Új hozzászólás Aktív témák

  • SteveButabi

    csendes tag

    válasz pictigjis #6522 üzenetére

    Óóó, értem, akkor ez feature, nem bug. Persze, aktiválással kezdtem a dolgot, ami végülis fogalmam sincs, h sikerült e vagy sem, mert nem adott visszajelzést, de ez olyan apróságnak tűnt a többi mellett, h nem le se írtam, de természetesen ezt is jeleztem az ügyfélszolgálatnak. A válasz csak annyi volt, h installáljam újra az appot(nem pedig, h aktiváljam újra, mert az még nem sikerült), ami megtörtént, de semmi változás, se az aktiválással, se semmivel, minden ugyanúgy (nem)működik mint elötte.
    Megmondom őszintén, azért gondoltam, h sikeres az aktiválás, mert arra számítanék mint felhasználó, hogy a sikertelen vásárlásról jönne egy üzenet, hogy "sikeretlen vásárlás, oka: inaktív kártya", de ilyen nem volt, csak simán elutasította, minden féle indoklás nélkül.
    De köszönöm, h rávilágítottál, h mi is lehet akkor a valós probléma, ettől függetlenül nincs rá se megoldása, se válasza a curvenak.

Új hozzászólás Aktív témák