Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
Egyénfüggő, hogy kinek mi számít szépnek, de az UE5 például eléggé jól működik a fluiditást nagyon igénylő "lövöldékben", mint amilyen a Fortnite, Marvel Rivals, vagy legutóbb például a Valorant.
Az összes motorhoz hasonlóan az UE5 is igényli az adott játékhoz optimalizálását, de ha azt nem spórolják el a játékfejlesztők, akkor teljesen jó alap az UE5. -
kilua
senior tag
Miért, melyik motor lenne jobb? A capcom RE engine egy nagyobb címnél (monster hunter wilds) be is adta a kulcsot. A CD project red a cyberpunk 2077 esetén láttuk milyen teljesítményt ért el akkori konzolokon. Az unity régen jó volt ha kis teljesítményű platformokra például mobilok is akart lőni a fejlesztő, de mióta a mobil is elég erős lett ott is egyre több fejlesztő unteal engine 5 felé ment el (itt a kínai játékokra gondolok mert mobilra nincs is más szinte)
Egyszerűen egy modern motor fejlesztése olyan komplex feladat lett hogy nem éri meg egy cégnek fenntartani.
-
flexxx2
őstag
egy kínai fejlesztőcég ezt megcsinálja , de (szerintem) egy európainak ez eszébe se jutna
-
válasz
SebiProton #10 üzenetére
Némiképpen árnyalja a dolgot, hogy a high beállítás ellenére az 1080p 60fps önmagában már egy minimalista konfiguráció.
A spektrum másik vége a 4k240 és az 1440p480, amik ennek a tizenhatszorosát jelentik (pixelszám X fps). Az RX6800 pedig egy két generációval korábbi felső-közép kategóriás kártya.
-
SebiProton
újonc
Nálam renben megy PC-n semmi akadás fagyás nélkül. Kb 6-7 óra alatt. Próbáltam felskálázással és anélkül is high beállításon... 1080p 60 fps meg van. Egy RX6800 16GB kártyán futtatom... ja ha számít akkor a Xbox Game passos verzió, nem a steames. Ettől eltekintve, szörnyű hogy ezt a megoldást választották a fejlesztők...
-
Cifu
félisten
Tegyük szépen hozzá, hogy nem ez az első, de még csak nem is a második Unreal Engine 5 játék, amely irgalmatlanul optimalizálatlanul jön ki.
-
hapakj
őstag
hááát az IGP-k kihasználása elég bullshit volt. Max olyan laptopoknál van értelme ahol a display-t csak az IGP tudja meghajtani. Se normális gamer laptopnál se desktop PC-nél semmi értelme.
Illetve növeli az alkalmazás komplexitását, közben az IGP-k teljesítménye annyira alacsony, hogy igazából nem is éri meg használni, mert a resourceok másolgatása több idő, mint amit be tudna egyáltalán segíteni.
Alapvetően a multigpu nem az API-k miatt halott, hanem maguk a renderpipeline-ok olyanok, hogy nem illeszkednek a multigpu-s megvalósításhoz.
-
Alusky
senior tag
válasz
Armagedown #3 üzenetére
Inkább az IGP kihasználása rész bukott el, mert szerintem ma se nagyon van mire számoltatva. Az API-k eleinte nem sokat adtak aztán egyre többet, de azért csak nem mennék ma már vissza DX11-re.
-
sh4d0w
félisten
válasz
Armagedown #3 üzenetére
Nem egeszen ugyanaz a helyzet... sot...
-
Citrone39
csendes újonc
Sajnálom a körülötte lévő botrányt, mert én amúgy jól szórakozom a játékkal. Ez az első produkciója a stúdiónak.
-
Feri1984
tag
válasz
Meteorhead #1 üzenetére
És akkor emlékszem,hogy örült mindenki a dlss majd később a framegen kijövetelének.
"-Húúú,nem kell majd új vga,free fps..."
Én meg : Csak nehogy szarjanak majd az optimalizálásra!
És napjaink...... -
Meteorhead
aktív tag
És ide lehetne beilleszteni a Threat Interactive teljes munkásságát.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI RX 580 8GB GDDR5 256bit!!! Beszámítás megoldható!!!
- MSI GTX 1060 3GB GDDR5 192bit!!! Beszámítás megoldható!!!
- Gainward Panther RTX 4070 Ti Super 16GB GDDR6X 256bit!! Beszámítás megoldható!!!
- Eladó ! /Jótállással/ RTX 3060Ti 8GB videókártyák! (EVGA, Founders Edition, Palit)
- Videokártya pasztázás és padolás csúcsminőségben!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest