Keresés

Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz wwenigma #46733 üzenetére

    jeleztem az ügyfélszolgálaton, kijöttek, csináltak valamit, eltelt 2 hét, megint ugyanolyan. jelentgessem be egyfolytában? komolyan, ez a 21. századi ügyintézés?

    a telekom 50mbit valós 50mbit nálunk 4000 forint. itt a digi miatt elég jelentős kezdvezménnyel ad most mindent a telekom is. mindegy, mennyi a garantáltja, ha éjjel-nappal hozza a hirdetettet, 2 év alatt soha nem esett 50 alá a sebesség. gondolom ez a 120-asra is ugyanúgy igaz, hiszen azt hirdetik, nem a garantáltat.

    a példád pont ezért sántít. a digi ugyanis nem 300/50-es netet adott el nekem, hanem 1000/200-ast, ráadásul még a 300/50-et SEM mindig tudja teljesíteni. teljesen mindegy, hogy mennyi a garantált, ha a hirdetés nem erről szólt. a tej dobozán 1 liter van, lehet, hogy apró betűvel ott van, hogy garantált a 3 deci, de ha folyamatosan 2-5 deci van a tejesüvegben, az akkor bizony átverés.

    és nem köpködöm a digit, hanem elmondom a véleményem.

    (#46734) Sofian: nekem szerencsém volt a Telekommal, előtte Pesten 10 évig használtam, 0 hiba, itt Érden egyetlen hiba volt a 2 év alatt, a router tápegységét kellett cserélni. vissza maximum optikára mennék hozzájuk, de a Digi itt Érden.... hát nem tudom. a tévé néha szétfagy, a net sebessége érezhető szintre esik, és múltkor vagy 6 órán át állt az egész. 3 hónapja van, szerintem ez így nem igazán "minőségi".

    (#46735) Disque: igazából én sem "panaszkodom", egyelőre jó, csak 3 hónap alatt ennyi hiba után a bizalmam nem annyira épült fel. utoljára akkor volt ez, amikor Pesten még UPC-s TV-m volt, és a bevezetési időszakban elég sok gond volt velük. most itt is hasonlót érzek.

    (#46737) Neo76: nagy valószínűséggel valami alul lett méretezve. remélem tesznek ellene, mert ez csak egyre rosszabb lesz.

Aktív témák