-
Hirdetés: Dell T7810 dupla processzoros alaplap, s2011 v3/v4 proci, 32-256 Gb ddr4
IT Computer értékelést adott wsparts számára:
A reklamáció ez volt:
"megjött a gép, viszont hiányzik belőle a felső RAM hűtő palást,
illetve a tápról amihez rögzíteni kell az hálózati csatlakozót"
Válasz a reklamációval kapcsolatban:
A hiányzónak beállított alkatrész (memória légterelő) nem gyári tartozék. Az csak a dupla procis gépek tartozéka. A gép oldallapjának belső oldalán van egy ábra, mely ezt elmagyarázza: egy proci esetén "fehér", azaz nem kell memória légterelő, két proci esetén "fekete", azaz kell légterelő. Ez a reklamáció nem jogos. Ettől függetlenül felajánlottam neki, hogy a még több mint másfél évig garis gépet beviszem a nagyker (igen, nagyker, mert évi 2 milliárd Ft a forgalmuk használt számítógépekből) szervizébe és a reklamáció alapján intézkednek. Ezzel a lehetőséggel nem kívánt élni..
Ez a kép szerepel az ő értékelésében is, csak itt ki van nagyítva az oldallap
Törés vagy hiány a tápegységnél:
Nem a tápegység a törött, hanem egy fogantyú tört le róla, amivel ki lehet húzni zárt oldallap esetén is a gépből. Szerintem szállítás közben tört le (a dpd szerint egy csomagnak ki kell bírnia 80 cm-ről való leesést - magasabbról mint egy asztal és betonra/kőre, nem puhára), de a kis jelentősége és értéke miatt a gyakorlatban lényegtelen, hogy mikor és hol törött le a kérdéses fogantyú. . Hányszor kell kivenni egy tápegységet egy gépből 10-15 év alatt? Csak ha elromlik, egyébként egyszer sem. Na ezért. Kinyitott oldallap mellett belülről lehet rajta segíteni. És esztétikailag sem lett csúnyább a gép, mert hiányzik róla az a fogantyú. Az alkatrésszel kapcsolatban a kezdeti "a tápról hiányzik egy valami, amihez rögzíteni kell a tápkábelt" megjegyzés átalakult törött tápegységgé, a "csúsztatás" nagyon erős. Ettől függetlenül ennél is felajánlottam neki, hogy a még több mint másfél évig garis gépet beviszem a nagyker (igen, nagyker, mert évi 2 milliárd Ft a forgalmuk használt számítógépekből) szervizébe és a reklamáció alapján intézkednek. Ezzel a lehetőséggel nem kívánt élni..
A wsparts mint "ember" (mert nem vevő volt) értékelése:A gépet szervizbe hozni nem volt hajlandó, csak követeléseket támasztott.
"Szóval 3 opciót tudok felajánlani:
- visszaküldöm a tápot és küldesz egy olyat ami nincs széttörve, illetve egy ramhűtőpalástot -> mindenki tévedhet hiba kijavítva mindenki boldog
- visszaküldöm a gépet, te pedig lesztornózod a számlát és visszautalod a pénzt -> nem történt adásvétel
- minden marad úgy ahogy kaptam azaz egy hiányos grade B konfiguráció aminek megfelelően fogom értékelni a vásárlást"
A kért és megírt számla alapján a vevő .. éva áfakörös egyéni vállalkozó, és nem istván aki a leveleket írta. A vevővel egyszer sem tudtam kommunikálni, se levélben, se telefonon.
István azt se tudta, hogy fiú-e vagy lány, vállalkozó vagy magánember, mindent kevert, mindent félremagyarázott.
Ami pedig különösen visszataszító, hogy kezdetektől csak az eladó rossz színben való feltüntetése volt a célja. Nem a vásárlást, nem a terméket akarta értékelni, hanem az eladót rossz színben feltüntetni és akadályozni a működését.
Vagyis ő megunta hogy kereken 1hete levelezünk és így megy a negatív értékelése a nap végén amennyiben nem kap egy hibátlan tápegységet és egy légterelőt, ezzel szerinte véget is ér a HA-s pályafutásom ezzel az accounttal, mert ezek után a vásárlói bizalom olyan szintre fog csökkenni hogy egy csavart sem fogok tudni eladni, nem hogy munkaállomásokat...
Ez nem értékelés, hanem borzasztóan gonosz ember megnyilvánulása.
István legalább 3 fiókot üzemeltet (wsparts, servershop, horvee, a negyedik, a cpudealer már megszűnt,esetleg több is, ...) ugyanazzal a tel számmal, biztosan jól esik számára az, hogy kevesebb a fizetős és több az ingyenes hirdetése, még a PH-t is átverheti ezzel a magatartásával... A termékek árai vegyesen számla nélküli és áfás, de nem hajlandó elárulni az érintett vállalkozás nevét. Ennél a wsparts fióknál minden terméke magánemberként hirdetett áfamentes termék, nagyon sok értékelését is megnéztem, de nem találtam vállalkozáshoz köthetőt, ezáltal marad a be nem jelentett kereskedelmi tevékenységet folytató magánember. A .. éva vállalkozót (aki 2024 április óta végez bejelentett tevékenységet, azaz fél éve és nem nem 18 éve mint istván áfafizetés nélkül a hardveraprón ) egyszer sem tudtam elérni, pedig ugye ő volt a vevő. Kettejük között fennálló viszonyt sem részletezte (munkavállaló, megbízási szerződés, vagy más), Ezáltal azt sem tudta igazolni, hogy milyen alapon beszél a vevő nevében. Ez méginkább azt erősíti, hogy a .. éva vállalkozó gyakorlatilag stróman kategória/jelenség. Valamint az horvee és servershop mögött álló(k) kiléte is zavaros, nem ismertette a mögöttük álló vállalkozást (ha van...). Véleményem szerint ő az, aki ilyen magatartással nem való ide a hardverapróra.
Még a futár rendelésénél is hibázott figyelmetlensége és önző magatartása miatt, a DPD Express szolgáltatás (reggel megírt 1 órás idő intervallum a felvételnél) helyett DPD collection szolgáltatást rendelt, ahol egész nap várhattam a csomagfelvételt, szerencsére csak 5 órát kellett várnom. Nekem nagyon nem volt ez így jó, mert más munkát kellett volna csinálnom. Átvert istván, mert megígérte az 1 órás intervallumot. Persze neki nem fáj, mert nem ő várt a futárra sok órát. Arra viszont telik, hogy mindent elferdítsen, gonosz módon viselkedjen.
Véleményem szerint ő az, aki ilyen visszataszító gonosz magatartással nem való ide a hardverapróra.
wsparts értékelést adott IT Computer számára:
Az elején simán ment minden, relatíve gyors kommunikáció, megkaptam a számlát is, a leírásnak megfelelően én rendeltem a futárt (DPD)
Viszont kicsomagolás után jött a feketeleves:
- hiányzott a gyári légterelő a RAM-okról
- le volt törve a táp kihúzója/tápkábel rögzítőjeMég akkor rögtön meg is írtam az eladónak, mik a problémáim.
Erre az a válasz érkezett tőle, hogy a ramhűtő légterelő nem gyári tartozék, a táp kihúzó/rögzítőt pedig a futár törte le, mert én a DPDt választottam az MPL helyett (amennyire "jól" be volt csomagolva úgy ez még reális is lett volna, csak éppen nem volt már a dobozban sem)
Erre elküldtem neki az alábbi képeket direkt 1CPUSat keresve hogy megnézhesse ez bizony CPU független gyári tartozék:
Erre azt válaszolta hogy nézzem meg a gép oldallapját majd bemásolta az alábbi képet, amivel szintén engem igazolt:
Mikor megírtam neki :"köszönöm szépen hogy igazoltál
" onnantól az eddig sem túl barátságos ámbár lekezelő hangnem átváltott fenyegetőzésbe: megjelenik az általa cégjegyzékben megkeresett székhelyen és az összes mozaik szavas hatósággal fenyegetőzött.
Ekkor megírtam neki hogy 3 lehetőséget tudok felajánlani:
- vissza veszi a gépet, bukok egy oda vissza postaköltséget
- küld egy légterelőt és egy nem széttört tápegységet, természetesen visszaküldöm előtte a széttörtet (mindenki tévedhet de megoldottuk a helyzetet)
- minden marad úgy ahogy van azaz kaptam egy grade B hiányos és sérült gépet és ennek megfelelően fogom értékelni a vásárlást isEzek után taglalta a mentális képességeimet
Válaszként elküldtem neki ezt a Dell szétszerelési videót, illetve a gyári kézikönyv leírását oldalszámmal hivatkozva (8-9 oldal)
https://dl.dell.com/topicspdf/precision-t7810-workstation_owners-manual_hu-hu.pdfhttps://youtu.be/6Dg5wAdBdRo?si=BadF2VbHilcxcnNU
Mivel ekkor már közel 1 hete húzódott a dolog, akkor megírtam neki hogy elállnék a vásárlástól hibás teljesítésre hivatkozva.
Azt válaszolta hogy ezt nem tehetem meg és nem fogja visszavenni a gépet, erre azt válaszoltam hogy akkor ma este a deadline ha nem kapok ígéretet hogy küld légterelőt és egy ép tápot akkor negatívan fogom értékelni a vásárlást (az hozzá tartozik a dologhoz hogy eleve nem is engedte értékelni a vásárlást, hanem az adminok segítségét kellett kérnem)
Ekkor felajánlotta hogy majd ő bevizsgáltatja DELL márkaszervizben (a haverjainál ahonnan vásárol), de a táp sérülést ő úgy ítéli meg hogy az 254HUF lesz a kártérítés amit fel tud most ő is ajánlani a légterelőről a szakvélemény pedig fizetős lesz, mert az bevizsgálási díjjal fog járni,
illetve a válasza végére odaszúrta hogy fizessek neki holnapig 28.000,- forintot mert várnia kellett a DPD-re (aki nem tud várni a futárra az ne írja le a hirdetésében hogy a vevő rendelheti a futárt, pláne ne űzzön csomagküldő kiskereskedelmet
)
Ekkor beláttam, hogy a dolognak nem lesz megoldása és értékeltem a vásárlást.
Ami kifejezetten ironikus hogy a levelezésünk során elszólta magát, hogy ő szokta kivenni a légterelőt amikor 1 CPUsitja a gépet, (nyilván azért mert a Dell mérnököknél okosabb és szerinte az nem kell oda)
Sajnos a Prohardveres házirend tiltja a privátok megosztását, mindent lementettem igen tanulságos volt számomra.
Ezek után mindenki döntse el, hogy mi történne ha egy drágább géppel lenne problémája vagy hiányosan kapná meg, amikor egy nettó 60k-s gépnél képtelen volt a kompromisszumra...
Aktív témák
-
válasz
IT Computer #14 üzenetére
Még mindig csak terelsz, de legalább aki ezt végigolvassa az látja milyen minőségű szolgáltatásra számíthat...
-
Amikor más nevében meghatalmazás nélkül cselekedsz/tevékenykedsz és felszólításra sem igazolod, hogy jogosan teszed, akkor csalást valósítasz meg.
Jelen esetben már 16. napja nem igazolod hogy milyen alapon cselekedsz egy vállalkozás nevében. Az a vállalkozás pedig valószínűleg a lakcímedre van regisztrálva.
Ráadásul azt sem tudod eldönteni, hogy a vállalkozó idős párod/anyád/más rokon-e vagy ismerős. (ez biztosan nehéz feladat számodra, felismerni ki lehet rokon és ki ismerős).
Aki véleményed szerint vállalkozóként nem rendelkezik számítógép vásárlásához elég tapasztalattal, annak ellenére, hogy tevékenységi körei:
1. Egyéb számítástechnikai szakértés, tanácsadás, 2. Hardver-szaktanácsadás, 3. Számítógép-üzemeltetés. -
Kedves Sándor,
kifejezetten vicces ahogy próbálod terelni a témát az általad eladott hiányos és sérült termékről.
Ellenben ha úgy érzed, hogy nem adtam személyit és lakcímkártyát a rendelésem mellé (a Tescoban sem kérik sőt szerintem egyik IT kiskereskedelmi boltban sem
) és szerinted ez kötelező kelléke egy vásárlásnak (sőt ebben az esetben te hibáztál, mert nem kérted el és mégis eladtad), akkor csináljuk vissza az egészet, én visszaküldöm ezt a csodát amit adtál te pedig utald vissza a pénzt...
-
istvan!
Nem mutatkoztál még be, pedig folyamatosan kértem hogy igazold, milyen alapon működsz egy vállalkozás nevében.
"ezzel kezdtem a vállalkozónak nincs PHs regisztráció, azért kommunikálok én itt, mivel account nélkül elég nehéz"
Nem mutatkoztál be, nem tudni ki az az én, egy keresztnévre emlékeztető valami nem bemutatkozás. Mint ahogy a wsparts sem egy emberi igazolására alkalmas név. Nem vállalkozás, csak egy nickname mögé elbújó rendszeres kereskedelmi tevékenységet végző, de azt a hatóságok elől eltitkoló név nélküli ember vagy, bemutatkozás nélkül úgymond egy senki.
Más nevében pedig meghatalmazást bemutatva cselekedhetsz, már harmadik hete nem adtál információt ezen a téren.Folyamatosan elferdíted a valóságot, ezt a bemutatkozás kérdést is.
Ez is a hazugság, hazug ember kategória vulgáris kifejezéssel élve.Az általad végzett tevékenység, a valóság folyamatos elferdítése, ráadásul még ekként magyarázva: "akkor az valószínűleg véletlen egybeesés" még jobban azt mutatja, hogy egy rettenetesen gonosz ember vagy.
-
Értem, akkor az valószínűleg véletlen egybeesés, hogy a reklamációm után pár órával "archiválodott" a hirdetés, bár ez kb irreleváns, mivel nem hagytad jóvá az értékelést, illetve végül a harmadik opciót választottad aminek a kimenetele pontosan az lett ami várható volt
Nagyon jó tanulság szerintem mindenkinek milyen panaszkezeléssel és problémamegoldással dolgozik az eladó.
ui: ismét nem sikerült leírni a nevem helyesen
-
istván megint másképp mondja, mint ahogy a valóságban történt:
"Pontosan úgy csináltam ahogy elvárható, megérkezett a termék, miután megreklamáltam hogy hiányosan érkezett meg amit előre kifizettem, nem jegelted hanem rögtön archive-ba raktad."
A valóság az, hogy a HA/PH archiválta, mert 30 nap után az történik egy hirdetéssel.
Nem jegeltem, nem archiváltam.
A valóság az, hogy vulgáris kifejezéssel élve hazudsz és így alaptalanul sértegetsz.
-
válasz
IT Computer #8 üzenetére
- Azokban az általad előkapart képeken és videókban, leírásokban, mindegyikben arról van szó, hogy extra (azaz nem széria/kötelező) felszerelés lehet a kérdéses memória légterelő:
az erről szóló részt bemásolnád ide a gyári leírásból, illetve a gyári videóban ez melyik másodpercnél hangzik el?
- Vidd el a HRP-hez, ha neked az tetszik, neked van szükséges szakember segítségére.
Ha jól értem akkor elvihetem és fizetési meghagyással a számlán lévő kft-re írathatom a bevizsgálás költségét és az esetleges légterelő pótlásának a díját (mivel tőled már úgysem kapok).
- Az a gyorsaság, ahogy ügyeidet intézed, nagyon "megható".
Pontosan úgy csináltam ahogy elvárható, megérkezett a termék, miután megreklamáltam hogy hiányosan érkezett meg amit előre kifizettem, nem jegelted hanem rögtön archive-ba raktad.
Az értékelés igénylése és az adminok segítségének kérése között több mint 26h telt el, miközben te legalább 3 óránként bejelentkeztél (szóval minimum 3-4X látnod kellett a kis csengőt felkiáltójellel)- Ez a nagy gyorsaság (kevesebb mint 24 óra telt el a csomag érkezésétől az értékelés megkezdéséig:
mert szerinted mennyi időnek kell eltelnie a csomag kibontása után hogy észrevegyem hiányos és sérült terméket kaptam?
istván!:
15x sikerült leírni a nevemet kisbetűvel, köszönöm szépen hogy minden alkalommal sikerül alátámasztanod gyermeteg viselkedésedNem te vagy a vevő.
Hanem egy vállalkozás.
Ha más nevében beszélsz, de nem tudod igazolni, hogy ezt jogosan teszed, akkor hétköznapi nyelven mondva csaló vagy. Már több mint 2 hete nem tudod igazolni, hogy miért te levelezel és mi közöd a vevőhöz:Ahogy nézem nem csak az ábrákat nem érted meg, de a szövegértelmezés is komoly akadályokat állít eléd, ezzel kezdtem a vállalkozónak nincs PHs regisztráció, azért kommunikálok én itt, mivel account nélkül elég nehéz és mint a példa is mutatja nagyon helyesen, mert különben nem tudtam volna értékelni ezt a felettébb felemelő vásárlást és semmiért sem hagytam volna ki ezt a kis levelezést ami minden alkalommal feldobja nem csak az én napom hanem az ismerőseimét is
.
-
istván!
Azokban az általad előkapart képeken és videókban, leírásokban, mindegyikben arról van szó, hogy extra (azaz nem széria/kötelező) felszerelés lehet a kérdéses memória légterelő.
A gép oldallapján lévő ábra pedig a "minimumot"/széria kivitelt ábrázolja.
1 proci esetén nem kell a légterelő (de extra felszerelés lehet),
2 proci esetén kell.Vidd el a HRP-hez, ha neked az tetszik, neked van szükséges szakember segítségére.
Itt a Duna jobb partján az általános iskolások is megértik az ábrákat.Hol lehet a lekezelő hangnem, amikor csak dícsérlek?
"istván segít a fenti tevékenységekkel kenyerét kereső vállalkozónak a gépvásárlásban, mert nincs benne tapasztalata.
Ennél nemesebb / hihetőbb cselekedettel ritkán találkozni Budapest belvárosában",sőt még rangos díjra jelölést is említettem.
A gonosz jellem rád jellemző.
Az a gyorsaság, ahogy ügyeidet intézed, nagyon "megható".2024-10-10 13:26:11
megjött a gép, viszont hiányzik belőle a felső RAM hűtő palást
illetve a tápról amihez rögzíteni kell az hálózati csatlakozót
istván2024-10-10 17:07:12
Szóval 3 opciót tudok felajánlani:
- visszaküldöm a tápot és küldesz egy olyat ami nincs széttörve, illetve egy ramhűtőpalástot -> mindenki tévedhet hiba kijavítva mindenki boldog
- visszaküldöm a gépet, te pedig lesztornózod a számlát és visszautalod a pénzt -> nem történt adásvétel
- minden marad úgy ahogy kaptam azaz egy hiányos grade B konfiguráció aminek megfelelően fogom értékelni a vásárlást
istvánMajd választ meg sem várva
2024-10-11 09:36
wsparts értékelést kezdeményezett2024-10-12 11:33
bejelentés érkezett a hardverapro.hu-n bonyolított adás-vétele okánEz a nagy gyorsaság (kevesebb mint 24 óra telt el a csomag érkezésétől az értékelés megkezdéséig, valamint kevesebb mint 24 óra a "bejelentésig" egy olyan embertől, aki nem a vevő és még mindig (több mint 2 hét után sem) nem igazolta, hogy milyen alapon jár el a vevő nevében, csakis egy gonosz ember tevékenysége lehet.
istván!
Nem te vagy a vevő.
Hanem egy vállalkozás.
Ha más nevében beszélsz, de nem tudod igazolni, hogy ezt jogosan teszed, akkor hétköznapi nyelven mondva csaló vagy. Már több mint 2 hete nem tudod igazolni, hogy miért te levelezel és mi közöd a vevőhöz. -
Még egyszer, ajánlom a GYÁRI leírást és a GYÁRI videókat, illetve érdemes elolvasnod a leírás memória csere részét is ami azzal kezdi, hogy el kell távolítani a memória légterelőt
Amúgy teljesen helyesen írtad "szerinted", de szerencsére nem vagy Dell mérnök, mert ők másképpen gondolkoznak erről.
De még mindig áll az ajánlatom, vigyük el egy független szervizbe és amennyiben gyári tartozék fizesd ki az időmet (amit te elvártál tőlem) illetve a bevizsgálást és kérem a légterelőt amit te önhatalmúlag vettél ki a gépből.
Félreértés ne essék nem az 5500,- forintos légterelő fáj, hanem az eladó gyerekes hozzáállása a probléma megoldásához és a lekezelő hangneme, illetve az éves forgalmát elnézve semmi tapasztalata nincs az adott témában...
-
2024-10-12-én írtam:
"Szóval a légterelő nélküli egyprocis gép normál állapot.
Ha ezt nem tudod felfogni (azaz amit az ábra mutat), fordulj "szakemberhez", ott majd segítenek."
Most elmehetsz az általad választott szakemberhez a HRP-be. Kérdezz tőle.(szerintem): Az (alsó) ábra magyarázata: Ha egy processzor van a gépben, nem kell memória légterelő, ha 2 processzor van a gépben, akkor kell, azért van a jobb alsó sarokban a két proci felett feketére satírozva, ugyanúgy, mint ahogy a légterelő kinéz.
Két hét után elkezdted magyarázni, hogy mi az ábrák értelmezése:
"Az általad kivágott kép azt mutatja ami rá is van írva CPU és RAM installáció:
azaz mint a képen is látszik NE használd a második CPU foglalatot és a hozzá tartozó RAM foglalatokat ha nincs benne CPU ezért van áthúzva az egész"Ez aztán a meglepi: "NE használd a második CPU foglalatot és a hozzá tartozó RAM foglalatokat ha nincs benne CPU"
Óriási: Ne használjam azt, ami nincs benne.
Ezért a megállapításért a gép vásárlója, ... éva áfakörös egyéni vállalkozó akár Nobel díjra is jelölhet téged, istván. A HRP is "elbújhat a bokorban" ilyen szaktudás mellett.De azért menj oda és kérdezd meg tőlük:
1. A légterelő nélküli 1 procis gép normál állapot
Igaz vagy nem?
2. a memória lépterelő 1 procis gép esetén extra felszerelés
Igaz vagy nem?
3. Az ábra jelentése: "NE használd a második CPU foglalatot és a hozzá tartozó RAM foglalatokat ha nincs benne CPU"
Igaz vagy nem?Ezt el lehet intézni az oldallap képének és a kérdések beküldésével is, nem kell fizikailag is oda menni. De mehetsz fizikailag is oda, akár a komplett géppel.
Valamint a tápegységről is kérdezhetsz:
4. A fogantyú a tápkábel rögzítésére szolgál.
Igaz vagy nem?
5. Más Dell gépeknél, valamint más gyártóknál nincs tápkábel kitámasztó "kézi bizgentyű", mert ott a gép körül lévő levegő támasztja a tápkábelt.
Igaz vagy nem?A Dell szervizük 0-24-es lehet, így gondolom néhány órán belül megírod a válaszukat.
Sőt akár 4 órán belül házhoz is jöhetnek hozzád, igaz? -
-
Végülis igazad van, minden vállalkozónak az ügyfélkapu és a kamarai tagdíj mellé jár egy PH-s regisztráció és account is
illetve örülök hogy válaszoltál, akkor a HRP-hez bevihetjük a gépet egy szakmai véleményre ami igazolja a légterelő gyári alkatrész mivoltját és amennyiben gyári alkatrész fizeted a bevizsgálást és az időmet? (ahogy te is elvártad tőlem)
-
A vevő: ... éva egyéni vállalkozó, áfakörös "versenyző".
Két hét és sokszori érdeklődés után istván már elárult valamit, de azt még nem tudja eldönteni, hogy ismerős vagy rokon:
"Magánszemély vs cég:
Gondolom az nem merült fel benned, hogy egy idős ismerősnek/rokonnak segítek a gépvásárlásban, akinek nincs benne tapasztalata"A vállalkozó éva segítségre szorul, pedig ezek a tevékenységei:
Statisztikai számjel 90033793479123101
1. tevékenység / 3
Hatály kezdete 2024.04.01
Egyéb számítástechnikai szakértés, tanácsadás
2. tevékenység / 3
Hatály kezdete 2024.04.01
Hardver-szaktanácsadás
3. tevékenység / 3
Hatály kezdete 2024.04.01
Számítógép-üzemeltetésistván segít a fenti tevékenységekkel kenyerét kereső vállalkozónak a gépvásárlásban, mert nincs benne tapasztalata.
Ennél "nemesebb" / hihetőbb cselekedettel ritkán találkozni Budapest belvárosában...
-
1heti levelezésünk után, amikor megírtam, hogy részemről ennyi volt és értékelem a vásárlást, akkor "ajánlotta" fel az alábbit:
"Ettől függetlenül felajánlottam neki, hogy a még több mint másfél évig garis gépet beviszem a nagyker (igen, nagyker, mert évi 2 milliárd Ft a forgalmuk használt számítógépekből) szervizébe és a reklamáció alapján intézkednek. Ezzel a lehetőséggel nem kívánt élni..
Természetesen azt kihagyta ebből a kis szösszenetből, hogy ezért pénzt kért volna, azaz egy 5500 forint alkatrész hiánya miatt, nekem kellett volna visszavinni a gépet (mert a DPD ugye nem jó), illetve az általa kiválasztott "baráti" szervizben kifizetnem az alkatrész árának kb 2-3X bevizsgálás címszóval (a tápegységről lentebb)
Mindazonáltal ha az alábbi független Dell szervizben bevizsgáltatjuk és az eladó állja az összes költséget amennyiben igazam van, úgy részemről természetesen rendben van:
https://dell.hrp.hu/kapcsolat/
Magánszemély vs cég:Gondolom az nem merült fel benned, hogy egy idős ismerősnek/rokonnak segítek a gépvásárlásban, akinek nincs benne tapasztalata, pont ezért is "égett a pofám" amikor nem azt kaptam ami a hirdetésben volt...
Ha szerinted ez strómaniság, akkor a szomszéd lakásban a feleséged nevén ugyan ilyen tevékenységgel bejegyzett "IT R***eting Kft" mi lenne?
3 fiók / 1 telefonszám:
Tudom hogy furcsa lehet, de van olyan hogy szakmaiság, az adott telefonszámon olyan szakember érhető el aki álmából felkeltve is tud tanácsot adni virtualizáció/szerver/munkaállomás és sok egyéb témakörben, illetve például tisztában van azzal is mi a gyári alkatrész és minek kell az adott gépben benne lennie
Légterelő:
köszönöm hogy bemásoltad ide a képet, persze nagyvonalúan az eredeti képet már nem merted, mivel az pontosan engem igazol:
A képen látszik, hogy GYÁRILAG 1CPUs konfigurációról van szó, mivel a második CPU foglalatán rajta a van a védő, illetve a hozzá tartozó RAM foglalatok le vannak matricázva.
Az általad kivágott kép azt mutatja ami rá is van írva CPU és RAM installáció:
azaz mint a képen is látszik NE használd a második CPU foglalatot és a hozzá tartozó RAM foglalatokat ha nincs benne CPU ezért van áthúzva az egész, és nyilván nem lehetett volna ezt szemléltetni ha a ramfoglalatok felét letakarja egy műanyag, de ha nem hiszel a saját szemednek akkor érdemes fellapozni a GYÁRI DELL leírást/kézikönyvet (amit nyilván láttál mert onnan vágtad ki a tápegységes képeket):
https://dl.dell.com/topicspdf/precision-t7810-workstation_owners-manual_hu-hu.pdf
illetve ha ezen a képen túl sok a karakter akkor az általad kivágott képen látható QR-t lecsipogva az alábbi csatornára téved az ember, ahol pont azt prezentálják hogyan kell alkatrészeket cserélni/bővíteni a munkaállomásban és itt jön a váratlan fordulat ott is egy GYÁRILAG 1CPUs gép van amiben szintén ott a légterelő
https://www.youtube.com/watch?v=6Dg5wAdBdRo
Tápegység:
a PHs szabályokkal ellentétben bemásolom ide az eladó válaszát, talán tanulságos lesz másoknak is, ha sérülten kapnak meg egy rendelést esetleg garanciális problémájuk lenne:
"Egy másik lehetőség, hogy ha már töréses sérülésről beszélsz, (melyet elismertem, hogy lehetséges, de az okozójának a futárt neveztem meg - most pedig inkább arra hajlok, hogy te törted ki szándékosan, mert nem találtál a gépben légterelőt"
Azaz az eladó abszurd módon azt feltételezte hogy, az ebayről 5500,- HUFért rendelhető műanyag darabért, előre nem látható kimenetellel okozok magamnak egy kb 10-12ks kárt (tudom hogy az eladó szerint ez csak 254HUF, bár ha szerinte ennyi az értékvesztése a tápegységnek akkor nem tudom miért nem cserélte ki
)
Illetve ha a futár törte le, mert annyira jól volt csomagolva a gép (azaz már itt is kibújna a felelősség alól amikor pontosan ő csomagolta a gépet szóval az ő felelőssége lenne, hogy ne egy "sajtpapírt" használjon erre), akkor hova lett a dobozból a letört alkatrész? (nem vagyok a barkácsolásnak nagy híve, de nyilván megoldottam volna ha meglenne.)
Ami pedig különösen visszataszító, hogy kezdetektől csak az eladó rossz színben való feltüntetése volt a célja. Nem a vásárlást, nem a terméket akarta értékelni, hanem az eladót rossz színben feltüntetni és akadályozni a működését.:
Az eladót nem kellett rossz színben feltüntetni, mivel a problémáim megírása után teljes mérték próbált kibújni a felelősség alól és semmilyen kompromisszumra nem volt képes, mint ahogy ő is megírta 3 lehetőséget ajánlottam fel:
- visszaveszi a gépet amin én többet bukok mint a légterelő ára (oda vissza futár)
- visszaküldöm a tápegységet és küld egy hibátlant + légterelőt (ha valóban 254,- HUF a kár ahogy ő állítja akkor ez nem lehet probléma, illetve mint ahogy írta ő veszi ki a légterelőt szóval ott van nála így ez neki nem kerül semmibe )
- természetesen a 3. opciót választotta hogy minden marad ahogy van, azaz meg sem akarta oldani a helyzetet, csak ragaszkodott gyerekes módon a saját vélt igazához amit több GYÁRI videóval és leírással is megcáfoltam: -
A reklamáció ez volt:
"megjött a gép, viszont hiányzik belőle a felső RAM hűtő palást,
illetve a tápról amihez rögzíteni kell az hálózati csatlakozót"
Válasz a reklamációval kapcsolatban:
A hiányzónak beállított alkatrész (memória légterelő) nem gyári tartozék. Az csak a dupla procis gépek tartozéka. A gép oldallapjának belső oldalán van egy ábra, mely ezt elmagyarázza: egy proci esetén "fehér", azaz nem kell memória légterelő, két proci esetén "fekete", azaz kell légterelő. Ez a reklamáció nem jogos. Ettől függetlenül felajánlottam neki, hogy a még több mint másfél évig garis gépet beviszem a nagyker (igen, nagyker, mert évi 2 milliárd Ft a forgalmuk használt számítógépekből) szervizébe és a reklamáció alapján intézkednek. Ezzel a lehetőséggel nem kívánt élni..
Ez a kép szerepel az ő értékelésében is, csak itt ki van nagyítva az oldallap
Törés vagy hiány a tápegységnél:
Nem a tápegység a törött, hanem egy fogantyú tört le róla, amivel ki lehet húzni zárt oldallap esetén is a gépből. Szerintem szállítás közben tört le (a dpd szerint egy csomagnak ki kell bírnia 80 cm-ről való leesést - magasabbról mint egy asztal és betonra/kőre, nem puhára), de a kis jelentősége és értéke miatt a gyakorlatban lényegtelen, hogy mikor és hol törött le a kérdéses fogantyú. . Hányszor kell kivenni egy tápegységet egy gépből 10-15 év alatt? Csak ha elromlik, egyébként egyszer sem. Na ezért. Kinyitott oldallap mellett belülről lehet rajta segíteni. És esztétikailag sem lett csúnyább a gép, mert hiányzik róla az a fogantyú. Az alkatrésszel kapcsolatban a kezdeti "a tápról hiányzik egy valami, amihez rögzíteni kell a tápkábelt" megjegyzés átalakult törött tápegységgé, a "csúsztatás" nagyon erős. Ettől függetlenül ennél is felajánlottam neki, hogy a még több mint másfél évig garis gépet beviszem a nagyker (igen, nagyker, mert évi 2 milliárd Ft a forgalmuk használt számítógépekből) szervizébe és a reklamáció alapján intézkednek. Ezzel a lehetőséggel nem kívánt élni..
A wsparts mint "ember" (mert nem vevő volt) értékelése:
A gépet szervizbe hozni nem volt hajlandó, csak követeléseket támasztott.
"Szóval 3 opciót tudok felajánlani:
- visszaküldöm a tápot és küldesz egy olyat ami nincs széttörve, illetve egy ramhűtőpalástot -> mindenki tévedhet hiba kijavítva mindenki boldog
- visszaküldöm a gépet, te pedig lesztornózod a számlát és visszautalod a pénzt -> nem történt adásvétel
- minden marad úgy ahogy kaptam azaz egy hiányos grade B konfiguráció aminek megfelelően fogom értékelni a vásárlást"
A kért és megírt számla alapján a vevő .. éva áfakörös egyéni vállalkozó, és nem istván aki a leveleket írta. A vevővel egyszer sem tudtam kommunikálni, se levélben, se telefonon.
István azt se tudta, hogy fiú-e vagy lány, vállalkozó vagy magánember, mindent kevert, mindent félremagyarázott.
Ami pedig különösen visszataszító, hogy kezdetektől csak az eladó rossz színben való feltüntetése volt a célja. Nem a vásárlást, nem a terméket akarta értékelni, hanem az eladót rossz színben feltüntetni és akadályozni a működését.
Vagyis ő megunta hogy kereken 1hete levelezünk és így megy a negatív értékelése a nap végén amennyiben nem kap egy hibátlan tápegységet és egy légterelőt, ezzel szerinte véget is ér a HA-s pályafutásom ezzel az accounttal, mert ezek után a vásárlói bizalom olyan szintre fog csökkenni hogy egy csavart sem fogok tudni eladni, nem hogy munkaállomásokat...
Ez nem értékelés, hanem borzasztóan gonosz ember megnyilvánulása.
István legalább 3 fiókot üzemeltet (wsparts, servershop, horvee, a negyedik, a cpudealer már megszűnt,esetleg több is, ...) ugyanazzal a tel számmal, biztosan jól esik számára az, hogy kevesebb a fizetős és több az ingyenes hirdetése, még a PH-t is átverheti ezzel a magatartásával... A termékek árai vegyesen számla nélküli és áfás, de nem hajlandó elárulni az érintett vállalkozás nevét. Ennél a wsparts fióknál minden terméke magánemberként hirdetett áfamentes termék, nagyon sok értékelését is megnéztem, de nem találtam vállalkozáshoz köthetőt, ezáltal marad a be nem jelentett kereskedelmi tevékenységet folytató magánember. A .. éva vállalkozót (aki 2024 április óta végez bejelentett tevékenységet, azaz fél éve és nem nem 18 éve mint istván áfafizetés nélkül a hardveraprón ) egyszer sem tudtam elérni, pedig ugye ő volt a vevő. Kettejük között fennálló viszonyt sem részletezte (munkavállaló, megbízási szerződés, vagy más), Ezáltal azt sem tudta igazolni, hogy milyen alapon beszél a vevő nevében. Ez méginkább azt erősíti, hogy a .. éva vállalkozó gyakorlatilag stróman kategória/jelenség. Valamint az horvee és servershop mögött álló(k) kiléte is zavaros, nem ismertette a mögöttük álló vállalkozást (ha van...). Véleményem szerint ő az, aki ilyen magatartással nem való ide a hardverapróra.
Még a futár rendelésénél is hibázott figyelmetlensége és önző magatartása miatt, a DPD Express szolgáltatás (reggel megírt 1 órás idő intervallum a felvételnél) helyett DPD collection szolgáltatást rendelt, ahol egész nap várhattam a csomagfelvételt, szerencsére csak 5 órát kellett várnom. Nekem nagyon nem volt ez így jó, mert más munkát kellett volna csinálnom. Átvert istván, mert megígérte az 1 órás intervallumot. Persze neki nem fáj, mert nem ő várt a futárra sok órát. Arra viszont telik, hogy mindent elferdítsen, gonosz módon viselkedjen.
Véleményem szerint ő az, aki ilyen visszataszító gonosz magatartással nem való ide a hardverapróra.
Aktív témák
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen egeret válasszak?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3048, 94% Akkumulátor
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 512GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest