Aktív témák
-
supRshine
csendes tag
BaliTHC van már előrehaladás az ügyben? Megoldódott? Mi a helyzet?
-
Hát nem akarlak elkeseríteni, meg együtt is érzek valahol, de a Datanetnek van igaza. Ugyanis mindig az ügyfélnek kell keresnie a szolgáltatót a bekötés után. Persze a bekötés és a tényleges aktíválás közötti időt nem szokták kiszámlázni (ez 1-2 nap szokott lenni), de szerintem ez is csak jóindulat a részükről, arról meg ők nem tehetnek, hogy te nem szóltál nekik. Gondolj bele abba, hogy ki méltányolná azt neked, hogy pénzügyi okokból nem aktíváltattad a neted, holott megrendelted. Azt fogják kérdezni, hogy akkor miért rendelted meg.
Sajnálom, de szerintem sokat nem tehetsz. :( -
g@bo
nagyúr
március hónapban, az egyik hétfőn megrendeltem az adsl-t, és csütörtökön már nyomtam is. :D
ettől függetlenül érhetnek bárhol kellemetlen meglepetések. 1-1 bunkó ügyintézőt pl. nem kell azonosítani egy céggel.
a mai világban meg amúgy is észnél kell lenni. -
TommyLee73
tag
:D Egy negatívumot azért én is megemlítenék a DataNet-el kapcsolatban. Párszor előfordult már, hogy nem havonta küldik ki a szolgáltatásról a díjat, hanem monjuk összevonnak 2 hónapot. Ilyenkor vicces dolog, ha nincs megfelelő pénzmag a házipénztárban, mert csak egy csekket küldenek a 2 hónapról. :F
[Szerkesztve] -
shady
csendes tag
válasz
TommyLee73 #28 üzenetére
Először is: hol is hallottam, hogy sose vitatkozz idiótákkal? :DD
/már természetesen ezt nem rád értem téged nem ismerlek csak magamat:)) /
De lényeg: teljesen igazad van, a bábák közt elvész a gyerek...
ezek a szerződések jól megvannak írva:)
2hónap után... hihhhetetlen.... -
Notes
senior tag
Axelero sem jobb. A céges ADSL-hez kb. 3 hónapja nem jött meg a jelszót stb-t tartalmazó papír. Mondjuk én ahogy meghozták a modemet rögtön telefonáltam, hogy akkor szeretnénk Internetezni csókolom! Az más kérdés, hogy még a kutyám taj-számát is megkérdezték, nehogy csak kamuzzak, de kaptam telefonba jelszót.
-
TommyLee73
tag
''Ezekről tájékoztatnia kellett volna annk aki kiment!!!
Vagy legalább annyit mondhatott volna hogy telefonálj be és megmondják a jelszót. Mert ennyire egyszerü...'' Erre csak annyit mondanék, hogy aki kiment letelepíteni az ADSL modemet az a Matáv embere, akitől meg Bali megrendelte online a szolgáltatást az a DataNet. A két cégnek csak annyi köze van egymáshoz, hogy megrendeled az ADSL-t (mindegy, hogy online vagy személyes formában) esetünkben a DataNet-től, majd az továbbítja a megrendelést a Matáv felé. Sok esetben a Matávos ember, aki végzi a telepítést azt sem tudja, hogy te melyik szolgáltatónál rendelted meg a szolgáltatást. A DataNet-es szerződésben benne van, hogy neked kell jelentkezned, ha a technikai feltételek már biztosítottak. (Én is DataNet-es vagyok, nálam pont fordítva volt. Már a kezemben volt a login, a pass, ill. az install cd, de ADSL modem még sehol. Kb. 2 hónap után jött a Matávos ember és állította be az egészet.) -
supRshine
csendes tag
Üdv!
Én is datanet felhasználó vagyok lassan 1 hónapja. Tudom, nem sok idő, de mindezidáig semmi bajom nem volt velük. A bekötés lassacskán ment, de ez a matáv hibája volt, meg volt nekünk isdn, azt le kellett mondani, át kellett iratni a vonalat más nevére... Én is on-line rendeltem meg d.e. Még aznap d.u. feéhívtak és közölték hogy mintegy 3 hét múlva kijön hozzánk a matávos kolléga bekötni a rendszert. Na ez csúszott kicsit, de hangsúlyozom, NEM a Datanet hibájából kifolyólag. A net használatának megkezdése előtt alá kellett írni egy szerződést, és csak ez után kaptunk logint meg pass-t. Tehát az érvényesítéshez ez elkerülhetetlen. Az on-line rendelés még semmi biztosat nem garantál a számodra, meg egyáltalán, semmi konkrét, papír sincs róla.
Én abszolút meg vagyok elégedve, 512/128-as csomagot használok, gyak. éjjel-nappal eddig semmi probléma nem volt. Az ügyfélszolgálatosok is kedvesek voltak és teljesen normálisak.
Ebből az esetből ne vonjatok le meggondolatlan konzekvenciákat.
BaliTHC, azért valahol Te is hibáztál, hidd el... Én már tűkön ülve vártam a netet, mikor kötik már beeee ::)) Szal nem is értem hogy tudtál rá várni több hónapot. Mert az egyértelmű, hogy neked kellett volna jelentkezned az ügyfélszolg-nál, és nem fordítva. Merthogy Te tudtad, mikor kötötték be a matávosok a vonalat. Utána azonnal fel kellett volna hívnod a céget.
Ezektől függetlenül sok sikert a probléma megoldásához! :P -
Club
őstag
Igen.
Az, hogy te nem kerested őket, ezen fogsz bukni 30gubát.:(
A szerződén nélkül is be perbe tudnak fogni, mint mondtam az on-line megrendelés miatt.
Ez így gázos.
A szerződés mindössze azért kell, hogy perdöntő bizonyíték legyen, ha arra kerül a sor.
Ugyanis a ráutaló magatartás, meg a szerződés között baromi nagy különbség van:D
De ezt te döntsd el:
Vagy buksz x összeget, és lesz neted, vagy pereskedsz, és meglátod mi lesz.
Ez nevezik tanulópénznek.
Mint mondtam már nem fer dolog, de ebben te is hibás vagy, így nem okolható CSAK a szolgáltató.
Ettől fügegtlenül SUX Datanet;] -
BaliTHC
tag
Az az egy gyanúm van, hogy valamiért nagyon fontos nekik, hogy a kezükben legyen a szerződés. Az elutasító levél azzal zárult, hogy küldjem a szerződést és fizessek. A számlázási osztály vezetője azt mondta, hogy ha az ő nevére aug. 1 előtt küldöm a szerződést, akkor kapok egy hónap ingyen netet szeptemberre.
Valószínüleg a szerződés biztosítja nekik a kitposott ösvényt, ahonnan már nem ugrálhatok. Ha nincs szerződés, akkor is igazuk van(lehet), csak nehezebben bizonyítható. Viszont a mézesmadzag el van húzva az orrom előtt, hogy szomorodjanak meg, mert ha küldöm, akkor csak 30e ft a bukta, így pedig 40e.
AHHHHHHH
[Szerkesztve] -
shady
csendes tag
Pontosan erről van szó!
Igen valószínűleg van fogalmad a foglalkozásomról, és biztos helyes is a megsejtés.:)
Olyan szerződéssel dolgozom, amivel nem teremnek az ügyfelek hanem rajtam múlik hogy lesz e valamim vagy nem.
Szerintem ez jó mert meghallgatjuk, egy kívánságra fel tudunk ajánlani egy csomó lehetőséget, és ez éppen azért van mert a mi érdekünk hogy ott és akkor a bekötés megtörténjen, valós legyen és az ügyfél elégedett legyen.
És ha esetleg felmerül a kérdés hogy csak eladni akarunk-e, nos ha hosszú távon akarunk maradni a munkánk mellet akkor nem, mert az ügyfél tudni fogja a számodat és esetleg nemcsak elküld a jó búsba de akár ki is rugathat ha eszébejut.
Millió apró hibát követünk el nap mint nap MI IS de mi mindig figyeljük az ügyfelek aktuális státuszát mert ugyan ezeket mi rögzÍtjük a rendszerbe, de egy elütött betü vagy egy szám azonnal a folyamat végét jelentené ilyen ON-LINE megrendelésekor, DE akkor mi addig telefonálunk nekik, hogy javítsák amíg meg nem teszik, és akkor mindenki boldog és elégedett lesz.
/meg addig az ügyfél is minket keres ha már szeretné azt a nyamvadt Matáv vagy Axelero szolgáltatást de semmi nem történt/
Még annyit hogy szerintem a két folyamat közti különbség közti klönbség annyi hogy ők ott ülnek napi fixért és le**arják, mi pedig konkrétan a megkötött részekből élünk, így érdekünkben áll a másik emberre figyelni.
Alázógyík én azért mondtam hogy ártatlanul közölje amit akar mert ha követel és k*rvaanyázik akkor biztos hogy azt mondja: fizess te ......
legalábbis szerintem.
Még ennyi:
''Szóval el kellene gondolkodni az iylen cégeknek azon, hogy az ÜGYFÉLSZOLGÁLAT szó, mit is takar valójában...''
TÖKÉLETESEN IGAZ!!!!!!!!!!! Szerintem tényleg ettől függenének...
Én ha vezető lenék külön embert tartanék arra hogy ezeket a beszélgetéseket hallgassa és ha nem beszél normálisan valakivel a benti ember vagy félretájékoztat, egyszer csak levonnék neki de utána mehetne ahova akar! -
Agyzuzo
addikt
Én is inkább bementem anno. Jobb ezeket személyesen intézni. Sajnos ezek a netes ''kvázi szerződések'' nagyon gyerekcipőben járnak, az erre vonatkoztó jogszabályok is elég kezdetlegesek. Ezt kis is használják keményen, ahol csak lehet. BÁRMI, ahol szerződést kell aláírni, olyan dolog, amit nem szabad neten keresztül intézni.
-
Club
őstag
Látod, ezért utálom az olyan cégeket mint a Datanet.
Vannak cégek, amik annak ellenére hogy multi, mégis képes foglalkozni gondoddal-bajoddal.
A Datanettel kapcsolatban eddig is voltak fenntartásaim, de egy ilyen után akit csak lehet le fogok beszélni róla.
Bár erre felénk nem is népszerű;]
Szóval el kellene gondolkodni az iylen cégeknek azon, hogy az ÜGYFÉLSZOLGÁLAT szó, mit is takar valójában... -
twollah
nagyúr
Nekem eddig semmi bajom sem volt a Datanettel.
Amikor az ADSLem at kellett szerelni akkor az arra a honapra vonatkozo havidijat reszaranyosan fizettetek ki velem.
Az online megrendelesekrol csak az a velemenyem, hogy nem bizok meg bennuk, inkabb felaldozok egy napot, de jobban szeretem szemelyesen megbeszelni a dolgokat. -
Club
őstag
Tisztázzunk pár dolgot:
Utánanéztem a Datanetnél, idézek:''A megrendelés során Ön egyedi előfizetői szerződést tölt ki.Az előfizetői szerződés az adatlap szabályos, és a valóságnak megfelelő adatokkal történő kitöltésével, és annak a Szolgáltató részére elektronikus úton történő megküldésével, és a Szolgáltató általi 2 munkanapon belül történő visszaigazolásával, ráutaló magatartással jön létre.''
Na innen bukott a mutatvány.
DE!
Ezt figyeld:''A telepítés a megrendeléstől számított 30-60 napon belül várható!''
Nos.
Ezek után levonva a konzekvenciát, mondom:
1:Ha az ADSL-t neked 30-60 napon belül BEKÖTÖTTÉK, akkor ők mossák kezeiket, és jogosan.
2:Mivel elektronikus úton ráutaló magatartásnak minősül a megrendelésed, ezért ha nem is szerződésként, de ráutaló magatartásként lehet értelmezni.
Azt hogy evvel pontosan mit érnek el, ezt jogásztól kellene megkérdezni.ű
De egyvalamit had jegyezzek meg:
''Több ezer ügyfelünk van, nincs mechanizmus arra, hogy mindenkivel foglalkozzunk''
A K**** a***** az ilyennek tudod?
Úgy ba**** pofán, hogy arról koldul!:(((
Ő abból a többezer előfizetőből él!!
Abból tud enni, inni, aludni.
Ha ők nincsenek, akkor éhendöglik.
Én egy ilyen válasz után csak aztmondom neked:
Irány a jogász.
S mivel minden ügyfélszolgálaton történő beszélgetést rögzíenek, kerestesd vissza a Hirközlési Felügyelőséggel ezt a beszélgetést, hogy meghallják, mennyire fasza kis szolgáltató ez a Datanet.
Aztán remélem hogy a számlázási csoportvezetőt meg elássák valahova Szibériába valami bányába, mert az ilyen tulok ezt érdemli! -
[CaveMaN]
csendes tag
A mi tapasztalatunk az az, hogy lehet velük beszélni, de az ügyfélszolgálaton túl kell verekedned valahogy magad.
Esetünkben tavaly november 30-án leadtuk a modemet és fél évig szórakoztunk azon, hogy mi nem akarjuk kifizetni decemberre a az előfizetési díjat. Az ügyfélszolgálatosoknak ezt nem lehetett megmagyarázni, ha jól emléxem a pénzügyre küldött tértis levél eredményeképp törölték a tartozásunkat.
Nem lehetetlen meggyőzni őket, esetedben a legnagyobb probléma, hogy egy kicsit sáros vagy te is az ügyben.
Üdv -
BaliTHC
tag
Beszéltem a számlázási csoport vezetőjével, udvarias és hajthatatlan volt. Az on-line megrendelés abszolút kötelez engem, nincs mese. Ha augusztus 1-ig visszaküldöm nekik a szerződést, akkor - mivel most van az a szeptember 1-ig tartó akció - 1 hónap díját, az augusztusit elengedik....
Egyébként a ''szerződés csak azért kell, hogy nekem is legyen egy példányom belőle...''. Na most kéne egy jó jogász, aki jártas ilyen ügyben. Mi van, ha nincs nekik aláírt szerződés?
De kezdek affelé hajlani, hogy fizetek. ''Több ezer ügyfelünk van, nincs mechanizmus arra, hogy mindenkivel foglalkozzunk'', hangzott a válasz arra, hogy miért nem szóltak, hogy ugyan kérjek már jelszót.
Anyjukba elmennek. -
Club
őstag
Ha az online megrendelést leadtad, rendesen kitöltve, akkor teljesen:(
Így viszont tényleg megér egy levelet a fogyasztóvédelemnek.
De ha rám halgatsz, a hírközlési felügyeletnek is írsz egyet!
Ők ketten elég nagyok ahhoz, hogy valamelyik a segítségedre tudjon lenni az ügyben:)
De megmondom őszintán, nem csodálkoznék ha aztmondanák:''Te is trehány voétál, hát most fizesd meg az árát!''
És bármennyire is rosszul esik mondani, nem biztos hogy alaptalanul:( -
BaliTHC
tag
Eddig is köszi mindenkinek a '''buzdítást''. Teszek egy próbát az ügyfészolgálattal. Sajna a mostani on-line megrendelésnél szerepelnek a fenti kötelezettségeim, és csak ha elfogadom azokat, akkor POST-olhatom a megrendelést. Gondolom januárban is voltak ilyenek, de akkor nem figyeltem (vagy még nem voltak?).
Kérdés az, hogy ez mennyire bizonyítható, ha arra kerül a sor. Behajtó céget nem kérek, köszönöm :( -
dobi
aktív tag
Sztem nem hagyd magad, irány a fogyasztóvédelem!!! Mutassák be az aláírt szerződést!!!
-
dante3
addikt
Helló! Én tavaly novemberben köttettem be a ugyanezt a datanet 384/64 home adsl-t,nekem kb.:öt nap után megjött a papirom! Rajt van az email címem,felhasználónév+jelszó és azóta sincs semmi problémám,tökéletesen műkszik! Havi 9725 ft fizetek érte! Meg vagyok elégedve!
-
alázógyík
addikt
Szvsz az ilyen nyuszi hozzáálás soha nem jön be!Látják,elnyomható egyénnel van dolguk,ezzel jól ki lehet babrálni!Nem azt mondom hogy menj oda és kiabáld le a fejüket,de légy határozott és magabiztos!A fogyasztóvédelemnél előtte érdeklődhetsz hogy nincs aláírt szerződés,ilyenkor is jogosan követelnek-e?Főleg úgy hogy szolgáltatást sem biztosítottak!Szerintem egyátalán nem elveszett helyzet ez,csak szedd össze magad,ne pánikolj,HARCOLJ!:))
-
Club
őstag
Ez elég szomorú.
A story röviden annyi:Ha beszélsz az ügyfélszolgálattal, akkor közöld velük egyből, hogy csoport, vagy központvezetőt kérsz!
Ne engedd magad lerázni hogy egyik sincs.
Ha hülyének tetteted magad, a gatyádat is kifizeted!
Csoport, vagy központvezetőt, de azonnal.
Erélyesen mond el a történetet.
Ez így nem fer, és nem korrekt.
Ha te a szerződést nem írtad alá, onnantól kezdve hello;]
Nemtudnak veled SEMMITSEM csinálni, mivel nem vagy szerződésben velük.
Innentől kezdve visszajöhetnek a modemért, és csókolgathatják a hátsód:)
Mivel a szolgáltatást NEM vetted igénybe, így nem is fognak tudni peres úton sem semmiféle fizetési kötelezettséggel élni irányodban.
Ügyvéd scak ennyit kérdez:-Van szerződés?- Nincs.
Innentől kedve sorry.
Nincs mire alapozva bármiféle fizetési feszólítás.
Ha a szerződést aláírva visszaküldted volna, akkor lenne gázosabb.
Azért azt olvasd el hogy az online leadott megrendelésben milyen maximális kötelezettséggel bírsz a Dátanet felé.
Ha ebben sincs semmi erre vonatkozó dolog, akkor mehetnek az üveghegyen is túlra:)
Ha van, akkor gáz.
De mondom, előbb mindeképpen hívd fel az ügyfélszolgálatukat, és kérd az melített vezetőt.
(De azért azt halkan megjegyzem, hogy ebben az esetben ők trehányok voltak, dde amennyire ők trehányok voltak, legalább annyira te is.Mert ugye aki ADSL-t akar, az nem vár 4 hónapig a semmire.)
Szóval ha a leadott megrendelésben van erre vonatkozó részlet, akkor buktad, és fizetsz mint a köles.
De szerintem a saját magad trehányságának árát IS meg fogod itt fizetni, hiszen ebben az esetben te is legalább annyira voltál hibás, mint a szolgáltató. -
shady
csendes tag
Szia!
OFF
Először is: ennyit az on-line megrendelésről:(( egyszerüen a kutya nem törődik velük!
Axeleróval foglalkozom így tudom, mennyi hiba lehet egy rendelésben!
Én minden ügyféllel kapcsolatban vagyok, és végigzongrázom a megrendelés folyamatát a konkrét, megvalósult bekötésig.. mondjuk, ezért jó, ha valakinek ettől függ a havi fizetése, nem pedig ül és le**ja...
ON
Ezekről tájékoztatnia kellett volna annk aki kiment!!!
Vagy legalább annyit mondhatott volna hogy telefonálj be és megmondják a jelszót. Mert ennyire egyszerü...
Az ügyfélszolgálatosnak tudnia kellett, hogy elmaradásod van mert látja a rendszerben! Szerintem csali volt hogy oppsz nem ment ki a szerződés, majd akkor így megoldjuk...
Én úgy gondolom hogy ez hivatkozási alap lehet, csak nem hiszem hogy illetékest tudsz náluk találni de próbáld meg újra az egészet, hátha most egy jóindulatúbbal beszélsz aki megad olyan lehetőséget amit eddig nem... pl más postacím, vagy egy fax-szám...
mindenesetre nagyon eltévedt bárányka álarcban beszélj velük! ;]
Annyit tudok hogy eljön az a pont majd, hogy felmondják a szerződést és az neked nagyon nem kéne!
Mert akkor ők levették rólad a kezüket, átadnak egy behajtó irodának, és onnan max törlesztgethetsz de tuti az összeset befizettetik.
Annyit tehetsz hogy betelefonálsz, és megkérded hogy ezek vannak és felmondhatod e a szerződést hogy ne halmozódjanak a dolgok, vagy mit tehetsz, ill ha felmondod akkor az eddigit kell fizetni vagy kötbér is van-e a hátralévő részre a 2évből?
Most hirtelen nem jut más az eszembe, de ha emilnem elküldöd az adataidat, ügyfélbiztonsági kód, ilyesmi akkor énis megpróbálom, hátha mondanak valamit...
Ja és ha valaki valamit ígér, a nevét jegyezd meg és ha újra kérelmet kell nyújtanod, hivatkozz rájuk...
Hát ha nem is sokat de legalább valamit mondtam...
Andi -
BaliTHC
tag
Sziasztok!
A következő problémám van, hátha tud valaki segíteni (de legalább is okul belőle):
2004. év januárjában on-line módon, 2 éves hűségnyilatkozattal megrendeltem a DataNettől egy 386 Home ADSL szolgáltatást. A belépési díjat kifizettem (kb. 10e ft), az ADSL routert a Matáv munkatársa január legvégén telepíette is. Ezek után én nem kerestem a DataNet-et, és ők sem engem, négy hónapon keresztül. Nekem pénzügyi okok miatt éppen jól jött, hogy nem indul meg az egész szolgáltatás. Május végén felhívott egy ügyfélszolgálatos, és megegyeztünk, hogy postázzák a szerződést. Június elején megkaptam, vele együtt a felhasználói nevemet és a jelszavamat is.
Ekkor jött a feketeleves: a szerződéssel együtt (amit azóta sem írtam alá...) kiszámlázták februártól a szolgáltatást!!! Kb 40e ft-nyi számlát küldtek azért, amit nem is szolgáltattak, hiszen fizikailag nem tudtam igénybe venni: nem volt felhasználói nevem és jelszavam.
A küldött szerződés (az aláíratlan) persze tartalmazza azt, hogy az eszköz telepítése után én 5 napon belül köteles vagyok jelentkezni, mert onnantól kezdve számláznak, de hát szerződés nekem június előtt nem volt a kezemben! Most megnéztem a honlapjukat (az on-line megrendelés részt), és ott is szerepel ez a kitétel, de én nem igazán emlékszem, hogy januárban is lett volna (persze lehet, sőt valószínű, hogy volt, de nem tudom).
Hívtam az ügyfélszolgálatot, nem tudtak segíteni, írtam egy méltányossági kérelmet a DataNetnek, amit simán elutasítottak, ezt tegnap kaptam meg. Fizessek, és kussoljak, ez a lényege.
Egy-két költöi kérdés: ha most nyáron van egy akciójuk, ami 3 hónapra ingyenes ADSL hozzáférést biztosít, és kiépítési díj sincs (szolgáltatás az van!), akkor tőlem miért kérnek pénzt a semmiért? Ennyit ér nekik egy ügyfél? Miért nem küldtek a négy hónap alatt egyetlen számlát sem, ha közben megy a taxióra? Miért nem küldtek felhasználói nevet, ha egyszer a belső politikájuk alapján pénzt kérnek a közben eltelt idő miatt is?
És a konkrét kérdések:
- Mit csináljak? A szerződés még nincs aláírva, de az on-line megrendelés miatt a (egy-két check-boxot bekattintottam) már az ördögé a lelkem. Mennyire komoly ez?
- Datanetesek: mennyit kell perkálnom, ha sosem írom alá a szerződést, és az eddigi költségeiket kiszámlázzák? Ez a kisebbik rossz? Egyáltalán létezik ez a megoldás?
- Jogilag van-e lehetőségem, illetve érdemes-e valamit lépni?
Köszi: Bali
Ui: nem tudom, hogy van-e jobb szolgáltató, de ezek után óvakodjatok a DataNet-től. Naná, hogy csak a lóvé kell nekik, de eszük az nincs. Ha elfogadják a méltányos kérésemet, akkor az egy normális megoldás lett volna. Ha azt mondják, hogy nekik a Matáv 4 hónap alatt 4*5e ft-ot számlázott, akkor abba is belementem volna, hogy kifizetem. De így, lazán elintézni egy levéllel az ügyemet ''Fizess, b@zmeg, mer' köcsög vagy...'', na az nem menő.
Ha ezt olvassa egy DataNet munkatárs, akkor legyen szíves továbbítsa a hozzászólásomat egy ottani nagyfőnöknek, hogy tudjon a dologról! Kíváncsi vagyok, hogy mit szól hozzá!
Aktív témák
- Samsung LCD és LED TV-k
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Battlefield 6
- Megjött Magyarországra a legnagyobb akkuval szerelt Redmi
- Xbox tulajok OFF topicja
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple MacBook
- CPU léghűtés kibeszélő
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 Intel Core i5-1135G7
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest