-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
válasz
pictigjis
#5506
üzenetére
Közben válaszolt a support.
Ők is azt írták, hogy régin nem tudnak módosítani.
Arra nem érkezett válasz (előre ezt kérdeztem pedig sejtetve, hogy nem a múltban akarok turkálni!), hogy ha GBIT-tel átrakom és egy tök új terhelés keletkezik akkor vajon mi a f*szért nem lehet megcsinálni.Ha technikailag nézem akkor volt:
1. 1db jó MCC-s terhelés a Curve Card-ról (Wirecard) - ezt elhiszem, hogy nem lehet már módosítani, nem is értelmezhető a kérdés.
2. 1db terhelés az X mögöttes kártyámról rossz MCC kóddal. Ezt ők cseszték el. De itt sem értelmezhető a kérdés, hiszen már rég megtörtént...Eddig a múlt. És a jövő:
3. Viszont nem is érdekes az X kártyás tranzakció, hiszen ez a terhelés lenne visszaállítva GBIT-tel.
4. És most jönne 1db új terhelés az Y kártyámról a GBIT után. Semmi elvi akadályát nem látom, hogy jó MCC-t kapjon pl. jövő hét kedden. Csak technikai/hozzáállásbelit.De a többi válaszuk is ugyanez a szint. Most elég pipa lettem.
- Van kb. 300-350k régi tranzim amit eleve úgy vettem fel, hogy később GBIT-tel átrakom a hitelkártyára. Ezek mentek a kukába.
- Utána elkezdtem emiatt a hitelkártyát használni a Curve kártya mögött amíg a GBIT szar.
Ezek a rossz MCC miatt mentek/mennek a kukába, kb. 200k.
- Mióta van GBIT újra az új tr-eket legalább még át lehetne rakni és menthetőek lennének... de a fentiek miatt ezek is kuka.
Nyilván ha szólnak az egész problémakörről, vagy kint van az a rohadt MCC amit mindenáron próbálnak visszatartani, akkor az egész Curve kártyát hagyom és vásároltam volna direktben a hitelkártyával.Ezt mind leírtam nekik, egyértelműen vagy olyan hiba ami az övék: Technikai amit nem tudnak megoldani, technikai amit nem akarnak megoldani... illetve kommunikációs: ha szólnak az MCC-ről időben akkor is előrébb vagyok.
Válasz ezekre is annyi jött, hogy arról ők nem tehetnek, nem tudják megoldani és egyébként naaaaaagyon sajnálják.
Még megkérdezem ezek után mi alapján használjam a szolgáltatásukat tovább (ingyen), hiszen bármikor lehet szar és semmi nem biztosítja, hogy nem lesz belőle károm. Jobban járok ha hordom a hitelkártyám...
Ill. mi alapján forduljon meg a fejemben ezek után, hogy fizessek is ezért a bármikor nem szolgáltatásért.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Vivo V50 12/512GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- DXRACER Prince L gamer szék
- Apple iPhone 15 Pro Max 256 GB Natural Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



