Új hozzászólás Aktív témák
-
budo82
tag
Nekem 07.23 óta parkoltatták a csomagom, bepróbálkoztak, hogy nem azonosítható a cím/címzett, miután megadtam nekik, utána meg a szokásos "Reschedule Delivery Requested" státuszba váltott, de most 5 perce hozta ki egy fiatal srác, de nem furgonnal jött, hanem egy ránézésre ~25-30 millás fekete 5-ös (?) BMW-vel
Kis csomag volt, az befért
Szörnyűek! Az a baj, hogy Amazonról (.de) sokszor ők hozzák, de ez függ attól, hogy honnan küldik, mert német raktárból szinte mindig UPS, de osztrák v. cseh raktárból Exp.One-nal meg lehet úszni. Viszont ezt megrendelésnél nem látod, lutri... -
LÁZ
addikt
dpd pickapp
másnál is önkéntes alapon rakják nagyobb csomagkategóriába a feladásokat?
nálam 2x játszották el...XS-ből S-be, ennél belefért a különbözet (a küldemény ofkorsz XS méret volt), mert jó árban adtam el a cuccot
S-ből M-be, ez már kiverte a biztositékot, mert a feladott cucc mérete csak minimálissal volt nagyobb az XS-nél, ergo nettó lehúzás történt..természetesen online panaszt tettem, igaz, ezzel kitörölhetem popót itthon, majd kitalálnak rá vmit, ettől függetlenül hnap a csomagponton is megteszem ugyanezt.
ps. mind2 csomag külföldre ment (eu-ba postáztatok velük általában), legközelebb szándékosan kisebb méretet fizetek ki az appban, aztán ha ez a policy-jük, vagy csak trágya az app/rendszer, majd úgy is levonják a maradékot...
-
yogibear
addikt
Évekkel ezelőtt még nem volt ennyi csomagjuk.
hogy adhatták fel úgy, hogy nem fér az automatába
Gondolom a feladó futárnál adta fel személyesen, akkora lett amekkora, ő meg nem nézi, hogy te automatába kérted és ott mekkorák a max méretek...akkor holnap kiszállítják másik automatába.
Lehetséges, a holnapi kiszállításokat kb hajnalban/reggel rendszerezik...simán látniuk kellene, hogy melyik csomagautomata mennyire túlterhelt.
Látják is, ahogy a userek is, ha rákeresnek vásárlás előtt [link] ,... itt nálunk csak egy kis pár fiókos GLS automata van és sokszor vásárláskor ki sem lehet választani, ha mégis, akkor is azt írja, hogy:
Forgalmas GLS Automata!
Előfordulhat, hogy nem lesz szabad rekesz a GLS Automatában! Az ebből adódó kellemetlenségek elkerülése végett javasoljuk egy közelben lévő alternatíva választását!Így számolok azzal, ha mégis ide tudom kérni, hogy nem azonnal kapom meg, csak 1-2 nap csúszással, ha fontos akkor emiatt másikba szoktam kérni, amit még könnyen el tudok érni és nagyobb automata, ott szokott megfelelő üres fiókjuk lenni... bár némi kerülő, de ez van...
A rendszerük meg nem egy fix fiókot rendel reggel a csomagodhoz, hanem mikor odaér a futár az automatához, becsekkol a telón rendszerükbe, csomagkód és ahhoz nyit a rendszer egy fiókot, amit utána hozzárendel meg egy nyitókódot is amit meg elküld neked... ha nincs megfelelő méretű szabad fiók, akkor van copás, a csomagot visszaviszi és másnap újra próbálkozik... Nem tudni előre, hogy mire odaér a futár, addig hány ott dekkoló csomagot visznek el és szabadul fel a fiókja...
-
Narxis
nagyúr
válasz
yogibear #192 üzenetére
Évekkel ezelőtt felhívott a futár, hogy nem fér a csomag az automatába és kiszállítja nekem ha nem kell messzire mennie és ki is hozta még aznap, úgy látszik futár válogatja. Mondjuk azt nem értem, hogy hogy adhatták fel úgy, hogy nem fér az automatába... Amúgy GLS-nél lehet a legtovább tartani csomagot automatában, nyugodtan levihetik 7 napról 3 napra a tárolási időt aztán a sok okosnak mehet vissza a csomagja. Elvileg ha jól értelmeztem a sikeres átirányításról az e-mailt akkor holnap kiszállítják másik automatába.
#191 igen az egy jó dolog, mert lehet, hogy messzebb kell menni de aki tud az mehet érte még aznap, simán látniuk kellene, hogy melyik csomagautomata mennyire túlterhelt.
-
yogibear
addikt
Nem fog hívogatni mindenkit, hogy jaj bocsika tele az automata, vagy nem működik, mert... vagy a kereszteződésben belém szaladt egy rácsés bmw, vagy egyebek...
Automatába kérted, ma nem sikerült, így járás van... majd másnap...
Nem időkorlátos, egy napos kiszállítású csomag, gondolom a feladó nem fizetett az időkorlátért külön...
Ha meg most átvariáltad másikba, akkor az plusz 1 nap minimum...
Ez eddig is így volt... ha elhelyezte a csomagot kapod a nyitókódot és ennyi...Nyár van, a futárok egy része is szabin lehet... plusz rengeteg az az okos magyar, aki rendel automatába azt elmegy egy hétre nyaralni, így a csomagja addig fogja az automatát napokig...
-
Narxis
nagyúr
GLS automatába kértem csomagot, azt kaptam, hogy sikertelen kézbesítés. Ilyenkor miért nem hív fel? Nem volt szabad rekesz vagy elromlott az automata vagy mi van? Átirányítottam másik automatába de már jövő heti kézbesítést ír. Úgy látszik ezek is leépültek mint a Foxpost és a többi.
-
Bagoly01
senior tag
Valaki küldött mostanába foxpost automatába csomagot?
Valamiért az istennek nem akarja elfogadni a címzett email címét.
App-ban sikertelen csomagfeladást ír, ha végig viszem.
Számítógépen a fizetésnél vissza ugrik az elejére.
Nem értem mi lehet ez. -
MPL futárral lett két nagyon pozitív élményem egy hét alatt. Kísérleti célú első rendelés világ végére, aztán mikor az első sikerült, megint egy, és az is összejött. Telefonon tudtam egyeztetni a futárral, hogy addig jöjjön, amíg van aszfaltos út, onnan meg átveszem; és ez így működött.
Csak hogy ne mindig csak a negatív dolgok legyenek ide bedobva. -
BaLee
addikt
válasz
Archttila #185 üzenetére
UPS-nél ez többnyire normális. Sokszor vagy nem kapnak telefonszámot, vagy úgy rendelik meg a szállítást, hogy a telefonos hívás nincs benne így fel sem hív a futár.
Ilyenkor várni kell. Én el tudtam érni az ügyfélszolgálatot, de sokkal előrébb nem leszel vele, max fel tudod velük íratni a telefonszámodat.
De amúgy futárfüggő is, két utóbbi kézbesítésnél fel tudott hívni, volt, hogy áthozta nekem más címre, de régebben nálam is ez volt, hogy kézbesítési kísérletet írtak mikor végig otthon volt valaki. Ill. nem azokon a napokon szállítják amikor írták, hanem előtte/utána, de ez párosítva azzal, hogy nem hívnak elég gyilkos kombó. -
Archttila
veterán
Kezdem feladni... honlapon a kapcsolat ful nem tolt be, telefonon hiaba hivom oket atmeneti tulterheltseg miatt nem lehet oket elerni. -
Archttila
veterán
UPS kulfoldi csomagra amit ma kellett volna kiszallitania aszo gyahogye:
Szállítás átütemezése kérve
Vecses, Hungary
2025/07/03, 16:35Én itthon, telefonon pedig elerheto voltam.
ilyenkor mi tortenik? Remalom ez az orszag...
olaszbol nemetba pillanatok alatt zokkenomentesen eljut a csomag, de bezzeg vecses utan, na ott, ott bizony azonnal megall az elet
-
yogibear
addikt
Küldtem már velük házhoz csomagot, meg automatájukba is... de szigorúan háznál csomagfelvétellel... jött a futár az ígért időben, hozta a címkét, ráragasztotta a dobozra elvitte és másnap háznál/csomagautomatában volt a címzettnél... ment az üzenet is nekik rendesen... Küldettem már magamnak is csomagot, mert a srácnak nincs kártyája, belerakta az árát a csomagba én megrendeltem a szállítást a weboldalon tőle, magamnak,, kifizettem online és másnap felvették nála a csomagot harmadnap meg is kaptam...
Automata necces, mert pl. ami itt van a közelben szintén 50 méter, sokszor online vásárlásnál egyszerűen nem engedi kiválasztani... a másik távolabbihoz meg nincs kedvem elmászni a csomagért, akkor marad a foxi automata... -
Nálam ma ugyanez, kiegészítve azzal, hogy a futár se volt elérhető. (Milyen futár az, aki nem veszi fel a telefont?!) De jött két e-mail, előbb egy arról, hogy az általam kért időintervallum után egy órával érkezik a futár, majd az említett +1 órát megfejelve még 2-3 órával kaptam a következő levelet (részlet):
Szóval a jövőben nálam az Express One már nem jöhet szóba. -
Hívom az Express One-t majd az automata hang közli, hogy most nem tudnak hívást fogadni és megszakítja a hívást! WTF?
-
refrigerator
tag
Sziasztok. GLS automatából automatába adnék fel csomagot. Van itt is kódos feladás,mint például az MPL, illetve foxpost automatáknál? Mármint hogy kapok egy kódot,a megrendelés után, és csak az a kód szükséges a feladáshoz?
-
sputyi70
lelkes újonc
Sziasztok. Egy kérdés. GLS küld valamilyen értesítőt ha a csomagautomatából kivették/berakták a csomagot? Vagy csak a várható kézbesítési dátumról?
-
HdRew
őstag
Sziasztok!
Kollégának a UPS nem tudja/akarja kivinni a bőröndöt amit rendelt. Otthonról dolgozik, tehát olyan nincs, hogy elkerülnék őt, viszont folyamatosan azt kapja, hogy nem tudták kézbesíteni a csomagot. Ügyfélszolgálat nem tudja a futár számát megadni, mert ők sem tudják.. Írt a cégnek is, akitől a csomagot rendelte, de onnan sem válaszoltak idáig.
Mit lehetne csinálni?
-
Fitzgerald
veterán
Sziasztok, GLS ma reggel küldött értesítőt, hogy a csomagomat nem tudták a kiválasztott csomagpontra kivinni. Itt csak az a bökkenő, hogy a csomagpont csak egy órával az után nyit, hogy ezt az üzenetet megkaptam...kaptam egy auto emailt hogy válasszak másik pontot a 'gyorsabb kézbesítés érdekében'...mert? Itt most a futárnak volt kényelmetlen, mert korán ért a környékre és nem akart még 1x arra menni amikor már nyitva van a pont? Csak mert nem indokolták semmivel a dolgot.
-
-
Phobion
őstag
Ez a Sameday egy katasztrófa, elérhetetlen az ügyfélszolgálatuk és múlt hét szombat óta nem működik a csomagautomatájuk, a csomagomat pedig nem tudom átvenni, ma vissza is viszik
-
-
draco31
veterán
Pannon XP-vel küld egy webshop csomagot nekem. Szerencsére utánvétel.
Mit lehet tudni erről a cégről? Azon kívül, hogy elég döcögős ahogy látom.
Kedden került a központi raktárba, tegnap reggel jött sms, és email is, hogy tegnap érkezik. Aztán este nézem, 18:06-os bejegyzés: kézbesíthetetlen, debóban maradt.
Ma még semmi frissítés a nyomkövetésben. -
flash-
veterán
mostanában kapok random a gls mobilszámáról (amin korábban küldték a valós rendelésekről az értesítést csomagszámmal, átvételi kóddal) annyit üzenetben hogy: Pin-kód: és egy 6 jegyű szám...
20 900 0924..
vagy ez már nem a gls értesítő szám, tegyem a spam-be? -
mexel
veterán
Sziasztok! Tud valaki futárcéget aki szállít hűtőszekrényt és nem horror áron?
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Tudtok ajánlani olyan futárcéget ami/aki szállítana pl. 4-500eFt. értékű erősítőt, és erre van biztosítás?
A GLS-t néztem, és ha jól értelmezem akkor ott csak 50eFt.-ig van biztosítva a csomag.Eddig az MPL Vaterafutár frankón megoldotta, 1 napos szállítás stb. De most hogy a súlyhatárt levitték 10kg.-ra, kiesik.
-
Szerintem halott a topik.
Én egyébként az elmúlt pár évben igyekszem kerülni a futárszolgálatokat ha csak lehet, a mérhetetlenül silány dolgozói hozzáállás miatt. Eljutottunk odáig hogy a legjobb megoldás ha a sima Magyar Posta hozza a csomagot. Valahogy ott a dolgozók is sokkal jobb hozzáállásúak, plusz maga a rendszer olyan, hogy ha nem vagy otthon akkor sincs gond, kapsz egy értesítőt és be lehet érte menni, nincs ez a könyörgés a futárnak, meg telefonálgatás. Azt vettem észre magamon hogy olyan webshopból már nem rendelek, ahonnan csak futár házhozszállítás van (legalább egy csomagautomata legyen, vagy még jobb a sima posta, ha nincs akkor inkább máshonnan). -
iszoke
senior tag
Nem tudom, nézi-e valaki ezt a topikot, de a sameday futárszolgálat jól felb*szta az agyamat. Rendeltem volna terméket emagról, amit easyboxba kértem, de a futárszolgálat hív fel, hogy nem fér be, ami annyit jelent, hogy a webshop átvert. Oké, megbeszéltem egy futárral, hogy hozzák ki lakcímre péntek délután. Ehhez képest nekem kellett ma felhívnom őket, és akkor mondják, hogy reggel jönnek, mert első vagyok a listájukon. Ekkor derült ki, hogy csak úgy átadták egy másik futárnak a cuccom kiszállítását, mert nála "kevesebb cím volt". Csak épp magasról lesz*rták vagy meg se nézték amiben a másikkal megegyeztem, hogy mikor tudom átvenni.
Ezért lemondtam emagnál, és chaten is közöltem velük.
Ehhez képest bejelentkezésnél mit látok? "A kézbesítés sikertelen, újra megpróbáljuk". Ezek tényleg ennyire hülyék? Vagy csak fosnak az egészbe? -
Sziasztok!
Az Express One-nal milyenek a tapasztalatok mostanában?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
LendvaiFeri1 #162 üzenetére
-
LendvaiFeri1
addikt
Nike-ról rendelt terméket a tegnapi napon kellett volna a nap végéig kézbesíteni a UPS-nek. Ez nem történt meg, a csomagkövető pedig már váltott a mai napra, viszont a "Kézbesítésre kész" részről visszaugrott az "Úton" részre.
Valaki járt már így velük?
-
ANDROID???
addikt
SAMEDAY 24 HU COURIER
Tudja a mail címet, tudja a telefonszámot...
Előző héten sikertelen kézbesítés. Miért az ügyfélnek kell hívni a céget, hogy melyik nap érkeznek? Tapasztalat ezekkel a nullákkal valakinek? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nem a rendszerük szar, hanem ez az egész futárnak nevezett moslék bűzlik a fejétől.
A magyar google értékelések közt szinte mindegyik 1 csillag, de a Trustpilot-on, ha most neki állnál elolvasni az értékeléseket, még a jövő héten is csak a negatívokat olvasnád, kb ugyanazokat írják le, mint a magyar google értékeléseknél. Százezer negatív komment legalább, de lehet több van ott, lényegében minden országból.Nekem is jön 3 csomag, és persze ki más szállítja, mint ezek istenbarmák...
Nem is értem, a Trustpilot egy olyan oldal, ahol az eladóknak ezt olvasva azonnal más futárcéget kellene váltaniuk, de nyilván ezek a háttérben egymásnak hátsót nyalnak, ha továbbra sincs változás.
2023-ban egy futárt nem lehet elérni, a futár nem hív téged, majd egyszer megjelenik, amikor nem számítasz rá, ha nem voltál otthon, így jártál, a csomagodat visszaviszik, akár még külföldre is.
Vagy újból be kódolják a rendszerbe, hogy valamikor újra kiszállíthassa, vagy nem.
Ügyfélszolgálat, ha felveszi a telefont, nem tud segíteni, majd oda ér a csomag, futárnak nincs telefonja, ha lenne, sem adná meg a számát.
Mintha ennek a "cégnek" az lenne az elsődleges érdeke, hogy a csomagot ide-oda szállítgassa. Komolyan egy kib...ott pici logikát, annyit nem tudok találni a UPS felfogásban.
Trustpilot-on ugyanezek a problémák. -
Kommy
veterán
Már csak 1 csomag van hátra, az üléstartó és csúszka, de erre már hibát ír jelenleg az UPS.
Amúgy ezen az 1 csomagon kívül minden rendben volt, ez az csomag az amit 9-ére írtak először, de azóta átváltott először amint lehet kézbesítjük, most pedig már valami hibát ír rá.
Első nap telefonált a futár, akkor mondtam neki, hogy ,másnap nem leszek ezért más fogja átvenni, harmadnap megint voltam, mondta még van 1 csomagom. Tehát ebből a szempontból minden ok. De mondta ő is, hogy szar a rendszerük.
Pl. az ülésre 50Kg-ot írt a csomagkövetés. A többi csomag súlya kb annyi volt ami rá volt írva 1-2 kg különbséggel. -
Kommy
veterán
Hát kíváncsi leszek nálam mit fog művelni az UPS. Már most látom, hogy a hétvégén nem lesz cockpit összerakás.
Csütörtök (05.04) este rendeltem, péntek (05.05) 13:30-kor kaptam meg, hogy készen vannak a címkézések. Hétfőn este vették fel a csomagokat (05.08).
9 csomag, abból egyet Nürnbergből elvitték Capri-ralaza 1300km-es kitérő amiből ideért volna, persze az egész váz fő elemei.
Egy csomag ami még el sem hagyta a telephelyet ( tegnapi napra volt ütemezve)
Kíváncsi leszek, hogy a maradék 7 csomag amit a nyomkövetés mára ír fog e megjönni valami. 05.09-én volt még csak a származásbeolvasás, de fura mert ezt az egy csomag jön Köln-ből a a többinél mind Rotterdam van megadva.De legalább szenvednek majd egy kicsit a súllyal csupán 132kg a csomagok összsúlya.
Vicces, hogy jópár éve rendeltem valamit az Apple-től este 6 óra után és másnap a kezemben volt a csomag, pedig az is Hollandiából jött. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Csak bemásolom ide a linket, amit írtam a UPS-ről.
-
Asbee
veterán
Sziasztok, vaterán át rendeltem egy szállítást, csomagfelvételt háznál, fizetve, minden ok, de nem kaptam semmilyen visszajelzést róla. Ez így normális? Elvileg holnap viszi el a futár. Lehet csak később vagy akár holnap reggel jön értesítés róla?
-
Nemrég tapasztaltam mekkora hulladék cég lett (vagy volt is mindig) a dpd. Várom a csomagot, erre jön az email, hogy sikertelen kézbesítés. Hívom a dpd-t, megadják a futár számát. Felhívom, azt mondja keresett telefonon, mivel azon nem ért el, nem hozta oda a csomagot. Ha utána megyek a városban át tudom venni, vagy másnap hozza újra. Azért álljunk meg egy picit. A csomagot címre viszi, a telefon csak értesítés céljára van, illetve ha nincs a címen az illető fel tudja hívni, hogy mizu. De hogy oda sem jön..... Hívom ismét a dpd-t, szerintük ez így rendben van. Ha a futár nem éri el telefonon a címzettet, oda sem megy a címre.
A gls ilyet sosem csinált. Ha nem értek el telefonon (ennek több oka is lehet, hogy éppen mikor hív nem tudja az ember felvenni, ha mással beszél), akkor szóltak kollégák, hogy csomag jött, vagy ha nem fizetős, átvették nekem. De ilyen nyomorékok, hogy oda sem megy a címre....
Persze mondanám, hogy többet nem vásárolok olyan helyről, akinek a dpd szállít, de ezt nem mindig lehet kikerülni. Legfeljebb csomagpontra kérem a szállítást.
-
Zsolt7981
tag
Már ha belefér az automatába/súlyhatárba (amiket én szoktam rendelni, ott nem opció egyik se, én általában vagy bolti átvételt választok, vagy munkahelyre kérem)
Amúgy kb 2 hónapja vettem headsetet az emagnál, és olcsóbb (ingyen) volt automatába kérni, mint boltban átvenni (490). Ki érti ezt? Elvileg a bolti átvétellel nincs is költségük, mert a cucc már ott van az edigital boltjaiban, az automatával meg van költségük.
-
Zsolt7981
tag
válasz
--HARDCORE-- #121 üzenetére
Neked válaszolok, de több embernek is szól:
el kellene fogadni, hogy a futárnak nem kötelessége minden egyes megrendelőhöz alkalmazkodnia, plusz az összes webshop kiemelten felhívja a figyelmet, hogy mindenki oda rendeljen, ahol biztosított a csomag munkaidőben (általában 8-17 között) BÁRMIKOR való átvétele. Nyílván azért tudják tartani a futárcégek az árat, mert van egy ideális útvonal, amin a futárok közlekednek, és nem fér bele nekik, hogy 1-1 ember miatt visszaforuljanak másik városból/kerületből. Illetve kehet ilyet is, Ikeánál Te mondhatod meg, hogy mikor kéred a cuccot, csak ne lepődj meg, ha kb 8-9000nél kezdődik a szállítás....
Szóval el kell fogadni, hogy 999-2000 forintért ezt kapod, ezért ennyi jár.A másik, hogy (tudtommal) az összes futárcégnél feláras extra az ügyfél értesítése, ha a feladó nem kéri, azaz nem fizet érte, akkor a futárcég nem küld. Erre sajnos nekünk vevőknek semmi ráhatásunk.
-
magellaner
tag
válasz
ricshard444 #143 üzenetére
Sziasztok
Egy 55" os tv t kellene elküldenem saját dobozába ami 133x80x18 cm 20kg. Hogyan tudnám okosan megoldani ezt? Gls be elvileg nem fér bele az övméretbe.Eggyátalán mennyire nézik ezt? Mivel lenne érdemes akkor elküldeni? -
ricshard444
veterán
Sziasztok!
Telekomtól rendeltem tv-t, a mai napot állitottam be /kedden 11.01 / kiszállitásra.
Aznap jött az sms este, hogy nem tudják a hétfőt tartani, viszont rá 1 órára pedig, hogy átadva a futárnak a csomag. HDT hozzá, csomagkövetés alapján már péntek reggel a területi depóban volt.Szabadnapokkal elég rosszul állok, igy a mai napot tudtam kivenni. Tapasztalat alapján megjöhet ma? Jósoljatok kérlek.
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Kaptam egy emailt a GLS-től, és nem tudom eldönteni, hogy scam vagy nem.
Az e-mail cím: chatcomplaint@fbise.edu.pk
A weboldal amire átdob, hogy új szállítást ütemezzek:
https://psiqueasy.com.br/js/.hu/g-HU/..........Ezek alapján nekem scamnek tűnik, az emialben, illetve az átirányítás utáni weboldalon feltüntetett csomagszámot a hivatalos GLS oldalon beírva nincsen találat.
Szerintetek?
Amúgy azt írja, hogy nem volt senki a címen (volt) és 3 napon belül ütemezzek új szállítást. -
tomp
félisten
Mostanában az Express One minden olyan embert alkalmaznak sofőrnek akiknek büdös a munka?
Péntekre volt írva a csomagom. Állok, várok a ház előtt direkt de semmi. Egyszer csak a követő oldal módosult miszerint nem is vagyok ott ahol valójában vagyok... Futár természetesen nem veszi fel a telefont mert hát minek...
Ügyfélszolgálat se éri el. Ez van, majd ma újra megpróbálja.
A mai napon természetesen újra semmi. Órák óta állok, várok. Semmi. Autó sehol de állítólag megint nem voltam ott ahol valójában vagyok órák óta. Rögtön felhívva a kedves hmm... sofőrt mondja, hogy 5-re visszaér. Ez volt 3 előtt. Ha valóban itt volt akkor ennyi idő lenne megkerülni 1db háztömböt? Ahha persze. Na 5-re visszajött? Persze, hogy nem de már a telefont sem veszi fel.
Hihetetlen egy trágya futárcég...
Mivel amazonos csomag így nem tudom csomagpontra kérni. Kézbesítési címet azt tudtam módosítani de mi a garancia, hogy most már tényleg kihozza? Semmi! Ezt a kedves nő mondta a telefonban. A csomagon a telefonszám pedig a sofőr számára csak dísz mert nem köteles felhívni.
Ennél még az MPL is jobb... -
lewton
csendes tag
Tudja esetleg valaki a GLS rendszere miért nem enged fizetni vajon?
Eseti csomag szállítást kezdeményeznék és paymentError címén nem dob tovább a fizetési felületre. -
KisBundi
őstag
Sziasztok! A GLS meddig ül az utánvétes csomagom kifizetésén? Hétfőn vette át a csomagot az illető, de azóta nem érkezett meg az ára. A számlaszám jó.
-
fulton
addikt
Az milyen hogy a futár nem tud elérni telefonon, es erre odamegy valaki az utcánkból hozzá mondván "mi jó viszonyban vagyunk a címezettel átveszem én" es a futár oda adja neki az én csomagom
és mikor felhívtam és számon kértem rajta az volt a válasza: mert ha neki azt vissza kell vigye akkor az deficit
mit lehet ez ellen tenni, egyáltalan tehetek bármit? Gls
-
RandomName
senior tag
Sziasztok.
Kb bubifóliával sokszor körbetekert mosógépet kellene átmozgatni Bp 4.em nincs lift helyről, Bodaszőlő egyik utcájára. Ha pontos szállítási dátum van, akkor otthon leszek, ha csúszás van, akkor egy utcával arrébb kellene letenni, másodlagos címen.
A cucc méretei:
Mélység 42.5 cm
Szélesség 59.5 cm
Magasság 83.7 cm
Súly 63.8 kg
Van ilyenre ajánlott futárcég? Kb mekkora lesz a költség? -
Apollo_21
addikt
Sziasztok,
meglehet amatőr a kérdés de nem akarok zsákba futást
Tehát adott egy csomag amit a Kelet Európai régió-s GLS oldalon adnék fel utánvétellel ami Románia és egyéb Országokra érvényes direkt.
Itt akadok meg, kiválasztom hogy Romániába küldöm, azonnal szürke lesz a pipálható utánvét kocka... tovább léphetek nyugodtan az én? azaz feladó adatainak megadásához?
És tovább vihetem a dolgot majd később lesz lehetőség összeget bármit választani? -
Saskakas18
tag
Sziasztok,
Tudtok ajánlani webshophoz megbízható futárszolgálatot, aki korrekt árakon is dolgozik és külföldre (unión) belül is elviszi a csomagot? -
Csepy
őstag
válasz
batyuska100 #122 üzenetére
Neked legalább van csomagkövetésed. Szinteén Firstshop.hu rendelés, de nekem a Same Day futárcég hozná ki. a "-ná" fontos. Direkt úgy rendeltem, hogy még ma érjen ide, mert a hétvége alatt rengeteg melóm lesz vele, így jön jól ki. Fel is adta a Firstshop, de se egy csomagkövetési szám, semmi. Ma telefonáltam nekik, mert itthon várom a csomagot, de csak nem jön a futár/e-mail/sms/hívás/füstjel/stb... Kapok egy fuvarlevélszámot, majd elmondja, hogy a Same Day (akikről a büdös életben nem hallottam) ügyfélszolgálalát hívjam fel, mondjam nekik el a gondom-bajom. Felhívom őket, nő felveszi (csak keresztnéven mutatkozik be, már érdekes), mondja, hogy látja, ez náluk a depóban ven, és hát ma ki kellett volna mennie, de valamiért ott van. Felhívja a mi depónkat és megkérdi, hogy esetleg elmehetnék-e én érte... de ez a depóvezető engedélyétől függ... majd visszahív.
A pécsi depó amúgy, ha lenne kocsim, 5 percre van az otthonomtól a Google maps szerint, de úgy a városon kívül, hogy gyalogolhatok 45-50 percet, hogy odaérjek.Azóta is várom a visszahívást....
MI A REDVÁS SZAR???!!!
-
batyuska100
senior tag
válasz
--HARDCORE-- #128 üzenetére
Nekem emailt meg smst is küldtek a várható érkezésről.
-
--HARDCORE--
senior tag
válasz
batyuska100 #127 üzenetére
Az a baj, hogy csak telefonálnak.
Az Express One előtte is szokott küldeni reggel egy emailt, meg mikor elindulnak a csomaggal akkor is. És ahogy adogatja lefele van egy link is amire kattintva láthatod merre jár a futár. Ezt a többinél hiányolom. Meg ha nem is mindent, de megjegyzést lehet hozzáfűzni, hogy mikor vagy otthon, ha pont aznap nem éppen.
Én már átírtam a címem ahonnan rendelek, hogy azt is írják rá, hogy aznap X időpontig hozhatják, utána kár erőltetni. Azóta valahogy megkapom a csomagokat.
Próbáltam postafiókot is nyitni, de oda nem tesznek csomagokat. Meg minden héten nézegetni kell.. Érdekes, fizetsz érte, mégsem lehet használni, és még megszabják hogy ürísd gyorsan. Pedig állhatna ott 1 hónapot is. Nem 80"-os TV-k, hogy ne lenne hely a szekrényben. -
batyuska100
senior tag
válasz
--HARDCORE-- #126 üzenetére
Amikor először hozták volna akkor 2-3x hívtak, 2x letettem, utána már némítottam a telefont. Apám otthon volt, és pont a teraszon cserélte ki az egyik ablakot, de nem látta a futárt. Valszeg úgy gondolta a futár hogyha nem veszik fel akkor átvenni sem fogják. A GLS például csak akkor szokott csörgetni ha a házunk előtt van, de azok akkor is átadják a csomagot ha be van zárva a kapu és fel sem veszem (tapasztalat)..
-
--HARDCORE--
senior tag
válasz
batyuska100 #125 üzenetére
Tipikus "professzionális" Sprinter hozzáállás. Mázli, hogy volt otthon valaki.
-
batyuska100
senior tag
Na, végül nem kellett felhívnom őket, kihozták ma de megint ilyen balfax időpontban. Persze megint nem voltam itthon de felvenni feltudtam a telefont és átadták apámnak.
-
batyuska100
senior tag
válasz
--HARDCORE-- #123 üzenetére
Ma már nem tudok sajna, 17:30-ig van asszem ügyfélszolgálat, de emailt írtam már.
-
--HARDCORE--
senior tag
válasz
batyuska100 #122 üzenetére
Telefonálj, mert azok a leg.. CIB (mint bank)ek!
-
batyuska100
senior tag
Sziasztok!
Ma jött volna egy csomagom amit a Firstshoptól rendeltem és a Sprinteresek hozták ki volna, de nem voltam itthon és nem is vette át senki. Ilyenkor majd jönnek később vagy be kell telefonáljak? A csomagkövetőn azt írja hogy még mindig a futárnál van a csomagom, "Sikertelen kézbesítés"-es emailt még nem kaptam. -
mexel
veterán
válasz
--HARDCORE-- #119 üzenetére
F@sza. De úgy képzelik ha feladnak egy csomagot mekem akkor a várható napokban ott fogok ülni és lesni őket? Azért ez vicc.
-
--HARDCORE--
senior tag
Én fel se tudom fogni, hogy hogy működhet ilyen ótvarul a rendszer, hogy nekik mindegy ki hozza ki a csomagot. Eleve nem értesítettek, hogy ezentúl nem a postán lehet átvenni, nem a postás hozza ki.
Mostmár legalább annyi a jó hogy nekem az utóbbi időben az express one hozza az alis cuccokat, ott van tracking, hogy a futár merre jár. Bár volt, hogy azt jelezte még 10 cím van előttem, és már csengett a kapucsengő.
Legutóbb meg se email se telefon. Pedig ezelőtt mindíg volt 2 email is.
Szerintem ezek bármit megtehetnek, a GLS még istenes hogy legalább telefonál.
Ha Sprinter lenne, csak annyit látnál hogy a csomagot nem vetted át.Miközben otthon voltál, vártad a hívást vagy valamit..
És akkor még a rugalmas mindössze 1-2 órás intervallumon belüli kiszállítást meg se említem, amitől nem akar eltérni.
-
mexel
veterán
nem úgy néz ki mintha élne ez atopik, de vajon a gls-nél érdemes valahol panaszkodni hogy ne csak 5 perccel az érkezés előtt hívjon fel a futár, hanem monjuk időben küldjenek sms-t, emailt vagy látszódjon a csomagkövetésen hogy érkezik a csomagom? Már 3. alkalom hogy semmi értesítés, csak csöng a telefon hogy mindjárt ott vagyok.
ha nem veszem fel, visszaviszik, dobálják a csomagot ( nehéz és sérülékeny) és mindig sérülten jön meg, gondolom szerintük én vagyok a h@lye mert nem veszem át.
A telefonos diszpécser flegma, őt ez nem érdekli.
Van értelme valahol panaszt tenni náluk, vagy lepereg minden róluk, bármit megtehetnek? Sajnos nem én választom őket, külföldről így érkezik a cucc. -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
--HARDCORE-- #116 üzenetére
Igazad van, sorry...
-
Tisztelt Partnereink,
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Royal Futár Hungária Kft a mai naptól bizonytalan időre tevékenységének folytatását felfüggeszti. Ennek értelmében a mai naptól küldeményeket nem vesz fel és nem szállít ki.
Ennek oka az, hogy számos üzleti partnerünk, így több megrendelőink és alvállalkozónk a társaságunkkal fennálló jogviszonyát megszüntette, melynek eredményeként társaságunk működése ellehetetlenült, gazdasági tevékenységünk folytatására a jelen helyzetben nem látunk lehetőséget.
Az utánvétek kifizetésére, illetve utalására az összesítő leltár elkészülte után kerül sor.
A feladott, de ki nem szállított csomagok átvételére a raktárunkban lesz lehetőség, amint azok visszakerülnek a vidéki alvállalkozóktól.= Megszállta a céget a NAV -
mango21
csendes tag
GLS tapasztalat:
Rendeltem egy webáruházból 3 db Knipex szerszámot. Kihozták, átvettem. Soha nem volt még semmilyen problémám a futárcégekkel így nem is gyanakodtam átvételnél. Mikor kibontottam a csomagot, 1 fogó hiányzott belőle. Akkor tűnt fel, hogy egy részén át volt ragasztva gls-es szalaggal a csomagolás. Mivel a cégé ahonnan rendeltem és a gls-es szalag is fehér alapon kék feliratos volt, ezért nem is tűnt fel átadásnál. Kárbejelentésen egyből lepattintottak, azzal, hogy a feladóval vegyem fel a kapcsolatot, mert ők kérhetnek kártérítést. A cég ugyanolyan fogót már nem tudott küldeni. Amit rendeltem, azt nem tartanak készleten és heteket kellett várnom a kiszállításra emiatt a rendelésemnél. Küldtek helyette egy másik típust, ami olcsóbb és kicsit másabb ugye. Nyilván nem véletlenül akartam azt a konkrét fogót. Azért a cég rendes volt, de a gls hozzáállása elszomorító. Mivel az a csomag nem szétszakadt volt. Gondolom a cég nevéből egyértelmű volt, hogy mi van a csomagban így egy gls-es dolgozó kilopott belőle egy szerszámot. Én buktam a dolgon. Mivel nem azt kaptam amit rendeltem és nem is annyi értékben. A cég nem tudom, hogy mennyit hajthat be a gls-en. Sose gondoltam volna, hogy ilyen megtörténhet. Simán kilopnak a csomagból valamit, a felelősséget meg hárítják. Az emailemre már nem is válaszolnak.
Legalább ilyen esetben lenni bennük annyi, hogy kifizetik a veszteségemet, elvégre ők “hibáztak”. -
BaLee
addikt
Basszus ez a GLS is sokat romlott...
Futáraik amúgy még mindig normálisak, de rendeltem egy GLS futárt (jófogás háztól-házig). Írják, hogy a kézbesítés napján reggel emailt kapok, hogy mikor jönnek. Feleségem mondja, hogy otthon lesz, de le kell ugrania 10 percre boltba. Mondom majd írok neki, ha kapok infót mikor jön a futár, e-mailt semmit nem kaptam de nem gond úgyis hívni szokott 5-10 perccel érkezés előtt.
Délután 1 óra után csörög a telefon, hogy csomagért jött, de hiába kopog nem nyit ajtót senki...Hívom asszonyt pont lemegy boltba de azt mondja siet 5 perc múlva ott van. Hívom a futárt, azt már nem tudja megvárni, majd jön holnap... Este 17:08kor jön az e-mail, hogy GLS futár érkezik hozzám mai napon (azaz aznap mikor az email jött) 13:00-16:00 között. És még stimmelt is a megadott adat mert kb. 13:10 körül hívott a futár.
Ez olyan, mint az időjárás-jelentés, hogy megmondja, hogy egész nap milyen idő volt.
-
--HARDCORE--
senior tag
válasz
--HARDCORE-- #107 üzenetére
Az a komoly fejlemény!
Tehát nekem semmiképpen nem hozza ki máskor (vagy máshova sem!), de másnak a címre a városon belül, olyannak is átadja aki csak bemondja a nevem meg a címem.
Hú ba'eg ez nagyon kell. így védve van a csomagom.
Agyatlan idióta szabályaik. Háztól házigos csomagot biztonságosabb lenne Inmedio csomagpontra leadni, ott legalább én veszem át, nem bárkinek odaadják név + címmel.
Agyrém. Ez mire jó nekik?
Milliárdos lennék már megszűnt volna ez a futárszolgálat, az hótziher, és heti 1 tányér rizsért dolgozna a futár az is tuti. -
--HARDCORE--
senior tag
Ti mit tennétek, ha a futár csak és kizárólag abban az időintervallumban (elég szűk) dolgozik, és szállítaná ki a csomagotokat, amikor nem értek rá?
-háztól háziggal lett feladva, nem lehet csomagpontra áttenni.
-a kedves, megértő futár nem hajlandó munkahelyre (+6km) kiszállítani (hozzáteszem az utca végén van a raktáruk, nem is értem.)
Mit lehet tenni, hogy ne kerüljön ehhez a futárhoz véletlenül sem legközelebb csomagom?
(azonkívül hogy költözzek el a városból, vagy ne rendeljek semmit soha többet.) -
-
gergo5991
őstag
valaki meg tudná mondani a futárcégek hétvégén raktárbol raktárba nem szállitanak árut? péntek délután vége a melónak és húz haza a francba mindenki hétfőig? állandóan ez van hogy a csomagom egész hétvégén a raktárban dekkol ahelyett hogy utazna... péntek reggel hajnali 2 kor érkezett lengyelországba egy raktárba, és csak hétfő reggel 9 kor indult el onnan tovább..
legutóbb amit csehországból rendeltem kb 3x kerülte meg a földet mire hozzám ért..
-
KisTücsök
addikt
Üdv!
Csak nem látom, vagy tényleg eltűntek a háznál felvett csomagos opciók? Ruhát kéne visszaküldenem, de nagyobb dobozban van. GLS, DPD... Ezeknél volt ilyen opció régebben, nem? Hogy felveszik a csomagot háznál. Most egyszerűen nem találok ilyet. Csak azokat a felvételi pontokat.
-
mefistofeles
veterán
Ma volt dolgom másodszor a DPD futárszolgálattal. Mindkét esetben úgy értesítettek, hogy felhívott a sofőr, és közölte 5 perc múlva nálam lesz. Nem tudom mit képzelnek ezek, valaki mindig készenlétben várja őket?
-
Marcilol
újonc
Üdvözlet!
Történt egy helyzet.
FoxPost-al rendeltem csomagot, a feladó elhelyezte nekem a rekeszben.
Másnap reggel látom hogy a Futár kivette a csomagot és elindult vele a raktárba ugye csomagkövetéssel tudom figyelni.
Ezután semmi Update nem történt a csomag helyzetével, 3 napig folyamatosan úton volt a raktárba a kiírás szerint.
Felhívtam őket a kézbesítés várható napján, hogy mi történt, hol a csomag, miért nem frissül a helyzete.
Nem tudtak sokat mondani, azt mondták hogy a futár biztosan felvette és hogy nem volt üres a rekesz, tehát elindult vele a raktárba, de azóta semmi hír róla.
Benne van hogy elveszett, segítőkészek voltak, nyitottam egy kárbejelentő lapot, hálisten a feladás, a csomag levolt videózva, és a számla is megvan a termékről miegymás papír igazolva a csomagban található tárgy értékét.
Ha ezekkel mind rendelkezem, és nem találják a csomagomat, kötelesek megfizetni annak értékét, tehát ami a számlán szerepel és amivel engem megkárosítottak?
Továbbá van esetleg valakinek ilyen tapasztalat, esetlegesen más cégnél vagy pont itt, ha igen hogy zárult?
Minden tippet szívesen fogadok!Bár nem értem hogy hogyan tűnt el a csomag a raktárba menet, ha kivette a futár, vagy a raktárban hogy nem találják 3-4 napja..
Új hozzászólás Aktív témák
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 Intel Core i5-1135G7
- LG 48B4 - 48" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3106, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest