Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SteveButabi

    csendes tag

    válasz pictigjis #6525 üzenetére

    Annyiban igazad van, hogy a hiba okát rosszul állapítottam meg, de szerintem az nem is az én dolgom. A kártyákat sem kevertem, hol egyik adatait használtam, hol másikét.
    Ha az "activate card" menüpontnak el kellene tűnnie aktiválás után, akkor valóban nem aktív a kártyám, de ez nem volt túl egyértelmű nekem, mert se egy "ok" se egy "error"-t nem kapok aktiválásnál, csak beírom a számot, leOKézom és ennyit, nincs visszajelzés.
    Miután már sehogy nem tudom használni, ügyfélszolgálat meg nem létezik, el kell engednem a dolgot :)

  • SteveButabi

    csendes tag

    válasz pictigjis #6522 üzenetére

    Óóó, értem, akkor ez feature, nem bug. Persze, aktiválással kezdtem a dolgot, ami végülis fogalmam sincs, h sikerült e vagy sem, mert nem adott visszajelzést, de ez olyan apróságnak tűnt a többi mellett, h nem le se írtam, de természetesen ezt is jeleztem az ügyfélszolgálatnak. A válasz csak annyi volt, h installáljam újra az appot(nem pedig, h aktiváljam újra, mert az még nem sikerült), ami megtörtént, de semmi változás, se az aktiválással, se semmivel, minden ugyanúgy (nem)működik mint elötte.
    Megmondom őszintén, azért gondoltam, h sikeres az aktiválás, mert arra számítanék mint felhasználó, hogy a sikertelen vásárlásról jönne egy üzenet, hogy "sikeretlen vásárlás, oka: inaktív kártya", de ilyen nem volt, csak simán elutasította, minden féle indoklás nélkül.
    De köszönöm, h rávilágítottál, h mi is lehet akkor a valós probléma, ettől függetlenül nincs rá se megoldása, se válasza a curvenak.

  • SteveButabi

    csendes tag

    HI!

    Csak leírnám tapasztalataimat, hátha segítek ezzel valakinek megspórolni pár ősz hajszálat, igazából ha tudtam volna, hogy ekkora szerencsétlenség a curve, neki se állok vele bohóckodni, de azt hittem, h legalább olyan stabil/komoly rendszer mint a revolut, de a működésük, amit tapasztaltam, inkább valami szánalmasan béna garázscégre hasonlít.

    True story:
    Regisztráltam, megkaptam a kártyát, beregisztráltam rá az összes bankkártyámat, verify is megvolt, majd kiderült, hogy nem tudok vásárolni a kapott fizikai curve kártyámmal, mert eltérő rajta a lejárat és a CVC kód, mint amit az app mutat, hogy minek kéne lennie kártyámon, tehát legyártottak nekem egy rossz adatokat tartalmazó kártyát(az appban lévő adatokkal tudtam vásárolni).
    Ezt megreklamáltam, 10!!! nap múlva jött a válasz, h telepítsem újra az appot, meg screenshotoljam ki(screenshot le van tíltva ha mutatja a kártyát), de lefotóztam nekik egy másik telóval, illetve újratelepítettem az appot, ahogy kérték, de nyilván ez nem befolyásolta a fizikai kártyám működőképességét. (Ilyen ügyfélszolgálatot kb kár is fenntartani :D )
    Ezt megírtam nekik ÚJRA!!! 13 nappal ezelött, de válasz még nem érkezett rá.
    GO BACK IN TIME csak 5000ft alatt működik, 1:1-be váltja a GBP-t ezekszerint, mert 5000GBP a limit. Erre is rákérdeztem, azt válaszolták, hogy írogassak nekik levelet minden tranzakciónál, amit átakarok helyezni, és majd ők áthelyezik.....
    És ami az utolsó szöget verte a curve koporsójába, hogy már nem működik a vásárlás applikációs adatokkal sem. Beterheli a mögötte lévő kártyámat, sikeresnek látszik mindenhol, de a banki fizető oldalon sikertelen tranzakciót kapok, és pár nap múlva feloldódik a mögöttes kártyámon a terhelés. Több helyen próbáltam, több összeggel, több banki fizető oldalon, ugyanaz az eredmény, de direct kártyával működik a vásárlás. Probáltam törölni majd újra hozzáadni kártyámat, ugyanolyan hibás a működés, pedig a regisztrációnál a test charge az simán megy. 1 hete már nem tudok vele vásárolni.
    App-ban még probáltam megnézni a limit beállításokat, vár ehhez sok köze nem lehet, de nem tudom, csak hibaüzenetet kapok.

Új hozzászólás Aktív témák