erről történetesen van blokkom. úgy gondolom, hogy a Curve-nél van az összeg, hiába ő csak egy közvetítő. Nem véletlen, hogy a másik vásárlásom után is külön tranzakcióban kaptam csak vissza a tévesen levont összeget, nem pedig az egyik kártya foglalás oldódott fel...
-
Mauzes
addikt
De szerintem ilyen nincs, a Curve csak egy közvetítő, és a bankodnak meg az üzletnek együtt látnia kell, hogy mi történt. A pénz vagy a banknál van, vagy az üzletnél. Ha a banktól többször kiment a pénz, akkor az üzletnek elvileg több bizonylattal kell tudnia a vásárlásokat. Ha ezt nem tudja, akkor visszajár a pénz. Elvileg erre van a charge back eljárás.
-
Tegli
újonc
Na azért úgy tűnik képesek fejlődni. Igaz, visszafelé. Bár POS tranzakciókra használhatatlan a kártya, legalább az online használat remekül működött a mai napig. Épp fizetnék Woltnál, amit eddig mindig elfogadott:
2 decline egymás után. Másik kártya, 2 decline. De legalább fejlődés a visszafejlődésben, hogy ezúttal a bankomig nem jutott el a dolog, szóval nem kell napokat várnom a zárolás feloldására.
Elképzelhető, hogy valid a dolog, mert elértem valami limitet, de elég nehéz saccolni, tekintve hogy a limiteket továbbra sem tudom megnézni az appban.
Már 2 havi subscription fizettem nekik, support meg persze cseszik rám.
-
madrac
senior tag
Legyen szerencséd, de nekem az elutasított tranzakciók is véglegesítődtek egy idő után, és azóta is arra várok, hogy egyszer csak reagáljon a support az ezekhez a tranzakciókhoz írt üzeneteimre. Csak egyik üzlet esetén kaptam külön tranzakcióként visszatérítést, a másikra amit 3x vont le véglegesen, nem...
A gpay-es kártyás fizetés elutasítása egy dolog, de az, hogy lenyúlják a pénzt is, már sokkal meredekebb. Szerintem én innentől kezdve kerülni fogom a Curve-t. Ezek után simán elképzelhető, hogy nem csak gpay-es fizetésnél károsítanak meg, hanem ha mondjuk máshova akarok rajtuk keresztül feltölteni nagyobb összeget... -
István89
tag
válasz
lehella
#6693
üzenetére
Igen kellemetlen ezek a szituk, mert eddig az volt a minta, hogy "kis" összeg eddig ment, bár tegnap valószínűleg lehet tényleg a Curve-nél volt valami probléma és emiatt nem ment, de nem tudom ezt se elhinni már.
Viszont nálad régi kártya van, ott azért nem jellemező az eddig tapasztalatok alapján. (még)Play áruházban is egyre többen panaszkodnak.
-
lehella
senior tag
válasz
pictigjis
#6701
üzenetére
Nem aggódom, de az jó ha már van erről sablon levél, hogy tudnak ilyesmiről. Gondolom ma holnap feloldják a zárolást. Nyáron 1 nap alatt megoldódott, akkor 2x200 EUR-t szerettem volna felvenni, mindkettőt befoglalták a Revolut számlámról, de pénz nem jött.
Igen, tavaly októberi a kártya és angol
-
pictigjis
Topikgazda
ebből még lehetne magyar is akár
itt nézd meg kérlek: binlist.netmert arra utaló jelek is vannak, hogy néha a régebbi uk kártyák is rakoncátlankodnak. mielőtt én magyarra cseréltem volna (mekkora baromság volt, te jó ég), x éves használat alatt kb. egy elutasításom volt egy aldiban. azóta már számolni sem tudom, hányszor nem működött a magyar
a feleségem uk kártyájának is volt egy megingása mostanában, jó lenne látni valami mintát
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
lehella
#6693
üzenetére
egyébként ez a tegnap már megint egy problémás napnak tűnik a korábbi december 1. és 3. után. korábbi levelükből:
We also identified an issue which meant that some customers experienced declines when making payments on both 01.12.2020 and 03.12.2020.This has now been fixed and transactions through Curve are being processed as normal.
sebaj, majd beleírják a sablonba ezt a mikulásos dátumot is...
pedig amúgy a "több mint egy év" alapján feltételezem, a te kártyád még uk bin-es
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- iPhone topik
- Lenovo Thinkbook, Yoga széria
- Futárcégek
- AliExpress tapasztalatok
- Yézi: Blekk Frájdéj
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro Max - 256GB / Space Gray / 83% + Spigen tokok
- Logitech Trueforce G923 kormány és pedál szett váltóval, break moddal
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! HP ProBook 450 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Dell Latitude 5440 14" Touchscreen i5-1235U 16GB 256GB 1 év garancia
- LG 43NANO763QA 108 cm / 43 4K UHD NanoCell Smart TV 6 hó garancia Házhozszállítás
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i3-7G I 8GB I 128SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy A80 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


... "
vagyis

). Nekem több kártyámon is voltak az elmúlt hónapokban időszakos cashback akciók, és szépen lehetett ezt optimalizálni a tranzakciók utólagos tologatásával.

)
és azt sem látom sehol, hogy erről anno küldtem egy kérdést az appban


