-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztoldy
senior tag
Sziasztok!
Megosztanék egy tapasztalatot, nem tudom más járt-e hasonlóan.
Augusztus 27-én egyik pesti Lidl-ben akartam fizetni Curve-vel, mint már többször, de most gondoltam bedugósan használom, hogy utána gond nélkül tudjak órával fizetni.
Sajnos a pin kód megadás után kiírta, hogy pin elfogadva és jött az elutasítva nyugta és nem fogadta el a rendszer a fizetést. Ezt követően újra fizettem másik kártyával, mi mást tehettem volna a pénztárnál
. A curve appban egyébként pending volt a fizetés állapota és most sem látszik elutasítottnak.
A csavar az volt a történetben, hogy a bankom mindkét tételt sikeresnek könyvelte le annak ellenére, hogy elutasított lett az első fizetés.
Szerencsére ilyenkor meg szoktam őrizni a nyugtát, így tudtam írni a bankomnak, hogy dupla levonás volt. Erre ők átirányítottak a Lidl-höz, hogy velük rendezzem, akiknek írtam is, tőlük még nem kaptam választ, de pár napra rá jött a banktól az értesítést, hogy jóváírják az összeget.Nem tudom mi okozta, hogy a bedugós, pin-es módszerrel elutasítás történt, mert se így se órával történő fizetésnél még nem találkoztam ilyennel. Gránit kártya van mögé téve régóta.
-
ztoldy
senior tag
Sziasztok!
Van olyan felhasználó, akinek szintén mostanában jár le a kártyája és postáztak neki újat?
Nekem április 26. volt a várható érkezése a kártyának, de azóta sincs híre.
Írtam a supportnak, a robot írta, hogy továbbították humán irányba a problémát, de nem kerestek már 1 hete.Valakinek volt hasonló tapasztalata mostanában?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Witcher topik
- Milyen videókártyát?
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Nintendo Switch
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Arc Raiders
- További aktív témák...
- Bluetti AC70 1000W Power Station
- Erős gamer PC Ryzen 7 5800X / RX 6900 XT / Asus Prime B450-Plus / Jonsbo MOD 3 550 000 Ft
- iPhone 14 pro 128 gb gold 100% akksi
- 20% karácsonyi akció Komplett asztali gép eladó (GTX 1060 6GB, i5-7500, 512GB SSD)
- T14 Gen1 27% 14" FHD IPS i7-10610U MX330 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF F15 FX506HE notebook - i5 11400H 16GB DDR4 512GB SSD nVidia RTX 3050Ti 4GB W11
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3432
- AKCIÓ! LG UltraGear 27GR93U-B 27 4K 144Hz IPS monitor garanciával hibátlan működéssel
- Eredeti Lenovo 135W töltők (sárga téglalap)
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3534
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


. A curve appban egyébként pending volt a fizetés állapota és most sem látszik elutasítottnak.
