Keresés

Aktív témák

  • iMaverick

    addikt

    válasz ubyegon2 #64614 üzenetére

    Szerintem arányosítani kéne az árakat és jobb lenne a helyzet, dolgozók tekintetében is. Fura, hogy én 100-as nettel talán még többet is fizetek, mint aki a gigás neten lóg 24 órában és még morog is, ha nincs meg csak a fele.

    Ezen én már korábban is agyalogtam, csak akkor meg én voltam abban a system-ben, hogy a 8/2Mbps-es netért fizettem többet, mint az utca túl oldalán lakók az FTTB-s 100-as netükért. Kicsit (nagyon?) dühítő volt...

    Értem én, hogy technikai korlátok, de ugyanattól a cégtől "vettem" a netet, azért valahogy nem ártott volna ezt jobban "beárazni". (Jó nyilván nem várhattam volna el, hogy harmadáron adják, de azért legalább olcsóbb lehetett volna pár száz Ft-tal.)

  • Geth

    veterán

    válasz ubyegon2 #64614 üzenetére

    Ezek szerint még most is ez a kiadott parancs az ÜSZ-nél, hogy első alkalommal hazudozni kell az ügyfélnek?
    Ennek mondjuk ellent mond, hogy sokan jelezték itt is (időről időre jelzik is), hogy elsőre és rögtön megoldották nekik a problémát.
    Néhányan meg kifogtak egy kevésbé képzett ügyintézőt, Te meg rögtön undorító üzletpolitikázol, hát... no comment :(
    És közben látom, képzett pénzügyi szakértő is lettél országos szinten működő szolgáltatások kapcsán :DDD
    Ez a Xiaomi légtisztítónak saját különbejáratú publikus IPv4 cím ez honnan jött?

Aktív témák