Keresés

Aktív témák

  • Tothdav19

    újonc

    válasz Csaba No. 1 #270 üzenetére

    Szia!

    Pontosan ugyan ezt csinálja nálunk is. Nekünk nomadikus telefont használva, már az ATA box-nál látszik, hogy rossz időbélyeg érkezik a Digi szerverétől, aztán egy hívás beérkezésénél (elvileg a hívóazonosítóval egyidőben érkezik dátum és idő információ is) frissíti az órát az analóg telefon kijelzőjén a rossz időpontra. A mi esetünkben ez az óraátállítás után 2 (-2 perc) óra eltérést eredményez a kijelzőn.

    A csomagokban ez látszik:
    Csomag érkezésének ideje: Apr 7, 2019 20:08:38.770537000 Central European Summer Time
    Szerver által közölt idő: Date: Sun, 07 Apr 2019 20:06:12 GMT

    A közölt időpont a beállított GMT időzóna miatt téves.

    Gondolom a sima analóg bekötésnél is valami hasonló történhet.

  • Tothdav19

    újonc

    válasz kishawer #259 üzenetére

    Szia!

    A közelmúltban váltottunk a Digi nomadikus szolgáltatására. Sajnos pár perc beszélgetés után lenémul a telefon. A vonal másik végén hallják, ahogy mi beszélünk, de nálunk semmi hang. Már több telefonnal is kipróbáltam és ugyanez a jelenség. Mi lehet az oka? Elvileg mindent az itt leírtak alapján állítottam be.
    ZoiPert-t használjuk.

    Ez a hiba sajnos nem egyedi és mi is ezzel szenvedünk. 2 hétig kínlódtunk a Digi ügyfélszolgálattal (logokat, hívás időpontokat és hang kimaradás időpontokat is küldtünk nekik), mire végül elismerték, hogy náluk van a hiba. A következőt írták legutóbb:

    "A nomadikus telefonszolgáltatás folyamatos fejlesztés alatt áll, az Ön által leírt hibát mi is tapasztaljuk, igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül fejlesztésekkel kijavítani."

    Ha van időd, érdemes lehet bejelenteni Neked is, hátha nagyobb erőket mozgósítanak a hibaelhárításra ha több hibajegyük van erről. :)

Aktív témák