-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kösz srácok! Ez esetben be kell szereznem egy prepaid kártyát is a maximális biztonság érdekében, karantén alatt ugyanis nagyon rászoktam az online vásárlásra.
-
válasz
petipetya
#4517
üzenetére
Oké, ezt értem, nekem a biztonság a lényeg. Ha a Curve kártya adatait adom meg egy adott online vásárlásnál, és ezen adatok illetéktelen kezekbe kerülnek, akkor tudnak pénzt levenni a számlámról, vagy van valami plusz biztonsági lépcső beállítva? Ez nem világos számomra. Ebben különbözik egy bank által kibocsájtott mezei kártyától?
-
A Curve Supportjától én sem ájultam el, az azonosítást követően zaklatnom kellett őket, hogy ugyan nézzék már meg a feltöltött dokumentumokat, mert szeretném használni a szolgáltatást. Amúgy le se szartak...

Netes vásárlás Curvvel hogyan működik? Van második körös azonosítás valami kód formájában? Ez nem igazán világos egyelőre. Ezért is igényeltem legfőképpen, hogy ne a saját bankkártyám adatait adjam meg... Meg nyilván külföldi utazások során jól jön majd.
-
válasz
nyirzoz
#4438
üzenetére
Nem tudom én sem, az ismerősi körömben senkinek sem kellett fényképes irattal azonosítania magát, nálam dobta ki ezt a hibaüzit egyedül. A topikban is rászűrtem, 2 találatot kaptam, tehát valószínűleg nem gyakori eset.
Neten is annyit találsz ezzel kapcsolatban, hogy vedd fel a kapcsolatot a supporttal.
-
Sziasztok!
Curve kártya aktiválási problémám akadt. "to activate, verify a card thats yours and issued in Europe" hibaüzenettel kidob a kártya utolsó 4 számjegyének begépelését követően.
Én már hozzáadtam a visás OTP kártyámat, de valamiért a wallet-ben nem jelenik meg, csak a kis kártyaikonra kattintva a jobb felső sarokban...Az azonosítást kell elvégeznem, vagy mi lehet gond?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- DeLonghi Magnifica Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- AKCIÓS! Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB Kijelzőrepedt!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


pictigjis
