-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SteveButabi
csendes tag
válasz
pictigjis
#6525
üzenetére
Annyiban igazad van, hogy a hiba okát rosszul állapítottam meg, de szerintem az nem is az én dolgom. A kártyákat sem kevertem, hol egyik adatait használtam, hol másikét.
Ha az "activate card" menüpontnak el kellene tűnnie aktiválás után, akkor valóban nem aktív a kártyám, de ez nem volt túl egyértelmű nekem, mert se egy "ok" se egy "error"-t nem kapok aktiválásnál, csak beírom a számot, leOKézom és ennyit, nincs visszajelzés.
Miután már sehogy nem tudom használni, ügyfélszolgálat meg nem létezik, el kell engednem a dolgot
-
SteveButabi
csendes tag
válasz
pictigjis
#6522
üzenetére
Óóó, értem, akkor ez feature, nem bug. Persze, aktiválással kezdtem a dolgot, ami végülis fogalmam sincs, h sikerült e vagy sem, mert nem adott visszajelzést, de ez olyan apróságnak tűnt a többi mellett, h nem le se írtam, de természetesen ezt is jeleztem az ügyfélszolgálatnak. A válasz csak annyi volt, h installáljam újra az appot(nem pedig, h aktiváljam újra, mert az még nem sikerült), ami megtörtént, de semmi változás, se az aktiválással, se semmivel, minden ugyanúgy (nem)működik mint elötte.
Megmondom őszintén, azért gondoltam, h sikeres az aktiválás, mert arra számítanék mint felhasználó, hogy a sikertelen vásárlásról jönne egy üzenet, hogy "sikeretlen vásárlás, oka: inaktív kártya", de ilyen nem volt, csak simán elutasította, minden féle indoklás nélkül.
De köszönöm, h rávilágítottál, h mi is lehet akkor a valós probléma, ettől függetlenül nincs rá se megoldása, se válasza a curvenak. -
SteveButabi
csendes tag
HI!
Csak leírnám tapasztalataimat, hátha segítek ezzel valakinek megspórolni pár ősz hajszálat, igazából ha tudtam volna, hogy ekkora szerencsétlenség a curve, neki se állok vele bohóckodni, de azt hittem, h legalább olyan stabil/komoly rendszer mint a revolut, de a működésük, amit tapasztaltam, inkább valami szánalmasan béna garázscégre hasonlít.True story:
Regisztráltam, megkaptam a kártyát, beregisztráltam rá az összes bankkártyámat, verify is megvolt, majd kiderült, hogy nem tudok vásárolni a kapott fizikai curve kártyámmal, mert eltérő rajta a lejárat és a CVC kód, mint amit az app mutat, hogy minek kéne lennie kártyámon, tehát legyártottak nekem egy rossz adatokat tartalmazó kártyát(az appban lévő adatokkal tudtam vásárolni).
Ezt megreklamáltam, 10!!! nap múlva jött a válasz, h telepítsem újra az appot, meg screenshotoljam ki(screenshot le van tíltva ha mutatja a kártyát), de lefotóztam nekik egy másik telóval, illetve újratelepítettem az appot, ahogy kérték, de nyilván ez nem befolyásolta a fizikai kártyám működőképességét. (Ilyen ügyfélszolgálatot kb kár is fenntartani
)
Ezt megírtam nekik ÚJRA!!! 13 nappal ezelött, de válasz még nem érkezett rá.
GO BACK IN TIME csak 5000ft alatt működik, 1:1-be váltja a GBP-t ezekszerint, mert 5000GBP a limit. Erre is rákérdeztem, azt válaszolták, hogy írogassak nekik levelet minden tranzakciónál, amit átakarok helyezni, és majd ők áthelyezik.....
És ami az utolsó szöget verte a curve koporsójába, hogy már nem működik a vásárlás applikációs adatokkal sem. Beterheli a mögötte lévő kártyámat, sikeresnek látszik mindenhol, de a banki fizető oldalon sikertelen tranzakciót kapok, és pár nap múlva feloldódik a mögöttes kártyámon a terhelés. Több helyen próbáltam, több összeggel, több banki fizető oldalon, ugyanaz az eredmény, de direct kártyával működik a vásárlás. Probáltam törölni majd újra hozzáadni kártyámat, ugyanolyan hibás a működés, pedig a regisztrációnál a test charge az simán megy. 1 hete már nem tudok vele vásárolni.
App-ban még probáltam megnézni a limit beállításokat, vár ehhez sok köze nem lehet, de nem tudom, csak hibaüzenetet kapok.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Foligain Minoxidil 2 db flakon (2 havi adag)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- Csere-Beszámítás! Akció! Playstation VR 2! Újszerű állapot.
- Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB Használt, szép,100%
- Lenovo ThinkCentre M920q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



)
