-
Fototrend
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz jlaci74 #3867 üzenetére
de az egy segítség a rajthoz ami be van kapcsolva.
Normál esetben nyomsz egy entert, átlép a kövi szakaszra, itt mutatja az autót, majd beülsz, és kiírja, nyomd ki a kuplungot és húzd be a kéziféket (autoclutch esetén nem kell kuplung), ekkor amíg be nem húzod a kéziféket, ott áll mint egy f@sz a lakodalomban.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #3859 üzenetére
Az ám a
célfotóVideoMa letoltam a Duen-t gyorsan (látszott is a teljesítményemen hogy kapkodva volt), de holnaptól folytatom az itteni VB-t.
[ Szerkesztve ]
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
biker
nagyúr
válasz jlaci74 #3853 üzenetére
Maga a pálya ritmustalan, hol 20m hol 120m a kanyarok közt, 1-3-1-3-2-3-1-3-2 ilyen kanyarokkal, bukkanóról jobb-1 és keskeny. tényleg ehte mexikó
a gravel setup aszfalton mintha jégen mennél
de a legnagyobb baj hogy elkezdtem, mert az elején éreztem, hogy nem kéne, de hajtott a vágyElőtte simrig költöztetés volt, és ez a bejáratás volt
"amúgy ez a szeki váltó nekem picit furi, pl. kalamajkás szitukban amikor a kormánnyal kell varázsolni nem váltasz vissza, itt időt veszítesz"
hát igen fejjel lefelé kormánnyal se könnyebb bűvészkedni
Találtgyerek: "Mitől fáj az ujjad?"
mikor balra 180fokkal áll a kormány, akkor bal hüvelykkel fogom, és itt egy gödörben ránt a kerék miatt egyet, na az tesz be. Le kell szoknom erről valahogy
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #3845 üzenetére
Tudom, hogy nem HC damage-vel megy a Duen, de az az ütközés azért elég erős volt.
A játék tervezőinek erre kellett volna inkább több figyelmet fordítani a sérülés modell tervezésénél. Hogy itt törjön szét az autó vagy szakadjon ki a futómű. Ne a turbó és a váltó fogyjon el egy bizonyos km után.06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #3839 üzenetére
Sok a progi, meg futottam is 2-3 kört az első pályán állítgatva TT-ben, aztán élesben egy olyan kanyarban ahol előtte egyszer sem, odavágtam az elejét Csináltam egy replay felvételt később feltöltöm majd, amolyan kedvcsinálónak.
Lassan mentem hogy vigyázzam az autót, erre még oda is vertem. Így most akkor van egy harmatos eredményem meg egy törött kocsi
Nem baj, majd jövő héten szépen darabokba lenyomom, mert aztán megyünk nyaralni és előtte be kell fejezni"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
fagy53
nagyúr
válasz jlaci74 #3839 üzenetére
Lazsál, tréningezik, ez a kettő és családos...
Ez az én sorsom a most jövő kánikulával fűszerezve és persze a mindent eldöntő, befolyásoló életkor ami rárak még egy lapáttal.
Megy a setup két pályán TT-ben nedves pályán lehangoló eredményekkel és látva a a már meglévő időket rágyúrok az utolsó hat helyezés valamelyikére. Az első 14 már biztosan foglalt...
legendshunter[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
válasz jlaci74 #3794 üzenetére
Hogy aztán az első zivatarban felszívja az a velúr balettcipő az összes vizet és jól megfázz a verseny végére.... True story, 39 fokos láz hétfőre, és rá egy hétre már mentem is a Speedy-be bőrcipőért.
Azzal együtt hogy lenne itthon cipellő, nekem valahogy eszembe se jut hogy abban toljam a szimeket, a jó kis vastag sportzoknira szavazok. Mondjuk a szimes topikban régebben linkeltek valami szimulátoros Puma zoknit, azt mondjuk kipróbálnám.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #3789 üzenetére
Cipő témára még:
Nekem nem ette a gyomrom hogy itt van a "profi" (tudom hogy van feljebb) szimulátor szett és a dechatlonos vizicipőben nyomjam- ami amúgy van itthon-, viszont a józan ész(?) meg eléggé gátolt abban hogy 50+k-t eldobjak egy spacro versenycipőre, így köztes megoldást találtam. Elmentem egy outletbe és vásároltam egy puma "vezető" cipőt. Ott és akkor éppen a BMW-s volt a méretemben így azt választottam tizenpárezerért. Nem annyira puha és vékony a talpa mint a sparconak, de felkanyarodik a sarka, és nagyon keskeny, így nem akad bele a pedálokba.
Ez a cipő még soha nem hagyta el a házat így tiszta, le tudok menni vele a konyhába inni, mosdóba, ilyesmi, de mégsem mezitláb vezetek."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
JulesTS
őstag
válasz jlaci74 #3789 üzenetére
Vizicipő akcióban:
https://youtu.be/FXP886HNyvM
Mostanában nem használom, mert elég puhára van állítva a fék, de kemény féknél kell...[ Szerkesztve ]
-
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #3781 üzenetére
Igen, tegnap este hajszárítás közben néztük a lányommal hogy hogy mentünk, (mármint te és én), és azt állapítottuk meg hogy a peugeot gyorsabb egyenesben (és végsebességre) mint az ibiza, mert egyenesekben távolodtam. Aztán volt neked is hibát (tolatós) meg lecsúsztam én is egy domboldalon ahonnan vissza kellett tetetni a kocsit mert b***tt visszamenni ahogy Találtgyerek-nek sem sikerült...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
-
fagy53
nagyúr
válasz jlaci74 #3753 üzenetére
Üdv a klubban!
Végre más is végigfutotta a 6 szakaszt, a hetedikre meg mindketten rápihenünk...
Lenyűgöző különbséggel mentél mindenhol hozzám képest és sokat mond erről, hogy az első szakasz eredményed is 1 perccel jobb mint az én TT-s nedves aszfaltos időm, gratulálok az eddigiekhez és remélem mindketten gond nélkül teljesítjük az utolsó közel 30 km-t. -
Skeleton01
aktív tag
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #3680 üzenetére
Igen, nagyon jó volt
Őszintén szólva téged szoktalak ézni legtöbbször analízisben, mert ebből tudok tanulni hogy hogy lehetne még 1-et előrébb lépni, tanulni. Ahol te gyorsabb vagy ott próbálok én is.
Nézem néha Találtgyerekét is, de abból nem sokat tanulok, mert ahol én fékezek ő gázt nyom.#3683 biker, Igazad van, és sorry a hang miatt, le kellett volna kevernem az egészet Mono-ba, láttam már a studio software-ben is, de akkorát szívtam a szerkesztéssel hogy elfáradtam és utána úgy maradt...
Megnézem majd hogy tudok YT-on csak hangsávot cserélni, vagy hagyja-e újra feltölteni a video-t bár kétlem...#3686 petikeh
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
bnorci71
addikt
válasz jlaci74 #3684 üzenetére
a Nord az olyan mint a rally
nem kel foglalkozni ideális ívekkel meg ilyen apróságokkal"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Skeleton01
aktív tag
válasz jlaci74 #3680 üzenetére
Ezt néztem én is, pillanatnyilag kettőtök között vagyok az összetettben, erőből szinte mindig jobbat mentél, amikor fordítva volt, akkor viszont én csak minimálisan tudtam jobb időket autózni, nem kérdés, hogy gyorsabb vagy, annak ellenére, hogy tudom, nekem is valószínűleg sok bent maradt az elgumizás és a hibák miatt. RWD-n az első két szakaszon szintén szoros időket mentünk, a La Bollène-Vésubie - Col de Turini-n konkrétan hárman is másodpercen belül voltunk.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
bnorci71
addikt
válasz jlaci74 #3582 üzenetére
A Hero-k meg ilyet
persze, hogy az a kedvenc akkor voltunk kölykök, akkor ezek voltak a csúcsok és ebből adódik szerintem a Gr. B szeretet és anno is megmondta valamelyik pilóta 1 kezén meg tudja számolni azokat akik ezeket a szörnyeket el tudják vezetni.
na meg az Audi hangja azt sose felejti az ember, én attól csak a szívók elölről jövő ordítását szeretem jobban
Hatalmas turbó lyuk aztán amikor megjön a power akkor az nagyon megjön csak nem akkor amikor szeretné az ember. Kiss Norbi is mondta a kamionra már a kanyar előtt/közepén állni kel a gázon mert minden késéssel történik.biker
szerintem meg erőben is "messze" vannak, még hybriddel is, ahelyett meg ott volt a Gr.B be a turbónyomás csavar, a hybid meg ugye elfogy a batteryFor the 1986 season, defending champion Timo Salonen had the new Evolution 2 version of Peugeot's 205 T16 with ex Toyota driver, Juha Kankkunen. Audi's new Sport Quattro S1 boasted over 600 hp (450 kW) and a huge snowplow-like front end. Lancia's Delta S4 would be in the hands of the Finnish prodigy Henri Toivonen and Markku Alén, and Ford was ready with its high tech RS200 with Stig Blomqvist and Kalle Grundel.
EngineFord EcoBoost 1.6 L (1,600 cc; 98 cu in) I4 386 PS turbo direct injection with a 100 kW electric motor and 3.9 kWh plug in hybrid battery
jut eszembe
Kanári szigeteken volt már valaki versenyen?"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
biker
nagyúr
válasz jlaci74 #3594 üzenetére
a WRC úgy pisil a medencébe, hogy közben a masszázs alatt ál sunyiban, a GrB meg az ugrókőről és még kiabál is mellé, itt hugyozok!!!!
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz jlaci74 #3585 üzenetére
bocs, de nem
leegyszerűsítve: gázpedál > woodoo > gumik az aszfalton
Nem érdekel, mi van közte, mindkettő olyan hogy 100-nál lepadlózod akkor elkapar és 3mp alatt van 200-on
Az hogy kifinomultan teszi hibrid hajtással, vagy egy kis turbólyuk után hátbaver, ez nem érdekel különösebben. írtam is, annyi hogy rendes futómű van alatta és nem billeg mint egy babakocsi. de ugyanúgy borzalmasan megy mindkettő.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
petikeh
tag
válasz jlaci74 #3515 üzenetére
A grafika az a PS5 miatt lehet.
Kormánnyal játszok, de én nagyon szeretem, ha rendkívül direkt irányítható az autó. Órákat szórakoztam azzal, hogy így állítsam be a kormányt, aztán lehet, hogy teljesen tévúton járok, de nekem így élvezhető. A kormányfordulat is olyan 450-480 fok körül van.
A váltásokat próbálom csökkenteni, mert ez csak egy rossz beidegződés, de ugye a korai RBR korszak után rengeteg idő kimaradt, december óta van meg a kormány, szóval van miben és hova fejlődni. (Ha még lehet 37 évesen... )
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
petikeh
tag
válasz jlaci74 #3498 üzenetére
Na én azt befejeztem.
Nem gondoltam volna, hogy pont azt a japán cuccost fogom ennyire élni, de nekem nagyon adta. Az autót is sikerült jól eltalálni, hiba is talán csak egy pörgés volt, szóval magamhoz képest egészen jó időket tudtam futni.
A 9. gyorson csináltam is egy onboard-ot:
[link]EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
petikeh
tag
válasz jlaci74 #3435 üzenetére
Én a magam részéről egyelőre csak az első gyorsot nyomtam le. Így is nagyon meleg volt, de a hétvégén talán lesz időm mindenre is, de lehet, hogy már ma folytatom.
Nagyon trükkös pályák ezek, elég egy apró baki és megy is az ember a völgy mélyére a gombák közé.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
bnorci71
addikt
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #3377 üzenetére
Igazad van, hát akkor a lámpalekapcs....
Istenbizony nem szórakoztam a grafikai beálításokkal. Minden szerintem high-on, vagy ultrán van (kivéve azt hiszem a car reflection-t mert attól kifagy).Közben be is fejeztem. A video után S5-ön sikerült egy kifejezetten nagyon jót menni, utána elhittem hogy "megyeznekem" és a 6-oson sikerült lecsúszni az útról, kisbünti, kishátrány így a végére 0:00.15-el Dundi után sikerült beérni
Grat mindenkinek! Jó szoros meccsek voltak
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #3370 üzenetére
Nem tudom hogy ez a heavy rain szakasz-e, de szerintem nem, vagy legalábbis ennél már mentem több vízben ahol konkrétan alig látni. Majd délután befejezem a többi szakaszt aztán mondom hogy volt-e még esősebb
#3371 Találtgyerek: Úgy van, felvettem telóval, + nvidiát elindítottam a pálya előtt, és utána ezzel az ingyenes progival illesztettem az nvidia hangját a teló videójára:
https://www.blackmagicdesign.com/products/davinciresolve
Minden YT videomat ezzel vágom meg, bár telefonon is meg lehetne de valahogy így szoktam meg. Elsőre kicsit bonyolultnak tűnhet, de az alap vágás és egymásra illesztés funkciók nem vészesen bonyolultak.#3374 PR0JECTNR56: Köszönöm A magyarítás pedig itt található:
https://gep.monster/games/ea-sports-wrc"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
biker
nagyúr
válasz jlaci74 #3364 üzenetére
a fiesta a barátibb, a polo ugratáskor konkrétan hátraszaltót akar csinálni. vagy a súly vagy a spoiler sok.
Heavy rain: én azt sajnálom nem villámlik, de azt hiszem a heavy rain után van még a storm, de ott sem villámlik.
esetleg jég eshetneElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Skeleton01
aktív tag
válasz jlaci74 #3359 üzenetére
Én is hasonló cipőben járok, nem igazán érzem az RWD autókat, főleg murván, ezért egyelőre el sem indultam inkább. A TT időimmel összevetve a többiekét, nem igazán vagyok versenyképes, nagyon sokat vágom a gyors kanyarokban keresztbe, nyilván frusztrál is a dolog, ezért erőltetem...
Az Észt Rally ellenben tetszik a Fiestával, kb. két hete jött meg a CSL DD R2R WRC szettem, előtte szinte kizárólag gamepaddal mentem, több, mint tíz évet, de már gyorsabb kezdek lenni kormánnyal, jelen pillanatban a 6. vagyok, az utolsó két szakasz van még hátra. Hibák természetesen becsúsztak (megforgás), bünti is volt levágások miatt, de nagy élmény eddig. -
GalaHU
őstag
válasz jlaci74 #3242 üzenetére
Welcome to the club!
Amúgy a plusz bünti a szervízben érdekes dolog. Ugye 15 percet lehet késni, függetlenül attól, hogy mekkora a szervíz. Megkezdett percenként ad 10mp büntit, tehát 150mp a max, 2 perc 30. De ezt nagyon ritkán lehet kihasználni, mert hiába marad akár 5-6 perced is a pufferból, ha az adott javítás 7 perces, akkor bele se kezd. Én szoktam egy kicsit "tetris"-ezni a végén az időkkel, de soha sem sikerült teljesen kihasználni.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #3222 üzenetére
Ügyes! Valamikor majd megpróbálom megdönteni. Egyenlőre a versenyt akarom bejezni.
A 14. szakaszon tartok, most kezd egy kicsit fogyni a motor erő, de még megy. Lekopogom eddig egész jól kitartott az autó, pedig nem gurulgatok. Próbálom kímélni, de séta kocsikázni sincs kedvem vele.06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
válasz jlaci74 #3108 üzenetére
Folytatás:
S14 , motorerő látszik a videón, gyakorlatilag 1-esben alig megy fel az emelkedőn, úgyhogy Retire a következő és ugrás a szervizbe.
Turbo kicserél, meg pár apróság ami az időbe belefért.
Jön az S17, meglepődök a motorerőtől, élvezem de hibázok, az eddigi szenvedések után szokatlan ahogy rúgja-vágja magát a gép
S18 egész jól megy, itt is hibázok, motor megy de a fék-futómű-kormánymű-gumi kezd elfogyni, de a gyors idő egész jó , 8.8-at kapok a csokoládén Gomeztől ...
Aztán az S19-en már fék nélkül szenvedek, majd rádöbbenek, hogy benéztem, az S20 előtt nincs szerviz, így maradt egy kemény szett új gumim ( a puhábbal nyomtam le az utolsó 7 szakaszt amiből 2,5 volt Retire ) így az utolsón 0 gumi és szó szerint 0 fékkel jöttem le,
de célba értem !
Mindenkinek gratulálok aki lehozza ezt a versenyt! -
biker
nagyúr
válasz jlaci74 #3121 üzenetére
pedig a streamben is látható, hogy engedi. lehet azért nem engedte mert a max időt túllépted volna. símán rá lehet rakni két rövid javítást már túllépett javítási időre
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
válasz jlaci74 #3108 üzenetére
Azért mert vèges időt lehet két IE között kèsni, utána kizárás jön automatikusan. A VB-most pontosan nem tudom, de OB-n 15 perc ès le se kell adni a menetlevelet, de ezt te is tudod. A szervízpark meg két IE közt van. Mondjuk logikus is, nem fog rád várni az összes IE, amíg kalapálod a vasat… Estünk már mi is így ki…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
válasz jlaci74 #3032 üzenetére
semelyikben, mondtam, gombokra kell kitenni. le-fel, előre-hátra, és szögben fel lenéz
de a minimum és maximum értékek össze vissza vannak autónkéntElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
válasz jlaci74 #3015 üzenetére
Az az igazság hogy pontosan nem tudom, nem én tervezem, azt mondtam az asszonynak hogy bárhová elkocsiztatom őket, csak hazafelé szánjunk egy napot a Vörös Tűzfészekre! De 10 nap lesz összesen, szinte végig a part mentén amíg tart az út...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #2970 üzenetére
Igen, ahogy biker írt is, ilyen homok szerű dolog, szúszik és porol, de a nehézségét nekem az adja hogy rengeteg kanyart nem látsz be. Ahogy fatal' is mondta. Még azokat is amik síkban vannak néhol ilyen homok padkák szegélyezik amiken vagy átlép az autó vagy nem. Sajnos a shakedown-on is így roppantottam meg az elejét egy kicsit hogy azon pont nem lépett át az amúgy emelt futómű.
Este ha beröffentem a rig-et megnézem majd az erőbeállításokat. De ha jól emlékszem akkor 80%-on van a 12nm-es bázis (9,6), meg a játékban is visszább van véve, tehát kb 8nm körül lehet, vagy talán alatta.
Amúgy a "nagy" (350mm) és könnyű kormány is sokat segített nekem a kezelhetőségen. Nem is gondoltam volna hogy ennyit számít pár mm a kormányátmérőn.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #2975 üzenetére
Még van 4 nap. Lehet jön valaki még aki gyorsabb lesz. 20-an indultak csak el eddig.
Szerencsére hiba nélkül lement az a 17 szakasz. Egész jók a finn pályák. Nekem még újak voltak.
Az utolsó szakaszon már annyira kopott volt a gumi, hogy elengedtem a power stage-t.06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
petikeh
tag
válasz jlaci74 #2945 üzenetére
Igen. Mondjuk nehéz úgy, hogy van hogy egy hét is kimarad amíg tudok játszani, aztán leülni a kormány elé. Persze, ez csak a kifogás része.
Amúgy nekem továbbra is ez a WRC2 (rally2) kategória az ami a legjobban bejön.
A versenyről meg annyit, hogy hiába mentem már sokat és szeretem is ezeket a portugál pályákat, a murva setup, pálya degradáció, kopott gumi és viszonylag sok tempós aszfalt kombó annyira nem jön be. Pláne a végén 1-1 visszafordítóval, derékszögű kanyarral, amit rendszeresen benézek... Plusz van a faluban egy nagyon meredek jobb derékszögű, aminél általában úgy megyek tovább, mintha nem szólna a navigátor, hogy jobbra megyünk.
Ezt leszámítva amúgy egészen jó verseny volt, az első szakasz után annyi volt a cél, hogy 100-ban legyek a végén, ez sikerült, aztán hátha lesz majd jobb.
Neked is grat! Tényleg izgi volt kettőnk csatája itt-ott!
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #2824 üzenetére
Én is sínautózom, csak egy kicsit jobban mozog az auto hátulja. Nagy csúszkálások nincsenek. Ezekkel az autókkal nem is lehet. A hibrid WRC-kel nagyon jól lehetne itt menni.
Ne tolj egybe le 10 gyorsaságit! Elég 5 is egyben. Utána érdemes pihenőt tartani.06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #2824 üzenetére
Annnyira jó
Állítottam a kocsin az utolsó 2 szakaszra (lejjebb vittem 2 klikkel elől -hátul) és megint stabilabb lett egy kicsit. Most nagyon jó szerintem.
Összeszedtem az energiám és letoltam a 2 hosszút. Az első (S7) tolatnom kellett sajnos mert lecsúsztam az útról, viszont ami jobban felhúzott hogy az utolsón (s8) az utolsó 1km-en sikerült nekivágni a köveknek keresztbe fordult+defekt. Hogy rohadjon meg bementem defekttel, nem érte volna meg cserélni.
Összesítettben enélkül sem fogtam volna meg Ratrak-ot, de szorosabb lett volna - innen is Grat
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #2775 üzenetére
Az egyik hosszú balosban tolta el hirtelen mindkétszer az orrát. Se előtte se utána nem tolta így meg. Lehet van bent egy kis hupli vagy valami kihordás szerű. Majd megnézem valamikor TT-ben. Még annyi szerencsém sem volt, hogy a szalagkorlát terelt volna, mert pont ott volt egy pár méter megszakítás. Így nem hogy segített volna még fel is ment rá az egyik kerék és féloldalasan mentem pár métert. Az elsőnél még szépen visszamásztam az útra és annyira kiestem a ritmusból, hogy a következő jobbost elrontottam és elgázoltam egy nézőt körülbelül 2km/h-val. A második alkalommal beforogtam a sziklafal fele és vissza kellett tolatnom. A második verzió jobb volt, ott maximum 5 mp. maradt ott.
Az elsőnél legalább 10 a büntetéssel együtt.06-3o/9759I39
-
GalaHU
őstag
válasz jlaci74 #2729 üzenetére
Jaja, veled megy a harc!
Nem szàmítottam TT-s időkre, amikor végigtoltam a megjelenèskor a karriert emlékeztem hogy sokkal lassabb az ember. Csak ugye azóta csak TT-zek, biztos elfelejtettem párszor duplán kattintani a cserekor. Kezdők bénázása…
De párszor meg igen, mert az tuti nem egy szettel jöttem vègig, szerintem az ledefektelne.
Délután nekiugrok a PowerStage-nek, van nèmi előnyöm, de koràntsem megnyugtató…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #2715 üzenetére
Hát nem tudom ez már nekem valami teljesen más. Lehet hogy ő nyert, de így mit? Meg mi az élmény. Én azért SIM-ezek, mert ha hunyorítok akkor el tudom képzelni hogy tényleg ott ülök az autóban mert ültem már ilyenben... Neki meg? Nyert? Nagyszerű, de közben amúgy nem jobb, csak csal(?). Számomra az nem tehetség hogy ő megtalálta a shortcut-ot, mert bár munka biztos volt benne, de a játék lényegét nem sikerült megfogni...
Olyan mintha a boltban odaálna a sor elejére csak úgy. Csak ott ugye nem csak az van hogy mindenki elcancog a foga alatt egy szépvolt-ot hanem előbb utóbb szájbavernék...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #2608 üzenetére
Ahhoz képest azért nem lett annyira rossz az idő. Milyen beállításokkal mész? Alap vagy csináltál rá sajátot?
Nyomd csak tovább, hogy legyen rutinod ezekkel az autókkal is!
A közepes gumi a 2. szakasz felétől- 3/4-től lesz gatya. Ott kicsit óvatosabban menj. Azon a részen én is megforogtam.Az első szerviz utáni módosított Opel setup itt lesz, ha valakinek kell. [link]
06-3o/9759I39