Új hozzászólás Aktív témák

  • PistiSan

    addikt

    Sziasztok!
    Office 365-öt használok.

    Van egy mappa nagyon sok excel fájlal, ezek strukturáltak, ugyan olyan formátumban vannak bennük az adatok.
    Szeretném a sok fájlt 1 nagy fájlba beolvasni, és műveleteket végezni vele, az első lépésnél akadok el.

    Adatok/Adatok beolvasása../fájlból/Mappából-ra megyek.
    Betallózom a mappát, szépen megjelenik egymás alatt az összes excel fájl.
    Összevonás ás betöltés gombra nyomok.
    A fájlokban 15 oszlp van amiből adatokat kellene kinyernem, de valamiért az excel csak az első oszlopot tölti be, és nem tudom miért.
    Szóval valamilyen módon meg lehet mondani neki, hogy kell mind a 15 oszlop, nem csak az első?
    Egyébként a 8 sorban vannak rendes fejlécek, az azok alatt lévő sorokra lenne szükségem.
    [kép]

    Minden ötletet szívesen veszek. :R Lassan megőrülök, hogy nem találok rá megoldást. :W

Új hozzászólás Aktív témák