-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
niklebi
senior tag
Sziasztok.
Kb: 1 év használat után ma belefutottam az első dupla fizetésbe. Galaxy Watch + Samsung Pay. 3 sikeres vásárlás után a 4. kétszer is sikertelen lett,( pin kódot kért, elutasító blokk mind a kettőről) így fizettem az Erste kártyámmal. Haza érve rögtön néztem a telefonon mi történt. A Curve alkalmazásban ott volt az összeg és nem "declined" volt hanem ha jól emlékszem "spending". Megnéztem az S.Pay alkalmazásban ott nem látszott. Közben jelzett a telefon és a Curve-ban megváltozott az állapot, fizetettnek mutatta. Megnéztem az Erste mobilbankban a zárolt tételek között ott volt kétszer zárolva.
Felhívtam az Erste ügyfélszolgálatát,és mondták, hogy látják a zárolást, de a bolti terminál rossz kódot küldött a banknak ezért lett ráterhelve a számlámra. Reklamáljak az üzletben, vagy a Curve ügyfélszolgálatán. Vissza mentem a boltba, nem sokra jutottunk, de legkésőbb hétfőn tud a főnök utána nézni.
Azóta a Samsung Pay alkalmazásban is látszik, és át van húzva, aláírva, hogy megszakítva, tehát nem teljesült. Ami érdekes a 2 sikertelenből csak egyet látok mindenhol. A Curve-ban 1 fizetett, az Erste 2 zárolt (abból 1 saját kártyás) S.Pay 1 nem teljesült. Na ilyenkor mi van? Ki a hunyó? Kinél nem működik valami rendesen. Ha bolti terminál küldött rossz kódot és ezért levonta a Curve, akkor a Samsung Pay-ben miért van áthúzva?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Gamer PC Ryzen 7 5900X, RTX 3090 24GB, 32GB RAM, ARCTIC Liquid Freezer III hűtéssel BESZÁMÍTOK
- Gamer PC Ryzen 7 5800X, RTX 4070, 32GB RAM, BESZÁMÍTOK
- Logitech G923 True Force + Driving Force Shifter (PS5, PS4, PC) Eladó
- Gamer PC Intel i5-9600K, RTX 3070, 16GB RAM, NZXT Kraken hűtéssel - BESZÁMITOK!
- Playstation 5 lemezes 825GB CFI-1216A, újra fém pasztázva, 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3489, 100% Akksi
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3280, 100% akkumulátor
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- UPDATE 11.13. HP üzleti laptopok Elitebook, Probook 4-13. gen gar.
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


pictigjis
