Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #72755712 #66078 üzenetére
Just sayin... Az 5400-t alig mertem szédszedni a manual ellenére, mert annyira szorosan pattan össze az alsó fedlap a palmrest-el, hogy azon fostam mikor török el pár rögzítőfület... A csavarok elnyalása sem nagy mutatvány ha az ember nem megfelelő fejű csavarral esik neki, oké itt nincs akkora nyomaték. Miért kell a jótanácsokba is belekötni?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz Kicsipampam #66131 üzenetére
Az összes ips ilyen, ips glow vagy felhősödés a neve.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz adika4444 #66202 üzenetére
SZia,
itt tudod ellenőrizni: [link]
Figyelni inkább a műanyag burkolati elemekre érdemes, azokat nehéz gariban cseréltetni, főleg ha töröttek vagy repedtek. A venti, billentyűzet, SSD könnyebben megy. Csavarokat ellenőrizd az alján, és az illesztéseket, ott látszik esetleg volt-e már nem szakszerűen szétszedve.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
+1 így van, viszont szerencsés esetben a munkanap délután 4-ig leadott megrendelés, ha raktáron van, másnap reggelre már itt van a lerakatban.
(#66231) Gerrroo: Ha úgy érzed nem foglalkoznak a gépeddel:
Milyen garanciás? Ha szervizbe vivős/benthagyós, akkor 10 nap, míg megjön az alkatrész.
Ha helyszíni garis, akkor next business day/következő munkanap válasz, és csak akkor késnek, ha nem jön meg az alkatrész 1-2 napon belül (nincs raktáron).
Hivatalosan 30 napig lehet "szöszölni" a gépen, utána már lehet kérvényezni cserét/visszatérítést, de általában csak akkor fogadják el, ha tényleg indokolt (belátható időn belül nincs alkatrész vagy nagyon sok javítás volt rá rövid idő alatt). És nem a szerviz dönt, hanem a gyártó, a szerviznek erre nincs ráhatása.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz szabonagyur #66240 üzenetére
Ha van USB-C Port akkor WD15 oszt jó napot.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #66278 üzenetére
Nem voltam kellőképp alapos, el volt dugva a Technology and Components / Storage and input/output alá:
The Inspiron™15 - 7557/7559 is shipped with the following 2.5 inch hard-drive options:
SATA- 3
CapacityDimensions
1TB HDD2.5"
128 GB SSD M.2 DriveDe a disassembly leírásban pl. szó nincs SSD-ről.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz PubliCat #66346 üzenetére
Ha nem garis, akkor vagy együtt élsz vele, vagy egy olyan szakihoz mész aki fél óra alatt szétkapja és cserél rajta jó esetben egy jack csatlakozót. Nem kell ahhoz beletörnie, hogy rossz legyen sajnos, lehet egy forrasztás engedett el csak. Keresnék majd a járvány lecsengése után egy olyan szervizt akik alaplapi szintű javítást is vállalnak, nekik egy jack javítás vagy csere semmiség.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz gaborn1 #66406 üzenetére
A Számla a mérvadó, a dell rendszere általában a gyártási időt veszi alapul. Egy garis bejelentésnél csatolni kell a számlát és nincs gond, még akkor sem, ha a rendszer szerint túlfutott.
No para."Valaki valamit?" Egy sört, ha már így kérdezed
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz lolaron #66544 üzenetére
Szia!
Egyre gyakoribb hiba, sok vállalati ügyfélnél is előjön.
Elsőre én is driverezést és diagnosztika futtatását javaslom.
A Cégeknek ilyenkor alaplap és SSD csere szokott lenni, hogy ne legyen több körös a javítás, így nem tudom megmondani melyik egység hibája okozza. De elsőre a saját tippem az SSD.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz lolaron #66548 üzenetére
Érdemes felvenni a kapcsolatot, mondani hogy tesztek lefutottak, de nincs hibakód, ennek ellenére utána rögtön újra errort kaptál. Az a baj, hogy gondolom nincs lehetőség SSD vagy memória keresztpróbára, hogy kicsit szűrni lehessen a hibalehetőségeket.
Ha szerencséd van, nálad is rögtön alaplap és SSD cserét csinálnak és akkor megoldódhat a probléma.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tylerddd #66615 üzenetére
A céges 5400 hétfőn megy szervizbe, mert stagnál 80 fokon a proci hőmérséklet, emiatt rövid idő után olyan forró a bal oldala a gépnek, hogy kényelmetlen ott tartani a kezem. Ha ráengedek egy Aida stability tesztet, meg se mozdul 80-81 fokról, ha lekapcsolom, akkor se.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsoltip #66621 üzenetére
Na megtörtént a Venti + Heatsink csere, kicsit sok paszta volt rajta gyárilag, elsőre ez volt fura, más nem. Most idle-ben 60 fok körül van (ez 20 fokkal kevesebb mint eddig) igaz melóhelyen vagyok, nem otthon, azt majd holnap tudom tesztelni.
De eddig jó (kopp-kopp)Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz laca891 #66642 üzenetére
Indiaiak bzmeg. Ennél a típusnál a palmrest és a keyboard egy egység (Assy) a billentyűzet műanyaghegesztve van a palmrestre. Mivel csak billentyűzetet cserél a szentem, valahogy rögzíteni kell azt a palmrest-hez, és igen, vélhetően pillanatragaszt. Nem szabályos eljárás, én így nem venném át a gépet.
(#66644) krisz77 : Nem tudom milyen mechanika, így nem tudok pontosat mondani, de én nem ragasztgatnék, mert simán össze tudod ragasztani úgy, hogy utána egyáltalán ne működjön.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz laca891 #66648 üzenetére
Nem, az ilyen típusoknál a billentyűzet egyben jön a palmresttel. Téged ezzel véleményem szerint átvertek. Előfordult hogy a gyártó garanciában rosszat küldött vagy véletlenül rosszat rendeltünk, ment azonnal vissza és kértük a megfelelőt.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Elviekben igen, de ha a csere során elrontassz valamit, arra nincs gari. Ha a cserélt alkatrész okoz valamit, arra sincs gari. Magára a cserélt alkatrészre sincs gyári gari. Megéri?
(#66652) laca891: Én csak "hivatalos" szerviz-véleményt tudok modani. Az ilyen típusoknál mindig úgy kérjük az alkatrészt, hogy egyben jöjjön. Nincs olyan, hogy utólag garisan (de még garin túl se) hogy így mókoljunk ragasztókkal...
Ha garis a géped nem értem miért nem egyből szervizbe mentél garanciális cserére?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz laca891 #66652 üzenetére
Ez megint az a helyzet, hogy ez a típusú billentyűzet lehet több típushoz is jó, de inkább nem...
Az 5567 is Palmrest+keyboard assy-s (egyben van), a 7778 pl nem (ott rácsavarozós).
Garin kívüli cserénél én mindig ellenőrizném valahogy (ha más nem gyártói szerviznél) hogy a megvásárolandó alkatrész tutira kompatibilis-e a géppel.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz tylerddd #66665 üzenetére
Tudtommal nem gond, feltéve hogy az akku tutira kompatibilis a készülékkel. Az akku feszt általában a benne lévő cellák határozzák meg (ha rosszul tudom valaki javítson ki). Az eltérő feszültséget a gép tápáramköre megoldja.
Egyáltalán nem volt kretén kérdés
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Professzionális fémházas 10. gen Dell Latitude 7410,14" Full HD,i7-10810U,16GB DDR4,1TB M.2 SSD
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs